Rock energic cu Steelborn

Steelborn în concertul de lansare Trup de apă (Jukebox, 22 martie 2012)

Se ia trupa Steelborn, se adaugă un public entuziast şi foarte receptiv, aplauze, emoţii, invitaţi speciali şi rock cât cuprinde. Se agită totul foarte bine şi se aşează în Jukebox. Ce-a rezultat? O seară explozivă cu muzică de calitate extrasă de pe un super album. Cam asta a însemnat pe scurt seara de 22 martie 2012, seara în care formaţia Steelborn a lansat albumul Trup de apă.

Steelborn - Trup de apă

Urmărește galeria de fotografii de la concertul Steelborn din Jukebox

Puţin după ora 21.30, în fața a câtorva sute de oameni şi-a făcut apariţia Steelborn, în frunte cu solista Aura Pohoaţă, care a deschis show-ul cu melodia Nimic nu mă atinge şi a continuat într-un stil energic mai bine de două ore. Publicul nu s-a lăsat nici el mai prejos, a cântat şi a dansat fără oprire, arătându-și astfel aprecierea față de muzica tinerei formații. Dacă nu știți, Steelborn a concertat anul trecut în fața a peste 50.000 de persoane în deschiderea show-ului susținut de Bon Jovi la București.

Coiotul (Trooper) a urcat pe scenă alături de Steelborn

Din setlist-ul serii nu au lipsit piesele Tu, Vreau să cred, Trup de apă, De ce, sau Stop şi nici cover-uri celebre, precum Open Your Eyes a celor de la Guano Apes.

Steelborn - Nimic nu mă atinge

Momentele speciale ale serii, aşa cum mărturisea Aura în interviul oferit în exclusivitate pentru InfoMusic, au fost cele când Cristi Hrubaru de la Rock FM şi Balauru şi Coiotu de Trooper au urcat pe scenă în aplauzlele frenetice ale rockerilor strânși în număr mare la concert.

Cristi Hrubaru (ROCK FM) a susținut Steelborn în concertul de lansare a discului Trup de apă

Astfel, Cristi Hrubaru şi-a arătat calităţile vocale cântând împreună cu Aura melodia Love of my life de la Queen, Balauru acompaniat de instrumentiştii Steelborn a oferit publicului un moment în care chitara a fost vedetă, interpretând For the love of god a lui Steve Vai, iar Coiotu a încins atmosfera alături de solistă pe acordurile piesei Fire it up a celor de la Black Label Society.

Cristi Hrubaru cântă alături de Steelborn

Concertul s-a încheiat cu două cover-uri interpretate exemplar de Aura, Zombie semnată de The Cranberries şi Highway to hell a rockerilor de la AC/DC, însă nu înainte de Un nou început, piesă pe care publicul a impresionat cântând fiecare vers alături de Steelborn.

Steelborn la finalul concertului din Jukebox, 22 martie 2012

Un concert exploziv, o lansare ce şi-a lăsat amprenta, un public extraordinar, o trupă tânără însă cu multe de spus în industria muzicală românescă şi mult rock...o seară intensă.

Un comentariu

Trooper pleacă într-un turneu național; Vezi datele concertelor anunțate pentru 2022

Trooper își reia activitatea concertistică și anunță un turneu național, ce va cuprinde 14 show-uri. Evenimentele se vor desfășura în perioada martie - iunie.

Concert Trooper la Stelele Rockului Romanesc 2 pe 16 aprilie 2016

"După o lungă perioadă în care am stat departe de scenă, după doi ani în care am fost nevoiți să amânam zeci de concerte, după mult prea mult timp la distanță de voi, a venit momentul să cântam din nou împreună. Anunțăm astăzi o primă serie de concerte. Vor urma și alte orașe.

Sperăm să ne vedem cu voi în cât mai multe locuri!

Stay Trooper!", a transmis formația.

Primele concerte Trooper din 2022 vor avea loc în luna martie, turneul fiind programat să începă la Câmpina. Formația va ajunge apoi la Târgoviște, Ploiești, Galați, Iași, Suceava, Brașov, Râmnicu Vâlcea, Buzău, Cluj-Napoca, Băicoi, Constanța și București.

