„Dejun pe iarbă” cu Toulouse Lautrec în Hard Rock Cafe

În seara de 8 octombrie 2015, la Hard Rock Cafe a avut loc un mic „Dejun pe iarbă”, plin de culoare, ritmuri vesele, amintiri frumoase, mesaje pozitive alături de trupa Toulouse Lautrec.

Toulouse Lautrec în concert la Hard Rock Cafe București
Toulouse Lautrec în concert la Hard Rock Cafe București │ FOTO: Lazăr Enescu www.facebook.com

La fel cum albumul începe cu melodia care îi dă și titlul, "Dejun pe iarbă", la fel a început și concertul, în plină forță. Încă de la primele acorduri oamenii au început să se ridice de la mese, atenția fiindu-le captată cu siguranță și de versurile care se îmbinau perfect cu ritmul. Și chiar dacă stăteai pe scaun, tot aveai senzația că te plimbi cu mașina într-o zonă de țară, în plină natură, printre case vechi precum cele din zona Transilvaniei.

Băieții ne-au fost ghizi de-a lungul călătoriei prin micul lor Univers, ne-au condus spre "Camera 203", ca mai târziu să ne arate că "Viața e frumoasă" și într-un final că "Nu se termină așa", într-un mod "Irrational" de "A doua zi". Nu s-au limitat doar la prezentarea albumului, ci au cântat și au dansat pe melodii și mai vechi de pe albumele "Extraordinar" și "Heroes".

Una dintre surprizele serii a fost prezența lui Narcis Axinte, solistul trupei Harlequin Jack, care a urcat pe scenă alături de Toulouse Loutrec pentru a cânta împreună o melodie de pe discul "Heroes"- "Domino". A fost foarte plăcut să vezi alături două voci puternice, demonstrând ce au mai bun, făcând spectacol și dăruind publicului muzică de calitate și un vibe pe măsură.

Când credeam că nimic nu mă mai poate surprinde, am avut parte de o nouă surpriză. Membrii  Toulouse Lautrec au reorchestrat, ca să spunem așa, câteva dintre melodiile noului album și altele mai vechi, cu ajutorul unor invitați speciali, dar și prieteni din zona muzicii clasice - și anume Emanuel Vots la violă şi Mihail Grigore la violoncel. Așa am ascultat o nouă variantă a „Someone took Life as it came”, „Aur”, „A doua zi”, „Istanbul”, „Irrational” și „Nu se termină așa”.

A fost o seară frumoasă în care ne-am bucurat să-i revedem live pe Apartman, Greenman, Emu si Jimi, prezentându-ne cel de-al treilea lor album într-un context plin de energie și bună dispoziție.

Setlist Toulouse Lautrec, Hard Rock Cafe:

• Intro