reggae, pop, electronica

RECENZIE: Concertul Morcheeba, un comeback memorabil - POZE

Show-ul Morcheeba de pe 11 decembrie 2013 va rămâne un reper în istoria concertistică din România. Skye și colegii au transmis emoție, căldură și sinceritate, apropiindu-se de oamenii din public fără a ține cont de reguli și restricții.

Solista Skye Edwards, Morcheeba in concert la Arenele Romane din Bucuresti pe 11 decembrie 2013

Aşteptam revenirea trupei Morcheeba din 2011 când am ascultat pentru prima dată trupa live într-un eveniment la Sala Polivalentă. Trecutul meu de ascultător e legat de partiturile semnate de membrii formaţiei şi în special de amprenta vocală distinctă a unei soliste inconfundabile, Skye Edwards. Tot ceea ce înseamnă o piesă, de la armonie, la timbrul vocii, intonaţie, înălţime până la tempo şi linie melodică, are atingere de geniu. De-a lungul a 11 ani de când ascult Morcheeba, m-am regăsit sufleteşte, am sperat, am trecut prin toate stările omeneşti, având melodiile alături aproape zilnic. Precum un pansament afectiv cu efect prelungit, am găsit răspunsuri şi linişte interioară.

Voi aminti rapid de trupa din deschidere, care nu a reuşit să se ridice la un nivel de performanţă, fiind oricum la început de drum. The Speakers, o alegere nu tocmai fericită (genul muzical nu rezona cu ceea ce avea să urmeze pe scenă), a încercat să creeze o atmosfera animată, cu iz şi amestec bizar de rock'n'roll, retro, indie-british, pop, rezultând un produs destul de bun armonic pe parte instrumentală. Vocea tânărului solist fotomodel Vicenţiu, cu toate că nu deranja în registrul grav prin abordarea mai întunecată, era destul de ţipătoare în maniera acută. Intervenţia The Speakers fost salvată de solo-urile de chitară, forţa toboşarului şi accentele bine evidenţiate de fata de la bass. "Lullaby" are potenţial de hit pe posturile de radio la limita dintre mainstream şi underground, iar albumul de debut al trupei va fi lansat anul viitor. Evident, alegerea trupei din deschidere nu a ținut cont de genul muzical al headliner-ului.

Spectatorii veniți în seara de 11 decembrie la Arenele Romane au fost sau au devenit instantaneu fani Morcheeba. La ora 21.04, Skye și colegii şi-au făcut apariţia în ropote de aplauze, prima piesă aleasă pentru a deschide o seară unică fiind "Make Beliver". Extrasă de pe cel mai recent material, "Head Up High", cu aromă reggae, dancehall, Skye a invitat spectatorii în lumea perfectă în care trebuie să crezi cu adevărat în idealuri pentru a le îndeplini, având sprijinul omului drag: "I know you're gonna make your move sometime /It'll be sublime /While you blow my mind / We'll both be shining in your golden glow / And that's all I know...I love my make believer / Take me on a trip / From fantasy to fever."

Cu un uşor dramatism în privirea şi interpretarea solistei, a urmat "Never An Easy Way", una din creaţiile din vremea de început a trupei, atunci când albumul  de debut " Who Can You Trust?" oferea noi direcţii genului trip-hop, iar criticii spuneau despre Skye că de fapt sufletul ei vorbeşte pe note muzicale. Au urmat apoi două piese extrase de pe "Big Calm", cel de-al doilea album lansat în 1998. "Part Of The Process" şi "The Sea" s-au îmbinat cu succes, Ross Godfrey oferind momente din ce în ce mai preţioase prin solo-urile sale de chitară extinse.

Morcheeba in concert la Arenele Romane din Bucuresti pe 11 decembrie 2013

A urmat apoi momentul de revoluţie, clipa în care Skye a cerut să vadă publicul (până atunci în beznă). Atunci, solista a realizat că sectorul Golden Circle este mai liber, iar în spate este o aglomeraţie nefirească, cu un spaţiu gol care delimita cele două zone. Neaşteptat, aceasta a întrebat de ce există aşa ceva şi de ce nu le este permis oamenilor să se apropie de scenă. Neobţinând un răspuns, Skye a declarat că va veni ea să rupă barierele de metal pentru ca în final să iasă de pe scenă, punctând faptul că nu va mai cânta astfel. Sfidarea organizării şi a serviciului de pază i-a motivat pe oameni, care au îndepărtat singuri restricţiile, astfel că şi eu am pătruns cu entuziasm în faţa scenei, mai precis în al doilea rând. Cu siguranţă că artista a simţit că mai în spate se ascund oamenii care preţuiesc mai mult trupa şi că alături de ei va rezulta un alt schimb de energii.

