Urmărește-ne în Social Media

jazz, Swing

Postmodern Jukebox: "Beyoncé, dacă ne urmărești, avem nevoie de tine, vino să cânți cu noi!"

Dintr-un apartament mic din New York și până la concertele de pe scene din toată lume, Adam Kubota, unul dintre membrii fondatori ai Postmodern Jukebox, ne-a povestit întreaga lor istorie. Vă invităm să următiți interviul care ne-a oferit o adevărată lecție de muzică, ambiție și talent.

Publicat

pe

Trupa PostModern Jukebox a transfomat Sala Palatului într-un loc magic, unde muzica a vorbit de la sine. A reușit să ne poarte ușor în trecut, rămânând totuși ancorată în prezent prin cele mai cunoscute piese ale momentului.

InfoMusic: Bună și felicitări pentru tot ceea ce ați realizat până acum. Este a treia oară când veniți în România, cum te simți aici?

Adam Kubota: Îmi place la nebunie! Fanii sunt foarte prietenoși, București e un oraș frumos, îmi place arhitectura. Mi-aș dori să stau mai mult.

InfoMusic: Puneți muzica pop într-un fel de mașină a timpului. Cum a început totul? Care e povestea?

Adam Kubota: Câțiva dintre noi locuiam în New York și Scott Bradley, prietenul meu bun, este cel care a început să ne invite în apartamentul lui micuț din Queens pentru a face coveruri la piese moderne, într-un still jazzy, Motown. A început să pună videoclipurile pe YouTube și să le promoveze, iar după un an, un an și jumătate de clipuri publicate, dintre care câteva au ajuns virale, am început să avem concerte, iar acum avem peste o sută de oameni cu care lucrăm, am cântat pe 6 din 7 continente și devine din ce în ce mai bine. Am fost în Europa de atâtea ori, am cântat la City Opera House, la Radio Music Hall, am cântat în Istanbul pentru prima oară în fața a 3500 de oameni, a fost o călătorie pe cinste!

InfoMusic: Cum alegeți muzicienii cu care lucrați? V-a propus vreodată o vedetă pop să cânte cu voi?

Adam Kubota: Nu a venit Beyoncé niciodată să ne propună. Asta ar fi incredibil. Beyoncé, dacă ne urmărești, avem nevoie de tine, vino să cânți cu noi! Avem o groază de oameni talentați care au jucat pe Broadway, care sunt unii dintre cei mai buni cântăreți de jazz din New York, oameni care au fost în finala American Idol. În proiectul acesta sunt implicați unii dintre cei mai buni muzicieni din toată lumea și sunt atât de mândru să lucrăm împreună, am învățat enorm de la ei.

InfoMusic: Apropo de partea tehnică – cum legați piesa de genul muzical? Cum alegeți?

Adam Kubota: Scott Bradley este un geniu al muzicii și are întotdeauna diferite idei în minte, să încerce lucruri noi. Melodia “All About That Bass” cu dublu contrabass schimbă întregul sens al piesei, de exemplu, însă de obicei colaborăm și improvizăm împreună cu ceilalți muzicieni. Se adună artiștii care au o listă de piese și Scott începe să cânte, iar în jumătate de oră, o oră, au câteva idei de aranjamente muzicale și stilul în care vor să le cânte, așa că uneori e pur și simpu improvizație.

InfoMusic: Să ne întoarcem la începuturile carierei voastre. Cum v-ați simțit când primul video a devenit viral? V-a luat prin surprindere?

Adam Kubota: A fost o surpriză da, și în același timp neîncredere, ne-am gândit că am atras puțin atenția, dar apoi am început să avem 1 milion, 2 milioane, 5 milioane de vizualizări, unele videoclipuri au acum și 20 de milioane. E de necrezut, e minunat, mă bucur că sunt oameni cărora le plac aranjamentele noastre muzicale, artiști și dansatorii fantastici. Mă bucură faptul că oamenii vor să vadă genul ăsta de lucruri, pentru mine este muzică importantă, o semnătură artistică măreață.

InfoMusic: Și cred că v-ați dat seama de asta, dar practic aveți un impact în educația generației tinere, să afle mai multe despre stiluri precum jazz sau swing.

