pop

Vunk - Seară incendiară, și la propriu și la figurat - FOTO

Peste o oră jumate de spectacol total le-au oferit băieții de la Vunk celor care s-au adunat joi seară în Hard Rock. Și-au îndulcit fanii cu "Prajitura cu jeleu", i-au îmbătat cu "Lacrimi de coniac", au cules flori din "1000" și au încins atmosfera cu "Artificii pe tavan".

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

În seara în care rockerii au fost dezamăgiți de amânarea concertului "Beauty and The Beat" de la Sala Palatului, cu Tarja și Mike Terrana, fanii trupei Vunk au avut ce sărbători. S-au strâns în număr mare în Hard Rock Cafe pentru ultimul concert de sezon al băieților. Evenimentul a strârnit încă o data isterie în rândul admiratoarelor care au aplaudat, au cântat, au strigat și i-au sorbit din priviri toată seara pe cei de la Cornel Ilie și compania.

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Peste o oră jumate de spectacol total le-au oferit băieții de la Vunk celor care s-au adunat joi seară în Hard Rock. Și-au îndulcit fanii cu "Prajitura cu jeleu", i-au îmbătat cu "Lacrimi de coniac", au cules flori din "1000" și au încins atmosfera cu "Artificii pe tavan". Iar artificiile nu au lipsit nici de pe tavan, dar nici din chitara solistului Cornel Ilie, care a fost în formă maximă și a profitat de fiecare ocazie pentru a le mulțumi celor prezenți pentru fidelitate, dragoste și entuziasmul cu care vin la fiecare concert.

Iar răsplata pentru fani nu a constat doar în interpretarea entuziastă și plină de căldură a pieselor cu care fac furori și stârnesc suspine la fiecare concert. Trupa i-a avut invitați pe Răzvan Krem, de la "Românii au talent" și pe Ioana Anuța, care a cântat, împreună cu Cornel piesele "Astăzi nu te mai vreau" și "Pleacă", piese pe care publicul le-a apreciat foarte mult, mai ales in formula asta inedita. Ioana Anuța este câștigătoarea locului 2 în cadrul concursului X-Factor, sezonul al doilea.

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

Concert VUNK in Hard Rock Cafe

"Îi cunosc pe băieții de la Vunk din perioada când făceam parte din trupa X-plod, dar nu avusesem ocazia de a concerta alături de ei. Iată că, acum, am avut parte de asta. Când m-a sunat Cornel, și mi-a propus să cânt cu el, am acceptat din prima. M-a bucurat enorm intenția lui și, de aceea, zic că am făcut o impresie foarte bună, mai ales că publicul aflat în club a cântat și a făcut o atmosferă incendiara alături de noi", a spus după spectacol Ioana Anuța.

După aproape două ore de atmosferă, cum rar vezi la concertele trupelor românești, băieții de la Vunk s-au retras de pe scenă, până la iarnă, în aplauzele îndelungi și strigătele de admirație ale fanilor din Hard Rock. Și trebuie spus că nu doar admiratorele au trăit intens fiecare minut al concertului. De la copii de gradiniță, la bărbați în toată firea, toți cei prezenți au intrat în atmosferă și s-au simțit, măcar pentru o seară, membri ai trupei Vunk.

Vezi galeria completa de fotografii de la concertul Vunk de la Hard Rock Cafe

VUNK, Partizan și KUMM concertează în cadrul SOS Cultura - Programul evenimentului

Prima ediție a evenimentului "SOS Cultura- Susținem, Sprijinim, Stimulăm inițiativa privată în cultură" găzduiește la Sala Gloria din București spectacole de teatru și concerte ale unor trupe precum VUNK, Partizan și KUMM. Intrarea este gratuită.

