rock, pop, rap

Summer Well 2019: Trupe indie de pus pe rană, freamăt la afterparty cu SPP şi multe activităţi extra-muzicale

Dacă 2018 a fost anul în care Summer Well m-a surprins plăcut cu vibe-urile scenei Red Bull și a extins experiențele extra-muzicale, în 2019 metamorfoza a continuat. Nu mai e vorba neapărat de activări și opțiuni de mâncare, cât de o paletă mai largă de forme de divertisment, care transcend muzica. Totuşi, liantul participanţilor rămâne selecţia proiectelor indie de pansat răni sufleteşti. Aflați din articol cum a fost la ediţia Summer Well 2019!

Proiecția Summer Well pe lac
Proiecția Summer Well pe lac

Cea de-a noua ediției Summer Well s-a desfăşurat conform tradiției pe Domeniul Știrbey din Buftea, între 9 şi 11 august. Festivalul e total schimbat față de ce vedeam la primele ediţii, crescând în anvergură, chiar dacă nu prin numele headlinerilor.

Atmosferă & organizare

Parcă a fost ceva mai cald față de anul trecut, dar pădurea a scăzut temperatura cu câteva grade bune. Cozi decente la orice food truck sau zonă de luat băuturi, deci o bilă albă. Pe de altă parte la intrare a fost o coadă gigantică, cât vreo 5 autobuze lungime şi asta chiar şi în orele mai târzii ale evenimentului. Aş zice că a fost mai multă lume, dar mai răspândită, fiind mai uşor de traversat întreaga zonă de picnic de la Main Stage.

Ca de obicei, publicul a fost majoritar feminin și au fost foarte multe familii cu copii (intrarea minorilor sub 12 ani fiind gratuită ca în fiecare an). Am descoperit un vibe pozitiv, zen, fără participanți agresivi, nemulţumiți sau cu vreo frustrare. Brăţara luată la intrare se încărca cu credit la Top Up, iar cu ea plăteai via contactless mâncarea, băutura şi divertismentul. Nu a funcționat încărcarea online. Publicul de la Main Stage a părut mai apatic, fiind ceva mai înflăcărată prezența de la scena Red Bull. Multă lume pe telefoane, dar asta e o meteahnă a societăţii actuale.

Muzica de la Summer Well 2019

Totul a început vineri seara, cu un concert Son Lux, o trupă de post rock şi muzică experimentală, care induce o reverie psihedelică. Înainte de acest moment visător am putut asculta Orchestra Simfonică Bucureşti, pentru o mică doză de muzică clasică.

Bucharest Symphony Orchestra la Summer Well 2019

Sâmbătă distracţia a început cu Red Rum Club, o trupă din Liverpool care se declară influenţată de compozitorul Ennio Morricone. Trompetistul lor face toţi banii.

Au urmat Tender, cu o muzică prea sensibilă pentru un festival în pădure. E genul de muzică pe care te simţi sexy şi visător, muzica pe care se îmbracă fotomodelele sau o muzică de preludiu. Toată discografia sa e despre dragoste şi nu e nimic în neregulă cu asta, doar că nu prea merge la festival. Avem poze cu ei aici.

Tender la Summer Well 2019 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Pale Waves ne-a adus un synth pop ca de la mama lui de acasă, din Manchester, combinat cu elemente de goth pop şi dream pop. Solista mi-a amintit de un Robert Smith de la The Cure doar că în varianta feminină. Am remarcat o inocenţă şi o întunecime veselă la această trupă, care îi face pe muzicieni să merite atenţia publicului şi pe viitor. Câteva riff-uri catchy de chitară.

Pale Waves la Summer Well pe 10 august 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

A urmat Jungle, care a adus un pic de soul şi funk pe scena principală de la Summer Well.

Trupa Jungle la Summer Well 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

The 1975 au fost headlinerii primei seri, cu vocea foarte jucăuşă a lui Matthew Healy, care a apărut pe scenă cu o pălărie funky. A injectat din optimismul său şi publicului. The 1975 e trupa pe care îţi aminteşti de prima întâlnire şi pe care tânjeşti să o retrăieşti.

The 1975 la Festivalul Summer Well pe 10 august 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze The 1975 la Summer Well 2019

Am auzit piese ca "Chocolate" şi "Sex" la bis, artiştii păstrând ce era mai bun pentru final. Nu puteau lipsi hiturile "Robbers" sau "Somebody Else".

