folk

Ed Sheeran la București - Un om și un cutremur de iubire pe Arena Națională

Ed Sheeran a concertat pe Arena Națională pe 3 iulie 2019, aducând împreună 46000 de oameni care au cântat și aplaudat la unison, în recunostință pentru pasiunea tânărului britanic și puterea sa de a susține un concert de unul singur pe o scenă uriașă.

Ed Sheeran in concert la București, purtând tricoul naționalei │ FOTO: Zackary Walters

Orice concert de o asemenea anvergură, care are loc pe Arena Națională din București, are un impact și o amprentă emoțională adâncă asupra celor care iau parte la o asemenea experiență. O organizare de sute de oameni care pun cap la cap fiecare detaliu în zilele de dinaintea concertului contribuie la construcția, cărămidă cu cărămidă, a unei experiențe de neuitat. Așa a fost cu siguranță și experiența concertului Ed Sheeran la București, un vis îndeplinit pentru oameni de toate vârstele.

Un prim lucru care merită menționat este ce înseamnă pentru dinamica socială a unui oraș când un eveniment de asemenea anvergură are loc: traficul e redirecționat, mijloacele de transport în comun își prelungesc programul în noapte, un număr mare de forțe ale poliției se află pe străzi, și cel mai spectaculos dintre toate, mase de oameni se mobilizează din toate părțile orașului pentru a ajunge într-un singur punct.

Ne-am amuzat pe drumul spre stadion, regăsindu-ne în postura de “pelerini”, la propriu și la figurat, purtând pelerine de ploaie și îndreptându-ne în grupuri mari către un loc “sfânt” unde urma să ne primim mântuirea prin muzică. “Pelerinaj către deschiderea inimii și a geniului creativ” l-am numit, căci asta am perceput ca fiind învățăturile principale transmise prin prezența cântărețului Ed Sheeran: Cum să trăim mai mult cu inima deschisă către iubire și cum să accesăm geniul creativ din noi, așa cum o face el pe scenă.

După încălzirea simpatică primită de la prietenii lui Ed Sheeran, Zara Larsson și James Bay în deschiderea concertului, publicul a fost surprins la ora 21 fix de urcarea pe scena a roșcatului care îndulcește inimi. El, chitarele lui și pedala de loop care ținea loc de trupă. A fost într-adevăr uimitor să vedem cum un singur om, pe o scenă atât de uriașă, ține în priză un număr atât de mare de oameni.

Publicul a vibrat la piese de pe albumul "Divide", lansat în 2017 și pentru care Ed a împărtășit că încheie un turneu de peste doi ani, la piese de pe primul său album cât și la câteva noutăți de pe următorul album care va fi lansat foarte curând. Nu au lipsit din setlist piese mult iubite de public precum “Castle on the Hill”, cu care a fost deschis concertul, “I See Fire”, de pe coloana sonoră a filmului “The Hobbit” sau hiturile “Thinking Out Loud”, “Perfect” și „Shape of You”.

Ed Sheeran în concert la București pe 3 iulie 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Tânărul artist britanic a comunicat deschis și abundent cu publicul, împărtășind frânturi din parcursul său muzical și mărturisind că un turneu în jurul lumii înseamnă foarte mult, iar faptul că a ajuns să poată cânta într-o țară care din punctul lui de vedere are atât de puține în comun cu țara în care el s-a născut și să fie primit cu atâta căldură este de asemenea mare lucru.

Senzațiile din public au fost intense, aplauzele miilor de oameni rezonând adânc în piepturi, iar momentele în care am cântat împreună cu Ed, am aprins luminițe și am țipat cât de tare am putut de asemenea sunt momente unice de trăit pentru oamenii de pe un stadion plin. Felul în care simțeam vibrațiile sunetului la unison a aproape 50 de mii de oameni a fost, într-adevăr un moment unic și rar de trăit într-o viață.

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze cu Ed Sheeran

Toate vizualurile proiectate pe ecranele uriașe de deasupra lui Ed au fost de mare efect și au adăugat o parte importantă a concertului. Dinamismul lui și vocea duioasă, momentele de rap pe care le-a avut și finalul în care a îmbrăcat un tricou în culorile Românei și a fluturat steagul au făcut deliciul publicului.

