rap, pop

Spike a rupt scena la Red Bull SoundClash 2022 și-a câștigat batălia contra Irinei Rimes

Cea de-a 4-a ediție Red Bull SoundClash i-a adus pe scenă pe Spike și Irina Rimes. Află cum a decurs show-ul de pe 13 mai 2022 și mai ales cum a reușit Spike să ridice ovațiile susținătorilor săi cu un decibel mai sus.

Spike și Irina Rimes la Red Bull SoundClash 2022 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

N-a fost ușor, dar a fost cu siguranță spectaculos: pe 13 mai, Spike a câștigat aplauzele publiculului și trofeul competiției Red Bull SoundClash 2022. A făcut-o după o bătălie extrem de strâns cu Irina Rimes, care-a pierdut la un decibel distanță.

Peste 3.500 de spectatori au ovaționat show-ul de la Romexpo în care cei doi artiști s-au întrecut în momente spectaculoase și-n surprize. Mai ales la capitolul invitați speciali: de la David Ciente la Damian Drăghici, Surorile Osoianu, Adrian Minune, Carla’s Dreams, ediția a 4-a Red Bull SoundClash a fost o bătălie creativă a genurilor muzicale.

Damian Drăghici la Red Bull SoundClash 2022

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze de la Red Bull SoundClash 2022

Ajutați de 2 trupe excepționale, Irina Rimes și Spike au făcut adevărate demonstrații de virtuozitate - de la rock la electro și până la muzică populară și manele, nimic n-a fost prea greu pentru ei. Au demonstrat că pot să facă show cu brio și să fie cea mai bună versiune a lor și-n zone muzicale care le sunt mai puțin familiare.

Runda The Cover s-a jucat pe „Crazy” (Gnarls Barkley), pe care Irina a interpretat-o în pași de dans, iar Spike a prelucrat-o în limba română.

La runda Takeover, piesele lui Spike au fost cântate de Irina Rimes și invers. „În Palme”, „Nimic”, „Bagă” și „Paparude” au fost testul pe care l-au dat cei doi artiști din muzica celuilalt și l-au trecut cu brio. The Clash i-a purtat pe miile de fani din arenă în alte zone muzicale – au fost, rând pe rând, reggae, electro și folclor. „Naufragiat”, „Bandana” și „Piesa noastră” s-au reinventat pe ritmuri jamaicane, publicul având ocazia să asculte și interpretările pieselor „Modest” și „Cosmos” în stil electro, dar și „Scandal” și ,,Ielele” în cheie folclorică, ultima interpretată alături de Damian Drăghici la nai și Surorile Osoianu la voce.

Surorile Osoianu la Red Bull SoundClash 2022

La ultima rundă, The Wildcard, cei doi au trebuit să scoată „asul” din mânecă și să aducă un invitat special pe fiecare scenă. Spike a surprins pe toată lumea cu apariția lui Adrian Minune, când pe scena albastră au răsunat piesele „Manele”, „Chef de chef” și „Așa sunt zilele mele”. Vezi video aici.

Adrian Copilul Minune, invitatul lui Spike la Red Bull SoundClash 2022

Adrian Copilul Minune, invitatul lui Spike la Red Bull SoundClash 2022 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Irina a încheiat în forță și-a făcut un adevărat show alături de Carla’s Dreams cu „Eroina” și „Ne bucurăm în ciuda lor”.

La final, aplauzele publicului contorizate de decibelmetrul Red Bull SoundClash au fost calculate, iar omul serii a fost declarat SPIKE!  Cei doi au mai împărțit un ultim moment emoționant, cântând împreună, la final de seară, pe aceeași scenă, „Ce te legeni, codrule!”

Irina Rimes a declarat:

,,Vreau să mulțumesc Red Bull pentru acest proiect cool, pentru challenge-ul în fața căruia am fost pusă. Și cum spunea Despot, e un proiect pe care, după ce-l termini, ești mai bun din toate punctele de vedere. Proiectul ăsta picat mănușă pentru mine și echipa mea, care asta facem de obicei - ne jucăm în sala de repetiții, creăm piese noi din piese vechi.  Aceasta este pasiunea noastră si vrem sa mulțumim pentru șansa care ni s-a dat să arătăm asta publicului într-un format de show în care totul este binevenit și muzica nu cunoaște limite. Mulțumesc Surorile Osoianu, Damian Drăghici, David Ciente, dar și Carlas Dreams pentru că mi-au servit inspirație și mi-au dat o bucățică din arta lor ca să construim acele momente ce vor rămâne, sper, mult timp in capul publicului nostru. A fost EPIC."”

