Rock energic cu Steelborn

Steelborn în concertul de lansare Trup de apă (Jukebox, 22 martie 2012)

Se ia trupa Steelborn, se adaugă un public entuziast şi foarte receptiv, aplauze, emoţii, invitaţi speciali şi rock cât cuprinde. Se agită totul foarte bine şi se aşează în Jukebox. Ce-a rezultat? O seară explozivă cu muzică de calitate extrasă de pe un super album. Cam asta a însemnat pe scurt seara de 22 martie 2012, seara în care formaţia Steelborn a lansat albumul Trup de apă.

Steelborn - Trup de apă

Urmărește galeria de fotografii de la concertul Steelborn din Jukebox

Puţin după ora 21.30, în fața a câtorva sute de oameni şi-a făcut apariţia Steelborn, în frunte cu solista Aura Pohoaţă, care a deschis show-ul cu melodia Nimic nu mă atinge şi a continuat într-un stil energic mai bine de două ore. Publicul nu s-a lăsat nici el mai prejos, a cântat şi a dansat fără oprire, arătându-și astfel aprecierea față de muzica tinerei formații. Dacă nu știți, Steelborn a concertat anul trecut în fața a peste 50.000 de persoane în deschiderea show-ului susținut de Bon Jovi la București.

Coiotul (Trooper) a urcat pe scenă alături de Steelborn

Din setlist-ul serii nu au lipsit piesele Tu, Vreau să cred, Trup de apă, De ce, sau Stop şi nici cover-uri celebre, precum Open Your Eyes a celor de la Guano Apes.

Steelborn - Nimic nu mă atinge

Momentele speciale ale serii, aşa cum mărturisea Aura în interviul oferit în exclusivitate pentru InfoMusic, au fost cele când Cristi Hrubaru de la Rock FM şi Balauru şi Coiotu de Trooper au urcat pe scenă în aplauzlele frenetice ale rockerilor strânși în număr mare la concert.

Cristi Hrubaru (ROCK FM) a susținut Steelborn în concertul de lansare a discului Trup de apă

Astfel, Cristi Hrubaru şi-a arătat calităţile vocale cântând împreună cu Aura melodia Love of my life de la Queen, Balauru acompaniat de instrumentiştii Steelborn a oferit publicului un moment în care chitara a fost vedetă, interpretând For the love of god a lui Steve Vai, iar Coiotu a încins atmosfera alături de solistă pe acordurile piesei Fire it up a celor de la Black Label Society.

Cristi Hrubaru cântă alături de Steelborn

Concertul s-a încheiat cu două cover-uri interpretate exemplar de Aura, Zombie semnată de The Cranberries şi Highway to hell a rockerilor de la AC/DC, însă nu înainte de Un nou început, piesă pe care publicul a impresionat cântând fiecare vers alături de Steelborn.

Steelborn la finalul concertului din Jukebox, 22 martie 2012

Un concert exploziv, o lansare ce şi-a lăsat amprenta, un public extraordinar, o trupă tânără însă cu multe de spus în industria muzicală românescă şi mult rock...o seară intensă.

Un comentariu

Sibiu Guitar Meeting revine cu o nouă ediție; Vița de Vie și Mircea Vintilă se numără printre invitați

Începând din 9 septembrie, Sibiul găzduiește timp de trei zile cel mai mare eveniment din România dedicat chitariștilor - Guitar Meeting. Găsești mai multe detalii în articol.

Sibiu Guitar Meeting
Sibiu Guitar Meeting │ FOTO: PR

Sibiu Guitar Meeting a ajuns la cea de-a VIII-a ediție. Evenimentul cuprinde mai multe activități, printre care Concertul Manifest, la care sunt așteptați aproximativ 500 de chitariști care vor cânta în același timp 20 de piese folk-rock, concerte live în aer liber susținute de Vița de Vie, Trooper, Semnal M, Antract, Mircea Vintilă și Emeric Imre & Marius Roje, seria de concerte Young Revolution ce aduce în atenție trupe tinere, ateliere, activități pentru copii și zone de relaxare.

În premieră, două zone ale festivalului - una în "sat", alta în oraș

Guitar Meeting 2022 debutează cu seria de concerte ce aduce în atenție tineri artiști din toată țara, Young Revolution Warm-Up, în Muzeul Astra. Evenimentul găzduiește trupe care au debutat în cadrul edițiilor anterioare Guitar Meeting și care au evoluat odată cu festivalul. Începând cu ora 17:00, publicul se va delecta cu folk-ul autentic și noi direcții ale sound-ului rock propuse de Revolver, Archvile, Generația Folk, Transilvanian Frost și Mark Fülop. Seara se încheie cu două concerte live susținute de trupele Trooper și Semnal M, de la ora 20:00.

