pop, rock

"Ce e dragostea?", două concerte dedicate de Ștefan Bănică publicului feminin - FOTO - VIDEO

Impresii de la concertele acustice susținute de Ștefan Bănică la Circ Variete Globus București pe 7 și 8 martie 2013. Vezi galeria de fotografii și urmărește o înregistrare video de la concertul de pe 8 martie.

Concerte acustice Ștefan Bănică la Circ & Variete Globus Bucuresti, 7 și 8 martie 2013

Ștefan Bănică a ales să sărbătorească ziua femeii în luna martie, pentru al treilea an consecutiv, prin muzică, dedicându-i două concerte unplugged de excepție, susținute pe 7 și 8 martie, la Circ & Variete Globus Bucuresti. Două seri de spectacol de o ținută ireprosabila, cu o atmosfera extraordinara, toate departamentele implicate în realizarea acestui eveniment – artiștii de pe scenă, sunet, lumini, scenografie, organizare – fiind foarte minuțios și din timp pregătite. Totul a funcționat la cele mai ridicate standarde, oferind, astfel, publicului două concerte de zile mari. Ștefan Bănică a colaborat și de această dată cu o echipă de profesioniști, foarte bine sudată pe parcursul anilor, cu care realizeaza și binecunoscutele sale show-uri de Crăciun de la Sala Palatului.

Atmosfera de sărbătoare a pus stăpânire pe sala Circului Variete Globus atunci când, cu mic, cu mare, doamne, domnișoare, dar și domni, au ales să petreacă pe 7 și 8 martie două seri de neuitat în compania muzicii lui Ștefan Bănică. De 3 ani încoace artistul a inițiat, pe lângă deja binecunoscuta tradiție a concertelor sale de Crăciun, o nouă serie de spectacole pentru luna martie, o lună de grație pentru doamne și domnișoare, prin organizarea a 2 concerte acustice cu cele mai frumoase cântece de dragoste lansate de artist de-a lungul anilor. Au fost interpretate atât piese mai vechi cât și noi, publicul având ocazia să asculte și  melodii de pe albumele deja lansate, dar care au fost mai putin promovate la radio sau tv.

Vezi toată galeria de poze de la concertele Ștefan Bănică de pe 7 și 8 martie

În cadrul concertelor acustice "Ce e dragostea?", accentul s-a pus pe atmosfera intimă, caldă, creată în sala special aleasă, unde artiștii au stat jos pe scaune, iar publicul aproape, de jur împrejurul lor,  creându-se astfel o comunicare directă între Ștefan Bănică și spectatori, o atmosferă specifică acestui tip de concert, unplugged.

Au existat momente de emoție puternică, dar și momente amuzante, multă bună dizpoziție, creată de Ștefan, interprătari de virtuozitate ale instrumentiștilor. Melodia "Strânge-mă-n brațe" a fost dedicată special unei spectatoare, aleasă din sală și invitată pe scenă. Per total, un spectacol care s-a încheiat după două ore, care a ridicat sala în picioare. Ștefan Bănică a revenit pentru bis chemat de public.

În playlist-ul concertelor s-au regăsit atât hituri binecunoscute, așteptate de public, cum ar fi: "Am s-o aștept mereu", "Mi-e dor de ochii tăi", "Poveste de mai", "Găsește-mi loc în inima ta", "Ziua", dar și cântece ce au fost cântate în premieră într-un concert, cum ar fi, de exemplu, piesa "Super-fata, cea cu vino-ncoa", de pe cel mai recent album semnat de Ștefan Banică, "Altceva". Tot de pe acest album nu a lipsit din playlist piesa "Ce e dragostea?", care a dat în acest an titlul concertelor unplugged. Varianta acustică a cântecului s-a bucurat de un mare impact la public, alături de "Nu e prea tarziu" sau 'Alerg printre stele", care va fi și următorul single semnat Ștefan Bănică, extras de pe albumul "Altceva", nominalizat pentru Cel mai bun album al anului la Premiile Muzicale Radio România, alături de încă alte 4 alte nominalizări primite de în acest an - Cel mai bun cântec ("CE E DRAGOSTEA?"), Cel mai bun interpret (Ștefan Banică), Cel mai bun mesaj ("CE E DRAGOSTEA?"), Artistul Anului (Ștefan Banică). Ștefan Bănică va fi prezent duminică, 17 martie, de la ora 20:30, la Gala Premiilor Muzicale Radio România, unde va cânta pe scena sălii Radio.

VIDEO - Ștefan Bănică LIVE - 8 Martie 2013 - Înger pe Pământ

Ștefan Bănică pleacă în turneul național "Te iubesc, femeie!", ce va cuprinde 8 orașe

După o lungă pauză, impusă de pandemie și restricții, Ștefan Bănică pregătește pentru luna martie un turneu național - “Te iubesc, femeie!”. Concertele vor fi dedicate, în mod special, doamnelor și domnisoarelor.

Stefan Banica in concert la Cerbul de Aur 2019 pe 22 august │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Concertele sub emblema "Te iubesc, femeie!" au debutat în 2011, iar de atunci, în fiecare an, în luna martie, Ștefan Bănică sărbătorește doamnele și domnisoarele, cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, prin cele mai frumoase cântece de dragoste, lansate de-a lungul anilor.

