pop, world music

Vunk şi multe stele agitate într-Un Nou Univers

Vunk a creat Un Nou Univers la Sala Polivalentă, unul în care inovaţia tehnologică a fost cuvântul de bază. Streaming live cu publicul de acasă, jocuri de lasere, brăţări luminoase, confetti, artificii şi... Cornel Ilie care a planat deasupra publicului. Află mai multe despre concertul trupei Vunk din recenzia de mai jos.

VUNK la Sala Polivalentă - Un Nou Univers 2015

În seara de 7 octombrie, planetele s-au aliniat într-"Un nou Univers", conduse de acordurile trupei Vunk  la Sala Polivalentă. Robin and The Backstabbers au fost cei care au încălzit atmosfera pentru pământeni şi au adus în bagajul lor artistic puţin "Soare cu dinţi", şi pe "Regele Verii", pe care l-am însoţit la "Vânătoarea Regală". Apoi ne-am plimbat "Sat după sat" şi am urmărit mişcările de dans ale băieţilor, iar spre final l-am ascultat pe Robin cum ne povesteşte despre acel moment "Când a cunoscut-o pe Cristina".

Nava spaţială a celor de la Vunk a aterizat cu o mică întârziere, însă intrarea băieţilor a fost desprinsă dintr-un film S.F. Îmbrăcaţi într-un stil aparte, aceştia au purtat pe cap nişte măşti dotate cu tablete pe care se derulau imagini cu diverse mesaje. Surpriza serii a fost momentul în care brăţările pe care le-am primit la intrare s-au aprins deodată, iar întreaga sală a fost inundată de sute de priviri extraterestre.

Cornel Ilie şi Gabriel Maga la Sala Polivalentă 2015

Show-ul a fost mai mult decât un simplu un concert, ci mai degraba un concept... unul inovativ şi plin de culoare. Artificiile amplasate pe marginile scenei triunghiulare au explodat, în timp ce brăţările luminoase de la mâinile fanilor au vibrat odată cu aplauzele lor. Iar Vunk şi invitaţii lor speciali au cucerit publicul cu hituri mai vechi, precum "Aşa şi?!", "Artificii pe tavan" şi "1000", dar şi cu şase melodii noi, ce vor fi incluse pe albumul viitor.

Nicole Cherry a urcat pe scenă alături de Cornel Ilie şi împreună ne-au dezvăluit în premieră "Secretul Tău", piesă care se va afla de asemenea pe albumul ce va fi lansat la începutul lui 2016. În categoria de Surprize!Surprize! a intrat şi momentul lui Călin Goia, care a cântat melodia "Fiecare", împreună cu Vunk. Tudor Ionescu de la Fly Project a fost şi el prezent la piesa "Fă-mi cu mâna".

Cornel Ilie şi Paula Seling la Sala Polivalentă 2015

Cornel este un mare fan The Beatles, aşa că nu a putut lăsa ca acest concert să treacă, fără să ofere un omagiu regretatului John Lenon. Aşa că acesta a invitat-o pe Paula Seling pentru a interpreta împreună "Across The Universe", piesă a legendarei trupe britanice.

În noul "univers", Cornel Ilie a planat timp de câteva minute printre sferele gonflabile suspendate de tavan. Planetele pictate de tinerii talentaţi de la Galeria Basil au fost jucăriile preferate ale celor prezenţi, dar şi cadouri pentru cei care au dorit să le ia acasă drept amintire.

Cornel Ilie la Sala Polivalentă - Un Nou Univers 2015

Fanii şi prietenii trupei, care nu au putut să fie prezenţi la concert, s-au teleportat în noul Univers, într-o formă virtuală. Filmări live cu aceştia au fost transmise pe ecranele gigantice amplasate în spatele scenei, iar printre ei s-a numărat şi Dan Finţescu de la Kiss Fm.

"Dintr-o mie" de stele colorate, Vunk pe noi ne-a ales, pentru Un Nou Univers, iar o simplă seară de miercuri a devenit o poartă către o altă lume. Am devenit stele pentru câteva ore, pentru că am crezut în noi. „E timpul să te întorci. La tine” - acesta a fost mesajul trupei VUNK, cel care ne-a adunat pe toţi sub acelaşi cer şi ne-a făcut să strălucim.