Spike ne-a transmis:

„M-am bazat pe Wildcard, dar nu știam dacă vine. Pe Adrian Minune eu l-am văzut pentru prima oară în viața mea pe scenă la Red Bull SoundClash. Acum l-am văzut prima dată live și a fost wow! Showul Irinei mi s-a părut senzațional. Și ea știe asta. Câștigătorul trebuie să fie arbitru la următorul SoundClash pentru că-mi place atât de mult că aș mai vrea să vin, dar nu mai pot în calitate de artist…”

UNTOLD 2024: Descoperă lineup-ul complet

Cea de-a noua ediție UNTOLD se apropie cu pași repezi, iar organizatorii au anunțat lineup-ul complet. În perioada 8-11 august, festivalul își va redeschide porțile pentru fani și pentru cei peste 250 de artiști naționali și internaționali.

Concert VAMA la UNTOLD 2023
Concert VAMA la UNTOLD 2023 │ FOTO: YouTube VAMA

Cei mai mari artiști și cei mai cunoscuți DJ din lume, nume în premieră pregătite de creatorii UNTOLD, vor transforma Cluj-Arena într-un paradis al muzicii. Cu o combinație variate de genuri, artiștii de la Mainstage vor electriza atmosfera celor patru zile și patru nopți de festival: Lenny Kravitz, Sam Smith, Burna Boy, Louis Tomlinson, Tom Grennan, Milky Chance, Irina Rimes, Vama, Swedish House Mafia, Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike, Alok, Timmy Trumpet, Steve Aoki, Lost Frequencies, Purple Disco Machine, Salvatore Ganacci, Mahmut Orhan, Nicky Romero, Tujamo, Blasterjaxx, Jaxomi, Zerb, Jax Jones, DJ Bliss,  Partydul Kiss FM, Almud.

Scena Galaxy aduce patru titani ai stilului techno

Scena Galaxy, casa techno a festivalului UNTOLD, va oferi fanilor set-urile celor mai mari DJ din cultura underground: Black Coffee, Carl Cox (Hybrid Live Set), FISHER, Solomun, Stephan Bodzin, Sara Bluma, Nusha, Cezar, Prâslea, Mihigh, Priku b2b Arapu, SIT, Gordo, Deaf Jules, Mahony, Persic, Grigoré, Charlie, Peredel, Marwan Dua, Akos și brazilianul Alok cu un Special Show.

Cei mai așteptați artiști de hip hop, drum'n'bass și dubstep pe scena Alchemy

De la trap, hip-hop, drum’n’bass sau dubstep, până la genuri experimentale, scena Alchemy este pregătită pentru cei mai cunoscuți artiști naționali și internaționali: Aerozen, Alex Super Beats, Andy C, Azteca, Bad & Boujee, Calinacho, Candyboii X Solomon, Deliric X Silent Strike With Muse Orchestra, Doc, Dub Fx feat. Woodnote, Faust, Funky Drop, Grasu XXL, Guess Who,  Hvnds,  Ian,  Idk,  Jeru The Damaja, Killa Fonic, K-LU b2b Zo, Macanache, Macky Gee,  Marko Glass ft. Bvcovia,  M.G.L., Netsky, Og Eastbull,  Oscar,  Phunk B, Puya, Rava, Satoshi, Șatra B.E.N.Z., Ștefan Costea x George Pitariu, Tussin,  Vlad Flueraru, Vescan, Yny Sebi.

Scena Fortune este destinația perfectă pentru toți fanii stilului trance

Pe festivalierii care doresc să se bucure de o experiență uplifting în cadrul festivalului UNTOLD îi așteaptă Scena Fortune, alături de: Ahmed Helmy, Ahmed Romel, Airwave, Alex M.O.R.P.H., Artento Divini, Asteroid, Avao, Ben Gold, Bogdan Vix, Cold Blue, D-Block & S-Te-Fan, Daxson, Dim3nsion, Dj T.H., Exolight, Factor B, Giuseppe Ottaviani, Hel:Sløwed, Indecent Noise, John O'Callaghan, Laura Van Dam, Luke Bond, Maddix, Markus Schulz, Nifra, Nikolauss, Omar Sherif, Ontune, Paul Denton, Philippe El Sisi, Ram & Richard Durand Pres. Digital Culture, Roger Shah, Ruben De Ronde, Somna, Suncatcher, Sunny Lax, Talla 2xlc Pres. Rraw!, Tekno, The WLT, Tim Clark, Xijaro & Pitch.

