Ştefan Bănică Jr., un spectacol adevărat!

Stefan Banica, Concert de Craciun, Sala Palatului, 14.12.2011

Timp de cinci seri consecutiv, între 14 și 18 decembrie 2011, Ştefan Bănică Jr. a susţinut celebrele concerte de Crăciun la Sala Palatului. Aflat la a zecea aniversare a evenimentului artistul a demonstrat încă o dată că la show-urile sale nu se stă pe scaun.

Cine nu crede că Ştefan Bănică face spectacol adevărat trebuie să meargă măcar o dată la un concert de Crăciun! După ce a lăsat oamenii să se aşeze la locurile lor, la câteva minute după ora 19:30, o voce gravă a început să numere „10, 9,....3,2,1”. Pe scenă, pe lângă trupa de instrumentişti, în faţa spectatorilor a apărut trupa de dans veselă şi energică. În ropote de apaluze şi în ritm de rock’n’roll Ştefan Bănică Jr. şi-a făcut apariţia. Elegant, purtând un sacou roşu, cămaşă albă şi pantaloni se stofă negri, cel mai bun interpret de pop din România a salutat publicul cu zâmbetul ştrengăresc şi cu un cântec vesel.

Ca în fiecare an, Sala Palatului a fost plină ochi de toate categoriile de public, de la copii fără stare, domnişoare cochete, familii şi până la cupluri în vârstă, toți au venit să se simtă bine.

O tradiţie se pare că au devenit şi invitaţii. Primul invitat a fost Mădălina Lefter, o voce puternică de numai 14 ani, cunoscută mai mult în Italia decât în România. A urmat Andra Măruţă, care a făcut împreună cu Ştefan cuplul perfect din punct de vedere al show-ului. Au schimbat priviri cântând, au dansat şi au ridicat publicul de pe scaun cu celebra piesă Prosopul. De asemenea, cei doi au cântat exemplar piesa Time of my life, inclusă pe coloana sonoră a filmului Dirty Dancing. Supriza serii a fost Nikki McCoy, cântăreaţă de origine americană, ce a colaborat în trecut și cu Goloria Geyner, Jeniffer Rush și Whiteny Huston. Alături de Ştefan ne-a încântat cu un gospel și cu o melodie poplară de-a noastră, asta spre deliciul publicului.

Din playlist au făcut parte piese de sezon: Un Căciun cu tine, emoţionantul Moş Crăciun, E Moş Crăciun.  Nu au lipsit nici piesele care au ridicat publicul: Dansează baba, Toată lumea dansează, un mix din Te iubesc femeie, Mi-e dor de ochii tăi sau Poveste.

Ştefan Bănică Jr. și--a prezentat trupa, a vorbit permanent cu publicul, a povestit, a dansat, a cântat piese mai lente, piese pentru cei mici, piese de dans. Nu a stat nicio clipă şi nu a lăsat nici publicul să regrete o secundă că revine de fiecare dată.

Un comentariu

Ștefan Bănică pleacă în turneul național "Te iubesc, femeie!", ce va cuprinde 8 orașe

După o lungă pauză, impusă de pandemie și restricții, Ștefan Bănică pregătește pentru luna martie un turneu național - “Te iubesc, femeie!”. Concertele vor fi dedicate, în mod special, doamnelor și domnisoarelor.

Stefan Banica in concert la Cerbul de Aur 2019 pe 22 august │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Concertele sub emblema "Te iubesc, femeie!" au debutat în 2011, iar de atunci, în fiecare an, în luna martie, Ștefan Bănică sărbătorește doamnele și domnisoarele, cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, prin cele mai frumoase cântece de dragoste, lansate de-a lungul anilor.

"Concertele "Te iubesc, femeie!", din luna martie, împlinesc în acest an 12 ani de tradiție neîntreruptă și reprezintă cadoul meu special pentru doamne și domnișoare, cu prilejul Zilei Femeii, un buchet cu cele mai frumoase cântece de dragoste din repertoriul meu, care sper să ajungă direct la sufletul celor care vor fi în sala de spectacol la concertele din acest an.

În mod normal, concertul "Te iubesc, femeie!" este unul acustic și se desfășoară la Circul Metropolitan București. Însă, din cauza pandemiei și a limitării accesului în sală a spectatorilor la o capacitate de doar 30%, e foarte greu să mai susținem spectacolul în sala Circului Metropolitan, unde de doi ani de zile există și un centru de vaccinare. Și atunci am hotărât să continuăm tradiția acestui concert ducându-l în mai multe orașe din țară, în Săli Polivalente, care să permită un număr cât mai mare de spectatori, pentru ca altfel, în săli mai mici, restricțiile impuse ne-ar obliga să creștem prețul biletelor pentru a putea susține concertul, ceea ce nu ne dorim. Aștept cu bucurie să ne revedem în sălile de spectacol în luna martie!", a declarat Stefan Banica.

