Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators - Visul unei nopţi de rock pur

Slash împreună cu Myles Kennedy & The Conspirators au oferit publicului un concert exploziv la Arenele Romane din București. Citește recenzia concertului.

Concert Slash la Arenele Romane din Bucuresti pe 28 iunie 2015 │ FOTO: Alex Chelba / InfoMusic.ro

La câteva ore după momentele când l-am avut în faţa ochilor pe Slash, încă am senzaţia că a fost un vis. De aceea titlul, deşi poate părea un clişeu literar, pentru mine şi alte zeci de suflete s-a adeverit întocmai, sau mai bine zis tot ce ne închipuiam a depăşit cu mult senzaţiile trăite. Concertele care îţi taie răsuflarea şi te duc într-o altă dimensiune pe perioada show-ului sunt puţine, iar toate par să pălească în fața acestuia. Slash reprezintă o istorie în sine, un muzician atât de versatil şi în acelaşi timp recognoscibil, încât orice încadrare dispare atunci când îl auzi live.

Am plecat spre Arenele Romane cu un sentiment de dor şi un puternic entuziasm. Vremea, deşi anunţată pe orice site de specialitate ca fiind una ploioasă, nu m-a speriat prea tare şi s-a dovedit a fi una perfectă. Norii au fost duşi departe de gândurile şi bucuria de a ne afla într-un spaţiu rupt de realitate.

Concert Slash la Arenele Romane din Bucuresti pe 28 iunie 2015

Programul a fost respectat cu stricteţe, astfel că după 19.30 am fost încălziţi de cei de la RoadKillSoda. Nu îi mai ascultasem live până atunci, dar acum pot spune că sunt una din trupele care pot cânta cu brio pe orice scenă din lumea aceasta pentru că deţine toate elementele ce duc la succes. Soundul este coeziv, cu foarte multă substanţă. Deşi pe scenă vezi doar trei instrumentişti, totul sună ireproşabil și nu simţi nevoia de vreun alt artificiu. Victor Vava Ferezan este peste mulţi basişti din România, lucru care trebuie subliniat aici. Accentele sale și maniera în care se transpune în altă dimensiune şi face echipă cu toboşarul pentru o secţie ritmică fără erori sunt de aplaudat. Alegând o infuzie de genuri şi să fie extrem de pasionali când treceau de la forte spre piano în câteva secunde, resimţeai parcă bucuria de a se afla în acel moment pe aceeaşi scenă cu cel care îi influenţase cumva în carieră. Cu multe clipe staccato menite să crească tensiunea, cu riff-uri de chitară atent executate de Mihnea Ferezan, trupa s-a dovedit o alegere extrem de inspirată, care ne-a dat o stare excelentă.

RoadKillSoda în deschiderea concertului Slash de pe 28 iunie 2015

RECOMANDARE: Vezi galeria foto RoadKillSoda

Englezii de la Raveneye nu m-au impresionat atât de tare, pentru că totul mi-a părut foarte intuitiv, fără acel element surpriză de care scriam la prima trupă. Piesele au curs lin, însă mi-au adus aminte în abordarea lor de Queens of The Stone Age şi Eddie Vedder, ceea ce este un plus. Single-ul "Breaking Out" mi-a plăcut mult, dublat si de un solist chitarist care a ştiut cum să îşi apropie spectatorii din primele rânduri.

Trupa RavenEye în deschiderea concertului Slash la Arenele Romane din Bucuresti pe 28 iunie 2015

RECOMANDARE: Vezi galeria foto RavenEye

La 21.30, fără vreun un minut întârziere, îl văd cum păşeşte pe scenă. Acele prime secunde mi s-au părut ireale. Dacă aş încerca să îl descriu doar printr-un cuvânt, aş spune că Slash este un chitarist maiestuos, dar căruia îi lipsește mândria. Îmi pare un om frumos inside-out, pentru că nu face un efort să fie aşa, la el totul curge natural, fără să vezi vreun efort. Nu poţi să îţi iei ochii de la el. Cel puţin la primele piese, nici nu am sesizat prea tare trupa cu care se afla pe scenă. Ştiind locul pe care îl preferă, m-am aşezat strategic de la început în partea dreaptă, aşa că l-am studiat cu atenţie.

RECOMANDARE: Vezi galeria foto Slash

Uimirea mea a fost dublată de faptul că am sesizat rezerve parcă inepuizabile şi, comparativ cu mulţi alții, Slash nu a simţit nevoia de a pierde timp şi să se schimbe, să bea apă sau să se arate cumva obosit. Cu un tricou marca Converse având un motto bine evidenţiat (Punk Rocks Good For You) şi o pereche de pantaloni din piele, chitaristul a hipnotizat audienţa, arătând totodată de ce este inclus în galeria celor mai mari chitarişti din lume, în unele din topuri fiind chiar pe locul I sau II.