Ascultă "Silențios", o colaborare marca Nicole Cherry și Nane

Nicole Cherry revine cu o colaborare ce îi va surprinde chiar și pe cei mai înfocați fani - "Silențios" feat. Nane. Piesa dezvăluie o latură plină de senzualitate a cântăreței, în contrast cu atitudinea rebelă adusă de Nane.

Artwork Nicole Cherry & Nane - Silențios
Artwork Nicole Cherry & Nane - Silențios │ FOTO: captură YouTube

În spatele piesei "Silențios" s-a aflat o echipă talentată formată din Theea Miculescu, Alex Parker și Nane, care au creat versurile și compoziția melodiei, iar de producție s-a ocupat Alex Parker.

"<<Silențios>> e o provocare pentru mine, dar care se simte extrem de natural în același timp. Cam așa cred că e în relații în general și asta am vrut să transmitem atât eu, cât și Nane. Sper să vă bucurați și voi de colaborare așa mult cum o fac eu" a declarat Nicole Cherry.

Nicole Cherry este una din cele mai cunoscute artiste din România, fiind un nume sonor în industria muzicală la doar 23 de ani. Artista și-a început cariera la o vârstă fragedă, participând la numeroase competiții muzicale unde a început să fie recunoscută pentru talentul ei. Primul ei single, "Memories", a fost un real hit, câștigând chiar și premii precum "Best Breakthrough Artist" în 2014. De-a lungul carierei sale, Nicole a colaborat chiar și cu artiști internaționali precum Mohombi sau Joey Montana.

Nane este unul din cei mai importanți rapperi din România, cu o serie impresionantă de piese din zona hip-hop, rap, trap și r&b. Pasiunea sa pentru muzică a început încă din copilărie, fiind puternic influențat de muzica rock a anilor '90, dar mai ales de melodiile lui MC HAMMER. Nane a început să aibă colaborări importante încă din 2008, însă anul cheie pentru cariera sa rămâne 2015, atunci când și-a schimbat stilul spre trap.

Nicole Cherry x NANE - Silențios

Alternosfera, The Mono Jacks, Vița de Vie și mulți alții cântă la Danube Rock Sounds 2022

Ajuns deja o tradiție pentru iubitorii de muzică din Galați, Danube Rock Sounds revine pe plaja Dunărea. Unele dintre cele mai iubite trupe de rock vor urca pe scena festivalului. Găsești mai multe detalii în articol.

The Mono Jacks / Vița de Vie
The Mono Jacks / Vița de Vie │ FOTO: InfoMusic

Între 16 și 18 septembrie, pe Plaja Dunărea din Galați, va avea loc festivalul Danube Rock Sounds, ajuns la a opta ediție. În cele trei zile de festival, publicul din Galați îi va putea asculta live pe: Alternosfera, The Mono Jacks, Vița de Vie, Trooper, Robin and the Backstabbers, Omul cu Șobolani, Bogdan Simion și Lăutarii de Mătase, Domino, Implant pentru Refuz, Mihail, The Schnitzels, Dimitri’s Bats, Pinholes, Dl. Goe, Hvnds, Melting Dice.

Acces Danube Rock Sounds 2022:

Concertele vor începe zilnic de la ora 18:30, iar accesul publicului se va face începând cu ora 17:30.

Program Danube Rock Sounds 2022

Vineri, 16 septembrie

• Melting Dice
  • Pinholes
  • Mihail
  • Omul cu șobolani
  • Vița de Vie

Sâmbătă, 17 septembrie

• Hvnds
  • Dimitri’s Bats
  • Implant pentru Refuz
  • Robin and the Backstabbers
  • The Mono Jacks
  • Bogdan Simion și Lăutarii de Mătase

Duminică, 18 septembrie

• Dl Goe
  • The Schnitzels
  • Domino
  • Trooper
  • Alternosfera

Bilete Danube Rock Sounds 2022:

Abonamentele și biletele pentru festival se pot achiziționa online, la prețuri cuprinse între 230 de lei și 99 de lei. Elevii și studenții își pot cumpăra abonamente cu reducere, valabile exclusiv cu un act doveditor la intrarea în festival, la prețul de 190 de lei. Pentru mai multe detalii despre bilete, consultă agenda InfoMusic.

byron, The Mono Jacks, Șuie Paparude și Robin and the Backstabbers urcă vara aceasta pe scena Promenada Mall

Promenada Mall continuă distracția de vară cu seria de concerte SPOT the beats pe terasa centrului comercial. Până la începutul lui septembrie, vizitatorii vor putea asculta live melodiile unor trupe îndrăgite precum byron, The Mono Jacks, Șuie Paparude, Robin and the Backstabbers și mulți alții.

