Nightwish

Poster eveniment Nightwish

Citește o recenzie despre eveniment

Vezi poze de la acest eveniment

Nightwish va concerta în România pe 10 decembrie 2015. Trupa revine la București cu prilejul turneului Endless Forms Most Beautiful European Tour, care cuprinde 20 de concerte. În deschidere vor cânta Arch Enemy și Amorphis. Concertul va avea loc în Pavilionul Central al Complexului Expozițional Romexpo.

RECOMANDARE: Citește interviul cu basistul Marco Hietala (Nightwish) în exclusivitate pentru InfoMusic

Nightwish pornește la finalul acestui an în turneu cu o nouă producție, un convoi de tiruri angrenate în cel mai ambițios proiect de până astăzi al formației, pe un traseu care include un concert în București, la scurt timp după Praga. Turneul va continua prin Budapesta și se va încheia cu un show pe Wembley Arena.

Nightwish a lansat videoclipul noului single ”Elan”, primul extras de pe albumul “Endless Forms Most Beautiful”. Discul a fost lansat în Europa pe 27 martie 2015, acesta fiind primul material înregistrat cu noua solistă Floor Jansen.

Programul evenimentului

• 17.00 - deschiderea portilor
  • 18.50  - Amorphis (35 min)
  • 19.40 - Arch Enemy (50 min)
  • 21.10 - Nightwish (120 min)

Bilete concert Nightwish București 2015

• Categoria Zona A - 380 de lei
  • Categoria Zona B - 210 lei
  • Tribuna 1 - 310 lei
  • Tribuna 2 - 250 de lei
  • Tribuna 3 - 190 de lei

Este foarte posibil ca evenimentul să fie declarat SOLD-OUT, fiind vândute deja 90% din biletele disponibile.

REGULI DE ACCES

• Accesul publicului în Pavilionul Central Romexpo va fi permis începând cu ora 17:00.
  • Biletele pentru tribune și zona B vor fi procesate la intrarea principală, centrală. Tot aici va fi organizat și accesul special pentru scaunele cu rotile.
  • Biletele pentru Zona A vor fi verificate folosind cele doua intrări laterale.
  • Ieșirea din perimetrul evenimentului nu este permisă, mai exact, ieșirea din incinta Pavilionului Central și spațiilor adiacente amenajate va atrage după sine invalidarea biletelor. Prin urmare, publicul este rugat să se pregătească dinainte de a trece de porțile de acces pentru aproximativ 6 ore de eveniment. Din motive de securitate, participanții vor trece printr-un filtru de control corporal sumar.
  • În cadrul evenimentului vor fi amenajate trei zone de acces și șase ieșiri de urgență, marcate corespunzător. Participanții la eveniment sunt rugați să respecte măsurile de apărare împotriva incendiilor stabilite de organizatori și să urmeze instrucțiunile personalului calificat pentru evacuare în caz de urgență.

Prețuri practicate cu prilejul concertului

• 3 lei - taxa per haină lăsată la garderobă
  • 5 lei - o bere/apă/suc
  • 10 lei - pungă de snacks-uri
  • 15 lei - parcare auto în Parcarea B din complexul Romexpo cu intrare din Bd. Expoziției (GPS 44.475494, 26.067642)

Organizatorii vor oferi spre comercializare produsele partenerilor evenimentului: Tuborg, Jack Links, precum și băuturi răcoritoare, toate acestea fiind distribuite prin intermediul jetoanelor nereturnabile, cu excepția Merchandising-ului de turneu care se va achiziționa direct în numerar.

O bere, apa sau suc vor costa 5 lei, iar o pungă de snacks-uri Jack Links va costa 10 lei. Jetoanele vor fi achizitionate în lei, exclusiv în numerar. Comercializarea băuturilor alcoolice este permisă numai persoanelor peste 18 ani. Un act de identitate valid este necesar și trebuie prezentat la cerere. În incinta Pavilionului Central și a spațiilor amenajate de organizator nu exista bancomate, iar pentru că publicul nu poate părăsi locația în timpul concertelor organizatorii recomandă acestora să țină cont și de aceste aspecte.

În interior va fi amenajată o zonă de garderobă contra-cost exclusiv pentru haine, iar aici nu pot fi depozitate obiecte de valoare. Taxa fiecărei haine va fi de 3 lei. Recomandăm participanților la eveniment să nu se prezinte la accesul în locație cu rucsacuri, bagaje sau genți voluminoase, acestea nefiind permise.

Parcarea B din complexul Romexpo cu intrare din Bulevardul Expoziției (44.475494, 26.067642) va fi deschisă pentru spectatori, contra cost, respectiv 15 lei/mașină pe toată perioada evenimentului, în limita locurilor disponibile. Biletul de acces presupune un singur acces în Pavilionul Central Romexpo, prin urmare nu este permisă ieșirea din Pavilionul Central până la autoturismele personale și retur. Pentru a evita supra-aglomerarea zonei, recomandarea general valabilă este de a nu folosi autoturismele proprii ci mijloacele de transport comun.

Lucruri permise / Lucruri interzise la concert

Va fi permisă fotografierea folosind dispozitive compacte, mai exact aparatele cu obiective non-interschimbabile și fără a folosi blitzul și nici modul filmare. În caz contrar, supraveghetorii vor interveni pentru notifica și clarifica posibilele neînțelegeri ale restricțiilor impuse. Camerele video și orice alte metode de înregistrare video sau audio sunt strict interzise.

Este permis accesul cu binocluri în zona tribunelor, căști sau alte mijloace de protecție auditivă, camere foto compacte, lanțuri de portofel cu greutatea mai mică de aproximativ 200 de grame, accesorii vestimentare specifice, cu excepția celor care pot fi considerate obiecte contondente, telefoane mobile, pancarte din hartie sau pânză dedicate conceptului de eveniment și fără bețe.

Este interzis accesul în zona de concerte cu camere foto cu obiective detașabile,  trepiede, blitzuri, obiecte contondente, arme, obiecte ce pot fi considerate periculoase, recipiente din sticlă, metal, plastic, sticle, alcool sau alte băuturi și alimente din exteriorul zonei de concert, artificii, lampioane, materiale inflamabile,  cărucioare pentru copii, bannere susținute de bețe, umbrele, scaune, lanțuri, animale de companie, substanțe interzise prin lege, medicamente neînsoțite de rețetele oficiale. Încălcarea acestor prevederi, precum și orice formă de comportament violent pot atrage restricționarea sau chiar interzicerea accesului în locația concertelor. Fiecare participant este răspunzător pentru pagubele provocate.

Fumatul și focul deschis este interzis în interiorul Pavilionului Central Romexpo, motiv pentru care organizatorii vor pune la dispoziția participanților un spațiu de fumat dedicat, în dreptul fiecărei porți de acces în locație. În timpul derulării evenimentului, publicul are acces în afara Pavilionului doar în zona specială pentru fumători și în cea a toaletelor suplimentare.

Dacă observați incidente vă rugăm să vă adresați organizatorilor sau reprezentanților acestora, aceștia fiind la dispoziția dumneavoastră pentru a vă menține buna dispoziție și a evita momentele neplăcute. Publicul este rugat să își supravegheze obiectele personale, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele pierderi sau furturi. Pe timpul derulării evenimentului va fi asigurată asistența medicală de urgență și prim-ajutor. În cazul în care nu vă puteți deplasa, adresați-vă unui reprezentat al organizatorilor.

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 11 decembrie 2015. Ref #76717

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.