În cadrul concertelor "Te iubesc, femeie!" se vor regăsi marile hituri Ștefan Bănică, cântece mai noi sau mai vechi, dar și piese care au fost mai putin difuzate la radio/tv.

Datele concertelor din cadrul turneului "Te iubesc, femeie!":

• 20 martie - Sala Polivalentă, Craiova
  • 21 martie - Sala Sporturilor "Constantin Jude", Timisoara
  • 22 martie - Arena Antonio Alexe, Oradea
  • 23 martie - Casa de Cultura a Studentilor, Cluj-Napoca
  • 24 martie - Sala Sporturilor Dumitru Popescu Colibași, Brașov
  • 27 martie - Teatrul de Vara Radu Beligan, Bacău
  • 28 martie - Sala Sporturilor, Galați
  • 29 martie - Centrul Multifuncțional Educativ pentru Tineret "Jean Constantin", Constanța

Cine sunt prezentatorii show-ului live "Dancing on Ice" de pe Antena 1

Premiera noului show "Dancing on Ice - Vis în doi" de pe Antena 1 se apropie. După dezvăluirea juriului, postul a anunțat și cine vor fi cei doi prezentatori. Emisiunea va fi difuzată în direct în fiecare sâmbătă.

Ruby / Jean Gavril / Sore
Ruby / Jean Gavril / Sore │ FOTO: Antena 1

Show-ul "Dancing on Ice", ce va debuta la Antena 1 pe 5 martie, va fi prezentat de Ștefan Bănică și Irina Fodor. Ștefan Bănică a prezentat anterior o emisiune similară, "Dansez pentru tine", produsă tot de Mona Segall, Irina Fodor prezentând show-urile "Chefi la Cuţite" şi "Asia Express".

Ștefan Bănică: "După mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată"

"Mă bucur că încep un proiect nou în televiziune și că voi lucra cu echipa cu care am mai lucrat ani buni, tot în televiziune. Îmi place că fac parte dintr-o emisiune care se realizează pentru prima oară în România, Dancing on Ice – Vis în doi, pe care o voi prezenta alături de Irina Fodor. O emisiune extrem de ambițioasă, ținând cont de dificultatea pe care o întâmpină concurenții, care dansează în timp ce patinează.

Plus că, după mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată. Adrenalina va fi mult mai mare și responsabilitatea asemenea. Și, chiar dacă am facut peste 100 de emisiuni în direct, timp de 4 ore, recunosc că tot am emoții. Ne vedem la Dancing on Ice – Vis în doi, live, sâmbătă (5 martie), de la ora 20.00, la Antena 1", a declarat Ștefan.

Irina Fodor: "Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv"

"Proiectul ăsta e copleșitor, este frumos și …deloc usor. În patinaj trebuie să fii ferm și în același timp delicat ca un fulg de zăpadă. Fiecare concurent va trebui să își găsească echilibrul ăsta foarte fin, dar după ce îl vor găsi, și am încredere că o vor face, poveștile care se vor spune pe gheață vor fi fermecatoare. Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv. Faptul că prezint alături de Ștefan este pentru mine o onoare și o responsabilitate în aceeași măsură, având în vedere experința lui în tot ce înseamnă emisiuni live", povestește Irina.

Despre "Dancing on Ice"

Show-ul a fost creat de Phillip Schofield și Holly Willoughby în 2006 și s-a bucurat de succes, fiind preluat în țări precum Germania, Italia și Belgia. În UK, emisiunea a stabilit un record de rating în anul lansării, fiind urmărită de 13 milioane de telespectatori. Chiar dacă rating-ul a scăzut, treptat, în anii următori, emisiunea continuă să se numere printre preferințele britanicilor, astfel încât show-ul va ajunge în 2022 la cel de-al 14-lea sezon. De-a lungul anilor, printre câștigătorii emisiunii "Dancing on Ice" s-au numărat actori, jucători de rugby și fotbal, personalități TV și cântăreți.

"Dancing on Ice - Vis în doi"

Nouă cupluri formate din celebrităţi şi partenerii lor profesionişti vor patina în show-ul care va fi difuzat în direct. Iulia Albu, Sore, Ruby, Cosmin Natanticu, Nicolai Tand, Oase, Jean Gavril, Carmen Grebenişan şi Cătălin Cazacu sunt vedetele care au acceptat provoarea.