Setlist complet și fotografii de la concertul Bon Jovi la București

Concert Bon Jovi, Bucuresti 10 iulie 2011- foto Florin Vitzman (7)

Trupa Bon Jovi a adus magie la Bucureşti ieri seară, 10 iulie 2011, pentru cei aproape 60.000 de fani români ce au aşteptat acest concert aproape 30 ani.

Timp de 3 ore Piaţa Constituţiei a răsunat sub acordurile de muzică rock cea dea mai bună calitate.

Concert Bon Jovi Bucurest- foto Florin Vitzman

Jon Bon Jovi nu a stat locului, a cântat fără cusur în ciuda oboselii, caniculei şi operaţiei suferite la genunchi în urmă cu doar câteva zile, Richie Sambora a demonstrat că şi-a revenit complet chiar dacă problemele cu alcoolul şi drogurile l-au ţinut departe de scenă câteva luni bune, David Bryan a incendiat scena demonstrându-şi încă o dată calităţile cel poziţionează printre cei mai mari clăpari ai lumii, iar ”Tico” Torres a înnebunit publicul cu tobele sale.

Setlist-ul complet

Raise Your Hands/ You Give Love a Bad Name/ Born to Be My Baby/ We Weren’t Born to Follow/ Lost Highway/ It’s My Life/ In These Arms/ Runaway/ We Got It Goin’ On / Captain Crash & the Beauty Queen From Mars/ Bad Medicine (cu fragmente din Hot Legs şi Old Time Rock’n'Roll)/ When We Were Beautiful/ Bed of Roses/ I’ll Be There For You/ Who Says You Can’t Go Home/ I’ll Sleep When I’m Dead / Someday I’ll Be Saturday Night/ Have a Nice Day/ Keep the Faith/ Dry County/ Wanted Dead or Alive/ Blood on Blood/ Livin’ on a Prayer/ Always/ These Days/ Twist and Shout (cover The Isley Brothers).

2 comentarii

Katy Perry, Bruce Springsteen, Bon Jovi și Foo Fighters au cântat la evenimentul de inaugurare a mandatului lui Joe Biden - VIDEO

Învestirea lui Joe Biden a fost sărbătorită cu un concert ce a cuprins un lineup impresionant, cu artiști reprezentativi pentru o varietate de genuri muzicale. Katy Perry, Bruce Springsteen, Bon Jovi, Justin Timberlake, John Legend și Foo Fighters s-au numărat printre artiștii invitați să cânte la evenimentul "Celebrating America", fiecare interpretând câte o piesă cu mesaj.

Katy Perry la concertul de celebrare a inaugurării lui Joe Biden
Katy Perry la concertul de celebrare a inaugurării lui Joe Biden │ FOTO: Captură YouTube

Pe 20 ianuarie, Joe Biden a fost învestit în funcția de președinte al Statelor Unite. La două luni și jumătate de la alegerile prezidențiale, acesta a devenit oficial cel de-al 46-lea șef de stat al SUA, inaugurarea mandatului său bucurându-se de prezența unor artiști cu greutate.

Înaintea învestirii lui Joe Biden, Lady Gaga a cântat imnul Statelor Unite și Jennifer Lopez a interpretat un medley a două piese cu încărcătură patriotică, iar seara a avut loc evenimentul Celebrating America, prezentat de actorul Tom Hanks și transmis live de cinci televiziuni, dar și online, pe YouTube PIC și pe alte canale de social media. Concertul s-a desfășurat fără public, pentru a păstra măsurile de siguranță în contextul pandemiei de COVID-19.

"Această inaugurare reprezintă o oportunitate unică de a evidenția forța și spiritul unei Americi unite. Am fost martorii acțiunilor a nenumărați eroi în acest ultim an, oameni din prima linie care s-au dedicat cauzelor umanitare, așa că le spunem povestea, împărtășim și altora această lumină și sărbătorim ce este mai bun și mai frumos în această țară prin acest program", a delcarat CEO-ul YouTube PIC, Tony Allen.

Din lineup-ul concertului Celebrating America au făcut parte Katy Perry, Bruce Springsteen, Jon Bon Jovi, Justin Timberlake, John Legend, Demi Lovato și Foo Fighters, printre alții. Fiecare artist /trupă a folosit acest prilej pentru a transmite mesaje de bucurie, unitate și optimism. Puteți urmări cele mai importante momente mai jos.

Katy Perry - "Firework" (din cadrul concertului Celebrating America)

Bruce Springsteen - "Land of Hope and Dreams" (din cadrul concertului Celebrating America)

Jon Bon Jovi - "Here Comes the Sun" (din cadrul concertului Celebrating America)

Foo Fighters - "Times Like These" (din cadrul concertului Celebrating America)

John Legend - "Feeling Good" (din cadrul concertului Celebrating America)

Ant Clemons & Justin Timberlake - "Better Days" (din cadrul concertului Celebrating America)

Bruce Springsteen, Bon Jovi, Foo Fighters vor cânta la investirea lui Joe Biden

Pe 20 ianuarie are loc investirea lui Joe Biden în funcţia de preşedinte al Statelor Unite, iar acel eveniment va fi marcat de un concert cu nume mari deja anunţate. Lady Gaga va cânta imnul Statelor Unite, iar artişti ca Bruce Springsteen, Bon Jovi sau Foo Fighters vor urca de asemenea pe scenă. Avem detalii despre ceremonie în articol.