Pelerinii iubirii care au mers pe ploaie către concertul lui Ed Sheeran din București au fost răsfățați de nori pe tot parcursul concertului, până la ultima piesă, cea de la revedere, când ploaia a pornit din nou să toarne peste masa de oameni, parcă dorind să ne împrospăteze, să ne binecuvânteze și să ne invite să ne întoarcem, un pic mai deschiși, un pic mai zâmbitori și foarte recunoscători la realitatea cotidiană.

Ed Sheeran a mâncat aripioare picante la "Hot Ones" şi a vorbit despre cariera sa

"Hot Ones" este un show pe YouTube la care vin celebrităţile pentru a îşi testa rezistenţa la mâncare picantă şi pentru a împărtăşi detalii intime din viaţa şi cariera lor. Uneori cuprinşi de endorfine spun mai mult decât ar trebui, atunci când sosurile picante le dau curaj. Ed Sheeran a fost invitatul episodului de pe 8 iulie 2021 şi ce a ieşit vedeţi mai jos.

Ed Sheeran la Hot Ones
Ed Sheeran la Hot Ones │ FOTO: First We Feast

Ed Sheeran vine după lansarea piesei şi videoclipului "Bad Habits", în care se transformă într-un vampir şi după lansarea versiunii sale acustice pe 9 iulie. Artistul pregăteşte un nou album, care va sosi în toamna acestui an, dar şi un turneu global pentru 2022. Pe la "Hot Ones" au trecut vedete ca Sam Smith, Margot Robbie, Paul Rudd şi episodul legendar a fost cel cu Kevin Hart.

Până şi Gordon Ramsay a poposit la masă cu pui picant şi episodul său s-a rivalizat acum 2 ani, ajungând acum la 89 de milioane de vizualizări. Ed Sheeran a început cu un sos blând de 1800 de grade Scoville, iar pe fondul primei degustări a explicat cum îşi alege single-urile, în special după o perioadă de pauză. Iniţial pregătise un single ceva mai lo-fi, depresiv drept primul de pe noul LP, dar până la urmă a ales "Bad Habits", gândindu-se la ce ar vrea să răsune din radio-uri în vreme ce Marea Britanie ieşea din lockdown şi începea să se distreze.

Am avut şi o mică apariţie a lui Benny Blanco în acest episod şi am aflat şi că Ed Sheeran are ceva personal cu Benny. Îl acuză că i-ar fi urinat în jacuzzi la ultima sa petrecere şi cei doi au avut un mic schimb de replici pe această temă. Apoi am aflat şi povestea colaborării dintre Ed Sheeran şi Eminem şi modul în care tânărul britanic l-a idolatrizat pe rapper în adolescenţă. A spus şi că judecând după imaginea sa de atunci părea imposibil ca el să prindă vreodată o colaborare cu Shady, fiind timid şi slab în liceu, fără o atitudine corespunzătoare.

Ed a rezistat cu brio până la ultima îmbucătură de pui cu sos ultra picant, dar a avut nevoie şi de multe pahare cu lapte de migdale pentru a putea să îşi revină şi să îşi adune gândurile. S-a lăsat cu mai puţine lacrimi şi halucinaţii decât la Kevin Hart, dar nimeni nu a stat atât de bine ca Olivia Wilde încă. Pentru Ed ultimul an a fost special, el devenind tătic pentru prima oară în 2020, alături de soţia sa, Cherry Seaborn.

Ed Sheeran lansează "Bad Habits"; Urmărește un teaser al clipului - VIDEO

Noul single al lui Ed Sheeran este anunțat cu mult aplomb de încă un teaser, de această dată video. "Bad Habits" apare pe 25 iunie, și-o să-l vedem pe artist portretizând un vampir.

Ed Sheeran – Bad Habits
Ed Sheeran – Bad Habits │ FOTO: Captură YouTube

Ed Sheeran accentuează suspansul până la apariția noului său single lansând un teaser video cu stofă de trailer de film. "Bad Habits" este piesa cu care Ed și-a propus să iasă din zona de confort și să-i ia cu el și pe fanii săi, povestind despre asta într-o apariție la BBC Radio 1.

