Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2019 Melodiile calificate în Selecția Națională pentru Eurovision 2019Eurovision 2019 România: Ascultă melodiile calificate în Selecția Națională - AUDIO Mihai Mărgineanu intervievat de InfoMusic (decembrie 2018)Mihai Mărgineanu: Zarița Zanga mi-a schimbat de două ori viața INFO CONCERT:
Nikos Vertis
INFO CONCERT:
Slayer
INFO CONCERT:
Bon Jovi
INFO CONCERT:
Tom Jones

Rockerii Lake Of Tears au concertat la Arenele Romane (foto-video)

Trupa suedeză Lake Of Tears a concertat în această seară la Arenele Romane. Nordicii își promovează în prezent cel de-al optulea album - "Illwill" - apărut în această primăvară, pe... Continuare »
Concert Lake of Tears, Bucuresti, 25.06.2011

Trupa suedeză Lake Of Tears a concertat în această seară la Arenele Romane. Nordicii își promovează în prezent cel de-al optulea album - "Illwill" - apărut în această primăvară, pe 29 aprilie. La concert au fost prezenți în jur de 1500 de rockeri, evenimentul fiind organizat de Project Events. În deschidere au cântat trupele românești Tiarra și Abigail.

Concertul s-a auzit bine, iar atmosfera a fost una dintre cel mai frumoase, publicul compactat în prima jumătate a Arenelor ținându-și mâinile sus, rockerește. Solistul Daniel Brennare (fondatorul trupei) a salutat și mulțumit pe românește de mai câteva ori, ba chiar le-a urat "Noroc!" celor cu berea în mână.  Alături de el au fost Mikael Larsson (bass), Magnus Sahlgren (chitară) și Johan Oudhuis (baterie).

Lake Of Tears și-a întrerupt la un moment dat recitalul pentru a mijloci o cerere în căsătorie. Ceremonialul de câteva minute susținut oratoric de către un el curajos a fost primit cu Daaaaaa! prompt de către o tânără rockeriță. Publicul i-a încurajat, trupa i-a felicitat, Daniel Brennare i-a oferit un buchet de flori fetei și a continuat mai zgomotos :) Vezi momentul filmat

Lake of Tears - Raven Land (live la Bucuresti)

Fotografii de la concertul Lake of Tears

Vizionează galeria foto, click pe poze pentru mărire/slideshow