Dan Byron
Dan Byron │ FOTO: Anya Dimitrov

Seria de evenimente reunite sub conceptul SPOT the beats a fost creată pentru a aduce clienților Promenada Mall adevărate experiențe de petrecere a timpului liber, în compania prietenilor. Plasat într-un decor cu zone verzi și fântână arteziană, spațiul este o oază urbană. Accesul la evenimente este liber, în limita locurilor disponibile.

byron și Rana dau tonul concertelor de la Promenada Mall pe 21 iulie

Începând cu ora 19.30, byron își așteaptă fanii la o sesiune live pe terasa Promenada Mall de la nivelul 2, în zona fântânii. Trupa de rock s-a înființat în 2006 și a lansat 7 albume de studio și trei DVD-uri live. byron sunt obișnuiți să cânte atât pe scene mari de festival în fața a mii de spectatori, cât și wireless, neamplificat, pentru grupuri restrânse. De-a lungul timpului, ei au filmat un concert în Salina Turda (la 100 de metri adâncime) pentru că era o provocare de neratat și au compus coloana sonoră pentru un serial original HBO România. În 2022, byron a lansat două piese, "Memento" și "Monstrul de sub pat", fiecare într-o direcție muzicală complet diferită una față de cealaltă. Ambele melodii se vor regăsi pe viitorul album de studio care va fi lansat în toamna lui 2022.

În deschiderea byron va urca Rana, o formație de rock alternativ, care a luat naștere în 2016 și care a lansat trei single-uri – "Lumea lor", "Departe" și "Cer Chinezesc". Accesul la eveniment este liber, în limita locurilor disponibile.

SPOT the beats cu The Mono Jacks și Lunatic pe 11 august

Seria de concerte continuă pe 11 august cu The Mono Jacks, trupa de rock alternativ înființată în 2008 de către Doru Trăscău. The Mono Jacks sunt o poveste despre perseverență, dăruire și urmărirea până în pânzele albe a visurilor care te definesc. Muzica lor a răsunat până acum la mari festivaluri – Sziget, Exit Festival, Eurosonic Noorderslag, ARTmania, Electric Castle, cât și prin turnee în toată țara, vorbind despre gânduri și sentimente pe care le trăim cu toții. Un nou album The Mono Jacks este pregătit pentru toamna lui 2022, prefigurat de single-urile "Aici acum" și "Spune". În deschiderea The Mono Jacks va cânta Lunatic, formație cunoscută pentru piesele cu mesaje sociale. De la reggae la heavy metal, de la grunge la hip-hop, Lunatic înglobează toate aceste stiluri.

Șuie Paparude concertează pe 17 august

Una dintre cele mai iubite formații din România, Șuie Paparude va aduce ritmurile de muzică electronică pe terasa Promenada, pe 17 august. Cu o activitate de aproape 3 decenii, Șuie Paparude a scris istorie pe scena muzicală din România, în 2006 artiștii fiind chiar invitați să cânte pe Stadionul Național în deschiderea concertului Depeche Mode.

Concert Robin and the Backstabbers și Sayonara Blue Monday pe 1 septembrie

Robin and the Backstabbers urcă pe scena Promenada Mall la început de toamnă, pe 1 septembrie, cu un opening act susținut de Sayonara Blue Monday. Adunați în 2010 de către solistul și compozitorul Andrei Robin Proca după o călătorie solitară de o săptămână prin Munții Călimani, Robin and the Backstabbers își descriu muzica drept "pop melodramatic". Nu au ajuns o trupă de cover-uri după albumul "Graceland", al lui Paul Simon, așa cum își imaginau la început, dar au reușit să ia pe sus scena de muzică alternativă din România cu melanjul lor de rock eclectic și versuri moderniste, criptice.