La cealaltă scenă, Subcarpaţi făceau furori, cu un battle între producători de muzică/DJ, plus un moment în care au schimbat 4 genuri muzicale în 50 de secunde. Ne-au trecut prin trip-hop, apoi rock, folclor şi apoi drum 'n bass. Mircea a câştigat trofeul BEAT Makers Battle.

Summer Well 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

O surpriză a fost flow-ul micului Misha, fiul lui MC Bean. Erau sufocant de mulţi fani la scena Red Bull, poate chiar mai mulţi decât la primele formaţii de la Main Stage.

Am ascultat şi IAMDDB, o artistă de 23 de ani foarte îndrăzneaţă şi care a adus ceva vibe jamaican la Buftea. A cântat track-uri ca "More" şi "Vibe" şi a stârnit chiar un mini mosh pit pe piesa "Shade".

Punctul culminant al serii a fost la ora 23:00 la afterparty, când a făcut senzaţie trupa SPP. Cel mai inedit grup românesc văzut de mine în acţiune a ridicat temperatura la 60 de grade într-un cort alb, plin de fani care ţopăiau pe o combinaţie de techno-rave cu punk şi rock, cântat ironic şi uneori cu o pseudo manea sau baladă aruncată din senin. Se cântă despre sex cu roboţi, shaorma de la Dristor, dansuri de conga, foarte mult sex şi odată la 40 de secunde apare pe versuri numele trupei.

Basul dat extrem de tare a atras mulţi curioşi de la Main Stage, iar solistul cu costum şi ochelari cu LED-uri orbitoare era o figură ultra-carismatică (cumva grotească), de care la care nu îţi puteai lua ochii. SPP e ca un accident de maşină în desfăşurare pe care nu îl poţi opri, e teribil, dar nu îţi poţi lua ochii de la el. E genul de trupă "pe care ţi-a spus mama ta să nu o mai asculţi", cam asta e concluzia. Bonus: dansatoare cu măşti horror şi gheare de Freddy Krueger.

Ziua de duminică a început cu Zola Blood, un pop electronic care uneori mă ducea cu gândul la Moderat sau Apparat.

Black Honey a urmat pe scena principală, fiind o trupă lansată de 2-3 ani, care spune poveşti dramatice în clipuri video şi sună ca Lana del Rey dacă ar fi pusă să cânte un soundtrack de film "James Bond".

Black Honey la Summer Well 2019 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze Black Honey la Summer Well 2019

Am ascultat şi puţin Maribou State între 2 incursiuni la burgeri şi cidru, descoperind o muzică chillout de feel good şi exagerat de multe mixaje suprapuse.

Ne-am luat apoi doza de stoner rock cu Razorlight, care aduceau şi un uşor aer de post punk în imnuri ce sunau foarte american pentru nişte băieţi englezi. Am remarcat chitara cu mult ecou şi o mulţime animată, plus un solist carismatic şi cu o voce de rock star al anilor '70.

Totul a fost încununat cu sosirea celor de la The National, definiţia creatorilor de piese pansament pentru rănile sufleteşti.

Matt Berninger

The National la Summer Well pe 11 august 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Solistul îmi amintea de personajul Bates din serialul "Californication", dar unul cu demonii rezolvaţi. Părea un scriitor în vârstă care s-a apucat de muzică. The National cântă ca pentru un soundtrack de film etern şi are un chitarist destul de capabil. Cumva nu am putut rezona cu solistul, care părea prea prins în lumea proprie şi prea puţin ancorat în cea reală. (Sper să nu se fi rănit atunci când a căzut între boxele din fața scenei, încercând să se sprijine pe un speaker mobil).

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze The National la Summer Well 2019

Trupa a fost generoasă cu setlist-ul, cu 19 piese, inclusiv "Light Years", "Day I Die", "I Need My Girl" şi "Graceless". "Day I Die" a pus atât de multă lume pe gânduri că fanii au uitat să mai fredoneze piesa. Plecai cu ceva introspecţie de la numărul veteranilor din Ohio. E ca şi cum Morrissey ar fi găsit mântuirea în DMT şi ar fi luat-o pe făgaşul completării, nu frustrării.

