SLASH - cutremur de două ore la București - FOTO

Combinația explozivă dintre Slash, Myles Kennedy și The Conspirators au făcut pentru o seară ca Bucureștiul să fie un adevărat Paradise City. Sala Palatului a fost arhiplină, cu oameni trecuți de prima tinerețe, dar și cu elevi de școală generală strecurați printre cei care au crescut cu "Nightrain ", "Civil War" sau "Sweet Child O' Mine".

Concert SLASH la Sala Palatului pe 5 februarie 2013

După un concert în care Slash face o sală întreagă să vibreze la unison cu chitara lui magică pe care o transformă într-o jucărie, e greu să-ți mai găsești cuvintele, gândurile, pulsul sau drumul spre casă. Iar cei care au umplut pe 5 februarie Sala Palatului pentru a-l vedea în toată splendoarea lui pe unul dintre cei mai faimoși și iubiți chitariști ai lumii au simțit asta din plin.

Dan Byron alături de trupa byron în deschiderea concertului SLASH

Evenimentul a fost deschis de trupa byron. Dan Byron, Costin Oprea, 6fingers, László Demeter și Dan Georgescu au încălzit atmosfera în așteptarea primului show SLASH în România. Băieții pregătesc lansarea unui nou album, ce va fi celebrat printr-un concert la Palatului Copiilor. Urmărește galeria de poze cu membrii byron pe scena de la Sala Palatului.

Combinația explozivă dintre Slash, Myles Kennedy și The Conspirators au făcut pentru o seară ca Bucureștiul să fie un adevărat Paradise City. De altfel, nu întâmplător, aceasta a fost și piesa cu care s-a încheiat "cel mai adevărat concert", cum l-au numit mai toți cei care au trecut peste scepticismul și teama că muzica lui Slash nu va suna bine într-o sală de concerte. Aceștia au venit să-l vadă în carne și oase pe fostul chitarist Guns N’Roses și a meritat din plin. Sala Palatului a fost arhiplină, cu oameni trecuți de prima tinerețe, dar și cu elevi de școală generală strecurați printre cei care au crescut cu "Nightrain ", "Civil War", "Sweet Child O' Mine", "Welcome to the Jungle" sau "Paradise City".

Iar de la "Halo-ul" cu care Slash și compania și-au făcut intrarea pe scenă fix la ora anunțată și până la urările de "Noapte bună!", două ore mai târziu, nimeni nu a stat locului o clipă. Au fost cele mai expozive două ore din viața multora, dar, din păcate, și două ore care au trecut (parcă) cu viteza unui avion cu reacție. Cu fiecare melodie, rebelul chitarist cu joben nu doar că a demonstrat tuturor că cei 25 de ani care au trecut de la lansarea lui alături de Guns N’Roses nu i-au afectat deloc energia, creativitatea și spiritul, dar le-a făcut fanilor o adevărată declarație de "Dragoste apocaliptică", după cum se intitulează unul dintre cele mai interesante și promițătoare proiecte ale anului, alături de Myles Kennedy și The Conspirators.

Myles Kennedy în concertul SLASH la Sala Palatului pe 5 februarie 2013

Și dacă la început chimia dintre Slash și Myles, le-a amintit fanilor de debutul celor de la Guns, mai apoi, suflul nou dat de bassistul Todd Kerns, de neobositul Brent Fitz la tobe și de Frank Sidoris, la chitară, i-a bagat în priză pe cei prezenți și tensiunea a crescut într-atât încât caruselul a produs un adevărat cutremur în Sala Palatului. Publicul a explodat la "Not For Me" sau "No More Heroes", a oftat într-un glas la refrenul piesei "Starlight", s-a isterizat la solo-urile lui Slash de la "Anastasia", pentru ca jocurile cu Gibson-urile lui celebrele să ducă show-ul la apogeu odată cu piesa "You're a Lie", de pe ultimul album. Dacă Slash, aflat pentru prima oară în "jungla" din Europa de Est, nu mai avea nevoie de nicio prezentare, refuzând de altfel în stilu-i nonconformist să i se rostească numele pe scenă, Myles s-a apropiat și mai mult de fani în puținele momente de interacțiune în care i-a "chemat" pe aceștia la cântare.

