Summer Well 2013 - a doua zi - FOTO

Cea de-a doua seară de Summer Well 2013 i-a adus în poiana din Domeniul Știrbey pe The Family Rain, Spector, Everything Everything, The Vaccines și Suede. Deși Suede erau headlinerii serii, mulți veniseră în special pentru The Vaccines.

Everything Everything în concert la Summer Well pe 11 august 2013

Duminică pe scenă au urcat doar boy bands. Adică nici urmă de vreo tipă. Iar dacă stăm să analizăm bine line-up-ul, în cele două zile de festival, singurele persoane de sex feminin care au urcat pe scenă au fost Laura-Mary Carter de la Blood Red Shoes și Romy Madley Croft de la The XX. Asta explică de ce în public proporțiile erau exact invers. Poate explică și nenumăratele leagăne de lângă lac, balonul cu aer ce se ridică la doar cinci metri de sol sau standul cu șoseste hipsterești. Poate. Dar să revenim la festival.

The Family Rain în concert la Summer Well pe 11 august 2013

Vezi galeria de poze cu The Family Rain la Summer Well 2013

The Family Rain au deschis cea de-a doua seară a festivalului. Will Walter, vocalist și basist, arăta ca un adevărat rock star, purtând pe căldura din poiană o geacă de piele neagră și skinny jeans. În fața scenei se strânseseră însă prea puține persoane pentru a rezona cu pletele în vânt ale celor trei frați (da, de acolo le vine numele) și cu beat-urile lor rock’n’roll. Cu toate acestea, The Family Rain arătau cât se poate de cool cântând "Trust Me I’m a Genius", "Carnival" sau "Don’t waste your time on me" – piese pe care mulți le descopereau cu plăcere. Spre final, publicul i-a cântat "la mulți ani" lui Ollie, chitaristul trupei, care a promis că după concert se va alătura mulțimii pentru a sărbători.

Spector în concert la Summer Well pe 11 august 2013

Vezi galeria de poze cu Spector la Summer Well 2013

Cei de la Spector arătau ca și cum tocmai au ieșit dintr-un film din anii ’80. Frederick Macpherson, vocalistul, purta un costum alb cu o cămașă înflorată și cu ochelari cu rame rotunde. Spector sunt renumiți, nu neapărat pentru muzica lor ci pentru felul arogant în care se promovează. Macpherson s-a autoinvitat la București în viitorul apropiat pentru "un concert pe o scenă mai mare, pe care să cântăm doar noi". În orice caz, publicul a fost energizat de piese precum "Never Fade Away" sau "Celestine".

Vezi galeria de poze cu Everything Everything la Summer Well 2013

Everything Everything, cei patru tineri muzicieni din Manchester, și-au început concertul fără nicio introducere. Jonathan Higgs (voce, chitară și clape), Jeremy Pritchard (bass, voce), Michael Spearman (tube) și Alex Niven (chitară), foști colegi de facultate și buni prieteni, au un stil aparte: un mix interesant de boy choir cu staccato falsetto cu influențe rap, pop și indie. Poate nu foarte cunoscuți în România, Everything Everything au făcut publicul să danseze pe piesa "Photoshop Handsome".

The Vaccines în concert la Summer Well pe 11 august 2013

Vezi galeria de poze cu The Vaccines la Summer Well 2013

"And even if you don’t know how it goes, you know how it feels"  a spus Justin Young (voce) de la The Vaccines mulțimii care era deja cu mâinile în aer. Însă publicul știa versurile și cânta din toți plămânii dansând și sărind prin poiană. Pentru mulți The Vaccines erau adevărații headlineri ai serii. În lumina roz a reflectoarelor, The Vaccines au cântat piese precum "Melody Calling","If You Wanna" sau "A Lack of Understanding". Nu a existat un bis, deși mulți l-ar fi dorit, însă fanii au primit la final pălăria neagră a lui Arni Arnason(bas), bețele lui Pete Robertso(tobe) și pana lui Freddie Cowan(chitară). Not bad.

Suede în concert la Summer Well pe 11 august 2013

Vezi galeria de poze cu Suede la Summer Well 2013

Summer Well s-a încheiat cu mult așteptații Suede. În fața scenei, publicul era “lipit” de scenă, fluturând în aer brățările fuxia. Brett Anderson, vocalistul, a sărit fără încetare până la piesa "Sometimes I feel I’ll float away", când s-a așezat pe marginea scenei și a invitat publicul să i se alăture. Însă nu a putut sta mai mult de câteva clipe, pentru a se ridica din nou, cu și mai multă energie. Cu cămașa lipită de trup și părul răvășit, Brett Anderson se arunca în ritmul amețitor atât de cunoscut. "Oh, here they come, the beautiful ones, the beautiful one" au încheiat cei de la Sude și cât de frumoși erau...

"A thousand thank you’s", a mulțumit la final Brett Anderson publicului. Sute de mulțumiri și organizatorilor. Summer Well a fost unul dintre cele mai bune festivaluri ale verii din România, cu un line-up excelent, oameni "cool" și o atmosferă de vacanță.

Citește impresiile din prima zi de Summer Well