RedBull la Summer Well 2019

RedBull la Summer Well 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

La Red Bull Music Stage am ascultat un Bobby Basil care era un pic prea trap şi prea prins de el însuşi să livreze un show coerent. Era plin de energie şi a transmis şi un mesaj de rezistenţă, dar prea frenetic aş spune. AJ Tracey a lăsat senzaţia unui A$AP Rocky reinventat şi a surprins cu sample-uri din opere clasice. Am auzit şi ritmuri afro pe piesa "Butterflies".

O descoperire interesantă în ultima seară a fost trupa Zimbru, care a cântat în cortul SPP şi care are poate cel mai nordic sunet din România. Aşa sintetizatoare nu a avut muzica românească niciodată, iar vocea este perfectă pentru scenele mari din afară.

Despre mâncarea și băutura de la Summer Well 2019

Dacă anul trecut mi s-a părut că am avut enorm de multe food truck-uri... acum au fost şi mai multe. Unele se dublau chiar, iar Plescaviţa spre exemplu avea 2 truck-uri aici. A venit şi Flying Pig cu pulled pork, Camionetta cu o pizza foarte bună, dar scumpă la 32 de lei pentru dimensiunea ei. Indivan a avut cel mai bun (şi picant) butter chicken mâncat de mine, iar Bubble Waffle oferea supradoză de Nutella, gofre şi banane.

S-au înmulţit deserturile funky, cu truck-uri ca Şugubăţ şi încă unul cu îngheţată artizanală al cărui nume nu îl reţin. Parcă s-a mai domolit trendul cu burgerii, participanţii la festival putând încerca Arepas Colombianas, caracatiţă pane sau pulled duck. La băuturi aveai Stella fără alcool şi am descoperi că Stella face şi un cidru foarte bun, nou pe piaţă, Cidre (dar scump la 20 de lei).

În rest, clasicele sucuri şi beri, cu accentul pe Limonada Merlin's pe care am descoperit-o acum un an şi rămâne foarte bună. Era şi ceva socată handmade, care merită menţionată.

Alte activităţi descoperite la Summer Well 2019

În 2019 au fost şi mai multe activităţi decât în anii trecuţi. Acum am avut şi o zonă specială de gaming, afiliată Bucharest Gaming Week, unde a fost adus un PC old school cu primul Counter Strike instalat. Te puteai juca FIFA 19 pe PS4, Mortal Kombat, Guitar Hero, dar şi Counter Strike cel nou cu o hartă aniversară de 20 de ani pe PC-uri puternice. Şi chiar dacă nu erai gamer, intrai în acea incintă pentru... aer condiţionat.

Tiroliana a rămas activă, am avut şi un set de tobe la câte te puteai juca la standul Beck's, dar şi ceva foarte tare la scena Red Bull.

Subcarpaţi au creat un concept numit Iarmaroc, cu cursuri de olărit, pielărie şi opincărie. Meşteri cu straie tradiţionale şi barba până la brâu îţi arătau cum făceau străbunii hainele. Era şi un stand de la Bocceluţa cu Bucate cu gemuri, zacuscă, cârnaţi şi alte preparate neaoşe. Au fost şi artefacte din cauciucuri de Dacia 1100, opinci custom şi cursuri de caval şi nai.

Tot la scena Red Bull puteai să te joci cu realitate augmentată punându-ţi măştile de la Fantome, Celulă de Criză şi alte proiecte artistice asociate Culese din Cartier.

La cortul Orange + Huawei te puteai juca cu telefoanele Huawei P30 Pro, să sari pe trambulină (doar copiii mici) sau să îţi faci poză cu nişte globuri stroboscopice hipnotizante.

Era şi o piscină acolo şi o zonă de relaxare pe bean bags, plus o zonă de tatuaje cu hena şi un PlayStation VR sau două.

Orange a oferit la Summer Well 2019 şi un ecran de 16 metri pe care vedeai concertul filmat din dronă 4K şi transmis live via 5G. Am văzut şi animatoare dansând provocator la Dunhill, dar şi o zonă interesantă Sensory Playground, în care l-am remarcat pe Smiley. Din ce am înţeles două globuri roşii de pe scenă ajutau persoanele cu probleme de auz să simtă muzica prin vibraţii.