Adam Kubota: Da, desigur! Pentru mine, cel mai frumos compliment pe care îl primesc este atunci când vine cineva la mine și zice “Uite, am început să cânt la contrabass dublu pentru că te-am văzut pe tine.” Când eram copil, ascultam trupe de jazz, funk sau formații ska și erau genul de instrumente la care am învățat să cânt când eram la școală și m-au influențat foarte mult ca muzician, așa că sper să pot face același lucru pentru generațiile tinere. E foarte important pentru întreaga lume să fie susținut acest gen de muzică, aduce oamenii laolaltă, nu e doar pentru oamenii mai în vârstă, avem și mulți tineri care iubesc muzica noastră. Am văzut la spectacolele noastre copii de 3 ani și până la persoane de 90 de ani, e foarte frumos acest sentiment de unificare prin muzică.

InfoMusic: Cum alegeți piesele după care faceți coveruri? Primiți sugestii și de la fani?

Adam Kubota: Da, avem cu siguranță o modalitate prin care luăm legătura cu fanii – Instagram, YouTube, Facebook – aceștia ne sugerează piese și uneori ele ajung în repertoriul nostru. Scott Bradley le denumește Pianograms, cântă piesele care sunt recomandate de fani. Am făcut și eu câteva clipuri așa, e frumos atunci când melodiile propuse de fani devin aranjamente muzicale, să vezi ce își doresc și să le oferi asta.

InfoMusic: Ce fel de muzică ascultai când erai adolescent? 

Adam Kubota: Întotdeauna mi-au plăcut genuri diferite de muzică. Când am început să ascult jazz, îmi plăceau foarte mult Miles Davis și Charles Mingus. Însă muzicianul care m-a făcut să vreau să cânt la chitară bass este Flea din Red Hot Chili Peppers. Cântam la violoncel înainte să îl aud pe Flea și să îmi doresc să învăț tehnica slap bass. Deci, cred că Red Hot Chili Peppers a avut un mare impact asupra multor muzicieni, de vârsta mea, mai în vârstă și mult mai tineri, deci cred că sunt niște muzicieni incredibili.

InfoMusic: Dintre toate piese după care ați făcut coveruri până acum, vă amintiți feedback-ul vreunuia dintre artiștii originali?

Adam Kubota: Oamenii fac asta des. Beyonce, Gwen Stefani, Nickelback ne-au redistribuit piese. Cred că adesea văd videoclipurile și le apreciază, respectând și onorând în același timp muzicienii incredibili care fac coverurile. Și e foarte tare, fanii lor văd piesele și apoi vin la noi, noi luăm piesele și le distribuim mai departe fanilor noștri. E un fel de cross sharing.

InfoMusic: Ce urmează în următoarea perioadă?

Adam Kubota: Cred că Postmodern Jukebox continuă să se extindă, am cântat pe câteva scene noi, în Maroc, Tunisia, Istanbul. Spectacolul live se schimbă întotdeauna. De fiecare dată când vii la un show PMJ va fi diferit, soliști diferiți, piese diferite, așa că te poți întoarce de fiecare dată pentru a descoperi o experiență nouă, altfel. Încercăm să dezvoltăm spectacolul live mai mult, să avem tematici noi și desigur să lucrăm cu muzicieni noi pentru a interpreta alte piese.

InfoMusic: Care e cea impresionantă scenă pe care ați cântat?

Adam Kubota: O, Doamne, sunt atât de multe. Îmi plac toate din motive diferite, însă cred că cea care mi-a plăcut cel mai mult a fost City Opera House, una dintre cele mai faimoase clădiri din lume, Radio City Music Hall, The Kennedy Center a fost cool, e de necrezut pentru mine, a fost o călătorie pe cinste!

InfoMusic: Abia aștept să văd show-ul, mulțumesc și bafta!

Adam Kubota: Mi-a făcut plăcere să te cunosc, Ingrid.