"Albumul nou e un mix al tuturor albumelor de până acum. Primul single este foarte diferit, cu adevărat diferit. De fiecare dată când am lansat un prim single de pe un album nou, cu excepția primului, am avut emoții mari. Simțeam că nu știu cum o să fie primit și iubesc senzația asta. Aș putea să lansez ceva din zona de "confort", cum ar fi o piesă în stilul "Thinking Out Loud" sau "Castle On The Hill", dar mie îmi place ideea de a lansa o piesă și a mă gândi: <<Nu știu cum o să reacționeze lumea la chestia asta>>", a declarat Ed Sheeran într-un interviu pentru BBC.

Dacă săptămâna trecută aflam că Ed va deveni vampir, descoperim acum, urmărind teaser-ul proaspăt lansat, că artistul britanic are o gașcă de "răufăcători" alături de el, pe modelul "Suicide Squad". Pe 25 iunie, când apare videoclipul integral, vom înțelege mai bine cât de bune sau rele sunt aceste personaje.

VIDEO Teaser: Ed Sheeran - "Bad Habits"

Ed Sheeran și soția sa, Cherry Seaborn, au devenit în septembrie 2020 părinții unei fetițe. Muzicianul a anunțat publicul printr-o postare pe contul său de Instagram, după această veste reîntorcându-se în intimitate.

În 2017, Ed Sheeran lansa albumul "Divide", turneul de promovare al acestui disc aducându-l pe Ed pentru prima oară în România. Artistul britanic a concertat în 2019 pe Arena Națională din București, fiind întâmpinat de peste 46.000 de fani enuziaști. Show-ul a avut loc într-o zi toridă de 3 iulie și a fost deschis de James Bay și Zara Larsson.

Ed Sheeran devine vampir în noul videoclip "Bad Habits" - TEASER

Ed Sheeran se alătură clubului exclusivist al artiștilor pop care au devenit vampiri în videoclipuri (Backstreet Boys, Michael Jackson) și anunță o schimbare majoră de sound. "Bad Habits" se numește noul său single, apariția lui, cu tot cu videoclip, fiind programată pentru sfârșitul lunii iunie.

Ed Sheeran la filmările clipului ”Bad Habits”
Ed Sheeran la filmările clipului ”Bad Habits” │ FOTO: Captură Instagram / Zakary Walters

2021 ar putea fi anul lui Ed Sheeran. După o pauză programată (lunile de repaus pe care și le-a luat în 2019) și una impusă (pandemia), Ed revine cu un single "experimental", ce-l va scoate din zona de confort. Prima lui piesă de pe noul album, așteptat anul acesta, se numește "Bad Habits" și ar putea marca fie un mare succes, fie un eșec - atât de mare va fi schimbarea.

"Albumul nou e un mix al tuturor albumelor de până acum. Primul single este foarte diferit, cu adevărat diferit. De fiecare dată când am lansat un prim single de pe un album nou, cu excepția primului, am avut emoții mari. Simțeam că nu știu cum o să fie primit și iubesc senzația asta. Aș putea să lansez ceva din zona de "confort", cum ar fi o piesă în stilul "Thinking Out Loud" sau "Castle On The Hill", dar mie îmi place ideea de a lansa o piesă și a mă gândi: <<Nu știu cum o să reacționeze lumea la chestia asta>>", a declarat Ed Sheeran într-un interviu pentru BBC.

"Bad Habits" beneficiază deja de un videoclip, în care Ed Sheeran se transformă într-un vampir. Din teaser-ul pe care l-a lansat de curând ne putem face o idee atât cu privire la sound, cât și la clip.

"Mereu îmi propun să mă aventurez în noi direcții muzicale și sper să remarcați asta atunci când veți asculta noul single. Mă simt extraordinar să fiu din noi alături de voi!", a transmis Ed, anunțând că "Bad Habits" apare pe 25 iunie și că poate fi deja precomandat.

TEASER: Ed Sheeran - "Bad Habits"

<< iul. 2021 >>
28 29 30 1 2 3 4