Trebuie spus că și cei de la Subcarpaţi au adus propriul "traducător" în limbaj de semne pentru muzică, în faţa scenei.

Luna artificială de la Summer Well 2019

Luna artificială de la Summer Well 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Orange a oferit o zonă specială de cinema, cu o uriaşă Lună bună de Instagram şi proiectând filme încă în vogă ca "Venom" sau "Spider-Man: Into the Spider-Verse". Nici urmă de zbor cu balonul cu aer cald de această dată.

Ce mi-a plăcut:

• organizare mult mai bună decât anul trecut
  • autobuze STB din belşug
  • fără cozi la mâncare, băutura, top up
  • multe activităţi extra
  • Subcarpati şi SPP au făcut show
  • sonorizare bună
  • facilităţi pentru cei cu probleme de auz
  • public variat
  • artiştii au sosit la timp
  • prioritate pentru intrarea părinţilor cu copii
  • au iluminat zona de trecere spre scena Red Bull faţă de 2018

Ce nu mi-a plăcut:

• coadă mare la intrare
  • line-up în scădere de câţiva ani
  • Bobby Basil
  • bucăţile de cauciuc au fost puse haotic peste iarbă şi noroi, creând denivelări prea mari în unele locuri
  • cozile formate la traversarea podului
  • preţuri exagerate la unele food trucks
  • temperatura extrem de mare la cortul de afterparty
  • semnal slab la Vodafone
  • aglomeraţie prea mare la Subcarpaţi

Cum a fost a treia zi de UNTOLD 2021: 75.000 de fani şi David Guetta în mare formă

David Guetta Concert UNTOLD 2021
David Guetta Concert UNTOLD 2021 │ FOTO: Foto PR

Cea de-a treia zi a festivalului UNTOLD a umplut stadionul Cluj Arena, dar si celelalte 6 scene din festival. Zeci de mii de fani au venit să-l vadă pe DJ-ul numărul 1 al lumii, David Guetta. Francezul și-a uimit fanii, veniți din peste 100 de țări acu un show incredibil, plin de emoție, pe parcursul căruia și-a declarat recunoștința pentru momentul pe care-l trăiește pe mainstage-ul festivalului UNTOLD, acesta fiind singurul mare festival care are loc în Europa în acest an.

Ce a declarat David Guetta:

În acești doi ani fără evenimente, idea de a sta acasă a fost înfricoșătoare la început, dar ulterior s-a dovedit a fi una minunată. Mi-am permis să petrec timp alături de familie. Revenirea a fost destul de dificilă, a fost greu să mă acomodez. M-am întrebat: cum am făcut asta timp de 20 de ani? Dar ceea ce se întamplă în momentul în care urci pe scenă, emoțiile tale și ale fanilor, sunt sentimente incredibile. Asta am experimentat la UNTOLD, am trăit fiecare secundă, m-am bucurat de fiecare minut. Le mulțumesc tuturor pentru că au fost parte din călatoria mea.

Experiența UNTOLD a însemnat reunirea familiei din toate punctele de vedere pentru DJ-ul belgian Lost Frequencies, care a ajuns la Cluj-Napoca însoțit de părinții săi. Acesta a declarat că și-a dorit să-și aducă mama la festivalul pe care-l iubește.

Un alt moment în premieră pentru Lost Frequencies s-a petrecut în cursul zilei de ieri, când a facut probele de sunet. Ultimul single al producătorului belgian, intitulat ,"Where Are You Now" a fost realizat în colaborare, de la distanță, cu artistul britanic Calum Scott. În cea de-a treia zi a festivalului UNTOLD, cei doi s-au întâlnit pentru prima dată, față în față. Calum Scott a fost una dintre surprizele pregătite de Lost Frequencies pentru fanii festivalului.

Belgianul s-a bucurat de magia UNTOLD, încă din prima zi a festivalului, când a urcat pe scena Alchemy alături de Netsky, pentru o noua versiune remix a piesei ,"Here With Me", o alta premieră care a entuziasmat fanii.

Faimoasa trupă The Script a oferit fanilor un festival de emoții, de la lacrimi, până la zâmbete și râs, piesele lor fiind cântate la unison de cei care au venit să îi vadă. Unul dintre momentele preferate ale fanilor a fost acela când solistul trupei, Danny O’Donoghue, a luat telefonul unei participante din public și i-a sunat fostul iubit în timp ce interpreta piesa ,,Nothing”.

