Trooper: superlativ Voodoo în Silver Church

Joi 8 decembrie Trooper a învăluit în magie clubul Silver Church. A fost magie VOODOO, dar şi magia pură a metalului dezlănţuit, într-un concert de peste 2 ore şi jumătate, ce a marcat lansarea celui mai recent album al trupei în Bucureşti. Seara a început cu recitalul Addiction, care a durat 45 de minute şi s-a încheiat cu câteva coveruri foarte gustate de public (Metallica, Dream Theater).

Lansarea VOODOO a fost îndelung aşteaptată de publicul bucureştean, iar   clubul s-a umplut, cu ceva vreme înaintea orei anunţate pentru începerea show-ului, aşa cum se întâmplă de obicei la evenimentele Trooper. Concertul a demarat în preajma orei 22, într-o manieră plină de spectaculozitate: pe scenă şi-a făcut apariţia o vrăjitoare uriaşă, urmată de membrii trupei, ale căror chipuri au fost ascunse de măşti ce întruchipau personaje Voodoo.

Showul a fost completat prin intermediul efectelor pirotehnice şi a reprezentaţiei grupului Hypnosis, care îmbină elementele coregrafice cu manevrarea unor dispozitive cuprinse de flăcări.

Dacă începutul concertului a a fost consacrat albumului recent lansat, prin intermediul pieselor Voodoo şi Rugăciunea soldatului, deja bine cunoscute de public, restul serii a însemnat o incursiune în activitatea de 16 ani a celor de la Trooper. Sper încântarea celor prezenţi, au răsunat în Silver Church atât piese ce fac mai mereu parte din setlistul Trooper, precum Solii turci, Vlad Tepeş sau Old School Baby, cât şi piese cântate foare rar live, printre care “În stele” sau “O viaţă este prea mult”.

În amintirea primului concert Trooper, a fost prezentată varianta în limba engleză a piesei „Totul e fals”. Concertul a inclus şi trei balade, savurate de public: Scrisoare de adio, Orizonturi şi Amintiri

Unul din moment interesant a fost trecerea în revistă unor piese din repertoriul Semnal M, Chrom Dioxid, Iris, sau Compact ce au marcat de-a lungul timpului etape din viaţa membrilor Trooper. Rememorarea a culminat cu sosirea pe scenă a a numelor legendare din formula de aur Krypton: Eugen Mihăescu şi Gabi Nicolau (Guriţă). Ei au cântat, alături de Trooper, piesa „Fără teamă”. A urmat un pasaj acustic, în care au fost incluse fragmente din  „Pentru tot ce-a fost” şi „Dorinţa” sau Unde eşti de pe albumul „Voodoo”.

Finalul a fost incendiar, la propriu şi la figurat. Dacă pe scenă s-au cântat piesele devenite deja simboluri ale discografiei Trooper, precum „Amintiri”, „Tari ca munţii” şi „Strigăt”, în proximitatea scenei showul a fost întregit printr-o nouă apariţie a stăpânitorilor de flăcări, din grupul Hypnosis. Cercul s-a închis, cum era şi firesc prin reîntoarcerea la albumul Voodoo. Astfel, la bis a fost prezentată piesa „Vino cu mine”.

Seara Voodoo s-a încheiat în aclamţiile şi aplauzele prietenilor trupei. Publicul era la fel de entuziaşi după 2 ore şi jumătate de muzică, ca la începutul concertului, răsplătind astfel formaţia pentru un show complex, cu piese de pe toate albumele, efecte speciale, decoruri şi scenografie adecvată conceptului Voodoo.

Fotografii de la concertul Trooper - lansare Voodoo

Trooper cântă în Quantic pe 3 și 4 iunie - Program și reguli de acces

Trooper lansează albumul "X" în clubul Quantic din București. Invitați în cadrul concertelor de pe 3 si 4 iunie sunt trupele Jack of all Trades, Lovebite și Rebrain. Consultă programul, valabil pentru ambele zile de lansare.

Concert Trooper în deschidere pentru Sonata Arctica la Arenele Romane pe 15 iulie 2015
Concert Trooper în deschidere pentru Sonata Arctica la Arenele Romane pe 15 iulie 2015 │ FOTO: Andrei Zidaroiu / InfoMusic.ro

Concertele vor avea loc în clubul Quantic, în interior. Decizia a fost luată împreună cu organizatorii pentru a evita posibilele inconveniente cauzate de condițiile meteorologice. Cele două concerte vor avea setlist-uri foarte diferite.