Vezi video-selfie: Skye, solista Morcheeba s-a filmat cu un telefon din public

Revenită pe scenă, a spus clar că nu trebuie să existe două sectoare, că are nevoie de un public compact care să se simtă bine şi că nu o interesează preţurile biletelor care au dus la scindarea aceasta de public, deoarece Morcheeba iubeşte fiecare om care a vrut să vină la concert. Cu o atitudine pe care niciun artist nu a mai avut-o, Skye a câştigat enorm la capitolul imagine prin sinceritate şi firesc a urmat apoi primul single de pe noul material, "Gimme Your Love" fiind o declaraţie clară şi profundă în faţa celor prezenţi.

După efervescenta "Shoulder Houster", "Otherwise", melodia cu care descopeream trupa la 12 ani, m-a fascinat încă o dată prin intensitatea unui mesaj în care fantome ale trecutului încearcă să pătrundă în prezent. Până la urmă, alegerea ne aparţine dacă ne dorim să ne eliberăm sau nu de umbre şi experienţe nereuşite, solista trăind intens fiecare vers în parte.

Acum, haideţi să ne distrăm. Nu că nu ne-am fi simţit bine până acum, dar din această clipă ne vom bucura şi mai mult. Vom interpreta un cover după David Bowie, sperăm să va placă! - Ross Godfrey

"Let's Dance", supriza pe care mulţi oameni o aşteptau, iar pe ceilalţi i-a surprins într-o manieră  de neuitat, a fost un punct culminant al serii, solista abordând linia melodică în maniera personală. Sărind şi dansând, în ciuda sandalelor fine cu platformă, Skye a atras din nou toate privirile, fiind învăluită de jocurile de lumini care păreau şi ele din filmul post-disco.

După un moment destul de agitat, a început un nou manifest de ordin sentimental, intens, răvăşitor prin "Crimson", arta dramatică fiind din nou reliefată drept unul din punctele forte ale unei artiste devenită simbol. Expresivitatea mâinilor, maniera de a cânta şi a aborda versuri care îţi ajung şi ţie ca şi spectator prin fiecare fibră a sufletului, au condus la o clipă de un intens cutremur interior, în care se auzeau uşoare oftaturi după unele versuri: "There's a smell of good years burning / And it won't fade away / Windscreen broken, you're bleeding /Rolling action replay...Hell bound, hopeless for you / Nothing left to hold onto / Hell bound helpless, it's true / This crimson crystal view." Totul a culminat cu ieşirea solistei de pe scenă şi 3-4 minute piesa a continuat cu partea instrumentală, în care distorsul lui Ross puncta cu măiestrie finalul unui moment de catharsis.

"Trigger Hippie" a continuat seria în tempo lent, totul reuşind să îngheţe în clipele când Skye te privea fix zâmbind. A început momentul "Blindfold", una din piesele mele preferate pe care am ţinut să o filmez în totalitate. După aproape un minut, s-a apropiat, m-a privit din nou şi mi-a cerut telefonul. De pe scenă, s-a filmat pe ea şi pe cei din trupă, iar apoi a ţinut să existe şi publicul prezent la concert în respectiva înregistrare. Aceasta se poate vedea aici.

După acest interval care mi-a părut infinit şi extraordinar, un tânăr i-a înmânat albumul cel nou pe care îl cumpărase, iar aceasta l-a semnat, oferindu-l apoi şi lui Ross pentru un autograf. Fanul i-a oferit o eşarfă pe care Skye a purtat-o pe parcursul melodiei "Release Me Now".

Trupa a revenit rapid la un bis pe care publicul îl aştepta cu nerăbdare, iar acesta s-a concretizat prin legarea a trei creaţii, fără pauză. "I'll Fall Apart", abordată ca şi pe disc acustic, a reprezentat un nou moment de regăsire sufletească şi al omului drag, Skye intepretând şi partea lui James Petralli din White Denim, cel care a şi scris versurile. Măreţul hit şi poate cea mai cunoscută melodie de întreaga audienţa s-a dovedit a fi "Rome Wasn't Built In A Day", pentru ca finalul să fie un apogeu. "Face Of Danger" a reprezentat un moment alert, în vervă, în care faldurile rochiei create de Skye se ridicau din nou uşor cu ajutorul unui ventilator, aceasta împărţind buna dispoziţie pe chipurile tuturor. Partea de rap a lui Chali 2na din varianta de studio, a fost dusă la bun sfârşit de aceeaşi solistă, care a uimit încă o dată prin potenţialul şi tehnica vocii sale.