Scena Daydreaming - show-uri de deep, tech și chill house

Amatorii de deep house, tech house și chill house se vor bucura de show-uri magice la scena Daydreaming, alături de: Arapu b2b Priku, Bora Uzer, Day Dreamers (Marwan Dua, Dub Fx, Woodnote), Giz, Glauco Di Mambro, Guy Gerber, Henrik Schwarz Live, Hraach Live, Igor Marijuan, Jan Blomqvist, Julian M, Maga, Marwan Dua, Mihai Popoviciu, Oceanvs Orientalis, Paax (Tulum), Powel, Rampue Live, Rhem, Rodriguez Jr. Live, Sarah Kreis, Satori, Sébastien Léger b2b Tim Green, Sarah Kreis, Seen Vybe, Shimza,  Stavroz Dj Set, Three Less One, Tooker Live, Viken Arman b2b Matthew Dekay, Vizan, Yokoo b2b Nico Stojan.

Andreea Esca, Otrava și Laura Giurcanu pe Scena Time

Un concept imersiv unde nu există noțiunea de spațiu ori timp, scena Time este locul care te invită la o călătorie printre clepsidre și hărți stelare, este tărâmul minunilor atemporale. Anul acesta la această scenă vor ajunge: Aaron Sevilla, Adrian Eftimie & Dj Optick, Adrien b2b Imen, Alex Twin, Alexandru Demeter (Untold Creators), Alb Who b2b Du Mad, Andor Gabriel b2b Arias, Andre Rizo, Andreea Esca & Otrava, Andrew Dum, Andrew Maze b2b Belle, Chapter 47, Dj Dark & Mentol, Hvmza, Jay Ko b2b Mike Kross, John Trend, Karol Diac, Laura Giurcanu b2b 4awl, Mademoiselle Sabah, Manuel Riva b2b Dj Andi, Marius Onuc b2b Elchinsoul, Marko Di b2b Sasu, Pascal Junior, Paul Damixie b2b Moonsound, Peppe Citarella, Rbor b2b Adrian Saguna, Rhum G b2b Deny, Sezer Uysal, Simone Vitullo, Vladimir.

Bobonete,  Fly Project, Shurubel la Scena Retro

Scena Retro Fantesia este locul unde viitorul face o călătorie nostalgică, dedicată fanilor care găsesc bucurie în amintiri împreună cu: Aurik & Pelin, Bobonete, Dan T & MC Zedho, DJ Cosmin Nadasan, Fly Project, Gringo, Pappa M & Mc Dylma, Pixar Stelar, Shurubel.

Scena Tramvai - atmosferă intimă și plină de energie

Aflată în inima festivalului, Scena Tramvai oferă o platformă pentru artiști locali și internaționali. Cu o atmosferă intimă și plină de energie, această scenă atrage mii de fani care se bucură de muzică de calitate și de o experiență unică în fiecare seară alături de:  AWL, Albin Kaczka, Alex Tripon & Mc Shuthy, Andrew Ickx, Aurik & Pelin, BIPOLVR, Candino D, CDJ Cristian-Daniel, Celavi, Cristian B, Dacian T., DJ Fo-K, Dj Junior, DJ Mă-Ta, DJ Pici, Draos, Eddy Ianceu, Graziano, Kamil, Los Vagabondos, Marc Rayen, Mircea Ivan, NRB b2b BRN, Puri, Serginio & Lucas, Simea, Underr, Villain, Yoyo.

Irina Rimes a lansat piesa "Dulce amară" - AUDIO

Irina Rimes prezintă "Dulce amară", o piesă perfectă pentru vară. Este disponibilă de ascultat în articol.

Irina Rimes - Dulce amară
Irina Rimes - Dulce amară │ FOTO: captură YouTube

Compusă de Irina Rimes și produsă de Alex Cotoi, "Dulce amară" este o melodie dinamică, ce va îndemna la dans și cel mai rezervat ascultător. Versurile descriu puterea feminină, în toată complexitatea sa.