În final, bis-urile "Welcome To The Jungle", în interpretarea vocală a basistului Todd Kerns, și "Paradise City" au fost adevărate bombe pentru fanii care nu s-au oprit minute bune din strigăte, fluierături și aplauze într-o ploaie de confeti. Și uite așa, pe nerăsuflate, concertul care a dat practic tonul rock-ului în 2013, s-a transformat într-un spectacol peste așteptări chiar și pentru cei mai înrăiți fani și într-unul memorabil chiar și pentru cei mai sceptici spectatori.

După concert, Slash a scris pe facebook: "O experiență extraordinară în București! Public ucigaș, locație grozavă. Viața e frumoasă. Mă întorc aici cu bucurie data viitoare. Noroc România!"

Setlist concert Slash, Sala Palatului, 5 februarie 2013

1. Halo
  2. Nightrain (Guns N' Roses)
  3. Ghost
  4. Standing in the Sun
  5. Back From Cali
  6. Civil War (Guns N' Roses)
  7. Shots Fired
  8. Serial Killer (Slash's Snakepit)
  9. Not for Me
  10. Doctor Alibi (Todd Kerns la voce)
  11. Watch This
  12. Bad Rain
  13. Rocket Queen (Guns N' Roses)
  14. No More Heroes
  15. Starlight
  16. Anastasia
  17. You're a Lie
  18. Sweet Child O' Mine (Guns N' Roses)
  19. Slither (Velvet Revolver)
  20. Encore:
  21. Welcome to the Jungle (Guns N' Roses song) (Todd Kerns la voce) BIS
  22. Paradise City (Guns N' Roses) BIS

Vezi toată galeria cu poze de la concertul SLASH

byron, The Mono Jacks, Șuie Paparude și Robin and the Backstabbers urcă vara aceasta pe scena Promenada Mall

Promenada Mall continuă distracția de vară cu seria de concerte SPOT the beats pe terasa centrului comercial. Până la începutul lui septembrie, vizitatorii vor putea asculta live melodiile unor trupe îndrăgite precum byron, The Mono Jacks, Șuie Paparude, Robin and the Backstabbers și mulți alții.

Dan Byron
Dan Byron │ FOTO: Anya Dimitrov

Seria de evenimente reunite sub conceptul SPOT the beats a fost creată pentru a aduce clienților Promenada Mall adevărate experiențe de petrecere a timpului liber, în compania prietenilor. Plasat într-un decor cu zone verzi și fântână arteziană, spațiul este o oază urbană. Accesul la evenimente este liber, în limita locurilor disponibile.

byron și Rana dau tonul concertelor de la Promenada Mall pe 21 iulie

Începând cu ora 19.30, byron își așteaptă fanii la o sesiune live pe terasa Promenada Mall de la nivelul 2, în zona fântânii. Trupa de rock s-a înființat în 2006 și a lansat 7 albume de studio și trei DVD-uri live. byron sunt obișnuiți să cânte atât pe scene mari de festival în fața a mii de spectatori, cât și wireless, neamplificat, pentru grupuri restrânse. De-a lungul timpului, ei au filmat un concert în Salina Turda (la 100 de metri adâncime) pentru că era o provocare de neratat și au compus coloana sonoră pentru un serial original HBO România. În 2022, byron a lansat două piese, "Memento" și "Monstrul de sub pat", fiecare într-o direcție muzicală complet diferită una față de cealaltă. Ambele melodii se vor regăsi pe viitorul album de studio care va fi lansat în toamna lui 2022.

În deschiderea byron va urca Rana, o formație de rock alternativ, care a luat naștere în 2016 și care a lansat trei single-uri – "Lumea lor", "Departe" și "Cer Chinezesc". Accesul la eveniment este liber, în limita locurilor disponibile.

SPOT the beats cu The Mono Jacks și Lunatic pe 11 august

Seria de concerte continuă pe 11 august cu The Mono Jacks, trupa de rock alternativ înființată în 2008 de către Doru Trăscău. The Mono Jacks sunt o poveste despre perseverență, dăruire și urmărirea până în pânzele albe a visurilor care te definesc. Muzica lor a răsunat până acum la mari festivaluri – Sziget, Exit Festival, Eurosonic Noorderslag, ARTmania, Electric Castle, cât și prin turnee în toată țara, vorbind despre gânduri și sentimente pe care le trăim cu toții. Un nou album The Mono Jacks este pregătit pentru toamna lui 2022, prefigurat de single-urile "Aici acum" și "Spune". În deschiderea The Mono Jacks va cânta Lunatic, formație cunoscută pentru piesele cu mesaje sociale. De la reggae la heavy metal, de la grunge la hip-hop, Lunatic înglobează toate aceste stiluri.