Bassistul Steve Gordon, soţul lui Skye Edwards, a fost cel care a convins-o pe aceasta să revină în trupa Morcheeba. În momentul în care Skye a punctat detaliile reîntoarcerii sale, esenţial a fost ca soţul şi cel mai bun prieten al ei să o însoţească şi să devină bassistul trupei. Momentele de tensiune dintre carismatica Skye şi Ross Godfrey par acum demult uitate, conexiunea şi modul frumos în care comunicau toţi componenţii pe scenă fiind o dovadă fie că acum Morcheeba este mai mult decât niciodată o familie. Ross a înţeles că emblema band-ului va fi întotdeauna artista cu voce cristalină, cu trei albume solo la activ, mamă a trei copii, devotată muzicii, omului iubit şi fanilor pe care a dovedit încă o dată cât de recunoscătoare le este pentru sprijinul moral de care au dat dovadă de-a lungul timpului.

Vezi galeria completă de poze de la concertul Morcheeba, București, 11 decembrie 2013

Tracklist concert Morcheeba, 11 decembrie 2013:

1. Make Believer
  2. Never an Easy Way
  3. Part of the Process
  4. The Sea
  5. Gimme Your Love
  6. Shoulder Holster
  7. Otherwise
  8. Let's Dance (David Bowie cover)
  9. Crimson
  10. Trigger Hippie
  11. Blindfold
  12. Release Me Now
  13. Encore:
  14. I'll Fall Apart
  15. Rome Wasn't Built in a Day
  16. Face of Danger

Programul concertelor la Analogue Festival 2022 și bilete de o zi

Analogue Festival, evenimentul care îmbină natura cu muzica, artele și tehnologia, îi aduce pe Platoul Făget din Mioveni (județul Argeș) pe Morcheeba, Asaf Avidan și JP Cooper. Consultă programul desfășurării concertelor și află care este preţul biletelor de o zi. Ediția din 2022 a evenimentului are loc ȋntre 2 și 4 septembrie.

Concert Morcheeba la Arenele Romane pe 24 iunie 2022 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

ANALOGUE Festival își propune să ''instige'' la escapism, la evadarea din lumea digitală și alăturarea componentelor de natură și spațiu existente în afara orașului pentru o conexiune cât mai reală cu oamenii care au preocupări sociale, valori și acțiuni comune. Prima ediție a festivalului va avea loc în perioada 2 - 4 septembrie, pe platoul Făget din Mioveni.

Prețul biletelor de o zi la Analogue Festival 2022

În următoarele 10 zile, cei care doresc să participe la Analogue vor avea posibilitatea să ȋși achiziţioneze bilete la un tarif special. Începȃnd din 4 august pȃnă pe 14 august, biletele de o zi vor avea preţul de 110 lei, urmȃnd ca din 15 august preţul unui bilet de o zi să fie 140 lei. Biletele pe zile și abonamentele cu acces de 3 zile sunt disponibile online, dar vor putea fi achiziţionate și direct de la intrare, ȋn zilele de festival, ȋn limita stocului disponibil. Găsiți mai multe detalii în Agenda InfoMusic.

Programul pe zile la Analogue Festival 2022 / Main Stage:

Vineri, 2 septembrie

• Programul concertelor ȋncepe la ora 18:00: Bruja, El Nino, Nane, Deliric & Silent Strike, BUG Mafia, Rudimental (DJ set).

Sȃmbătă, 3 septembrie

• Programul concertelor ȋncepe la 17:30: Catalina Cara, Moonlight Breakfast, Zdob și Zdub, Subcarpaţi, Dubioza Kolektiv, Morcheeba

Duminică, 4 septembrie

• Programul concertelor ȋncepe la 16:00: Maria Hojda, Irina Rimes, The Motans, Golan, Asaf Avidan, JP Cooper, Jessie Ware

Pe langă muzica live de pe Main Stage, festivalul va avea încă două scene.

