URMA - lansarea unui nou single & videoclip

URMA, lansare „Cine iubește și lasă” (București, 08.02.2012)

Miercuri seară, formația URMA a lansat un nou single și un nou videoclip în The Silver Church.

Concertul era programat pentru ora 22:00, dar a început efectiv cu o oră mai târziu. Mani Gutău - frontmen-ul trupei - și-a cerut scuze recunoscând că el a fost cel care a întârziat. Motivul a fost unul foarte nobil: „Am vrut să petrec o zi cu fiul meu” și aproape că nu a mai putut ajunge la concert din cauza drumurilor blocate și înzăpezite. Dificultățile tehnice nu au întârziat și ele să apară din lipsa unei probe de sunet ca atare; băieții și-au luat o scurtă pauză după prima piesă pentru a remedia situația.

Concertul a fost exact cum ne așteptam. URMA își numește stilul alternativ acusticpiesele lor îți permit să visezi un pic cu ochii deschiși și să te lași purtat de muzică. Combinația lui Luis Angel Palomino la clarinet și flaut dă melodiilor un aer inedit cu care s-au remarcat băieții de la URMA. În plus, Ati Panaitescu a încins atmosfera cu ansamblul său de percuţii exact cum am sperat.

Setlist-ul a cuprins melodiile pe care publicul le îndrăgește cel mai mult, printre care și Terminus, This Time, All Wrong, băieții păstrând Buy me with a coffee pentru bis. Printre piese, Dominic Csergo a stercurat şi un solo de tobe care a încins şi mai mult atmosfera.

URMA, Lansare „Cine iubește și lasă” (București, 08.02.2012)

Single-ul lansat în The Silver Church este „Cine iubește și lasă” pentru prestația căreia a urcat pe scenă Marius Gagiu. El i-a acompaniat pe URMA cântând la caval insuflând și mai mult nuanțele folclorice ale cântecului. Mani a menționat că deși multă lume a preluat  celebra piesă a folclorului românesc, URMA a extras un singur fragment. Refrenul este acela bine cunoscut de majoritatea românilor, în timp ce strofele scrise în engleză poarta amprenta inconfundabilă URMA.

Melodia a fost dedicată lui Marius Cozma - handbalistul român care și-a pierdut viața pe alte meleaguri. Precizarea făcută de vocalistul trupei a fost că nu se adresează handbalistului și că ei nu sunt amatori ai sportului. Piesa îi este dedicată lui Marius Cozma - un om care și-a pierdut viața venind în ajutorul unui prieten care se afla într-o situație dificilă, într-un conflict.

Urma și Marius Gagiu, lansare „Cine iubește și lasă” (București 08.02.2012)

URMA și Marius Gagiu, lansare „Cine iubește și lasă” (București 08.02.2012)

La sfârșitul concertului, în Silver Church a fost coborât un ecran în spatele scenei pe care a fost proiectat videoclipul. După vizionarea acestuia, URMA ne-a invitat pe toți să îl revedem și acasă online, să îl dăm mai departe prietenilor și să ne bucurăm cu toții de el. Cine iubește și lasă este inclusă pe albumul „Lost End Found” - album de pe care URMA au promis că vor lansa treptat câte o piesă pentru a le aşeza asemeni pieselor de puzzle.

Urmărește videoclipul în format HD și află-i povestea

Vezi galeria de fotografii de la lansarea single-ului și a videoclipului „Cine iubește și lasă”.