Concertul Manifest și invitați surpriză

Sâmbătă, 10 septembrie, festivalul continuă tot în Muzeul Astra cu marele Concert Manifest - cel mai spectaculos și emoționant moment al evenimentului, începând cu ora 17:00. Sute de chitariști veniți din peste 30 de orașe vor fi vedetele unui adevărat show de 3 ore. Aceștia s-au pregătit un an întreg pentru a cânta în același timp un playlist format din 20 de piese folk-rock românești și internaționale, acompaniați de mari artiști invitați pe scenă: Adrian Despot de la Vița de Vie va cânta "Praf de stele", Emeric Imre aduce "Nebun de alb", Mircea Vintilă - "Vinovații fără vină" de Pasărea Colibri, Ștefan Boldijar de la Semnal M va evoca nostalgia prin piesele "La fereastra ta" și "Primăvara Românească", iar Paul Radu îi va acompania pe chitariști pe cele două piese Antract - "Trebuie să crezi" și "Iubirea".

Tot sâmbătă, 10 septembrie, Guitar Meeting invită sibienii la o serie de concerte live în Muzeul Astra. La Scena de la Târgul de țară, artiștii folk Mircea Vintilă și Emeric Imre & Marius Roje au pregătit două concerte de zi, de la ora 14:00. Tot aici îi vom mai asculta pe artiștii de la Band of brothers and sisters și pe tinerii Jenifer Mohebbi și Tudor Miron. Seara, imediat după show-ul chitariștilor, ne mutăm la "Scena de pe lac" pentru un mult-așteptat concert live Vița de Vie, de la ora 20:00.

Concerte Piața Mică din Sibiu

Duminică, Guitar Meeting se mută în centrul orașului, mai exact în Piața Mică din Sibiu. Aici vor avea loc concertele Young Revolution, dedicate trupelor tinere și foarte tinere. Cele mai multe dintre ele vor cânta în premieră la Guitar Meeting, fiind formate din chitariști participanți la edițiile anterioare. Din lineup fac parte sibienii de la Vârfu Omu și trupele Overbeat, Azimut, Dollface și The Howlers. În încheierea festivalului, trupa Antract va marca un concert live, de la ora 21:00. Toate concertele programate în Piața Mică sunt cu intrare liberă.

Alte activități Guitar meeting 2022:

Vineri și sâmbătă, publicul și chitariștii se pot bucura în Muzeul Astra de tot ce are festivalul de oferit: Guitar Afterlife Expo, Guitar Art Craft, Painted Sounds, Book Corner, zone de relaxare și Food Court, cât și standuri Manufactura de print și Creative Wardrobe. Sâmbătă, de la ora 12:00, este programat Masterclass-ul Indiero On Tour, un workshop gratuit despre industria muzicală, la care o serie de profesioniști în domeniu vor prezenta informații utile legate de prezență și promovare online: Anca Lupeș, Cosmin Sipoș și Cosmin Ionescu.

Totodată, va fi organizat un spațiu dedicat atelierelor și activitătilor pentru copii, zona "Born to Play". Aceasta va găzdui ateliere de muzică, îndemânare și creație: Atelier de testare instrumente, Clasa 0 de Chitară la Școala Veche din Ticera, Ateliere de creație, Workshop percuție, Audiții muzicale, Vânătoare de comori, Playground.

Accesul la Guitar Meeting 2021

Accesul în zona de festival din Muzeul Astra se face prin achiziționarea în ziua evenimentului a unui bilet de acces în muzeu sau prin prezentarea unui abonament. Biletele pot fi achiziționate online de pe site-ul Muzeului Astra și fizic de la casieria principală a Muzeului în aer liber din Dumbrava Sibiului, poarta I, Pavilion Muzeal Multicultural.

Alternosfera, The Mono Jacks, Vița de Vie și mulți alții cântă la Danube Rock Sounds 2022

Ajuns deja o tradiție pentru iubitorii de muzică din Galați, Danube Rock Sounds revine pe plaja Dunărea. Unele dintre cele mai iubite trupe de rock vor urca pe scena festivalului. Găsești mai multe detalii în articol.

The Mono Jacks / Vița de Vie
The Mono Jacks / Vița de Vie │ FOTO: InfoMusic

Între 16 și 18 septembrie, pe Plaja Dunărea din Galați, va avea loc festivalul Danube Rock Sounds, ajuns la a opta ediție. În cele trei zile de festival, publicul din Galați îi va putea asculta live pe: Alternosfera, The Mono Jacks, Vița de Vie, Trooper, Robin and the Backstabbers, Omul cu Șobolani, Bogdan Simion și Lăutarii de Mătase, Domino, Implant pentru Refuz, Mihail, The Schnitzels, Dimitri’s Bats, Pinholes, Dl. Goe, Hvnds, Melting Dice.