Celelalte scene de la Analogue Festival 2022:

Surpriza festivalului este scena Radio ZU.

"ZU aduce starea naturală, tu adu-ţi prietenii la Analogue Festival, pe platoul Făget! Am pregătit o scenă specială cu #MuzicaAia, gata să primească toată energia publicului. DJ Razz și DJ Popoviciu sunt la platane și mixează cele mai tari hituri pentru cele mai tari momente. În cele 3 zile de festival ne vom bucura cât pentru 3 luni de vară. Ne vedem pe platou, să facem cel mai tare show! See you!", au transmis reprezentanţii Radio ZU.

Analogue propune ȋncă o scenă de party, unde mai mulţi DJs și tineri artiști vor performa ȋn fiecare zi de festival. Noutăți și informații suplimentare despre activităţile din festival vor fi publicate în următoarea perioadă.

Morcheeba concertează la București în iunie 2022; Vezi programul și regulile de acces

Skye Edwards și Ross Godfrey se întorc în România cu un show de promovare a celui de-al zecelea album de studio Morcheeba, "Blackest Blue". Concertul va avea loc pe 24 iunie, la Arenele Romane, iar GOLAN va fi special guest. Consultă programul și regulile de acces la eveniment.

Festivalul Awake 2018 │ FOTO: Alexandru Dragoi / InfoMusic.ro

Noul album Morcheeba, "Blackest Blue", a fost compus în pandemie și lansat în primăvara lui 2021. Albumul explorează sound-urile experimentale cu care duo-ul londonez ne-a obișnuit de-a lungul celor aproape trei decenii de carieră, continuând călătoria muzicală ce i-a consacrat ca pionieri ai scenei muzicale britanice și i-a făcut cunoscuți în toate colțurile lumii, cu vânzări de miloane de albume.""Blackest Blue" este despre găsirea unei cai de a ieși la lumină în timpurile cele mai întunecate, schimbat, dar intact".

Albumul conține 10 piese noi, primul extras fiind single-ul "Sounds of Blue". Pe 24 iunie pe scena Arenelor Romane se vor auzi în premieră piesele de pe "Blackest Blue", precum și piese Morcheeba deja foarte cunoscute și iubite de public.

Prețuri bilete la concertul Morcheeba de la Arenele Romane:

Primele bilete EARLYBIRD pentru concertul MORCHEEBA de la Arenele Romane sunt epuizate, iar biletele pot fi acum achiziționate la pretul de PRESALE la urmatoarele categorii:

• PREMIUM SEATED (loc pe scaun în sectoarele E si K din apropierea scenei): 265 lei (include comisioane);
  • GOLDEN STANDING (în picioare, în fața scenei): 195 lei (include comisioane);
  • GENERAL ACCESS (cu loc pe scaun sau în picioare, în spatele zonei Golden): 145 lei (include comisioane);

În ziua concertului, pe 24 iulie, prețurile biletelor, atât online, cât și la casa de bilete de la Arenele Romane, vor fi:

• PREMIUM SEATED (loc pe scaun în sectoarele E si K din apropierea scenei): 295 lei (include comisioane);
  • GOLDEN STANDING (loc în picioare, în fața scenei): 225 lei (include comisioane);
  • GENERAL ACCESS (cu loc în picioare sau pe scaun, în spatele zonei Golden): 175 lei (include comisioane);

Detalii despre biletele pentru concertul Morcheeba din București:

• Biletele pot fi achiziționate și de deținătorii unui voucher sau ai unui pachet reSTARt Emagic
  • Biletele pot fi achiziționate și de deținătorii unui voucher sau ai unui pachet reSTARt Emagic. Organizatorii încurajeaza participanții să își achiziționeze biletele online, pentru a minimiza timpul petrecut la accesul în locație.
  • Posesorii abonamentelor EMAGIC WEEK PASS vor putea accesa evenimentul în baza abonamentului emis la achiziționare.
  • Intrarea la eveniment va fi permisă doar prin zona de acces indicată, în baza unui bilet de acces valid, care va fi înlocuit cu o brățară (în cazul categoriilor Premium Seated și Golden Standing).
  • Un singur bilet permite accesul pentru o singură persoană, o singură dată. Participanții trebuie să aibă brățara la mâna (în cazul categoriilor Premium Seated și Golden Standing), biletul de acces și un document de identificare (carte de identitate sau pașaport) asupra lor, pe tot parcursul evenimentului.
  • Cumpărătorul biletului, prin achiziționarea biletului respectiv, este de acord cu termenii și condițiile impuse de organizator și se obligă să se supună măsurilor impuse de legislația locală în vigoare de la momentul desfășurării evenimentului, precum și regulamentului de acces comunicat de organizator la momentul punerii în vânzare a biletelor, înainte de eveniment, în timpul desfășurării evenimentului și în perimetrul locației unde are loc evenimentul.
  • Cumpărătorilor de bilet li se recomandă consultarea siteului oficial și a platformelor social media Emagic, precum și a siteurilor și paginilor de social media a platformei de ticketing partenere – iaBilet.ro, înainte de participarea la eveniment.