Trooper va promova în cadrul acestor concerte piese noi, de pe viitorul album, "X". O parte dintre melodii au fost înregistrate în perioada de izolare, context ce și-a pus amprenta asupra liricii. Ca și până acum, Balaurul s-a ocupat de producția acestui disc, iar mixarea și masterizarea i-au revenit lui Peter Rutcho (Parkway Drive, Deez Nuts, Revocation).

"Ultimul an a fost greu pentru toată lumea. Inevitabil, am fost influențați de situația mondială. Toate piesele au legătură cu <<sfârșitul>>. În fiecare piesă cântam despre câte un sfârșit - o lume care se stinge, o iubire care moare, o viață care dispare, o etapă a vieții care este lăsata în urmă etc. Nu a fost ceva programat, însă când am avut toate versurile în față mi-am dat seama de acest element comun.

Am avut mult timp să observ tot ce se petrece în jurul nostru și fiecare trăire a ajuns în noile cântece. Suntem extrem de mândri că am ajuns la albumul cu numărul zece. Nu ne-am gândit nicio clipă în 1995 că vom ajunge să scriem o poveste atât de lungă și de frumoasă. Nu ne-am gândit că vom ajunge să avem mii de prieteni, care să fie alături de noi la fiecare pas", a declarat Coiotu'.

Datele turneului național Trooper din 2022:

• 4 martie - Câmpina - Club Live
  • 5 martie - Târgoviște - Clubul Studenților
  • 18 martie - Ploiești - Curtea Berarilor Timișoreana
  • 19 martie - Galați - Daily
  • 1 aprilie - Iași - Underground
  • 2 aprilie - Suceava - Art Rock Cafe
  • 15 aprilie - Brașov - Rockstadt
  • 16 aprilie - Râmnicu Vâlcea - Aby Stage
  • 13 mai - Buzău - Cafeneaua Artiștilor
  • 14 mai - Cluj-Napoca - Hardward Pub
  • 27 mai - Băicoi - Club Touche
  • 28 mai - Constanța - Rock Halle
  • 3 iunie - București - Quantic
  • 4 iunie - București - Quantic

În cei 26 de ani de activitate Trooper a lansat nouă albume de studio, a cântat pentru mai mult de 800.000 de oameni, în peste 850 de concerte, și a urcat pe scenă alături de Iron Maiden, Deep Purple, Scorpions, Judas Priest, Whitesnake, Europe, Manowar, Nazareth, WASP. Piese ca "Destin", "Strigăt", "Amintiri", "Tari ca munții", "Trec anii", "Rădăcini de dor" sau "În ziua a opta" au devenit adevărate imnuri pentru generații întregi de ascultători.

Trooper lansează "X", cel de-al zecelea album de studio

Noul album al formației Trooper va fi lansat în vara lui 2022, în cadrul a două concerte din Clubul Quantic. Fanii sunt așteptați să se bucure de muzică nouă de la una dintre cele mai apreciate trupe românești de rock. Găsești mai multe detalii despre album în articol.

Trupa Trooper (2021)
Trupa Trooper (2021) │ FOTO: Trooper

Discul "X" va fi lansat în zilele de 3 și 4 iunie 2022 în clubul Quantic (outdoor) din București, iar cele două concerte vor avea setlist-uri foarte diferite. "Rădăcini de dor", "Lumea s-a stins" și "Dragoste falsă" vor figura pe noul material al formației.

Unele piese au fost înregistrate în perioada de izolare. Ca și până acum, Balaurul s-a ocupat de producția acestui disc. Partea de mix și master i-a revenit lui Peter Rutcho (Parkway Drive, Deez Nuts, Revocation).

