Scorpions, demonstraţie de rock alături de 20.000 de fani

Trupa Scorpions salutand publicul la finalul concertului de la Bucuresti de pe 9 iunie 2011

În această seară Scorpionii şi-au luat adio de la publicul român, printr-un concert memorabil, o adevărată demontraţie de rock de cea mai bună calitate.

Show-ul a început puţin după ora 20.00 când cei cinci au intrat în forţă pe scenă interpretând celebra "Sting In The Tail", urmată de "Make It Real", "Bad Boys Running Wild" şi "The Zoo".

Fanii au fost în delir pe toată durata concertului, au aplaudat, au cântat, au dansat, mulțumindu-le parcă celor de la Scorpions pentru cei 40 de ani dedicaţi muzicii.

"Bună seara Bucureşti...Ce faci?", a strigat de câteva ori pe parcursul serii Klaus Meine, solistul grupului.

"Ne bucurăm să fim din nou aici, de fiecare dată am avut parte de o audienţă minunată în România. Sunt fericit că aici în faţă văd o generaţie foarte tânără de rockeri. Nu fiţi trişti pentru că..The Best Is Yet To Come.", şi chiar aşa a fost, piesele "Holiday", "Tease Me Please Me" şi "Big City Nights" au stârnit ropote de aplauze din ce în ce mai energice.

Germanii au părăsit scena după aproape o oră şi jumătate, dar au revenit la bis după ce publicul a început să bată insistent în podeaua din lemn de la Zone Arena. Au interpretat "Still Loving You", "Wind Of Change" şi "Rock You Like A Hurricane". Al patrulea bis - When The Smoke Is Going Down - ne-a confirmat setlistul prognozat cu o zi înaintea concertului.

În aplauzele celor 20.000 de oameni prezenţi la Zone Arena, trupa Scorpions a mai încheiat un capitol din turneul de adio.

Energie, forţă, aplauze, ropote, bătăi în podea, scandări, mulţumiri şi rock adevărat, pe scurt o seară de neuitat şi de neegalat.

<object width="460" height="292"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/du5AFEdtk2M?version=3&amp;hl=ro_RO&amp;rel=0&amp;hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/du5AFEdtk2M?version=3&amp;hl=ro_RO&amp;rel=0&amp;hd=1" type="application/x-shockwave-flash" width="460" height="292" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Scorpions oferă primul teaser pentru noul său album, direct din studio - VIDEO

Scorpions a profitat de perioada fără concerte şi turnee din 2020 pentru a înregistra un nou album, iar muzicienii ne-au oferit pe 7 iunie primul teaser pentru acest nou LP. Totul se face via Instagram şi vine direct din studiourile germane unde se finalizează noul material, aşa cum se poate vedea în articol.

Mesaj Scorpions Studio 2021
Mesaj Scorpions Studio 2021 │ FOTO: Scorpions www.instagram.com

Noul album se află în faza de mixaj, iar de asta se ocupă inginerul Michael Ilbert, care are deja multiple nominalizări Grammy la activ, alături de producătorul Max Martin. Cei doi sunt responsabili de albume hit realizate pentru Taylor Swift şi Katy Perry. Solistul Scorpions Klaus Meine, chitaristul Rudolf Scheker şi chitaristul Matthias Jabs au transmis un mesaj pe Instagram, prezentând şi câteva zeci de secunde dintr-o nouă piesă. O parte din înregistrări au fost realizate la Peppermint Park Studios, în Hanovra.

Klaus vine după aniversarea sa de 73 de ani în luna mai şi a spus în mesajul video transmis către fani că se află în studio de un an deja. Iată mesajul complet:

Suntem în studio acum, aşa cum puteţi vedea, Peppermint Park din Hanovra, iar în această dimineaţă ne-am decis să vă oferim un mic teaser. Suntem aici de un an. Am petrecut atât de mult timp aici lucrând la sesiunea de înregistrare, iar acum e atât de captivant să ascultăm în sfârşit mixajele care vin din Berlin.

Am dorit să împărţim acest moment cu voi toţi. Credeţi-mă, abia aşteptam nu doar să vă oferim o parte din piesă, dar să cântăm întregul album. Vă vom vedea pe viu.

Noul LP Scorpions va sosi în a doua parte a lui 2021 şi este primul material după 4 ani. Ultimul a fost "Born To Touch Your Feelings- Best of Rock Ballads", din 2017, o combinaţie de material nou şi clasic, o compilaţie dacă vreţi. Iniţial materialul ce vine acum trebuia să fie înregistrat în Los Angeles alături de producătorul Greg Fidelman, care şi-a pus amprenta pe LP-uri Slipknot şi Metallica. Totuşi din cauza pandemiei, o parte din procesul creativ a început de la distanţă cu Greg, iar restul a fost continuat în Germania.

Inginerul Hans-Martin Buff a preluat grosul muncii la noul LP. Klaus Meine promite un vibe de "Blackout" şi "Love at First Sting" sau chiar "Lovedrive" pentru acest disc. Compoziţiile sunt cu toate in-house, fără contribuţii din exterior, faţă de albumul din 2015 "Return to Forever", în mare parte compus alături producătorii Mikael Nord Andersson şi Martin Hansen.