SLASH - cutremur de două ore la București - FOTO

Combinația explozivă dintre Slash, Myles Kennedy și The Conspirators au făcut pentru o seară ca Bucureștiul să fie un adevărat Paradise City. Sala Palatului a fost arhiplină, cu oameni trecuți de prima tinerețe, dar și cu elevi de școală generală strecurați printre cei care au crescut cu "Nightrain ", "Civil War" sau "Sweet Child O' Mine".

Concert SLASH la Sala Palatului pe 5 februarie 2013

După un concert în care Slash face o sală întreagă să vibreze la unison cu chitara lui magică pe care o transformă într-o jucărie, e greu să-ți mai găsești cuvintele, gândurile, pulsul sau drumul spre casă. Iar cei care au umplut pe 5 februarie Sala Palatului pentru a-l vedea în toată splendoarea lui pe unul dintre cei mai faimoși și iubiți chitariști ai lumii au simțit asta din plin.

Dan Byron alături de trupa byron în deschiderea concertului SLASH

Evenimentul a fost deschis de trupa byron. Dan Byron, Costin Oprea, 6fingers, László Demeter și Dan Georgescu au încălzit atmosfera în așteptarea primului show SLASH în România. Băieții pregătesc lansarea unui nou album, ce va fi celebrat printr-un concert la Palatului Copiilor. Urmărește galeria de poze cu membrii byron pe scena de la Sala Palatului.

Combinația explozivă dintre Slash, Myles Kennedy și The Conspirators au făcut pentru o seară ca Bucureștiul să fie un adevărat Paradise City. De altfel, nu întâmplător, aceasta a fost și piesa cu care s-a încheiat "cel mai adevărat concert", cum l-au numit mai toți cei care au trecut peste scepticismul și teama că muzica lui Slash nu va suna bine într-o sală de concerte. Aceștia au venit să-l vadă în carne și oase pe fostul chitarist Guns N’Roses și a meritat din plin. Sala Palatului a fost arhiplină, cu oameni trecuți de prima tinerețe, dar și cu elevi de școală generală strecurați printre cei care au crescut cu "Nightrain ", "Civil War", "Sweet Child O' Mine", "Welcome to the Jungle" sau "Paradise City".

Iar de la "Halo-ul" cu care Slash și compania și-au făcut intrarea pe scenă fix la ora anunțată și până la urările de "Noapte bună!", două ore mai târziu, nimeni nu a stat locului o clipă. Au fost cele mai expozive două ore din viața multora, dar, din păcate, și două ore care au trecut (parcă) cu viteza unui avion cu reacție. Cu fiecare melodie, rebelul chitarist cu joben nu doar că a demonstrat tuturor că cei 25 de ani care au trecut de la lansarea lui alături de Guns N’Roses nu i-au afectat deloc energia, creativitatea și spiritul, dar le-a făcut fanilor o adevărată declarație de "Dragoste apocaliptică", după cum se intitulează unul dintre cele mai interesante și promițătoare proiecte ale anului, alături de Myles Kennedy și The Conspirators.

Myles Kennedy în concertul SLASH la Sala Palatului pe 5 februarie 2013

Și dacă la început chimia dintre Slash și Myles, le-a amintit fanilor de debutul celor de la Guns, mai apoi, suflul nou dat de bassistul Todd Kerns, de neobositul Brent Fitz la tobe și de Frank Sidoris, la chitară, i-a bagat în priză pe cei prezenți și tensiunea a crescut într-atât încât caruselul a produs un adevărat cutremur în Sala Palatului. Publicul a explodat la "Not For Me" sau "No More Heroes", a oftat într-un glas la refrenul piesei "Starlight", s-a isterizat la solo-urile lui Slash de la "Anastasia", pentru ca jocurile cu Gibson-urile lui celebrele să ducă show-ul la apogeu odată cu piesa "You're a Lie", de pe ultimul album. Dacă Slash, aflat pentru prima oară în "jungla" din Europa de Est, nu mai avea nevoie de nicio prezentare, refuzând de altfel în stilu-i nonconformist să i se rostească numele pe scenă, Myles s-a apropiat și mai mult de fani în puținele momente de interacțiune în care i-a "chemat" pe aceștia la cântare.

În final, bis-urile "Welcome To The Jungle", în interpretarea vocală a basistului Todd Kerns, și "Paradise City" au fost adevărate bombe pentru fanii care nu s-au oprit minute bune din strigăte, fluierături și aplauze într-o ploaie de confeti. Și uite așa, pe nerăsuflate, concertul care a dat practic tonul rock-ului în 2013, s-a transformat într-un spectacol peste așteptări chiar și pentru cei mai înrăiți fani și într-unul memorabil chiar și pentru cei mai sceptici spectatori.

După concert, Slash a scris pe facebook: "O experiență extraordinară în București! Public ucigaș, locație grozavă. Viața e frumoasă. Mă întorc aici cu bucurie data viitoare. Noroc România!"

Setlist concert Slash, Sala Palatului, 5 februarie 2013

1. Halo
  2. Nightrain (Guns N' Roses)
  3. Ghost
  4. Standing in the Sun
  5. Back From Cali
  6. Civil War (Guns N' Roses)
  7. Shots Fired
  8. Serial Killer (Slash's Snakepit)
  9. Not for Me
  10. Doctor Alibi (Todd Kerns la voce)
  11. Watch This
  12. Bad Rain
  13. Rocket Queen (Guns N' Roses)
  14. No More Heroes
  15. Starlight
  16. Anastasia
  17. You're a Lie
  18. Sweet Child O' Mine (Guns N' Roses)
  19. Slither (Velvet Revolver)
  20. Encore:
  21. Welcome to the Jungle (Guns N' Roses song) (Todd Kerns la voce) BIS
  22. Paradise City (Guns N' Roses) BIS

Vezi toată galeria cu poze de la concertul SLASH

Slash şi Myles Kennedy lansează piesa "Call Off the Dogs" - AUDIO

Slash şi Myles Kennedy plus The Conspirators au lansat un nou single intitulat "Call of the Dogs", încă un track de pe viitorul album, care va sosi în februarie 2022. Super grupul de artişti va lansa acest LP în premieră prin casa de discuri a producătorului de instrumente Gibson, Gibson Records.