"A sosit momentul să vă oferim un nou album de studio. Ne-a plăcut mereu să înregistrăm muzică nouă, să aducem <<sânge proaspăt>> în setlisturile concertelor. Pentru că nu știm exact care o să fie situația în vara lui 2022, am ales o cale sigură: două concerte în Quantic. Vom cânta două seturi diferite. Dacă o persoană alege să vadă ambele concerte, o să se bucure de patru ore de piese Trooper. Ultimul an a fost greu pentru toată lumea. Inevitabil, am fost influențați de situația mondială. Toate piesele au legătură cu <<sfârșitul>>. În fiecare piesă cântam despre câte un sfârșit - o lume care se stinge, o iubire care moare, o viață care dispare, o etapă a vieții care este lăsata în urmă etc. Nu a fost ceva programat, însă când am avut toate versurile în față mi-am dat seama de acest element comun. Am avut mult timp să observ tot ce se petrece în jurul nostru și fiecare trăire a ajuns în noile cântece. Suntem extrem de mândri că am ajuns la albumul cu numărul zece. Nu ne-am gândit nicio clipă în 1995 că vom ajunge să scriem o poveste atât de lungă și de frumoasă. Nu ne-am gândit că vom ajunge să avem mii de prieteni, care să fie alături de noi la fiecare pas. Pe ei ne bazăm și în 3 și 4 iunie! Sper să îi vedem acolo în fața scenei, pregătiți pentru o sărbătoare mare de tot!", a declarat Coiotu'.

În cei 26 de ani de activitate, Trooper a lansat nouă albume de studio, a cântat pentru mai mult de 800.000 de oameni, în peste 850 de concerte, şi a urcat pe scenă alături de Iron Maiden, Scorpions, Deep Purple, Judas Priest, Whitesnake, Europe, Manowar, Nazareth, WASP etc.

Prețuri bilete concert Trooper - lansare album "X"

• VIP - 106 lei
  • Acces General - 53 lei

Guitar Meeting 2021 reunește chitariștii la Muzeul Astra; Bucovina, Cargo, Mircea Vintilă și Trooper, printre artiștii care se alătură festivalului

Ediția din 2021 a Guitar Meeting se va desfășura în weekend-ul 17 - 19 septembrie, la Muzeul Astra din Dumbrava Sibiului. La eveniment vor participa Bucovina, Cargo, Mircea Vintilă, dar și trupe tinere și sute de chitariști, dornici să se facă auziți la Concertul Manifest.

Guitar Meeting 2021
Guitar Meeting 2021 │ FOTO: Guitar Meeting

La finalul săptămânii, în perioada 17 - 19 septembrie 2021, Sibiul va deveni din nou orașul chitariștilor. Guitar Meeting ajunge la cea de-a șaptea ediție într-o locație nouă, aflată în mijlocul naturii - Muzeul Astra din Dumbrava Sibiului. Sute de chitariști vor cânta în același timp la Concertul Manifest, iar publicul se poate bucura de concerte live susținute de Bucovina, Cargo și trupe tinere, dar și de un program bogat de activități ce pun în centru spiritul rock.

Guitar Meeting - o experiență culturală

În acest an, prin tema ediției "Experience", organizatorii încurajează chitariștii să iasă din mulțime și să se facă auziți prin sunetele de chitară, în cadrul Concertului Manifest - cel mai spectaculos și emoționant moment al întregului festival, atât pentru participanți, cât și pentru publicul larg. Evenimentul are loc sâmbătă, 18 septembrie 2021, începând cu ora 17:00, în spațiul autentic și nostalgic al Muzeului Astra din Sibiu.

În cadrul marelui concert, sute de chitariști vor cânta în același timp un playlist format din 17 piese folk-rock, românești și internaționale, multe dintre ele fiind interpretate chiar împreună cu autorii acestora.

Bucovina cântă în premieră la Guitar Meeting

Pentru prima dată la Guitar Meeting, membrii trupei Bucovina vor urca pe scenă pentru a cânta bine-cunoscutele piese "Straja" și "Spune tu vânt" alături de participanți, iar trupa Cargo va da tonul unor momente muzicale cu adevărat speciale, dedicate pieselor "Românie te strig" și "Zi de Zi". Și-au mai anunțat prezența la eveniment membrii Trooper, foarte iubiți de publicul rock din Sibiu și cunoscutul artist Mircea Vintilă, cu toții impresionați de amploarea și emoția transmisă de edițiile trecute ale Concertului Manifest.

