Smiley
INFO CONCERT:
Kings of Leon

Simon Buret (AaRON): "Eu sunt spirit și-mi iau energia de la public"

Pe 13 ianuarie 2016, duoul francez AaRON a concertat în Club Control din capitală. Te invităm să citești impresii de la concertul oferit de Simon Buret și Olivier Coursier.

AaRON în concert la București pe 13 ianuarie 2016 (foto: Miluta Flueras)

"Because the world does not belong to us", spune un vers al piesei "Blouson Noir" care poartă semnătura francezilor de la AaRON. Cu toate acestea, în seara de 13 ianuarie, în club Control, lumea a fost a tuturor celor care au participat cu trupul și cu sufletul la concertul duoului Simon Buret și Olivier Coursier, adică Artificial Animals Riding on Neverland.

Concertând pentru a doua oară în România, AaRON a încercat să-i ducă pe toți cei din fața scenei în lumea aceea faină în care cei doi băieți se simt atât de bine. Este lumea în care ei iubesc, suferă, trăiesc totul la maximum, respiră fiecare literă și fiecare cuvânt, lumea din care ei au creat toate piesele de pe cele trei albume pe care le au la activ.

AaRON în concert la București pe 13 ianuarie 2016

AaRON în concert la București pe 13 ianuarie 2016 (Foto: Miluta Flueras)

Vineri seară, trupa AaRON a făcut o călătorie prin aproape toate melodiile cunoscute, astfel că piesele "Magnetic Road", "Passengers", "Strange Fruit", "U-Turn Lili", "O-SONG", "Blouson Noir" sau "We cut the night" au putut fi ascultate și în varianta live. Antrenante, vii sau melancolice, toate i-au permis lui Simon să comunice perfect cu publicul, să facă din el un aliat, să-l țină în palme și să-i ofere stările magice marca AaRON. Ieri seară, fiecare individ din public a făcut o incursiune în propriul Neverland și a simțit magia unor cuvinte alese în așa fel încât să fie o scrisoare deschisă către fiecare inimă din sală.

Simon Buret (AaRON) în concert la București pe 13 ianuarie 2016

Simon Buret (AaRON) în concert la București pe 13 ianuarie 2016 (Foto: Miluta Flueras)

AaRON înseamnă, în primul rând, spirit și energie, după cum a spus Simon Buret, vocalistul trupei. Timp de mai bine de o oră, el a fost un adevărat vulcan, emanând energie și acea stare de bine pe care a preluat-o și publicul.

"Îmi iau toată seva și energia de la cei cărora le cânt. Ei mă alimentează și mă fac să fiu așa. Publicul mă ține în formă și am mereu grijă să comunic cu el. În funcție de public mă adaptez și totul vine de la sine, astfel încât ajung să mă exprim și să ajung la fiecare individ în parte. Pot să fac multe lucruri, dar muzica-mi permite să am acest dialog cu ceilalți", a spus el.

Concertul AaRON a fost organizat de cei de la ARTmania, căror le muțumim pentru inițiativă. Vă recomand și interviul oferit în exclusivitate de AaRON site-ului nostru, precum și câteva fotografii live sugestive realizate de Miluta Flueras.

Ana-Maria Prelipcean este Redactor colaborator la InfoMusic.ro.
  • Concert Patricia Kaas la București