Cu un playlist extrem de bine ales, care a făcut trecerea de la albumele solo de studio la perioada din trecut cu Guns N' Roses, nici nu am mai numărat câte chitări a schimbat. Preferata lui, Les Paul de la Gibson a fost la loc de cinste, alături de multe momente de improvizaţie şi progresii rapide dintr-o tonalitate în alta.

Când a început una din piesele mele favorite (din muzică în general) - "You Could Be Mine" - mi-am spus că mai bine de atât nu a sunat nici G'N'R. Nu puteam să mă opresc din zâmbit, iar Slash se plimba tacticos pe scenă în timp ce mâinile sale construiau o poveste legendară. Ajungi să te întrebi dacă chitara lui este cu adevărat o extensie a personalităţii sale, fără ea fiindu-i imposibil să mai respire. Şi cred că aşa este. Un om ca Slash, care nu a făcut compromisuri şi mereu a încercat să devină cel mai bun, alegând să scrie muzică şi în vacanţe, este fără doar și poate dedicat întru totul muzicii.

La "Starlight", una din melodiile de pe un album plin de colaborări de marcă, euforia mea se afla la cote înalte, iar vocea lui Myles Kennedy întregea un tablou cu adevărat impresionant. Trupa The Conspirators este o alegere foarte bună, pentru că debordează de entuziasm şi plăcere, iar chitaristul s-a simțit bine cu ei în ultimii ani, prietenia lor frumoasă fiind evidentă şi constructivă.

Un alt moment demn de amintit a fost "Anastasia", când Slash şi-a luat chitara Guild Green Double Neck, construită după cerinţele sale şi a început cu un intro acustic cu arome mediteranene. Pe la jumătatea piesei, a avut un solo fantastic, iar lumea nu se oprea să îl aclame, după ce în urmă cu doar câteva minute a ţinut un alt solo cu o durată de 15 minute.  Picături de apă se prelingeau din părul artistului pe chitara sa, însă acest lucru nu i-a împiedicat solo-ul amețitor. Stilul lui Slash se simte indiferent că jonglează cu armonii și modulații diferite. Totul se derula cu o viteză supersonică, nu ştiu cum au zburat două ore.

Oamenii frumoși pe care i-am regăsit aseară, mulţi copii veniți cu părinţii, tineri și maturi au avut parte de un concert pe care nu îl vor putea uita curând. Cum spunea şi Slash într-un interviu, acum, fără alcool şi droguri de ani buni, este un chitarist mult mai tenace şi atent. Nu putem decât să îi mulţumim că a ales să ne împărtăşească muzica și că a revenit la București.

Basistul Todd Kerns în concertul Slash de la Arenele Romane

Basistul Todd Kerns în concertul Slash de la Arenele Romane │ FOTO: Alex Chelba / InfoMusic.ro

Un punct forte în spectacol a fost reprezentat de către basistul canadian Todd Kerns, care a interpretat şi partiturile vocale din piesele "Doctor Alibi" şi piesa-cult "Welcome to the Jungle". Artistul a ştiu cum să electrizeze publicul prezent, aruncând la rândul lui pene de chitară Fender personalizate după care oamenii se aruncau cu speranţă.

Am plecat de la concert cu un suflet plin şi cu o pană de chitară de o valoare inestimabilă. Pe una din feţe se află o siglă stilizată şi semnătura lui Slash, iar pe cealaltă un smiley face cu joben. Îl  voi purta cu mine ca porte-bonheur. God bless you, Slash!

SETLIST:

1. You're a Lie
  2. Nightrain (Guns N’ Roses cover)
  3. Avalon
  4. Halo
  5. Back from Cali (Slash cover)
  6. Wicked Stone
  7. Double Talkin' Jive (Guns N’ Roses cover)
  8. You Could Be Mine (Guns N’ Roses cover)
  9. Doctor Alibi (Slash cover)
  10. Welcome to the Jungle (Guns N’ Roses cover)
  11. Starlight (Slash cover)
  12. Beneath the Savage Sun
  13. The Dissident
  14. Rocket Queen (Guns N’ Roses cover)
  15. Bent to Fly
  16. World on Fire
  17. Anastasia
  18. Sweet Child O' Mine (Guns N’ Roses cover)
  19. Slither (Velvet Revolver cover)

Encore:

1. Paradise City (Guns N’ Roses cover)

Concertul Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators a fost organizat de Phoenix Entertainment, promoterul care l-a adus în premieră pe Slash la București în 2013.