Recent, Irina Rimes a lansat EP-ul "Origini", un material ce aduce la viață personaje mistice și peisaje de poveste, trezind nostalgia și conexiunea cu rădăcinile culturale. Irina Rimes reușește să îmbine tradițiile străvechi cu o abordare contemporană, demonstrându-și talentul de a lega generațiile prin muzica sa.

Irina Rimes este unul dintre artiştii emblematici ai industriei muzicale actuale din România, care şi-a pus amprenta asupra publicului, topurilor radio şi TV prin stilul unic de interpretare, piese statement, peste 340 de show-uri live intense şi pline de emoţie și peste 450 de milioane de vizualizări pe YouTube. "Despre el", "Cosmos", "Pastila" și "ACASĂ" sunt cele patru albume compuse de Irina care includ hituri precum "Visele", "Ce s-a întâmplat cu noi", "Iubirea noastră mută", "Bandana", "Bolnavi amândoi", "Nu ştii tu să fii bărbat", iar colaborările cu artişti precum Guess Who, Carla's Dreams, The Motans, INNA, Grasu XXL, Bruja sau Cris Cab, dar şi piesele compuse pentru Andra, Antonia, Nicole Cherry confirmă versatilitatea sa.

În 2022, Irina a lansat și mini seria de documentare "Pe drumul meu", ce s-a bucurat de un real suport atât în mediul online, în special din partea fanilor, cât și în offline. De asemenea, artista a redevenit unul dintre jurații show-ului Vocea României, difuzat pe PROTV și a avut, conform audiențelor Media Forest, cea mai ascultată piesă a verii lui 2022, "Ba ba ba - Inima mea bate". În 2023, Irina și-a încântat audiența cu piese precum "Neiubita ta", "Flori de mai", "Gelos", dar și cu "Stinge Luminile" alături de Theo Rose, piesă de pe soundtrack-ul oficial Miami Bici 2. Anul 2024 a început cu succesul muzical adus de colaborarea cu Dan Bălan pentru piesa "Ultima noapte".

AUDIO: Irina Rimes - Dulce amară

Irina Rimes a lansat EP-ul "Origini", o punte între trecut și prezent - TRACKLIST

Irina Rimes a lansat un nou material discografic, o călătorie muzicală plină de dor, iubire și mister. EP-ul "Origini" este disponibil pe toate platformele de streaming, te invităm să afli mai multe detalii.

Artwork EP "Origini" - Irina Rimes
Artwork EP "Origini" - Irina Rimes │ FOTO: Global Records

"Origini" aduce la viață personaje mistice și peisaje de poveste, trezind nostalgia și conexiunea cu rădăcinile culturale. Irina Rimes reușește să îmbine tradițiile străvechi cu o abordare contemporană, demonstrându-și talentul de a lega generațiile prin muzica sa.

EP-ul a fost realizat atât cu versuri culese din folclor, cât și scrise de Irina Rimes. Alături de artistă, au contribuit la scrierea pieselor: Mihai Cernea, Cristian Comaroni, Andrei Comaroni, David Goldcher, Radu Taca, Surorile Osoianu și Damian Rusu. Producția pieselor a fost realizată de Andrei Comaroni, David Goldcher, Damian Rusu (pentru piesa "Brumărelul") și Cristian Comaroni (pentru "fișier19.m4a").

TRACKLIST "Origini":

1. fișier19.m4a
  2. Dorul călător
  3. Pădure
  4. Dudadu
  5. Cu surorile
  6. Bădiță
  7. Brumărelul

Irina Rimes este unul dintre artiştii emblematici ai industriei muzicale actuale din România, care şi-a pus amprenta asupra publicului, topurilor radio şi TV prin stilul unic de interpretare, piese statement, peste 340 de show-uri live intense şi pline de emoţie și peste 450 de milioane de vizualizări pe YouTube. "Despre el", "Cosmos", "Pastila" și "ACASĂ" sunt cele patru albume compuse de Irina care includ hituri precum "Visele", "Ce s-a întâmplat cu noi", "Iubirea noastră mută", "Bandana", "Bolnavi amândoi", "Nu ştii tu să fii bărbat", iar colaborările cu artişti precum Guess Who, Carla's Dreams, The Motans, INNA, Grasu XXL, Bruja sau Cris Cab, dar şi piesele compuse pentru Andra, Antonia, Nicole Cherry confirmă versatilitatea sa.