Ştefan Bănică Jr., un spectacol adevărat!

Stefan Banica, Concert de Craciun, Sala Palatului, 14.12.2011

Timp de cinci seri consecutiv, între 14 și 18 decembrie 2011, Ştefan Bănică Jr. a susţinut celebrele concerte de Crăciun la Sala Palatului. Aflat la a zecea aniversare a evenimentului artistul a demonstrat încă o dată că la show-urile sale nu se stă pe scaun.

Cine nu crede că Ştefan Bănică face spectacol adevărat trebuie să meargă măcar o dată la un concert de Crăciun! După ce a lăsat oamenii să se aşeze la locurile lor, la câteva minute după ora 19:30, o voce gravă a început să numere „10, 9,....3,2,1”. Pe scenă, pe lângă trupa de instrumentişti, în faţa spectatorilor a apărut trupa de dans veselă şi energică. În ropote de apaluze şi în ritm de rock’n’roll Ştefan Bănică Jr. şi-a făcut apariţia. Elegant, purtând un sacou roşu, cămaşă albă şi pantaloni se stofă negri, cel mai bun interpret de pop din România a salutat publicul cu zâmbetul ştrengăresc şi cu un cântec vesel.

Ca în fiecare an, Sala Palatului a fost plină ochi de toate categoriile de public, de la copii fără stare, domnişoare cochete, familii şi până la cupluri în vârstă, toți au venit să se simtă bine.

O tradiţie se pare că au devenit şi invitaţii. Primul invitat a fost Mădălina Lefter, o voce puternică de numai 14 ani, cunoscută mai mult în Italia decât în România. A urmat Andra Măruţă, care a făcut împreună cu Ştefan cuplul perfect din punct de vedere al show-ului. Au schimbat priviri cântând, au dansat şi au ridicat publicul de pe scaun cu celebra piesă Prosopul. De asemenea, cei doi au cântat exemplar piesa Time of my life, inclusă pe coloana sonoră a filmului Dirty Dancing. Supriza serii a fost Nikki McCoy, cântăreaţă de origine americană, ce a colaborat în trecut și cu Goloria Geyner, Jeniffer Rush și Whiteny Huston. Alături de Ştefan ne-a încântat cu un gospel și cu o melodie poplară de-a noastră, asta spre deliciul publicului.

Din playlist au făcut parte piese de sezon: Un Căciun cu tine, emoţionantul Moş Crăciun, E Moş Crăciun.  Nu au lipsit nici piesele care au ridicat publicul: Dansează baba, Toată lumea dansează, un mix din Te iubesc femeie, Mi-e dor de ochii tăi sau Poveste.

Ştefan Bănică Jr. și--a prezentat trupa, a vorbit permanent cu publicul, a povestit, a dansat, a cântat piese mai lente, piese pentru cei mici, piese de dans. Nu a stat nicio clipă şi nu a lăsat nici publicul să regrete o secundă că revine de fiecare dată.