Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Cine sunt cei mai bogați cântăreți ai lumii în 2019

Industria muzicală produce an de an sute de milioane de dolari. Pentru a ajunge, însă, în topul celor mai bogați cântăreți ai momentului, e nevoie de ceva mai mult decât de carismă și aptitudini artistice. Cei mai bogați artiști în 2019 s-au dovedit a fi și oameni de business foarte pricepuți, ce și-au asigurat prin afaceri conexe o creștere constantă a veniturilor.

Publicat

pe

Muzică și bani
Muzică și bani

Jay-Z - Cel mai bogat muzician în 2019 și primul rapper a cărui avere atinge pragul de un miliard de dolari

Cel mai înstărit artist al momentului este rapper-ul american Jay-Z. Potrivit Forbes, averea sa a atins pragul de un miliard de dolari, grație, în mare parte, afacerilor sale de succes.

"Dacă e miliardar acum, imaginați-vă ce avere va avea mai târziu. Pentru că e de-abia la început", spune Swizz Beatz, producătorul celor mai mari hituri ale lui Jay-Z.

Principala sursă de venit a rapper-ului în vârstă de 49 de ani nu mai este de mult muzica. Jay-Z câștigă sume enorme din vânzările de șampanie și coniac, brandul Armand de Brignac aducându-i cele mai mari încasări.

Ce afaceri deține Jay-Z

  • Armand de Brignac (310 milioane de dolari) - brand de șampanie lansat în 2006, odată cu videoclipul piesei "Show Me What You Got"
  • Investiții (220 de milioane de dolari) - rapper-ul are un portofoliu vast de investiții, acțiunile sale la Uber ridicându-se acum la 70 de milioane de dolari. Potrivit TehCrunch, acesta și-ar fi cumpărat acțiunile în 2013 cu două milioane de dolari.
  • D’Ussé (100 de milioane de dolari) - brand de coniac
  • Tidal (100 de milioane de dolari) - platforma muzicală lansată în 2015
  • Roc Nation (75 de milioane de dolari) - companie fondată în 2008, ce are sub umbrelă o casă de discuri, agenție de recrutat talente, casă de producție. Roc Nation are în portofoliu artiști ca Shakira și Rihanna.
  • Catalogul muzical (75 de milioane de dolari) - cu o carieră începută în 1989, catalogul său muzical include hituri ca "Hard Knock Life (Ghetto Anthem)", "Can I Get A...", "Excuse Me Miss", "'03 Bonnie & Clyde", "99 Problems".
  • Colecții de artă (70 de milioane de dolari) - colecția sa include tablouri precum "Mecca" a lui Basquiat
  • Imobiliare (50 de milioane de dolari) - Jay-Z și Beyonce au case de zeci de milioane de dolari în East Hampton și Bel Air.

Rihanna - Cea mai bogată cântăreață în 2019

Riri, așa cum o alintă fanii, a detronat-o pe Madonna din topul celor mai bogate cântărețe ale momentului. Potrivit Forbes, averea Rihannei se ridică la 600 de milioane de dolari, depășind cu 30 de milioane de dolari averea actuală a Madonnei (estimată la 570 de milioane de dolari). Pe următoarele poziții se plasează Celine Dion (cu o avere estimată la 450 de milioane de dolari) și Beyonce (cu o avere estimată la 400 de milioane de dolari).

Ca și în cazul lui Jay-Z, principala sursă de venit a artistei în vârstă de 31 de ani nu este muzica, ci afacerea sa lansată în industria cosmeticelor - Fenty Beauty. Rihanna deține acest lanț de produse cosmetice împreună cu LVMH, gigantul francez de bunuri de lux condus de miliardarul Bernard Arnault.

Lansat în septembrie 2017, Fenty Beauty producea 100 de milioane de dolari în doar primele săptămâni de existență pe piață, acest succes datorându-se popularității Rihannei și celor 71 de milioane de urmăritori de pe Instagram. Așa cum bine spunea Riri în 2016, "work, work, work, work, work" și cu puțin noroc, rezultatele nu vor întârzia să apară.

PUBLICITATE
Comentează

Premii muzicale

Foo Fighters şi Jay-Z intră în Rock and Roll Hall of Fame; Află şi ceilalţi nominalizaţi

După o perioadă de voturi, deliberare şi analiză au fost anunţaţi pe 12 mai artiştii care vor fi introduşi în Rock and Roll Hall of Fame în 2021. 6 nume intră în panteon în acest an, iar dintre ei se remarcă Jay-Z şi Foo Fighters. Detalii despre muzicienii onoraţi astfel, dar şi despre ceremonie aflaţi în articol.