Programul concertelor Trooper din Quantic, de pe 3 și 4 iunie:

• Open Doors: 18:00
  • Meet and Greet: 18:30
  • Rebrain: 19:00
  • Lovebit: 19:45
  • Jack of all Trades: 20:30
  • Trooper: 21:15

Reguli de acces la concertele Trooper din Quantic, de pe 3 și 4 iunie:

Este interzis accesul cu: artificii, arme, obiecte periculoase sau obiecte cu laser (ex. pointere, brichete cu laser).

Accesul în spatiul de eveniment va fi permis unei singure persoane pe baza biletului valid, o singură dată.

Posesorii de bilete la categoria VIP vor primi brățări care le vor permite accesul în zona în care va avea loc sesiunea de Meet and Greet. Brățările trebuie păstrate la mână, exact așa cum au fost puse, pe toată durata concertului. Brățările nu sunt transmisibile și nu trebuie deteriorate pe întreaga perioadă a evenimentului.

Bilete concert Trooper - lansare album

• VIP - 106 lei - sold out
  • Acces General - 53 lei

Albumul "X" include 9 piese, o parte dintre ele fiind înregistrate în perioada de izolare. Ca și până acum, Balaurul s-a ocupat de producția acestui disc. Partea de mix și master i-a revenit lui Peter Rutcho (Parkway Drive, Deez Nuts, Revocation)."Rădăcini de dor", "Lumea s-a stins", "Rupi tăcerea!" și "Dragoste falsă" figurează pe noul material al formației.

În cei 27 de ani de activitate, Trooper a lansat zece albume de studio, a cântat pentru mai mult de 850.000 de oameni în peste 880 de concerte, şi a urcat pe scenă alături de Iron Maiden, Scorpions, Deep Purple, Judas Priest, Whitesnake, Europe, Manowar, Nazareth, WASP etc. Piese ca "Destin", "Strigăt", "Amintiri", "Tari ca munții", "Trec anii" sau "În ziua a opta" au devenit adevărate imnuri pentru generații întregi de ascultători.

TROOPER a lansat albumul "X"; Ascultă noile piese - AUDIO

Trooper a lansat cel de-al 10-lea album din carieră. Materialul se numește "X" și include piese precum "Rădăcini de dor" și "Lumea s-a stins".

Concert Trooper la Stelele Rockului Romanesc 2 pe 16 aprilie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

"X" include 9 piese, o parte dintre ele fiind înregistrate în perioada de izolare. Ca și până acum, Balaurul s-a ocupat de producția acestui disc. Partea de mix și master i-a revenit lui Peter Rutcho (Parkway Drive, Deez Nuts, Revocation)."Rădăcini de dor", "Lumea s-a stins", "Rupi tăcerea!" și "Dragoste falsă" vor figura pe noul material al formației.

Albumul "X" va fi prezentat în zilele de 3 și 4 iunie 2022 în clubul Quantic (outdoor) din București. Cele două concerte vor avea setlisturi foarte diferite.

Coiotu': "Suntem extrem de mândri că am ajuns la albumul cu numărul zece"

"A sosit momentul să vă oferim un nou album de studio. Ne-a plăcut mereu să înregistrăm muzică nouă, să aducem 'sânge proaspăt' în setlisturile concertelor. Pentru că nu știm exact care o să fie situația în vara lui 2022, am ales o cale sigură: două concerte în Quantic. Vom cânta două seturi diferite. Dacă o persoană alege să vadă ambele concerte, o să se bucure de patru ore de piese Trooper. Suntem extrem de mândri că am ajuns la albumul cu numărul zece. Nu ne-am gândit nicio clipă în 1995 că vom ajunge să scriem o poveste atât de lungă și de frumoasă. Nu ne-am gândit că vom ajunge să avem mii de prieteni, care să fie alături de noi la fiecare pas. Pe ei ne bazăm și în 3 și 4 iunie! Sper să îi vedem acolo în fața scenei, pregătiți pentru o sărbătoare mare de tot!, a declarat Coiotu'.

AUDIO: Trooper - "X" (Albumul integral)