Partizan la Femei pe Matasari pe 29 mai 2022 │ FOTO: Alex Vlad Covaci/InfoMusic.ro

În perioada 20 - 24 iunie 2022 are loc prima ediție a evenimentului "SOS Cultura- Susținem, Sprijinim, Stimulăm inițiativa privată în cultura", dedicat operatorilor din domeniul cultural creativ din Sectorul 3 al Capitalei. Evenimentul va cuprinde o serie de concerte, piese de teatru, spectacole de dans și expoziții la sala Gloria (Strada Bucovina nr 6) si paneluri, mese rotunde și workshop-uri la Casa Eliad (Bulevardul Mircea Vodă 5). Accesul este gratuit în baza invitației generate prin iabilet.ro.

Evenimentul "SOS Cultura - Susținem, Sprijinim, Stimulăm inițiativa privata în cultură" va găzdui la Sala Gloria din București spectacole de teatru, dans și concerte, printre trupele anunțate numărându-se Partizan, Kumm, Vunk, Dimitri's Bats.

Program SOS Cultura:

Luni, 20 iunie

• Ora 19.30 - Eine kleine Nachtmusik- un spectacol de dans de Gigi Căciuleanu
  • Ora 21.00 - concert Partizan

Marți, 21 iunie

• Ora 19.30 - Alina Manole & Raul Kusak- Joia Păcătoșilor
  • Ora 21:00 - The Sunset Limited- un spectacol de teatru produs de unteatru

Miercuri, 22 iunie

• Ora 19.30 – concert Marius Matache trio
  • Ora 21.00 – Proof- un spectacol de teatru produs de unteatru

Joi, 23 iunie

• Ora 19.30 - concert Iordache
  • Ora 21.00 - concert KUMM

Vineri, 24 iunie

• Ora 19.30 - concert Dimitri's Bats
  • Ora 21.00 - concert Vunk

Expoziții, paneluri și workshop-uri la SOS Cultura

În foaierul Sălii Gloria va exista o expozitie cu lucrările artistului vizual Sergiu Mitrofan (clăparul trupei byron) constând în grafică de afișe și coperte de albume, dar și shadowboxes. Sergiu Mitrofan a folosit diverse tehnici în crearea operelor sale: mozaic, vitralii, embosare, colaj etc.

La Casa Eliad, acolo unde vor avea loc panelurile și workshop-urile conferintei, va exista o expozitie a fotografului Cristian Sutu. Expozitia "Portret de Superheroy" va prezenta portretele unor copii ucrainieni emigrati in Romania si povestile acestora.

"SOS Cultura - Susținem, Sprijinim, Stimulăm inițiativa privata în cultură" se va desfășura pe 3 paliere: dialog, sprijin și organizarea unor manifestări cultural-artistice conexe. Evenimentul va găzdui întâlniri și paneluri cu participarea reprezentanţilor din partea autorităţilor locale, a operatorilor din diferite domenii culturale și reprezentanţi din alte domenii de activitate care, prin specificul lor, au legătură, influenţează sau sunt influenţate de sectorul cultural-creativ. Printre speakeri se numără:

• Nona Șerbănescu (Arthub), Iulia Popovici (Observator Cultural), Laura Coroianu (AROC), Doru Trăscău (The Mono Jacks), Anamaria Hâncu (Saga Festival), Anca Lupeș (Mastering the Music Business), Ana Niculescu (Cărturești), Dan Fințescu (Kiss FM), Sorin Enus (Europa Creativa), Dan Byron (byron), Codruț Dumitrescu (Overground Music) și mulți alții.

Despre SOS Cultura

Evenimentul "SOS Cultura - Susținem, Sprijinim, Stimulăm inițiativa privată în cultură" este organizat de Primăria Sectorului 3 prin Asociația Star Education și își propune susținerea operatorilor din domeniul cultural-creativ, prezentarea unor exemple de proiecte culturale de succes din sectorul 3, aducerea laolaltă a tuturor celor care activează în domeniile culturale și creative și stimularea colaborărilor între sectoare.