Publicat

pe

Foo Fighters fotografie oficiala 2021
Foo Fighters fotografie oficiala 2021 │ FOTO: Foo Fighters twitter.com

Artiştii care vor fi imortalizaţi în acest an prin introducerea în panteonul rock sunt Jay-Z, Foo Fighters, dar şi Tina Turner, The Go Go's, Todd Rundgren şi Carole King. Dave Grohl nu e străin de această ceremonie, el fiind introdus în Hall of Fame şi cu Nirvana. Tina Turner a mai apărut de asemenea imortalizată în acest mod alături de Ike Turner, iar Carole King alături de Gerry Goffin. Turner, King şi Stevie Nicks sunt singurele femei care au fost recunoscute muzical de multiple ori.

Pe lângă cele 6 mari nume există şi tributuri speciale pentru întreaga carieră şi influenţa muzicală. Kraftwerk şi Gil Scott Heron, dar şi Charley Patton primesc Early Influence Award, în vreme ce Premiul Pentru Excelenţă Muzicală merge la LL Cool J, Billy Preston şi Randy Rhoads. Directorul muzical Clarence Avant primeşte distincţia Ahmet Ertegun în acest an. Pentru a ajunge la cei 6 artişti de mai sus s-a făcut o selecţie strictă, care a inclus nume foarte mari pe lista lărgită: Rage Against the Machine, Mary J. Blige, Kate Bush, Iron Maiden, New York Dolls şi alţii.

Fanii au putut vota pentru preferaţii lor în intervalul ianuarie - aprilie 2021.

Ceremonia Rock and Roll Hall of Fame 2021 are loc pe 30 octombrie 2021 la Rocket Mortgage FieldHouse din Cleveland, Ohio. Va fi transmisă sub forma unui show special pe HBO şi HBO Max ulterior. În 2020 ceremonia a fost amânată de multiple ori din cauza pandemiei şi până la urmă s-a ţinut virtual în noiembrie. Pentru prima dată în istoria Hall of Fame au fost difuzate mini documentare despre artiştii onoraţi pe scenă în locul unor reprezentaţii live. Depeche Mode şi Nine Inch Nails au fost numele principale intrate în istorie, alături de Whitney Houston, T Rex, The Doobie Brothers şi The Notorious B.I.G.

Citește în continuare

Muzică nouă

Rihanna va lansa o piesă nouă "în curând"

Rihanna a pregătit o surpriză pentru public. Artista le-a dat de înțeles fanilor că are o piesă nouă, pe care plănuiește să o lanseze "în curând".

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Captură YouTube

La 5 ani de la apariția albumului "Anti", Rihanna își anunță revenirea într-un mod neconvențional, într-un schimb de replici pe Instagram.

Artista a marcat de curând Women’s History Month publicând un clip ce trece în revistă câteva dintre cele mai recent realizări ale sale, ca artist și femeie de culoare. Riri a mulțumit echipei care a ajutat-o să creeze albumul "Anti" și să susțină evenimentele majore din ultimii 5 ani.

"Le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această eră ["Anti"], mulțumesc echipei", a scris Rihanna pe Instagram.

În secțiunea de comentarii a acestei postări, artista a fost întrebată dacă nu plănuiește să sărbătorească cumva evenimentul prin lansarea unei piese. Spre surprinderea fanilor, Riri a răspuns acestei provocări:

"Cred că da (ar trebui să lansez o piesă). În curând. Doar una, totuși, lol", i-a scris Rihannei fanului ei.

Întrebările nu s-au oprit aici. Văzând că a primit un răspuns de la artistă, acesta a insistat, spunându-i că nu ar fi rău să lanseze un album.

"R9 (albumul al 9-lea) e ceea ce ne lipsește", a scris fanul Rihannei, aceasta replicând: "Lasă-mă să mă bucur de moment, nuuu? Lol"

Schimbul de replici dintre Rihanna și fanul ei

Comentariile Rihannei de pe Instagram

Comentariile Rihannei de pe Instagram │ FOTO: Captură Instagram

Cel mai recent single al artistei a fost o piesă în colaborare cu PARTYNEXTDOOR, intitulată "Believe It". Melodia a fost lansată în martie 2020, de atunci fanii așteptând vești despre un viitor album.

Într-un interviu acordat anul trecut, Rihanna spunea că perioada de carantină din pandemie a avut un efect pozitiv asupra creativității sale.

"Anul 2021 e plin de incertitudine pentru toată lumea... dețin controlul creativității mele, totuși, și vreau să duc muzica mea și brand-urile mele la un alt nivel", declara Rihanna în decembrie 2020 pentru revista Closer.

Anunțul acesta nu a fost urmat, însă, de nicio dată oficială de lansare. Comentariile recente de pe Instagram ne dau de înțeles, totuși, că așteptarea va lua sfârșit cât de curând.

Citește în continuare

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< iul. 2021 >>
lmmjvsd
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Trending