Urma. As Usual, Unusual

Silver Church s-a umplut din nou pe 21 noiembrie cand fanii Urma au venit nerăbdători să-și vadă preferații într-un concert live pe cât de obișnuit, pe atât de deosebit. As Usual, Unusual, Urma a adunat piese de pe cele trei albume și le-a prezentat fanilor într-un "pachet" special ceea ce a făcut ca atmosfera pe cât de caldă și relaxantă, pe atât de animată.

Mani Gutau in concertul URMA din Silver Church

Silver Church s-a umplut din nou pe 21 noiembrie cand fanii Urma au venit nerăbdători să-și vadă preferații într-un concert live pe cât de obișnuit, pe atât de deosebit. As Usual, Unusual, Urma a adunat piese de pe cele trei albume și le-a prezentat fanilor într-un "pachet" special ceea ce a făcut ca atmosfera pe cât de caldă și relaxantă, pe atât de animată. Amestecul unic de chitară, saxofon, tobe și trompetă a transformat astfel recitalul acustic într-un concert deosebit în care zeci de glasuri au răsunat în același timp pe ritmul impus de membrii trupei. Aceștia au demonstrat încă o dată, dacă mai era nevoie, de ce Urma este mai mult decât o formație. Este o stare de spirit care te urmărește până acasă pas cu pas după ce pleci de la concert.

Concert URMA in Silver Church pe 21 noiembrie 2012

Mai mult, din mixul de melancolie, pe care au dat-o piesele “After All” sau "This Time", și doza de emoții intense, când s-a ajuns la “Terminus” sau "Lonely Pub", a rezultat ingredientul principal al serii care i-a făcut pe cei adunați în Silver Church să comute de la o stare obișnuită la una neobișnuită și invers. "Cine iubește și lasă", “A door to my world’, “Comfort” și “What are friends for” i-au făcut chiar și pe cei care nu erau fani declarați să-și deschidă inima, să zâmbească, să cânte, să mai vrea "urme". Recunosc că mă număr printre cei care au trăit asta.

Pentru ca atmosfera să fie și mai intimă, dincolo de glume, Mani le-a mulțumit barmanilor pentru "grija" față de trupă și fanilor pentru căldura cu care i-au primit de fiecare dată acolo unde se simt "cel mai acasă".

Setlist Urma, Silver Church - 21 noiembrie 2012

1. Off My Wave
  2. In Your Arms
  3. After All
  4. This Time
  5. All Wrong
  6. So Long
  7. Cine iubește și lasă
  8. Terminus
  9. Doyle
  10. Lonely Pub
  11. A Door To My World
  12. Comfort
  13. Speed
  14. What Are Friends
  15. Selfish MF
  16. Buy Me A Coffee
  17. What I Am

Trupa Urma și-a început activitatea în 2003, an în care a lansat albumul "Nomad Rhymes". Au urmat concerte și festivaluri autohtone, dar și recitaluri prin Germania, Franța, Ungaria, Elveția și Anglia. Cel de-al doilea album "Anger as a Gift" a apărut în 2005, iar 2 ani mai târziu trupa a lansat discul "Trend Off".

Vezi galeria foto completă de la concertul URMA din Silver Church