pop

Vunk - Seară incendiară, și la propriu și la figurat - FOTO

Peste o oră jumate de spectacol total le-au oferit băieții de la Vunk celor care s-au adunat joi seară în Hard Rock. Și-au îndulcit fanii cu "Prajitura cu jeleu", i-au îmbătat cu "Lacrimi de coniac", au cules flori din "1000" și au încins atmosfera cu "Artificii pe tavan".

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

În seara în care rockerii au fost dezamăgiți de amânarea concertului "Beauty and The Beat" de la Sala Palatului, cu Tarja și Mike Terrana, fanii trupei Vunk au avut ce sărbători. S-au strâns în număr mare în Hard Rock Cafe pentru ultimul concert de sezon al băieților. Evenimentul a strârnit încă o data isterie în rândul admiratoarelor care au aplaudat, au cântat, au strigat și i-au sorbit din priviri toată seara pe cei de la Cornel Ilie și compania.

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Peste o oră jumate de spectacol total le-au oferit băieții de la Vunk celor care s-au adunat joi seară în Hard Rock. Și-au îndulcit fanii cu "Prajitura cu jeleu", i-au îmbătat cu "Lacrimi de coniac", au cules flori din "1000" și au încins atmosfera cu "Artificii pe tavan". Iar artificiile nu au lipsit nici de pe tavan, dar nici din chitara solistului Cornel Ilie, care a fost în formă maximă și a profitat de fiecare ocazie pentru a le mulțumi celor prezenți pentru fidelitate, dragoste și entuziasmul cu care vin la fiecare concert.

Iar răsplata pentru fani nu a constat doar în interpretarea entuziastă și plină de căldură a pieselor cu care fac furori și stârnesc suspine la fiecare concert. Trupa i-a avut invitați pe Răzvan Krem, de la "Românii au talent" și pe Ioana Anuța, care a cântat, împreună cu Cornel piesele "Astăzi nu te mai vreau" și "Pleacă", piese pe care publicul le-a apreciat foarte mult, mai ales in formula asta inedita. Ioana Anuța este câștigătoarea locului 2 în cadrul concursului X-Factor, sezonul al doilea.

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

"Îi cunosc pe băieții de la Vunk din perioada când făceam parte din trupa X-plod, dar nu avusesem ocazia de a concerta alături de ei. Iată că, acum, am avut parte de asta. Când m-a sunat Cornel, și mi-a propus să cânt cu el, am acceptat din prima. M-a bucurat enorm intenția lui și, de aceea, zic că am făcut o impresie foarte bună, mai ales că publicul aflat în club a cântat și a făcut o atmosferă incendiara alături de noi", a spus după spectacol Ioana Anuța.

După aproape două ore de atmosferă, cum rar vezi la concertele trupelor românești, băieții de la Vunk s-au retras de pe scenă, până la iarnă, în aplauzele îndelungi și strigătele de admirație ale fanilor din Hard Rock. Și trebuie spus că nu doar admiratorele au trăit intens fiecare minut al concertului. De la copii de gradiniță, la bărbați în toată firea, toți cei prezenți au intrat în atmosferă și s-au simțit, măcar pentru o seară, membri ai trupei Vunk.

Vezi galeria completa de fotografii de la concertul Vunk de la Hard Rock Cafe

Cornel Ilie (Vunk): "După iubire poate să rămână dragoste"

Cornel Ilie a vorbit cu multă candoare despre schimbările recente din viața sa. Invitat în podacastul lui Mihai Morar, "Fain și Simplu", vocalistul Vunk a oferit detalii cu privire la relația lui cu fosta soție, Eliza Suditu, dar și alte momente cheie din ultimul an.

Cornel Ilie (Vunk) la podcastul Fain & Simplu al lui Mihai Morar
Cornel Ilie (Vunk) la podcastul Fain & Simplu al lui Mihai Morar │ FOTO: Captură YouTube

Cornel Ilie nu obișnuiește să vorbească des despre viața lui intimă, însă în podcastul lui Mihai Morar a atins mai multe subiecte sensibile. Artistul a confirmat că este în relații bune cu fosta soție, Eliza Suditu, și că în ciuda neplăcerilor care apar în cazul oricărui divorț, ei încă se respectă reciproc și amândoi fac tot ce le stă în putință pentru a le oferi copiilor tot ceea ce au nevoie.

"Am împărțit atât de multe lucruri. Există o formă de dragoste care rămâne acolo, orice ar fi. Adică dacă ești puțin atent și iubești oamenii și iubești viața și te iubești pe tine și te respecți pe tine, în primul rând, că de aici și pleacă. Nu poți să respecți pe altul, dacă tu nu te respecți pe tine", a declarat Cornel.

Cornel Ilie (Vunk): "Suntem într-un punct absolut superb, ca relație, și foarte puțini oameni ne cred când le spunem asta"

Vocalistul Vunk făcea publică despărțirea lui de Eliza printr-o postare pe care o încheia cu mesajul: "după iubire, rămâne dragoste". Întrebat de Mihai Morar dacă mai crede acest lucru și la un an de la divorț, artistul a întărit ceea ce spunea anul trecut

"A trecut aprope un an de la acea postare. Acum este și mai mare certitudinea că atunci a fost o profeție, de fapt. (...) Puterea cuvântului este fantastică. Energia fantastică a cuvintelor. Dacă gândul e puternic, după care și manifești cumva, cu siguranță se va înfăptui. (...)

Sunt cumva mândru că am putut să spun chestia aia acolo, care nu știu de unde mi-a venit. Că nu am stat: <<Mamă, să scriu eu ceva care să impresioneze.>> Nu, era pur și simplu. Am scris repede în notițe ce vreau să postez ca să nu uit. Și acum, privind în urmă... suntem într-un punct absolut superb, ca relație, și foarte puțini oameni ne cred când le spunem asta. Și foarte puțini oameni cred că este posibil așa ceva și e, pe de o parte, interesant, că-mi place când oamenii își pun întrebări."

Cornel Ilie: "E greu să înțelegi o lecție atunci când îți pierzi părintele"

Tot în ultimul an, Cornel Ilie și-a pierdut tatăl. A povestit în cadrul podcastului și despre acest tragic eveniment, artistul încercând să pună în cuvinte ceea ce a simțit și cu ce lecție a rămas.

"Toată perioada asta a fost maximum de până acum, pentru mine. Dar nu cred că a fost întâmplător, în același timp. Până la urmă, toate cred că vin cu lecții. (...)

E greu să înțelegi o lecție atunci când îți pierzi părintele. Adică de aici nu prea poți să înțelegi decât că ok, o lecție pe care am învățat-o cu toții, să-i apreciezi mult mai mult când sunt în viață. Și să petreci maximul de timp pe care-l ai vorbind, ascultându-i sau stând lângă ei. Știu că gândul care mă măcina cel mai tare era: <<Sunt în punctul în care mi-am îngropat ambii părinți>>. Și când mi-am spus asta în minte, mi s-a tăiat suflul. Sunt în punctul ăsta al vieții în care am conștientizat chestia asta. Și am conștientizat că la un moment dat și copiii mei vor trăi același lucru. Și cred că asta m-a făcut să învăț să trăiesc și mai intens viața cu ei și pentru ei."

Cornel i-a povestit lui Mihai Morar și despre refugiile sale pentru trup, minte și suflet. Refugiile pentru trup sunt tenisul și scena, refugiul pentru minte este menținerea sa cât mai departe de televizor și media, iar pentru suflet, refugiul favorit rămâne muzica clasică, care artistul mărturisește că îl emoționează și îl inspiră. Puteți urmări întreaga discuție mai jos.