W.A.S.P. la OST Fest 2012 - VEZI FOTO-VIDEO

Rareori mi-a fost dat să vad live o trupă mai entuziastă decât W.A.S.P., iar Blackie Lawless şi colegii săi nu au dezamăgit nici la OST Fest 2012. Încă din start scena a fost “invadată” de un banner imens care semnaliza aniversarea de 30 de ani de activitate ai formaţiei. În aceste condiţii, era lesne de presupus că Blackie urma să ne poarte prin mai toate momentele memorabile ale istoriei W.A.S.P.

W.A.S.P. - 30 de ani
W.A.S.P. - 30 de ani

W.A.S.P. - 30 de ani

W.A.S.P. - 30 de ani

Concertul a început în forţă cu “On Your Knees”, iar “L.O.V.E. Machine” a revitalizat cu adevărat publicul moleşit de căldură. Nu a fost uitat nici cel mai recent album al formaţiei (Babylon, 2009), de pe acesta fiind interpretat single-ul “Crazy”. “Wild Child” m-a determinat să sar şi să cânt cum nu am făcut-o pe parcursul întregului festival, iar “The Idol” a reprezentat punctul culminant al reprezentaţiei W.A.S.P. din acea seară.

Deschiderea concertului W.A.S.P. - OST Fest 2012

În încheiere, publicul a cântat din nou alături de Blackie “I Wanna Be Somebody”, remarcabilă fiind energia de care a dat dovadă frontman-ul W.A.S.P. la o vârstă la care alţii visează la pensionare. Nici colegii de formaţie nu s-au lăsat mai prejos, Doug Blair (chitară) şi Mike Dupke (tobe) dovedindu-se a fi niste instrumentişti desăvârşiţi.

W.A.S.P. la OST Fest 2012

W.A.S.P. la OST Fest 2012

Singurul meu regret referitor la prezenţa celor de la W.A.S.P. la OST Fest 2012 a fost timpul mult prea scurt alocat acestei formaţii legendare. După 30 de ani pe scenă, Blackie Lawless merita mai mult decât trei sferturi de oră amârate…

Vezi galeria de fotografii de la concertul W.A.S.P.

Setlist W.A.S.P. - OST Fest 2012

• On Your Knees