Terapie muzicală şi vizuală cu Above & Beyond la București

Pe 3 martie 2012, la World Trade Plaza din București a avut loc o sedință de terapie în grup prin muzică trance şi efecte vizuale explozive, condusă de formația Above & Beyond.

La ora 1:00, după mixurile din deschidere oferite de Snatt şi Vix şi Jaytech, întreaga sală de spectacol a fost invadată de lasere colorate și de muzică electronică de cea mai bună calitate, iar în spatele platanelor și-au făcut apariția Jono şi Paavo de la Above & Beyond. Veseli, prietenoşi şi mai ales profesionişti, englezii au mixat piese de pe albumul Group Therapy, cel de-al doilea din carieră, promovat prin turneul Group Therapy 2012.

Terapia propiu-zisă a fost indusă de imaginile proiectate în spatele DJ-ilor, care susţineau ritmurile trance. Imaginile simbolice reprezentau: inimi, flori, planete, oameni, păsări, dar forme abstracte precum cercuri, triunghiuri şi linii frânte redate în ritmurile muzicii. Mai mult, terapia a avut şi o notă explicită prin proiectarea de mesaje pozitive ca: All the best things happen together, Never forget about love, Reach out and touch faith, etc. De asemenea, fiecare piesă avea texte ce introduceau sau suţineau mesajul muzical.

Publicul, cu o energie de nestăpânit, a dansat şi a fredonat piesele celebre: Sun and Moon, Thing called love, On a good day sau Personal Jesus (adaptare după celebra piesă Depeche Mode).

După trei ore de mixuri energice, Above & Beyond s-a întors pentru o singură melodie la bis, timp în care au mulţumit publicului prin afişarea pe ecran a mesajului: Thank you for the therapy.

Formația Above & Beyond a marcat a treia vizită în România, ultima oară la evenimentul The Mission Dance Weekend, organizat tot de The Mission.