Reguli de acces la concertul Morcheeba de la Arenele Romane:

Accesul în incinta Arenelor Romane se va face începând de la ora deschiderii porților, respectiv, începând de la ora 18:00. Accesul se va face exclusiv pe poarta din parc.

Organizatorii le recomandă participanților să vină din timp la eveniment, însă nu înainte de ora deschiderii oficiale a porților de acces, menționată mai sus. Astfel, se va evita aglomerarea zonelor de acces, iar timpul de așteptare va fi redus.

Organizatorii recomandă participanților ca, odată intrați în spațiul de eveniment, să localizeze cea mai apropiată ieșire de urgență.

În zona evenimentului NU VA FI PERMIS accesul cu:

• băuturi achiziționate din afara perimetrului locației;
  • sticle (inclusiv sticle de parfum de orice cantitate, orice alte sticle sau deodorante), bidoane de plastic, doze de aluminiu, conserve;
  • artificii, bannere susținute de bețe, spray-uri, lasere;
  • materiale periculoase sau interzise, explozivi, droguri;
  • obiecte ascuțite, grele, confecționate din sticlă, metal sau orice alte obiecte care ar putea fi periculoase pentru alți participanți;
  • scaune;
  • arme, lanțuri, precum și încălțăminte, îmbrăcăminte sau bagaje care prezintă elemente dure, ce ar putea pune în pericol sănătatea participanților în cazul în care, din accident, ar veni în contact cu ele;
  • umbrele;
  • animale;
  • rucsacuri și bagaje voluminoase;
  • selfie stick-uri, aparate foto profesionale, aparate de înregistrare audio-video de orice fel sau aparate GoPro.

În zona de eveniment VA FI PERMIS accesul cu:

• aparate de fotografiat compacte;
  • brichete;
  • medicamente (orice astfel de produse sunt permise doar dacă sunt însoțite de rețetă, scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor al acesteia, cu maximum o doză zilnică), insulină, spray
  • inhalator pentru astm.

Achiziționarea băuturilor și alimentelor:

În incinta Arenelor Romane, spectatorii vor avea la dispoziție băuturi răcoritoare, apă, bere, long drinks de la bar și gustări/ produse alimentare. Pentru eficientizarea accesului la bar, toate produsele vor fi comercializate în baza unor jetoane ce vor putea fi procurate de la punctele special amenajate în locație, distribuite în toate zonele de concert.

În caz de ploaie:

• Organizatorii recomandă participanților la eveniment să aibă asupra lor pelerine de ploaie, întrucât accesul cu umbrele în zonele de concert nu este permis. De asemenea, pelerine de ploaie vor putea fi achiziționate și în incinta Arenelor Romane, de la bar.

Accesul minorilor:

• Orice participant la eveniment, indiferent de vârstă, poate accesa evenimentul doar în baza unui bilet valid, propriu. Minorii cu vârstă sub 16 ani pot accesa evenimentul doar însoțiți de un adult. Organizatorii nu recomandă participarea copiilor foarte mici la concerte, din pricina sunetului și luminilor puternice, iar în cazul participării, se recomandă purtarea căștilor de protecție.

Informații generale:

Înregistrarea de orice fel a show-ului (exceptând acreditarile oferite de organizator în acest scop) este strict interzisă. Organizatorul evenimentului poate confisca orice aparat de înregistrare audio-video folosit astfel, deținut de participanții la eveniment.

În timpul spectacolului este posibil să se folosească lumini stroboscop, care pot dăuna persoanelor cu epilepsie fotosensibilă. Tichetul de acces nu poate fi înlocuit dacă este pierdut, furat sau distrus și este valabil pentru o singură intrare, pentru o singură persoană. Tichetul de acces nu poate fi vândut sau reprodus, reproducerea tichetelor de acces fiind ilegală.