Concert Postmodern Jukebox la Sala Palatului pe 16 mai 2018 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

URMĂREȘTE GALERIA FOTO DE LA CONCERT

English version

InfoMusic: Hello and congratulations for everything you do. This is your third time in Romania, right? How do you feel here?
Adam Kubota: I love it here, it’s a really great place. The fans are super friendly, Bucharest is a beautiful city, I love the architecture. I’d love to hang out here more.

InfoMusic: You put pop music in a time machine. How did it all started? What’s the story?
Adam Kubota: A bunch of us were living in New York City and Scott Bradley, my good friend, is the one that started inviting all of us in his tiny apartment in Queens to start doing covers of modern songs in a jazzy way, motown way. He started putting the videos on YouTube and promoting them and after about a year, a year and a half of making the videos and having a few viral hits we got some tours booked and now we have over a hundread people that we work with, we played in 6 out of 7 continents and it just gets better and better. We’ve been to Europe so many times, we played at the City Opera House, Radio City Music Hall, we just played in Istanbul for the first time for 3500 people, so it’s really been a wild ride.

InfoMusic: How do you choose the musicians you work with? Have you ever had a request from a pop icon or something like that to sing with you?
Adam Kubota: We never had like Beyoncé coming and ask us. That would be amazing. Beyoncé if you’re watching this we need you to come and sing a song with us! We have a lot of talented people that have been on Broadway, they are some of the best jazz singers in New York, people that have been finalists in American Idol. This project is filled with some of the best musicians on the whole planet and I’m always proud to work with these people, I’ve just learned so much from the great musicians here.

InfoMusic: About the technical part: how do you link the song with the genre, the musical style? How do you choose?
Adam Kubota: Scott Bradley he’s a genius musician and I think sometimes he has some ideas in his head to try something new. You know “All About That Bass” done with upright bass I mean that really makes you think, it changes the meaning of the song but often times is just collaborating and free association with the singers. They get together and the singers have a list of songs and Scott just starts playing different things like automatically and usually within a half an hour they have some really strong ideas of arrangements they wanna do and styles they wanna do so - is just trying things out some times.

InfoMusic: Going back to the beginning. What did you feel when your first video got viral? Was it a surprise?
Adam Kubota: It was a bit of surprise yes, it was a complete disbelief, we thought we got some attention but then when we started getting you know 1 million, 2 millions, 5 million views, some of the videos now have like 20 millions. It’s unbelievable so is great, I love that there are people out there that have an appetite for high level arrangments, for fantastic singers, fantastic performers. It makes me happy that people wanna see that kind of stuff you know cuz to me it’s important music, there’s a high level of artistry there.

InfoMusic: And I think you thought about this - that you actually have an educational role for the young generation to know more about jazz music and swing music.
Adam Kubota: Oh absolutely! For me the biggest compliment is when someone comes up to me and says: “You know I started playing upright bass because I saw you do it”. And when I was a kid you know, we had some jazz bands that we really liked and funk bands a lot of ska bands, those where the kind of music that they played you know like instruments that I learned in school they were really influencial for me in becoming a musician so I just hope that I can do something similar for younger people and that they can keep this. It’s really important for our world to have this kind of music, it really brings like everyone together, is not just like oh it’s only for the old people, no, we have a lot of young people that love our music, is not just for the old people too. But we have like a lot of old people and I’ve seen everybody from 3 year olds to 90 year olds at our show and everything in between and it’s just so cool to bring people together.

Adam Kubota

InfoMusic: How do you choose the songs you cover? Do you also take suggestions from fans?
Adam Kubota: We definitely have a way for fans to get in touch and it’s through all our social media stuff – Instagram, YouTube, Facebook – fans are suggesting things and sometimes those suggestions make a way into our PMJ stuff. Scott Bradley calls them Pianograms where he just takes requests from fans and then he plays it. I’ve done a few of those myself with Scott and yes, I think that sometimes the things that fans suggested become videos so it’s nice to have the dialogue with fans to see what they want and to be able to agree with them and provide that.

InfoMusic: What kind of music you used to listen to when you where a teenager?  
Adam Kubota: I’ve always liked a lot of different music. When I started listening to jazz I really liked Miles Davis and Charles Mingus, I enjoyed that a lot. But the musician that really got me playing the bass was Flea from the Red Hot Chili Peppers. I used to play cello before that but I saw Flee and I wanted to start doing slap bass. So the RHCP had a huge effect on a lot of musicians, my age, older and a lot younger so I mean they’re just great musicians.