Adrian Moldovan participă la Guitar Meeting 2021

Alături de ei, vor mai participa o serie de artiști locali, prieteni ai festivalului, printre care Sofia Murăruș, Adrian "Moldo" Moldovan, Florin Thomits și Cătălin Onețiu la voce, respectiv band-ul format din Ilie „Manole” Vlad - chitară, Dragoș Zaplitnei - bass, Tinel Mureșan - tobă, Haris Mureșan - tobă. Cu toții vor pune în scenă alte piese cunoscute din playlist-ul ediției: instrumentalul Game of Thrones, "Another brick in the wall" de Pink Floyd, "Let it be" / "Hey Jude" semnate The Beatles sau colajul "I want to break free" / "We will rock you" din repetoriul Queen.

Pentru cele 2 ore de spectacol, chitariștii au început repetițiile acum câteva câteva luni, imediat după ce a fost anunțat playlist-ul oficial al evenimentului. De altfel, aceștia participă cu interes la toate activitățile programului "Pune Mâna pe Chitară", care îi pregătesc gradual pentru maratonul muzical de la Sibiu.

Lecții de chitară pe canalul de YouTube "Pune Mâna pe Chitară"

Fiecare piesă din playlist-ul evenimentului este însoțită de câte un tutorial video dedicat, în care Ilie "Manole" Vlad, chitarist al trupei Antract și mentor al programului, prezintă o lecție deschisă pentru ca procesul de învățare să fie mai ușor. Toate aceste tutoriale sunt publicate pe canalul de YouTube "Pune Mâna pe Chitară"și pot fi urmărite gratuit. De asemenea, chitariștilor le este pus la dispoziție un Kit de chitară, ce include tabulaturile cântecelor și alte informații relevante.

În plus, toate noutățile și resursele necesare participanților pot fi găsite pe site-ul www.punemanapechitara.ro și pe aplicația mobilă "Pune Mâna pe Chitară".

Dincolo de momentul muzical unic, pentru care chitariștii participanți s-au pregătit un an întreg, experiența culturală oferită la festival va fi una complexă. Organizatorii au pregătit un program dens, construit în jurul spiritului rock, de care se poate bucura inclusiv publicul larg din Sibiu și împrejurimi. Vor avea loc concerte, proiecție de film, lansare de carte, ateliere și masterclass-uri de chitară și voce.

Concerte live în aer liber cu Bucovina, Cargo și 5 trupe tinere, printre care sibienii de la Revolver

Vineri, 17 septembrie, de la ora 17:00, Guitar Meeting propune seara Young Revolution - o serie de concerte susținute de artiști tineri din toată țara, care vor acapara scena din Muzeul Astra și vor experimenta noi sound-uri rock. Din lineup fac parte sibienii de la Revolver (care își vor lansa, cu această ocazie, albumul de debut - “Revolter”), chitaristul Alex Petrenchi și trupele Dark Rose, Transilvanian Frost și Flaming Skies.

După concertele susținute de artiștii din noul val urmează show-ul live al trupei Bucovina, care cântă pentru prima dată la Guitar Meeting. Sound-ul lor unic în stil folk metal cu influențe tradiționale se va auzi în locația Muzeului Astra, începând cu ora 21:00.

Un alt moment mult așteptat de public este revenirea trupei Cargo în Sibiu, după mulți ani de la ultimul concert susținut aici. Sâmbătă, 18 septembrie, artiștii aduc rock-ul autentic în aer liber, la Muzeul Astra, începând cu ora 21:00.

Accesul la Guitar Meeting 2021

Accesul la toate evenimentele din cadrul Guitar Meeting se face prin achiziționarea unui bilet la Muzeul Astra de la intrarea în locație sau online (de pe site-ul Muzeului Astra) și este permis, conform reglementărilor în vigoare: exclusiv persoanelor care fac dovada vaccinării complete, prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR / antigen rapid sau se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. Minorii până la 16 ani sunt exceptați de la prezentarea dovezilor medicale necesare participării la eveniment și de la verificarea în registrul electronic de vaccinare.

Guitar Meeting este un eveniment organizat de Asociația Culturală Play și co-finanțat de Primăria Municipiului Sibiu, Consiliul Judetean Sibiu și AFCN.