Club Control va găzdui un concert caritabil maraton: Together for the children of Ukraine

Seria de concerte caritabile pentru refugiaţii din Ucraina continuă şi după WE ARE ONE avem tot în Bucureşti un alt concert-maraton. E vorba despre Together for the Children of Ukraine, care are loc la Club Control pe 27 martie. Detalii găsiţi în articol.

Concert Caritabil Together for the Children of Ukraine
Concert Caritabil Together for the Children of Ukraine │ FOTO: Munteanu

Concertul caritabil începe pe 27 martie 2022, duminică, de la ora 16:00 la Club Control din Bucureşti. Sub numele de "Together for the children of Ukraine | Împreună pentru copiii din Ucraina" evenimentul va strânge fonduri pentru copiii afectaţi de războiul din Ucraina. Trupele confirmate până acum sunt RoadkillSoda, Oigăn, The Amsterdams, om la lună, Ana Coman, Domnul Victor și StelaLuna. RoadKillSoda a lansat pe final de an 2021 piesa "LOUD & PROUD", iar grupul din Bucureşti împlineşte 11 ani în 2022. Printre hiturile sale se numără "Wake Up", "Order" si "Satan".

Ana Coman are piese în limba engleză şi română, are colaborări cu oameni de la Jurjak şi a atins peste 900.000 de vizualizări prin hitul "Fluturi Albi", colaborare cu Aeon Blank. Abordează genuri ca rock alternativ, indie, trip-hop sau chiar un post rock visător şi shoegaze.

Iata descrierea evenimentului conform paginii oficiale de pe Facebook:

Ultimele săptămâni ne-au pus în fața unor evenimente auzite până acum doar în lecțiile de istorie. Nu sunt doar povești, sunt toate fapte reale. Este ceva de care încercăm să ne ascundem sau să fugim. Dar nu o facem. Suntem aici, suntem împreună și vrem să ajutăm și să aducem o doză dublă de iubire, un munte de optimism și o rază de speranță pe chipul celor mici.

Suntem împreună pentru copiii din Ucraina! Pe 27 martie, ne adunăm în Club Control ca să strângem cât mai multe fonduri alături de cei de la Salvați Copiii.

Bilete concert

Biletele sunt disponibile pe platforma Eventbook
Categorii de preț (pur simbolice):
  • 70 lei - rază de speranță
  • 90 lei - munte de optimism
  • 110 lei - doză dublă de iubire

Iată informaţiile oferite de fundaţia Salvaţi Copiii cu privire la cei mici din Ucraina, care au nevoie de ajutor:

Mai mult de 7,5 milioane de copii sunt prinși în mijlocul războiului din Ucraina, în risc de a fi dislocați, separați de familie și expuși traumei, întreruperii educației și accesului la servicii medicale. Încă înainte de noua escaladare a conflictului, 2,9 milioane de oameni din estul Ucrainei, din Donbas, au cerut asistență umanitară și 400.000 dintre sunt copii.

Echipele Salvați Copiii România sunt pe teren, în proximitatea punctelor de frontieră cu Ucraina, în centrele pentru refugiați din Maramureș, Suceava și Galați, și sunt pregătite să acorde asistență umanitară copiilor și familiilor acestora care se refugiază din calea războiului.

Cei care nu pot participa la eveniment sau vor să doneze mai mult, o pot face direct prin virament bancar în contul Salvați Copiii România: RO15 RNCB 0071 0114 3479 0005 (lei) sau prin SMS la 8827 cu textul SALVEZ, valoarea 2 euro. Poţi sprijini programul de asistenta umanitară printr-o donaţie AICI.

Slash şi Myles Kennedy lansează piesa "Call Off the Dogs" - AUDIO

Slash şi Myles Kennedy plus The Conspirators au lansat un nou single intitulat "Call of the Dogs", încă un track de pe viitorul album, care va sosi în februarie 2022. Super grupul de artişti va lansa acest LP în premieră prin casa de discuri a producătorului de instrumente Gibson, Gibson Records.

Coperta single Slash Myles Kennedy the Conspiratos Call Off the Dogs
Coperta single Slash Myles Kennedy the Conspiratos Call Off the Dogs │ FOTO: Slash

Single-ul "Call Off the Dogs" vine după "Fill My World", o piesă senzaţională lansată de Slash ft. Myles Kennedy and The Conspirators pe final de an 2021. Sună a "Sweet Child 'O Mine", ceea ce nu e puţin lucru. Noua melodie pe de altă parte sună a "necaz", a momentul când personajul principal al unui film intră într-un bar şi începe scandalul. E şi o piesă bună de bar de bikeri sau de urmărire cu maşini, asta chiar dacă versurile sunt unele romantice.