InfoMusic: From all the songs you have covered do you remember a particular feedback from the original artist?
Adam Kubota: It’s pretty often that people do that. Beyonce has retwitted us and Gwen Stefani, Nickelback and like a bunch of others. It’s pretty often that they see the videos and they like the videos because they appreciate what we’re doing with their songs and I think there’s a level of respect and honour that comes along with having your song remade with these fantastic musicians. And it’s pretty cool and then, you know, their fans see it and their fans come to us and we take the songs and we share it to our fans and it’s a lot of cross sharing.

InfoMusic: What comes next in the future?
Adam Kubota: I think that for Postmodern Jukebox is just continuing to expand to new places I mean we just played in a bunch of new places, in Maroco, Tunisia, Istanbul, first time in Africa. The live show always changes. Everytime you come to see PMJ is going to be something different, different singers, different songs and you can always comeback and check it out another time and have a very different and really wonderful experience. I think we just trying to develop the live show a little bit more, have some different themes and of course work with new people and make new songs.

InfoMusic: What was the most impressive venue you’ve ever played?
Adam Kubota: God, there’s so many. I like them all for a variety of reasons but I think the ones that stand out for me is the City Opera House, one of the most famous buildings in the whole world, Radio City Music Hall, that was also a big one, the Kennedy Center, that was a cool one, so it’s been unbelievable for me, it’s been a great ride.

InfoMusic: Well can’t wait to see the show, thank you and good luck!
Adam Kubota: Good to meet you Ingrid!

PUBLICITATE
Comentează

Concerte & turnee

EMAGIC pune în vânzare un abonament special Week Pass pentru 4 concerte de la Arenele Romane

Între 24 iunie și 1 iulie are loc prima ediție Emagic Week, ce va presupune introducerea unui nou tip de abonament - Emagic Week Pass. Acesta îți asigură intrarea la concertele Morcheeba + Golan, Thievery Corporation, Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox și Passenger.

Publicat

pe

Emagic Week Pass
Emagic Week Pass │ FOTO: Captură YouTube

EMAGIC WEEK PASS poate fi achiziționat online, la prețul unic de 359 lei (+ comisioane) și îți oferă acces la Arenele Romane la patru evenimente:

  • Morcheeba + Golan (24 iunie) – abonamentul oferă acces la categoria General Access (în spatele zonei Golden Standing), cu locuri în picioare sau pe scaune, la alegere;
  • Thievery Corporation (27 iunie) – abonamentul oferă acces la categoria General Access (în spatele zonei Golden Standing), cu locuri în picioare sau pe scaune, la alegere;
  • Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox (28 iunie) – abonamentul oferă acces în tribune, în sectoarele G, H, I cu loc pe scaun;
  • Passenger (1 iulie) – abonamentul oferă acces la categoria General Access (în spatele zonei Golden Standing), cu locuri în picioare sau pe scaune, la alegere.

Abonamentul este transmisibil și poate fi folosit de oricine pentru acces în incinta fiecăruia dintre cele patru evenimente, ca tu să îl poți "share-ui" cu alte persoane. Abonamentul va putea fi scanat la acces în fiecare dintre cele patru zile de concerte, câte o singură dată per concert.

Emagic Week Pass poate fi achiziționat și de deținătorii unui voucher sau ai unui pachet reSTARt Emagic.

MORCHEEBA + special guest GOLAN | 24 iunie

Skye Edwards și Ross Godfrey se întorc anul acesta în România, cu un show de promovare a celui de-al zecelea album de studio Morcheeba – "Blackest Blue", compus în pandemie și lansat în primăvara lui 2021. Albumul explorează soundurile experimentale cu care duoul londonez ne-a obișnuit de-a lungul celor aproape trei decenii de carieră, continuând călătoria muzicală ce i-a consacrat că pionieri ai scenei muzicale britanice și i-a făcut cunoscuți în toate colțurile lumii, cu vânzări de miloane de albume.

