Ska-nk, Up to Eleven, H8 și E.M.I.L @ Club Fabrica

Club Fabrica s-a opus mișcării generale de a sărbători Ziua Îndrăgostiților pe 14 februarie organizând Anti Valentine's Party în data de 18 februarie. Au urcat pe scenă Ska-nk, Up to Eleven, H8 și E.M.I.L.

E.M.I.L. Valentine's Party (Club Fabrica, 18.02.2012)

Ska-nk sunt originari din Baia Mare și au cântat pentru prima oară în București cu ocazia evenimentului din Fabrica. Băieții ne-au demonstrat că stilul ska-punk are reprezentanți tineri în România. Publicul a dansat, a sărit la pogo, iar Johnny, solistul, a reușit să facă și un mic wall of death, pe cât permitea spațiul. Băieții au declarat că s-au simțit mai bine în București decât la Baia Mare deși nu credeau că așa ceva este posibil.

Sloganul Ska-nk este „Happy punk for happy people!” și au trasmis acest lucru celor prezenți. Doi băieți au plecat acasă cu tricouri Ska-nk din partea trupei primite drept premiu pentru că au știut câteva versuri ale pieselor lor.

Ska-nk, Anti Valentine's Party (Club Fabrica 18.02.2012)

Apoi, au urcat pe scenă Up to Eleven. Schimbarea a fost destul de bruscă de la un ska fericit și optimist la piesele grele, grunge caracteristice Up to Eleven. După „Tu”, „Undone” și cover-ul Rage Against the Machine „Killing in the name of” cu care ne-am obișnuit la fiecare cântare pe care o susțin, spiritele s-au detensionat cu o adaptare cel puțin originală a piesei „Simply the Best” a Tinei Turner. Celebrul „You're simply the best, better than all the rest” a fost schimbat în „Ești cel mai bețiv, cel mai mare alcoolist”.

Lax, solistul trupei, a fost singurul care a transmis un mesaj legat de tema serii: „De ce avem nevoie de Sfântul Valentin când imediat vin Dragobetele? Ce atâta import...” Băieții de la Up to Eleven vor reveni pe scena din Club Fabrica la evenimentul Mărțișor Rock.

Up to Eleven, Anti Valentine's Party (Club Fabrica, 18.02.2012)

Publicul a luat foc cu adevărat când au apărut pe scenă H8. Trupa abordează drept stil metal-ul cu influențe puternice de hip-hop, iar versurile, fie ele cântate sau strigate, ilustrează o realitate dură a României de zi cu zi.

Vocalul trupei, Aliosha, a coborât în public pentru a interpreta o parte din piese, lăsând cale liberă fanilor să urce pe scenă și să sară în mulțime.  A încercat un wall of death, dar publicul era de nestăpânit. Pixy de la Deathdrive, care a cântat împreună cu H8 la acest eveniment, și-a luat chitara și a cântat de pe brațele publicului. Întreg ansamblul a creat atmosfera unui concert metal veritabil. Surpriza a fost că Sorin de la E.M.I.L. a urcat pe scenă alături de H8 pentru a cânta câteva refrene. Ambele trupe și-au exprimat bucuria de a cânta pe aceeași scenă.

Călin, H8, Anti Valentine's Party (Club Fabrica 18.02.2012)

Seara a fost încheiată de E.M.I.L. în stilul cu care trupa ne-a obișnuit de atâția ani. Sala de concerte din Club Fabrica părea prea mică pentru zecile de fani. Punker-ii de la E.M.I.L. ne-au demonstrat că deși a trecut mult timp de la înființarea lor, pot foarte ușor să ridice publicul în aer atât cu celebra „Copacii înfloriți”, dar și cu „Supradoză de vise”.

Headliner-ii serii și-au luat în serios postura reușind să combine excelent seriozitatea titulaturii cu umorul caracteristic lor, cu piese ca „Hipioții” sau „Pisica”.  Veșnic tineri, membrii formației au demonstrat că încă mai au ceva de spus și că ska-ul nu e mort.

Click pentru galeria foto de la Anti Valentine's Party.