Acces Danube Rock Sounds 2022:

Concertele vor începe zilnic de la ora 18:30, iar accesul publicului se va face începând cu ora 17:30.

Program Danube Rock Sounds 2022

Vineri, 16 septembrie

• Melting Dice
  • Pinholes
  • Mihail
  • Omul cu șobolani
  • Vița de Vie

Sâmbătă, 17 septembrie

• Hvnds
  • Dimitri’s Bats
  • Implant pentru Refuz
  • Robin and the Backstabbers
  • The Mono Jacks
  • Bogdan Simion și Lăutarii de Mătase

Duminică, 18 septembrie

• Dl Goe
  • The Schnitzels
  • Domino
  • Trooper
  • Alternosfera

Bilete Danube Rock Sounds 2022:

Abonamentele și biletele pentru festival se pot achiziționa online, la prețuri cuprinse între 230 de lei și 99 de lei. Elevii și studenții își pot cumpăra abonamente cu reducere, valabile exclusiv cu un act doveditor la intrarea în festival, la prețul de 190 de lei. Pentru mai multe detalii despre bilete, consultă agenda InfoMusic.

Clipul zilei

Un moment de excepție neplanificat a avut loc între cântările de la Kimaro Festival 2022. Cristian Hrubaru, directorul Rock FM, i-a provocat pe cei peste 10 000 de spectatori la o improvizație în cor, iar rezultatul a fost un "Bohemian Rhapsody" cântat la unison și un clip viral pe Facebook.

Cristian Hrubaru cântând ”Bohemian Rhapsody” cu publicul de la Kimaro Festival 2022
Cristian Hrubaru cântând ”Bohemian Rhapsody” cu publicul de la Kimaro Festival 2022 │ FOTO: Captură YouTube

Weekend-ul trecut, în Parcarea Plajei Modern din Constanța, a avut loc cea de-a treia ediție a Kimaro Festival, un eveniment dedicat muzicii românești. Fiecare din cele trei zile a avut corespondență în playlisturile posturilor de radio Magic FM, Kiss FM și Rock FM, festivalul având în lineup artiști precum 2 Sud Est, Bosquito, Delia, Spike, Timpuri Noi și Bucovina.

Înainte de a intra pe scenă Bosquito, Cristian Hrubaru a avut inspirația de a invita publicul să cânte alături de el "Bohemian Rhapsody". Fără a fi necesar un prompter cu versurile, toți cei prezenți au acceptat provocarea și au cântat întreaga piesă alături de Hrubaru. Momentul a fost emoționant și a adus postului ROCK FM cel mai urmărit moment din istoria radioului. Clipul video a strâns în doar două zile peste 467.000 de vizualizări pe Facebook. A fost, de asemenea, distribuit de 3 500 de ori și numără 10 000 de impresii şi peste 300 de comentarii.

Mesajul lui Cristian Hrubaru: "Nu-mi aduc aminte să fi întâlnit în cei aproape 30 de ani de carieră, ca prezentator, un public atât de...WOW!"

"Sunt copleșit, vă mulțumesc, dar NU e meritul meu! Și nu e falsă modestie! Că a fost demențial? O daaaa, dar asta e altă poveste!

A devenit virală această secvență de la #rocknight, a treia seară de Kimaro Festival 2022. Am citit o mulțime de mesaje laudative la adresa mea, NU le merit. Dacă ascultați de la început, aflați de la ce "ne-am luat".

Deci nu am inventat eu apa caldă! În schimb, bai nene, nu-mi aduc aminte să fi întâlnit în cei aproape 30 de ani de carieră, ca prezentator, un public atât de...WOW! Voi probabil ați văzut doar asta, însă oamenii ăia din fața scenei, mii de oameni, au cântat toata seara, de la Lupu Cel rău până la Bucovina! Și între concerte! Pentru acea seară memorabilă, pentru vocile lor, pentru energia primită de la ei, LOR trebuie să le trimiteți inimioare și felicitări!

Când aproape 10 mii de români de toate vârstele, cântă într-un singur glas, una dintre cele mai iubite melodii rock din toate timpurile, atunci mai există bruma aia de speranță, că țara asta nu e chiar bătută-n cap și fatalmente cocalarizată, așa cum se mai spune...

Constanța, m-ai avut de la primul "Hello!" Te voi iubi mereu! Îți multumesc pentru amintiri!" - Cristian Hrubaru

<< sept. 2022 >>
29 30 31 1 2 3 4