Pe 24 iunie, pe scena Arenelor Romane, se vor auzi în premieră piesele de pe "Blackest Blue", precum și piese Morcheeba deja foarte cunoscute și iubite de public. Înaintea showului Morcheeba pe scenă vor urca special guest GOLAN.

THIEVERY CORPORATION | 27 iunie

Thievery Corporation revin pe 27 iunie la București pentru un live electrizant, cu full band, organizat de Emagic și The Fresh. Rob Garza si Eric Hilton au devenit cunoscuti în 1996, când o piesă le-a fost inclusă pe una dintre compilațiile renumiților DJi și producători Kruder & Dorfmaister și au atins faima mondială cu cel de-al treilea și cel mai popular album al lor - The Richest Man în Babylon.

În cei peste 25 de ani de activitate, Thievery Corporation a rămas unul dintre cele mai populare proiecte associate cu muzica electronică, cu un stil ce îmbină elemente de dub, acid jazz, reggae, muzică clasică indiană, muzică din Orientul Mijlociu, hip hop, muzică electronică și muzică braziliană, inclusiv bossa nova. Inițial cunoscuți pentru muzică abstractă, instrumentală, clasificată undeva între trip-hop și jazz, sunetul Thievery Corporation s-a extins pe parcursul anilor, incluzând vocalisti și instrumente live, iar principiile DYI și mesajele lor pentru incluziune au devenit astăzi din ce în ce mai relevante.

SCOTT BRADLEE’S POSTMODERN JUKEBOX | 28 iunie

Fenomenul pop-jazz Postmodern Jukebox continuă concertele din cadrul turneului mondial început în 2021, sub egida "The Grand Reopening Tour" ("Marea Redeschidere") și promite audiențelor de pretutindeni o petrecere senzațională în stilul anilor ’20, cu un live performance ca pe vremea Marelui Gatsby!

Ca toate showurile Postmodern Jukebox, concertul din cadrul "The Grand Reopening Tour" va aduce pe scena Arenelor Romane un ansamblu impresionant de muzicieni multi-talentați ce vor da viață compozițiilor lui Scott Bradlee. Turneului i se vor alătura, seară de seară, invitați-surpriză, ce vor face că fiecare spectacol să fie unic și imprevizibil – transformându-l într-una dintre cele mai încântătoare experiențe muzicale live ale timpurilor noastre, dar și ale timpurilor apuse.

PASSENGER | 1 iulie

Mike Rosenberg, cunoscut mai mult sub numele sau de scenă - PASSENGER, este un cântăreț-compozitor de folk-rock din Brighton, Anglia, ce a câștigat un număr impresionant de premii pentru activitatea sa muzicală. Cu toate că și-a pornit cariera cântând la colțurile străzilor din UK, a ajuns în scurt timp să umple stadioane din toată lumea, după ce single-ul "Let Her Go" s-a clasat pe prima poziție în topurile din mai multe țări și a atins succesul internațional, având acum peste trei miliarde de vizualizări pe YouTube.

După lansarea celui mai recent album - "Songs For The Drunk And Broken Hearted", PASSENGER își continuă în 2022 turneul mondial cu trupă live, în care va interpreta piesele de pe ultimul album, dar și piese devenite deja clasice.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Postmodern Jukebox concertează la Arenele Romane în iunie 2022

Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox revine la București pe 28 iunie 2022. Evenimentul va avea loc la Arenele Romane și se va bucura de o serie de invitați surpriză.

Publicat

pe

Concert Postmodern Jukebox la Sala Palatului pe 6 decembrie 2019
Concert Postmodern Jukebox la Sala Palatului pe 6 decembrie 2019 │ FOTO: Andrei Zidaroiu / InfoMusic.ro

Fenomenul pop-jazz Postmodern Jukebox continuă concertele din cadrul turneului mondial început în 2021, sub egida "The Grand Reopening Tour" ("Marea Redeschidere") și promite audiențelor de pretutindeni o petrecere senzațională în stilul anilor ’20, cu un live performance ca pe vremea Marelui Gatsby!