Noul album al formaţiei se numeşte "4", explicaţia pentru acest nume fiind simplă: este al patrulea album al grupului care îl are pe Myles Kennedy la voce şi pe Slash la chitară şi compoziţie. Va sosi pe 11 februarie prin Gibson Records în parteneriat cu BMG. Formaţia îi are în componenţă şi pe Brent Fitz la tobe, pe Todd Kerns la bas şi voce şi pe Frank Sidoris la chitară şi voce.

Myles Kennedy a descris astfel noul single:

"Call Off the Dogs" are un vibe up-tempo care ajută la ridicarea cotei unui disc în multe moduri, în special pentru fanii rock. Ei vor aceste piese. Aveam nevoie de o secţiune de chorus pentru ea, aşa că m-am jucat cu piesa puţin şi apoi i-am trimis-o lui Slash, iar el a dus-o la nivelul următor şi a transformat-o în stilul propriu. Ca versuri este despre acel moment când fluturi steagul alb şi îi cedezi cuiva după ce ai fost vânat fără încetare.

În octombrie 2021 trupa a lansat primul single de pe noul LP, "The River Is Rising", alături de un videoclip memorabil, filmat la periferia oraşului Los Angeles. Pentru "4" Slash şi Myles Kennedy au înregistrat în Nashville, Tennessee, la studioul reputat RCA Studio A, alături de producătorul Dave Cobb, care a lucrat cu Chris Stapleton, John Prine, Jason isbell, Brandi Carlile.

Precedentele albume ale acestui supergrup au fost "Apocalyptic Love", "World on Fire" şi Living the Dream". Slash ne pregăteşte şi un nou album alături de Guns 'N Roses, aşa cum a lăsat să se înţeleagă din ultimele interviuri. Guns a lansat două single-uri în 2021, "Absurd" şi "Hard Skool".

Slash a scos un nou "Sweet Child O' Mine" alături de Myles Kennedy, "Fill My World" - AUDIO

Slash şi proiectul său muzical alături de Myles Kennedy şi The Conspirators continuă să genereze hituri. Cel mai nou single se numeşte "Fill My World" şi îl recunoaştem pe Slash din primele acorduri. Balada aduce cu "Sweet Child O' Mine", dar cu notele cântate în alte tonalităţi. Se ascultă în articol pentru a se compara.

Paralelele dintre "Fill My World" şi "Sweet Child O' Mine" se opresc totuşi la intro, în rest piesa fiind originală şi proaspătă. Această creaţie marca Slash, Myles Kennedy and the Conspirators este o baladă de inima rănită, numai bună pentru un road movie sau un colaj cu momente cheie dintr-o relaţie încheiată. În această toamnă grupul a lansat piesa "The River is Rising", prefaţând noul LP înregistrat în pandemie.

În ultimul an solistul Myles Kennedy a fost foarte ocupat, lansând încă un album solo, "The Ides of March". Track-ul titular a surprins prin influenţe de rock progresiv şi o lungime de aproape 8 minute. De pe acelaşi album am mai ascultat şi piesa "Get Along". Între timp Slash participa la revirimentul Guns N' Roses, cu piese ca "Hard Skool" şi "Absurd". Se tot discută şi despre un album nou, dar e posibil ca timpul de aşteptare să fie aidoma celui pentru "Chinese Democracy".

Viitorul album Slash ft. Myles Kennedy and the Conspirators se numeşte "4" şi va debuta la începutul anului 2022. Numele LP-ului e uşor de explicat, fiind vorba aici despre discul cu numărul 4 din cariera trupei. Va fi disponibil de pe 11 februarie 2022, prin casa de discuri a gigantului instrumentelor muzicale Gibson, Gibson Records. E de altfel primul material discografic lansat de acest label. Slash şi Myles Kennedy pleacă în turneu între 8 februarie şi 26 martie, cu trupa Dead Sara în deschidere şi 28 de show-uri în calendar.

Pentru înregistrări trupa a avut sesiuni în Nashville, Tennessee, la celebrul studio RCA Studio A, alături de producătorul Dave Cobb. Acesta are în CV colaborări cu Chris Stapleton, John Prine, Jason Isbell, Brandi Carlile. Primele 3 LP-uri ale supergrupului au intrat în Top 5 Billboard imediat după debut şi au ajuns în top 10 în marile clasamente de pe glob.

<< mai 2022 >>
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8