Ce le-a spus solistul trupei The Script fanilor:

A trecut prea mult timp de când nu am mai fost în fața unui public atât de mare și frumos. Pentru noi, este prima în ultimii doi ani, când avem o astfel de ocazie și vă mulțumim! Cu siguranță ne vom revedea, aici, pe scena UNTOLD,

Alături de acești artiști mult așteptați de public, pe scena principală a UNTOLD au mai urcat AZTEK, Subcarpați, TCHAMI, Danny Avila.

ARTIȘTII DE LA SCENELE GALAXY ȘI ALCHEMY AU FĂCUT SENZAȚIE

DJ-ul Raresh, Paul Kalkbrenner,și Rhadoo au urcat sâmbătă pe scena GALAXY în a doua zi de festival. La ALCHEMY, artiști români și internaționali precum DJ Snow & MC Agent, NANE, Macanache, Paraziții, Cabral Ibacka- Faibo X, Camo & Krooked sau DChase & Status DJ Set au făcut un show spectaculos. Pe toate celelalte scene au concertat alți peste 20 de artiști.

MĂSURI DE SIGURANȚĂ

Sâmbătă, 11 septembrie,  din toate cele peste 7470 de persoane testate la cele 28 de centre medicale din întreaga țară, acreditate UNTOLD, doar 10 persoane au fost depistate pozitiv cu virusul COVID-19. Toate cele 10 persoane depistate pozitiv în centrele medicale nu s-au mai deplasat spre zona festivalului și au urmat protocolul medical prestabilit de autorități. Abonamentele sau biletele lor au fost anulate pentru ediția din acest an urmând a primi vouchere valorice sau bilet de 1 zi pentru ediția din 2022 a festivalului UNTOLD.

Accesul la festival se face exclusiv în baza Certificatului Digital UE COVID-19 sau a testării rapide în centrele medicale acreditate UNTOLD. În plus, ca o extra măsură de siguranță și minorii de peste 7 ani se supun aceluiași triaj epidemiologic.

Reamintim faptul că după primele zile de festival a reieșit faptul că 75% dintre fanii prezenți la ediția din acest an sunt vaccinați. Media înregistrată la UNTOLD este una impresionantă fiind aproape de trei ori mai mare față de media imunizării la nivel național. Acest lucru vine să confirme faptul că festivalul UNTOLD din acest an reprezintă cel mai sigur loc public din România, dar și faptul că festivalul este un stimulent bun pentru cei care se vaccinează.

Subcarpaţi cântă în deschiderea iMapp Bucharest 2021 pe 18 septembrie

Luna septembrie se anunţă cea mai aglomerată din punct de vedere al concertelor şi festivalurilor din ultimii 2 ani. Într-un interval de doar câteva zile avem SAGA Festival, UNTOLD, Maximum Rock Festival, dar şi iMapp Bucharest 2021 şi concertul lui Armin van Buuren în Piaţa Constituţiei. În acest material avem detalii despre iMapp 2021, deschis de o reprezentaţie Subcarpaţi.

iMapp Bucharest 2021
iMapp Bucharest 2021 │ FOTO: iMapp

iMapp Bucharest 2021 are loc pe 18 septembrie, iar intrarea va fi liberă. În deschidere va concerta Subcarpaţi, aducând o doză serioasă de "Pankăreală" evenimentului desfăşurat în Piaţa Constituţiei din Bucureşti. iMapp este cel mai mare eveniment de new media art din ţara noastră şi a fost inclus în repetate rânduri în topul concursurilor de video mapping. E vorba despre proiecţii de anvergură pe clădiri istorice, folosind opere de artă digitală.