Renumiți pentru felul în care reimaginează genuri contemporane în stilul anilor ’20, "trimițând muzica pop într-o mașină a timpului", Postmodern Jukebox vor cânta unele dintre cele mai mari hituri în stilurile clasice ale epocilor trecute.

Scott Bradlee: "Suntem norocoși să avem atât de mulți fani incredibili peste tot în lume"

"Sunt recunoscător să pot crea și colabora alături de atâția oameni talentați și ne-a fost extrem de dor să cântăm într-o locație plină cu fani. Suntem norocoși să avem atât de mulți fani incredibili peste tot în lume, care au ajutat Postmodern Jukebox să devină un grup cu turnee mondiale și de abia așteptăm să aducem din nou talente extraordinare și sunete clasice în fiecare colț al lumii. Este o Mare Redeschidere, dar și o Mare Reuniune – nu doar pentru membrii echipei noastre, ci și pentru Postmodern Jukebox și fanii divertismentului clasic, "old school", de calitate", spune Scott Bradlee.

Ca toate showurile Postmodern Jukebox, concertul din cadrul "The Grand Reopening Tour" va aduce pe scena Arenelor Romane un ansamblu impresionant de muzicieni mulți-talentați ce vor da viață compozițiilor lui Scott Bradlee. Turneului i se vor alătura, seară de seară, invitați-surpriză, ce vor face ca fiecare spectacol să fie unic și imprevizibil – transformându-l într-una dintre cele mai încântătoare experiențe muzicale live ale timpurilor noastre, dar și ale timpurilor apuse.

În ultimii zece ani, Postmodern Jukebox au adunat peste cinci milioane de abonați pe canalul lor de YouTube; trupa și-a pornit activitatea în micul apartament al lui Bradlee, în Astoria, Queens și a ajuns în scurt timp într-un studio din Los Angeles, mult mai potrivit viziunii ambițioase a liderului trupei. Recent, Postmodern Jukebox a reimaginat binecunoscuta coloana sonoră a serialului "Friends" în diferite stiluri muzicale ale secolului al XX-lea – începând cu jazzul anilor ’20, până în anii ’90, cu o apariție-surpriză a duoului The Rembrandts, compozitorii piesei originale.

Prețuri bilete la concertul Postmodern Jukebox de la Arenele Romane:

Biletele pentru concertul Postmodern Jukebox de pe 28 iunie 2022 pot fi achiziționate online, la următoarele categorii:

  • Categoria 1 - TEREN, SECTOARELE A1, A2: 245 lei
  • Categoria 2 - TEREN, SECTOARELE B1, B2: 220 lei
  • Categoria 3 - TRIBUNĂ, SECTOARELE E, K: 220 lei
  • Categoria 4 - TRIBUNĂ, SECTOARELE F, J: 195 lei
  • Categoria 5 - TRIBUNĂ, SECTOARELE I, G, H: 170 lei

De asemenea, organizatorii pun la dispoziție un număr limitat de pachete "VIP TOUR Package" și "MEET & GREET Package". Pentru mai multe detalii, accesați Agenda InfoMusic.

Accesul la eveniment:

Intrarea la eveniment se face în baza regulamentului organizatorului și include respectarea tuturor restricțiilor și ale posibilelor condiții suplimentare impuse de autoritățile locale înainte de eveniment și în timpul desfășurării evenimentului.

Cu scopul de a asigura sănătatea și siguranța participanților, a staffului și a artiștilor, evenimentul se va desfășura cu respectarea măsurilor legale locale impuse de autorități la dată desfășurării evenimentului. Organizatorul își rezervă dreptul de a impune oricare sau toate dintre măsurile următoare pentru participanți: prezentarea certificatului verde, prezentarea dovezii vaccinării și/ sau dovezii testării și/ sau dovezii prezenței anticorpilor pentru SARS-CoV2, păstrarea distanței sociale față de alți participanți, minimizarea aglomerării de oameni prin acceptarea sosirii la locație la orele comunicate și/ sau purtarea măștii.

Mai multe detalii privind regulamentul de acces vor fi comunicate în zilele din apropierea evenimentului.

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< mai 2022 >>
lmmjvsd
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Trending