Shakira a dansat în ploaie la București

Shakira BUCURESTI 2011 foto Alex Barbulescu

Shakira, Bucuresti 7.05.2011 (foto Alex Chelba)Dansurile în ploaie sunt în mare vogă mai nou, iar Shakira a beneficiat de un cadru natural tematic la București. Peste 20.000 de fani - care între noi fie vorba au riscat vizite de weekend pe la medicii de familie - s-au încălzit nu cu ceaiuri fierbinți, ci cu imaginea sexi și muzica vibrantă a artistei columbiene. Cei care au rămas pâna la ultimele cântece nu au mai simțit nevoia de vreo coca cola aniversară, fie ea și loca-moca.

Shakira a început să cânte pe la 21.20, fără să depășească însă recordul de întârziere stabilit anul trecut de Axl Roses. Îmbulzeala la pelerine și insuficiența lor s-au uitat repede cu “Pienso en Ti”, “Why Wait” și “Te Dejo Madrid”. Cântăreața și-a salutat fanii prezenți în Piața Constituției în ciuda vremii, demonstrându-le că este acolo pentru ei cu un dans în ploaia torențială în aplauze frenetice. Ca să nu-l facă gelos pe Pique, Shakira a invitat pe scenă două fete din public. Le-a învățat celebrele ei mișcări din șolduri pe refrenul “Whenever Wherever”.

Shakira, Bucuresti 7.05.2011 (foto Alex Barbulescu)

Shakira predând câteva mișcări de dans unei spectatoare în timpul concertului de la București

Concertul a continuat cu hit-uri mai vechi - “Ojos Asi”, “Ciega Surdomuda”, “La Tortura”, “Las de la Intuicion”, “She Wolf”, “Gipsy” - dar și cu piese de pe cel mai recent album precum “Sale El Sol” și “Loca”. Shakira a păstrat la final cele mai cunoscute hituri: “Hips Don’t Lie” și “Waka Waka”. Din păcate, doar cei mai rezistenți la apă le-au putut asculta. Timp de mai bine de o oră și jumătate, Shakira a schimbat mai multe ținute și punem pariu că la fel ar fi făcut și dacă nu ar fi udat-o ploaia. Show-ul a fost complet: mișcări și coregrafii halucinante, vocea ei deosebită și muzica extrem de cunoscută/apreciată.

Artista a concertat pentru a doua oară în România, fiind primul concert al Shakirei în aer liber în cadrul turneului mondial “Sale El Sol”. Probabil ploaia a fost semn de roade (a se citi încasări) bune. Prezentat de Ciuc Premium și susținut de Enel (care nu a răspuns pentru fulgere în acea seară), concertul Shakirei i-a avut in deschidere pe Smiley și Bosquito.

Fotografii cu Shakira în concertul de la București

Shakira riscă opt ani de închisoare

Procurorii din Spania cer o pedeapsă de opt ani și două luni de închisoare pentru Shakira, după ce aceasta a respins un acord de soluționare a cazului de evaziune fiscală. Mai multe detalii în articol.

Shakira - Don't Wait Up
Shakira - Don't Wait Up │ FOTO: Captură YouTube

Un judecător spaniol a aprobat marți procesul în cazul cântăreței columbiene Shakira, acuzată de fraudă fiscală. În iulie 2021, Shakira a fost acuzată că nu a plătit guvernului spaniol 14,5 milioane de euro impozit pentru perioada 2012-2014. Mai mult, procurorii solicită și o amendă de 24 de milioane de euro în cazul în care artista este găsită vinovată.

Rechizitoriul include șase acuzații împotriva Shakirei. Procurorii din Barcelona au susținut că ea a locuit mai mult de șase luni din fiecare dintre cei doi ani în Spania și, prin urmare, ar fi trebuit să plătească impozit, în timp ce Shakira susține că reședința ei fiscală era în Bahamas.

Reprezentanții cântăreței au declarat ca Shakira a cooperat și a respectat întotdeauna legea, demonstrând o conduită impecabilă ca și contribuabil, respectând cu fidelitate consilierea PriceWaterhouse Coopers, o firmă fiscală prestigioasă și recunoscută la nivel mondial.

La rândul său, Shakira a negat în mod repetat orice faptă care contravine legii și a refuzat un acord cu autoritățile pentru a evita un proces. A dat de înțeles că preferă să fie dată în judecată decât să accepte procedura prin care ar trebui să îşi recunoască vinovăţia. Data procesului nu a fost încă stabilită.

În altă ordine de idei, artista de 45 de ani și-a împărtășit entuziasmul pe Instagram după ce Spotify a anunțat că piesa ei, "Hips Don’t Lie" (ft. Wyclef Jean), a ajuns oficial la un miliard de streamuri pe platformă.

Show Lord of the Dance 2023

<< feb. 2023 >>
30 31 1 2 3 4 5