Lucrările artistice din acest an vor fi proiectate pe faţada Palatului Parlamentului, având şi acompaniament muzical. 23.000 de metri pătraţi sunt puşi la dispoziţie pentru proiecţii. iMapp Bucharest ajunge în 2021 la ediţia cu numărul 7, iar festivalul a câştigat un premiu "AV Inaction" la premiile AV Londra 2020. Tema concursului din acest an este "The Show Must Go On", referindu-se la artă, muzică, sport, educaţie, turism, care îşi revin după perioada de pandemie.

iMapp Bucharest 2021 va include participarea următoarelor echipe, câştigătoare ale evenimentelor partenere de mapping:

• Flightgraf (câştigător în SUA)
  • Jonas Denzel (câştigător în Germania)
  • Fabio Volpi (câştigător în Ucraina)
  • Li Cheng (câştigător în Japonia)
  • Ricardo Silveira Cancado (câştigător în Ungaria)

Cele 5 echipe vor fi însoţite de câştigătorul premiului juriului din ediţia iMapp 2019, Michele Pusceddu. Publicul va putea intra începând cu ora 17:00, iar accesul va fi permis celor vaccinaţi cu 10 zile trecute de la finalizarea schemei complete, dar şi celor care prezintă un rezultat negativ al unui test RT-PCR (valabil 72 de ore) sau antigen (valabil 24 de ore). Au permis şi cei care au făcut Covid-19, dar se află în perioada între a 15-a şi zi a 180-a ulterioară infectării.

iMapp Bucharest s-a ţinut doar online în 2020, în cadrul proiectului Bucharest - One Heart.One Story. Pe atunci a ţinut 4 zile, între 16 şi 19 septembrie, incluzând şi o expoziţie de artă urbană. Ziua Bucureştiului a fost marcată de proiecţii video pe faţadele a 3 clădiri din centrul Capitalei.

Arad Open Air Festival 2021 are loc în august; Vezi lineup-ul și regulile de acces

Cea de-a 5-a ediție a Arad Open Air Festival va avea loc în luna august. Din lineup fac parte artiști și formații precum Dragoș Moldovan, Cargo, CTC, Golan și Subcarpați.

MC Bean, Subcarpati, Red Bull SoundClash 2019
MC Bean, Subcarpati, Red Bull SoundClash 2019 │ FOTO: Mihnea Ratte

Arad Open Air își deschide porțile în perioada 13 - 15 august, pe Aeroportul Arad, un spațiu optim pentru a scrie povestea verii 2021 alături de gașca de distracție.

Reguli de acces:

Având în vederea legislația națională în vigoare privind desfășurarea evenimentelor pe timp de pandemie de COVID-19, pot participa la evenimente în aer liber următoarele categorii de persoane:

• care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
  • care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2;
  • care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore înaintea începerii evenimentului;
  • care prezintă rezultatul negativ certificat de o unitate medicală al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore înaintea începerii evenimentului.

Organizatorii vor amplasa un punct medical de testare rapidă la Aeroportul Arad, locația festivalului. Participantul va plăti la casierie costurile procedurii - 30 lei.

Program Arad Open Air Festival 2021

Main Stage - Concerte Live

• Basska (14 august), Cargo (15 august), CTC (14 august), Dragoș Moldovan (15 august), Gojira & Planet H (14 august), Golan (15 august), Kings Are Overrated (14 august), Outlandish (13 august), Andi Țolea & Rules of Silence (15 august), RUA (13 august), Subcarpați (13 august), The Case (13 august), ZEZE (13-15 august)

DJ Live Act

• Brooks (13 august), Chris Hype (14 august), Dirty Nano (15 august), John Trend & Jay Ko (15 august), Julian Jordan (14 august), Mahmut Orhan (15 august), Mike Kross (13-15 august), Pascal Junior (15 august), Paul Damixie (14 august), DJ Shiver (14 august), Vali Bărbulescu (15 august)

ABC STAGE -13/14 august 2021

• Raresh, Root, Paul K, Sepp, Nu Zau, Cruz, Ze Salvador, Herck, Timirash, Bread & Butter, Somesan, Sandru, Asael Weiss

Drum & Bass Stage 15 august 2021

• Elarith, Freqax, Memphys, Noxious, SyN, The Flo

Arad Open Air înseamnă libertatea de a gândi, de a acționa, de a crea, de a ne respecta unii pe alții, prin implicare, voluntariat și distracție. Arad Open Air înseamnă depășirea stărilor obișnuite de percepție și limitărilor de orice fel prin dans, muzică și artă.arad

Abonamente și bilete la Arad Open Air Festival 2021:

Prețurile abonamentelor pornesc de la 149 lei, iar ale biletelor de la 75 de lei. Pentru mai multe detalii, accesați Agenda InfoMusic.