Shakira a dansat în ploaie la București

Shakira BUCURESTI 2011 foto Alex Barbulescu

Shakira, Bucuresti 7.05.2011 (foto Alex Chelba)Dansurile în ploaie sunt în mare vogă mai nou, iar Shakira a beneficiat de un cadru natural tematic la București. Peste 20.000 de fani - care între noi fie vorba au riscat vizite de weekend pe la medicii de familie - s-au încălzit nu cu ceaiuri fierbinți, ci cu imaginea sexi și muzica vibrantă a artistei columbiene. Cei care au rămas pâna la ultimele cântece nu au mai simțit nevoia de vreo coca cola aniversară, fie ea și loca-moca.

Shakira a început să cânte pe la 21.20, fără să depășească însă recordul de întârziere stabilit anul trecut de Axl Roses. Îmbulzeala la pelerine și insuficiența lor s-au uitat repede cu “Pienso en Ti”, “Why Wait” și “Te Dejo Madrid”. Cântăreața și-a salutat fanii prezenți în Piața Constituției în ciuda vremii, demonstrându-le că este acolo pentru ei cu un dans în ploaia torențială în aplauze frenetice. Ca să nu-l facă gelos pe Pique, Shakira a invitat pe scenă două fete din public. Le-a învățat celebrele ei mișcări din șolduri pe refrenul “Whenever Wherever”.

Shakira, Bucuresti 7.05.2011 (foto Alex Barbulescu)

Shakira predând câteva mișcări de dans unei spectatoare în timpul concertului de la București

Concertul a continuat cu hit-uri mai vechi - “Ojos Asi”, “Ciega Surdomuda”, “La Tortura”, “Las de la Intuicion”, “She Wolf”, “Gipsy” - dar și cu piese de pe cel mai recent album precum “Sale El Sol” și “Loca”. Shakira a păstrat la final cele mai cunoscute hituri: “Hips Don’t Lie” și “Waka Waka”. Din păcate, doar cei mai rezistenți la apă le-au putut asculta. Timp de mai bine de o oră și jumătate, Shakira a schimbat mai multe ținute și punem pariu că la fel ar fi făcut și dacă nu ar fi udat-o ploaia. Show-ul a fost complet: mișcări și coregrafii halucinante, vocea ei deosebită și muzica extrem de cunoscută/apreciată.

Artista a concertat pentru a doua oară în România, fiind primul concert al Shakirei în aer liber în cadrul turneului mondial “Sale El Sol”. Probabil ploaia a fost semn de roade (a se citi încasări) bune. Prezentat de Ciuc Premium și susținut de Enel (care nu a răspuns pentru fulgere în acea seară), concertul Shakirei i-a avut in deschidere pe Smiley și Bosquito.

Fotografii cu Shakira în concertul de la București

Shakira și Gerard Pique ne scot la restaurant în Barcelona dacă donăm pentru o cauză nobilă

Shakira a găsit o modalitate inedită de a convinge publicul să se implice într-o campanie umanitară. Cei care vor dona cauzei pe care artista o susține vor avea șansa de a câștiga o excursie în Barcelona și o ieșire în oraș cu ea și soțul ei, Gerard Pique.

Shakira și Gerard Pique
Shakira și Gerard Pique │ FOTO: Captură YouTube / Interviu pentru 60 Minutes

Dacă sunteți fani Shakira și nu aveți planuri de vacanță pentru 2021, artista are o propunere inedită pentru voi. Printr-o donație puteți câștiga o excursie în Barcelona și o ieșire la restaurant cu artista și soțul ei, Gerard Pique. Premiul este oferit pentru două persoane (câștigător + un invitat) și include prețul zborului și cazarea la un hotel de patru stele.

"Bună, sunt Shakira, și am o întrebare pentru voi: vreți să ieșiți în oraș cu mine și cu soțul meu, Gerard Pique, să mâncăm tapas în Barcelona? Pentru a sprijini o cauză nobilă, ne-am parteneriat cu Omaze și îți vom oferi șansa de a veni în Barcelona alături de un (o) prieten (ă) pentru a vă simți minunat alături de noi. Vom petrece timp împreună, vom mânca ceva delicios și vom discuta tot felul de lucruri", spune Shakira într-un video promoțional.

Artista ne explică apoi că pentru a avea șansa de a câștiga, nu trebuie decât să intrăm pe Omaze.com/Shakira și să donăm pentru Fundación Pies Descalzos, un ONG fondat de artistă la vârsta de 18 ani. Donația minimă este de 10 dolari, publicul putând dona și 25 și 50 de dolari, șansele de câștig crescând odată cu valoarea sumei.

Înscrierile în concurs se pot face până pe 4 martie, câștigătorul urmând să fie anunțat pe 17 martie. Vârsta minimă pentru participare este de 18 ani. Datele excursiei vor fi stabilite în funcție de evoluția pandemiei, călătoria urmând a fi planificată într-o perioadă în care zborurile spre Barcelona nu vor avea interdicții.

Fondată de Shakira în 1997, Fundación Pies Descalzos susține educația în Columbia de mai bine de 20 de ani. Organizația încearcă să elimine lipsa educației de calitate și să îmbunătățească procesele de predare și inovare din Columbia și America Latină. Cei care vor dona vor sprijini programe care garantează succesul continuu al studenților pe parcursul carierei academice - de la furnizarea de alimente și dezvoltarea abilităților socio-emoționale și antreprenoriale, până la prevenirea abandonului școlar și consolidarea formării profesorilor.

26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16