Bruce Springsteen (sursa foto ticketsinventory.com)
Bruce Springsteen (sursa foto ticketsinventory.com) │ FOTO: ticketsinventory.com

Evenimentul de investire a fost organizat ca un show special numai bun de prime time şi va fi televizat în Statele Unite, dar şi global. Printre prezentatori se vor număra Eva Longoria şi Kerry Washington, iar muzicienii care vor cânta îi includ pe Foo Fighters, John Legend, Bruce Springsteen şi Bon Jovi. Evenimentul se numeşte "Celebrating America" şi este programat pe 20 ianuarie. Comitetul de organizare numit de Joe Biden a declarat şi că actorul Tom Hanks va fi gazda principală, iar din zona pop vor cânta Justin Timberlake şi Demi Lovato.

Show-ul va dura 90 de minute şi va include un discurs al noului preşedinte, dar şi al vicepreşedintelui Kamala Harris. Programul artistic are rolul de a elogia rezistenţa poporului american, eroismul său şi puterea de unitate în reconstrucţie şi vindecare. Programul va include şi poveştile unor tineri care pot face diferenţa în comunităţile din care provin. Eva Longoria şi Kerry Washington vor prezenta respectivele segmente. Lista de artişti rămâne deschisă şi ar putea fi actualizată în zilele următoare.

Evenimentul va fi transmis de principalele reţele TV din SUA, dar şi de marile platforme social media şi de streaming. Lady Gaga va cânta imnul Statelor Unite, iar Jennifer Lopez are la rândul său o reprezentaţie special pregătită. Sunt şi evenimente conexe, precum concertul Fall Out Boy de pe 17 ianuarie, sub numele de "We the People". Părinţii basistului Fall Out Boy, Pete Wentz s-au cunoscut când făceau campanie pentru alegerea lui Biden în Senatul american cu zeci de ani în urmă, deci e o relaţie specială aici.

Cel mai nou nume adăugat pe lista de mai sus este Lin-Manuel Miranda, pe care îl ştim pentru genialul musical "Hamilton" şi care va ţine un moment teatral şi poetic. Momentele de tribut îi vor onora pe cei din linia întâi, cu accent pe şoferii UPS şi curieri, profesorii de grădiniţă, dar şi pe Sandra Lindsay, primul american care a primit vaccinul Covid-19. Joe Biden este preşedintele cu numărul 46 din istoria Statelor Unite şi succesor al mandatului turbulent al lui Donald Trump.

Bon Jovi va susține un concert online, cu vizionare gratuită - TEASER: "On A Night Like This"

Bon Jovi va marca lansarea noului album "2020" cu un concert online. Intitulat "On A Night Like This", show-ul va fi cu vizionare gratuită și avea un setlist ce va cuprinde toate piesele de pe discul proaspăt lansat.

Concert Bon Jovi pe 21 iulie 2019 în Piața Constituției din București │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Pandemia a pus bețe în roate turneului de promovare a albumului 2020, dar asta nu înseamnă că fanii formației vor duce lipsa clasicului concert de lansare. Formația s-a pliat pe trendul acestui an atipic și a programat un livestream care să marcheze apariția celui de-al 15-lea material de studio Bon Jovi.

Pe 27 noiembrie, de la 6 p.m. ET, respectiv pe 28 noiembrie, de la 1 a.m., ora României, Bon Jovi va susține live show-ul "On A Night Like This". Acesta va fi transmis pe pagina de Facebook a formației și va fi cu vizionare gratuită.

Pentru ca acest concert să poată avea loc, membrii formației au respectat protocolul impus de pandemie și s-au testat pentru COVID-19. Chiar în teaser-ul publicat de formație pe Twitter îl putem vedea pe Jon Bon Jovi făcând un test PCR.

VIDEO TEASER: "On A Night Like This" - Bon Jovi

Albumul "2020", pe care formația îl va interpreta în întregime în cadrul livestream-ului "On A Night Like This", a fost lansat pe 2 octombrie. Discul include piese cu tematică politică și socială, în perioada pandemiei Jon Bon Jovi compunând două melodii suplimentare, ce nu ar fi intrat pe LP dacă lansarea lui nu ar fi fost amânată din mai în octombrie. Piese compuse de solist în izolare se numesc "Do What You Can", un single ce vorbește despre puterea de a merge înainte atunci când pandemia devine apăsătoare, și "American Reckoning", o piesă de protest ce vine în sprijinul mișcării Black Lives Matter.

"Sunt foarte încântat de rezultat. Am scris niște piese care sunt foarte diferite de ce ați auzit până acum. Nu vă așteptați la melodii de genul "[You Give Love a] Bad Name". Acesta este un album de conștientizare socială. Una dintre piese e despre veteranii cu PTSD; o alta este despre incidentele din Ohio și Texas. Sunt piese despre subiecte cu greutate," detalia Jon Bon Jovi înaintea lansării albumului.

"2020" conține 10 piese în varianta standard și 13 în cea deluxe, toate produse de Jon Bon Jovi împreună cu John Shanks. Albumul a urcat până pe poziția a treia în US Top Rock Albums (Billboard) și până pe locul 5 în UK Albums (Official Charts Company).