INFO CONCERT:
Judas Priest - Firepower
Carlos Marin de la Il Divo concertează la București pe 26 februarie, află detalii și cumpără bilete!

Rockerii Lake Of Tears au concertat la Arenele Romane (foto-video)

Trupa suedeză Lake Of Tears a concertat în această seară la Arenele Romane. Nordicii își promovează în prezent cel de-al optulea album - "Illwill" - apărut în această primăvară, pe... Continuare »
Concert Lake of Tears, Bucuresti, 25.06.2011

Trupa suedeză Lake Of Tears a concertat în această seară la Arenele Romane. Nordicii își promovează în prezent cel de-al optulea album - "Illwill" - apărut în această primăvară, pe 29 aprilie. La concert au fost prezenți în jur de 1500 de rockeri, evenimentul fiind organizat de Project Events. În deschidere au cântat trupele românești Tiarra și Abigail.

Concertul s-a auzit bine, iar atmosfera a fost una dintre cel mai frumoase, publicul compactat în prima jumătate a Arenelor ținându-și mâinile sus, rockerește. Solistul Daniel Brennare (fondatorul trupei) a salutat și mulțumit pe românește de mai câteva ori, ba chiar le-a urat "Noroc!" celor cu berea în mână.  Alături de el au fost Mikael Larsson (bass), Magnus Sahlgren (chitară) și Johan Oudhuis (baterie).

Lake Of Tears și-a întrerupt la un moment dat recitalul pentru a mijloci o cerere în căsătorie. Ceremonialul de câteva minute susținut oratoric de către un el curajos a fost primit cu Daaaaaa! prompt de către o tânără rockeriță. Publicul i-a încurajat, trupa i-a felicitat, Daniel Brennare i-a oferit un buchet de flori fetei și a continuat mai zgomotos :) Vezi momentul filmat

Lake of Tears - Raven Land (live la Bucuresti)

Fotografii de la concertul Lake of Tears

Redactia InfoMusic este la InfoMusic.ro.