Șuie Paparude concertează pe 17 august

Una dintre cele mai iubite formații din România, Șuie Paparude va aduce ritmurile de muzică electronică pe terasa Promenada, pe 17 august. Cu o activitate de aproape 3 decenii, Șuie Paparude a scris istorie pe scena muzicală din România, în 2006 artiștii fiind chiar invitați să cânte pe Stadionul Național în deschiderea concertului Depeche Mode.

Concert Robin and the Backstabbers și Sayonara Blue Monday pe 1 septembrie

Robin and the Backstabbers urcă pe scena Promenada Mall la început de toamnă, pe 1 septembrie, cu un opening act susținut de Sayonara Blue Monday. Adunați în 2010 de către solistul și compozitorul Andrei Robin Proca după o călătorie solitară de o săptămână prin Munții Călimani, Robin and the Backstabbers își descriu muzica drept "pop melodramatic". Nu au ajuns o trupă de cover-uri după albumul "Graceland", al lui Paul Simon, așa cum își imaginau la început, dar au reușit să ia pe sus scena de muzică alternativă din România cu melanjul lor de rock eclectic și versuri moderniste, criptice.

Living Rock 2022: Lineup-ul complet a fost dezvăluit

Living Rock 2022 are stabilit lineup-ul final. Balthazar, Vița de Vie, The Mono Jacks, byron, Luna Amară și mulți alții vor urca pe scena festivalului, spre încântarea tuturor iubitorilor de mare și muzică alternativă.

Doru Trăscău (The Mono Jacks)
Doru Trăscău (The Mono Jacks) │ FOTO: Livia Văduva

Spre deosebire de edițiile anterioare, când cap de afiș au fost artiștii autohtoni, festivalul aduce anul acesta în line-up drept cap de afiș o trupă din străinătate; renumita formație belgiană Balthazar revine în România, unde are deja o comunitate numeroasă de fani. Pe lângă ei, pe plaja Tuzla vor mai concerta byron, The Mono Jacks, Robin and the Backstabbers, Vița de Vie, Coma, Luna Amară, Piqued Jacks (Italia), Silent Strike, Luiza Zan & Gyárfás István, Bogdan Simion & Lăutarii de Mătase, Amadeus, Dl. Goe, Oigăn + Doru, Toulouse Lautrec și E.M.I.L.

Living Rock 2022 | Lineup-ul complet

Până la festival, puteți trimite gratuit prietenilor voștri cărți poștale în care să-i chemați alături de voi pe plaja Tuzla! Pe site-ul Pink Post - pinkpost.ro/cartepostala/ - puteți alege una dintre imaginile surprinse de fotograful Cătălin Georgescu chiar pe plajă, în spațiul de festival, și s-o transformați într-o invitație inedită. Astfel veți obține o amintire marină, livrată în cutiile poștale de Pink Post, cel mai mare operator privat de servicii poștale din România.

La fel ca anul trecut, pe parcursul celor trei zile de festival (19 - 21 august) vor fi organizate acţiuni de ecologizare, tururi prin împrejurimi alături de ghizi şi sesiuni de birdwatching pentru iubitorii de păsări. Festivalierii se vor bucura de camping la umbra măslinilor sălbatici, zone de relaxare și de joacă pentru cei mici și cei mari și multe alte surprize.

Bilete pentru Living Rock 2022:

• Abonament - 250 lei
  • Bilet camping - 20 lei
  • Bilet rulotă (cei care vor sta în rulotă trebuie să achiziționeze separat bilet de acces în camping în valoare de 20 de lei pentru fiecare persoană în parte) - 50 lei

Despre Living Rock

Living Rock, singurul festival de alternativ de la mare, are ca scop promovarea scenei underground din România și sprijinirea artiștilor din zona de rock alternativ. Construit pe conceptul unic de combinare a rock-ului alternativ cu frumusețea Mării Negre, evenimentul are loc în aer liber, pe plaja Tuzla, una dintre cele mai frumoase plaje din România.

Concert Depeche Mode 2023

<< dec. 2022 >>
28 29 30 1 2 3 4