Organizatorul își rezervă dreptul de a folosi fotografii și înregistrări video cu participanții la eveniment în scop promoțional. Prin participarea la eveniment, participanții la eveniment cedează toate drepturile pentru fotografii și înregistrări realizate în timpul concertului.

Programul evenimentului poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și numărul publicului participant.

Analogue Festival 2022 va avea loc pe platoul Făget din Mioveni; Asaf Avidan și Morcheeba fac parte din lineup

Analogue, festivalul care îmbină natura cu muzica, artele și tehnologia, promite în 2022 o primă ediție cu un lineup variat și ofertant. Pe platoul Făget din Mioveni vor concerta la început de septembrie artiști precum Asaf Avidan, B.U.G. Mafia, Dubioza Kolectiv, Jessie Ware, Morcheeba și Subcarpați.

Asaf Avidan în concert la Balkanik Festival pe 9 septembrie 2018 │ FOTO: Andrei Zidaroiu / InfoMusic.ro

Omul modern, preocupat de carieră și de recunoașterea socială, în constantă relație cu mediul digital, are nevoie de mici momente de escapadă în realitatea imediată, de reluarea legăturii cu sinele, dar și cu cei din jur. Are nevoie de o readaptare la tot ceea ce se întâmplă în afara casei și la reconectarea cu mediul înconjurător.

ANALOGUE Festival își propune să ''instige'' la escapism, la evadarea din lumea digitală și alăturarea componentelor de natură și spațiu existente în afara orașului pentru o conexiune cât mai reală cu oamenii care au preocupări sociale, valori și acțiuni comune. Intenția ANALOGUE este aceea de a oferi regiunii de sud-centru a țării un festival cu o experiență diferită.

Prima ediție a festivalului va avea loc în perioada 2 - 4 septembrie, pe platoul Făget din Mioveni. Timp de 3 nopți și 3 zile, creatorii ANALOGUE îi vor surprinde pe fanii festivalului cu mici escapade, fie ele vizuale, fie de tip craft/artizanal sau muzicale, cu diverse genuri.

LINEUP-ul Analogue Festival 2022:

Printre cei care vor urca pe Main Stage se numără headlinerii Asaf Avidan, B.U.G. Mafia, Dubioza Kolectiv, Jessie Ware, J.P. Cooper, Morcheeba, Rudimental și Subcarpați. Pe lângă aceștia, printre artiștii confirmați se mai numără: Deliric x Silent Strike, Golan, Irina Rimes, Moonlight Breakfast, Nane, The Motans și Zdob si Zdub. Line-up-ul ANALOGUE Festival va fi împărțit pe parcursul celor trei zile de festival.

Lineup-ul complet Analogue Festival 2022:

• Asaf Avidan
  • B.U.G. Mafia
  • Dubioza Kolektiv
  • Jessie Ware
  • JP Cooper
  • Morcheeba
  • Rudimental
  • Subcarpați
  • Deliric X Silent Strike
  • Golan
  • Irina Rimes
  • Moonlight Breakfast
  • Nane
  • The Motans
  • Zdob și Zdub
  • Bruja
  • Catalina Cara
  • El Nino
  • TM Groove & Maria Hojda

Pe lângă muzică, programul festivalului va fi completat de o serie de activări de artă & tehnologie, dar și de alte activități (ateliere, jocuri interactive, sesiuni de wellness și relaxare în natură), adresate publicului de toate vârstele.

Bilete la Analogue Festival 2022:

La prima ediție sunt așteptați peste 7.000 de oameni din toate colțurile țării. Biletele Early Bird s-au pus în vânzare sub formă de abonament standard sau abonament VIP.

Copiii sub 7 ani au acces gratuit, dacă și numai dacă sunt însoțiți de un adult care își va fi achiziționat un bilet / abonament sau care este beneficiar al unei invitații.

• Abonament VIP - 412,15 lei
  • Abonament standard - 254,28 lei

Despre ANALOGUE Festival

ANALOGUE este un festival care îmbină natura cu muzica, artele și tehnologia și care aduce în discuție problematici actuale precum sustenabilitatea, limitele digitalului și relațiile interumane. Prima ediție se va desfășura în perioada 2 - 4 septembrie, pe platoul Făget din Mioveni, cu sprijinul Primăriei Mioveni și al Centrului Cultural din Mioveni.