Coperta single Slash Myles Kennedy the Conspiratos Call Off the Dogs
Coperta single Slash Myles Kennedy the Conspiratos Call Off the Dogs │ FOTO: Slash

Single-ul "Call Off the Dogs" vine după "Fill My World", o piesă senzaţională lansată de Slash ft. Myles Kennedy and The Conspirators pe final de an 2021. Sună a "Sweet Child 'O Mine", ceea ce nu e puţin lucru. Noua melodie pe de altă parte sună a "necaz", a momentul când personajul principal al unui film intră într-un bar şi începe scandalul. E şi o piesă bună de bar de bikeri sau de urmărire cu maşini, asta chiar dacă versurile sunt unele romantice.

Noul album al formaţiei se numeşte "4", explicaţia pentru acest nume fiind simplă: este al patrulea album al grupului care îl are pe Myles Kennedy la voce şi pe Slash la chitară şi compoziţie. Va sosi pe 11 februarie prin Gibson Records în parteneriat cu BMG. Formaţia îi are în componenţă şi pe Brent Fitz la tobe, pe Todd Kerns la bas şi voce şi pe Frank Sidoris la chitară şi voce.

Myles Kennedy a descris astfel noul single:

"Call Off the Dogs" are un vibe up-tempo care ajută la ridicarea cotei unui disc în multe moduri, în special pentru fanii rock. Ei vor aceste piese. Aveam nevoie de o secţiune de chorus pentru ea, aşa că m-am jucat cu piesa puţin şi apoi i-am trimis-o lui Slash, iar el a dus-o la nivelul următor şi a transformat-o în stilul propriu. Ca versuri este despre acel moment când fluturi steagul alb şi îi cedezi cuiva după ce ai fost vânat fără încetare.

În octombrie 2021 trupa a lansat primul single de pe noul LP, "The River Is Rising", alături de un videoclip memorabil, filmat la periferia oraşului Los Angeles. Pentru "4" Slash şi Myles Kennedy au înregistrat în Nashville, Tennessee, la studioul reputat RCA Studio A, alături de producătorul Dave Cobb, care a lucrat cu Chris Stapleton, John Prine, Jason isbell, Brandi Carlile.

Precedentele albume ale acestui supergrup au fost "Apocalyptic Love", "World on Fire" şi Living the Dream". Slash ne pregăteşte şi un nou album alături de Guns 'N Roses, aşa cum a lăsat să se înţeleagă din ultimele interviuri. Guns a lansat două single-uri în 2021, "Absurd" şi "Hard Skool".

Slash a scos un nou "Sweet Child O' Mine" alături de Myles Kennedy, "Fill My World" - AUDIO

Slash şi proiectul său muzical alături de Myles Kennedy şi The Conspirators continuă să genereze hituri. Cel mai nou single se numeşte "Fill My World" şi îl recunoaştem pe Slash din primele acorduri. Balada aduce cu "Sweet Child O' Mine", dar cu notele cântate în alte tonalităţi. Se ascultă în articol pentru a se compara.

Concert Slash la Arenele Romane din Bucuresti pe 28 iunie 2015 │ FOTO: Alex Chelba / InfoMusic.ro

Paralelele dintre "Fill My World" şi "Sweet Child O' Mine" se opresc totuşi la intro, în rest piesa fiind originală şi proaspătă. Această creaţie marca Slash, Myles Kennedy and the Conspirators este o baladă de inima rănită, numai bună pentru un road movie sau un colaj cu momente cheie dintr-o relaţie încheiată. În această toamnă grupul a lansat piesa "The River is Rising", prefaţând noul LP înregistrat în pandemie.

În ultimul an solistul Myles Kennedy a fost foarte ocupat, lansând încă un album solo, "The Ides of March". Track-ul titular a surprins prin influenţe de rock progresiv şi o lungime de aproape 8 minute. De pe acelaşi album am mai ascultat şi piesa "Get Along". Între timp Slash participa la revirimentul Guns N' Roses, cu piese ca "Hard Skool" şi "Absurd". Se tot discută şi despre un album nou, dar e posibil ca timpul de aşteptare să fie aidoma celui pentru "Chinese Democracy".

Viitorul album Slash ft. Myles Kennedy and the Conspirators se numeşte "4" şi va debuta la începutul anului 2022. Numele LP-ului e uşor de explicat, fiind vorba aici despre discul cu numărul 4 din cariera trupei. Va fi disponibil de pe 11 februarie 2022, prin casa de discuri a gigantului instrumentelor muzicale Gibson, Gibson Records. E de altfel primul material discografic lansat de acest label. Slash şi Myles Kennedy pleacă în turneu între 8 februarie şi 26 martie, cu trupa Dead Sara în deschidere şi 28 de show-uri în calendar.

Pentru înregistrări trupa a avut sesiuni în Nashville, Tennessee, la celebrul studio RCA Studio A, alături de producătorul Dave Cobb. Acesta are în CV colaborări cu Chris Stapleton, John Prine, Jason Isbell, Brandi Carlile. Primele 3 LP-uri ale supergrupului au intrat în Top 5 Billboard imediat după debut şi au ajuns în top 10 în marile clasamente de pe glob.

<< ian. 2022 >>
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9