"Concertele "Te iubesc, femeie!", din luna martie, împlinesc în acest an 12 ani de tradiție neîntreruptă și reprezintă cadoul meu special pentru doamne și domnișoare, cu prilejul Zilei Femeii, un buchet cu cele mai frumoase cântece de dragoste din repertoriul meu, care sper să ajungă direct la sufletul celor care vor fi în sala de spectacol la concertele din acest an.

În mod normal, concertul "Te iubesc, femeie!" este unul acustic și se desfășoară la Circul Metropolitan București. Însă, din cauza pandemiei și a limitării accesului în sală a spectatorilor la o capacitate de doar 30%, e foarte greu să mai susținem spectacolul în sala Circului Metropolitan, unde de doi ani de zile există și un centru de vaccinare. Și atunci am hotărât să continuăm tradiția acestui concert ducându-l în mai multe orașe din țară, în Săli Polivalente, care să permită un număr cât mai mare de spectatori, pentru ca altfel, în săli mai mici, restricțiile impuse ne-ar obliga să creștem prețul biletelor pentru a putea susține concertul, ceea ce nu ne dorim. Aștept cu bucurie să ne revedem în sălile de spectacol în luna martie!", a declarat Stefan Banica.

În cadrul concertelor "Te iubesc, femeie!" se vor regăsi marile hituri Ștefan Bănică, cântece mai noi sau mai vechi, dar și piese care au fost mai putin difuzate la radio/tv.

Datele concertelor din cadrul turneului "Te iubesc, femeie!":

• 20 martie - Sala Polivalentă, Craiova
  • 21 martie - Sala Sporturilor "Constantin Jude", Timisoara
  • 22 martie - Arena Antonio Alexe, Oradea
  • 23 martie - Casa de Cultura a Studentilor, Cluj-Napoca
  • 24 martie - Sala Sporturilor Dumitru Popescu Colibași, Brașov
  • 27 martie - Teatrul de Vara Radu Beligan, Bacău
  • 28 martie - Sala Sporturilor, Galați
  • 29 martie - Centrul Multifuncțional Educativ pentru Tineret "Jean Constantin", Constanța

Cine sunt prezentatorii show-ului live "Dancing on Ice" de pe Antena 1

Premiera noului show "Dancing on Ice - Vis în doi" de pe Antena 1 se apropie. După dezvăluirea juriului, postul a anunțat și cine vor fi cei doi prezentatori. Emisiunea va fi difuzată în direct în fiecare sâmbătă.

Ruby / Jean Gavril / Sore
Ruby / Jean Gavril / Sore │ FOTO: Antena 1

Show-ul "Dancing on Ice", ce va debuta la Antena 1 pe 5 martie, va fi prezentat de Ștefan Bănică și Irina Fodor. Ștefan Bănică a prezentat anterior o emisiune similară, "Dansez pentru tine", produsă tot de Mona Segall, Irina Fodor prezentând show-urile "Chefi la Cuţite" şi "Asia Express".

Ștefan Bănică: "După mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată"

"Mă bucur că încep un proiect nou în televiziune și că voi lucra cu echipa cu care am mai lucrat ani buni, tot în televiziune. Îmi place că fac parte dintr-o emisiune care se realizează pentru prima oară în România, Dancing on Ice – Vis în doi, pe care o voi prezenta alături de Irina Fodor. O emisiune extrem de ambițioasă, ținând cont de dificultatea pe care o întâmpină concurenții, care dansează în timp ce patinează.

Plus că, după mulți ani, iată, în sfârșit, o emisiune live, cu totul altceva față de o emisiune înregistrată. Adrenalina va fi mult mai mare și responsabilitatea asemenea. Și, chiar dacă am facut peste 100 de emisiuni în direct, timp de 4 ore, recunosc că tot am emoții. Ne vedem la Dancing on Ice – Vis în doi, live, sâmbătă (5 martie), de la ora 20.00, la Antena 1", a declarat Ștefan.

Irina Fodor: "Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv"

"Proiectul ăsta e copleșitor, este frumos și …deloc usor. În patinaj trebuie să fii ferm și în același timp delicat ca un fulg de zăpadă. Fiecare concurent va trebui să își găsească echilibrul ăsta foarte fin, dar după ce îl vor găsi, și am încredere că o vor face, poveștile care se vor spune pe gheață vor fi fermecatoare. Mă bucur mult că patinajul este adus în lumina reflectoarelor într-un show tv. Faptul că prezint alături de Ștefan este pentru mine o onoare și o responsabilitate în aceeași măsură, având în vedere experința lui în tot ce înseamnă emisiuni live", povestește Irina.

Despre "Dancing on Ice"

Show-ul a fost creat de Phillip Schofield și Holly Willoughby în 2006 și s-a bucurat de succes, fiind preluat în țări precum Germania, Italia și Belgia. În UK, emisiunea a stabilit un record de rating în anul lansării, fiind urmărită de 13 milioane de telespectatori. Chiar dacă rating-ul a scăzut, treptat, în anii următori, emisiunea continuă să se numere printre preferințele britanicilor, astfel încât show-ul va ajunge în 2022 la cel de-al 14-lea sezon. De-a lungul anilor, printre câștigătorii emisiunii "Dancing on Ice" s-au numărat actori, jucători de rugby și fotbal, personalități TV și cântăreți.

"Dancing on Ice - Vis în doi"

Nouă cupluri formate din celebrităţi şi partenerii lor profesionişti vor patina în show-ul care va fi difuzat în direct. Iulia Albu, Sore, Ruby, Cosmin Natanticu, Nicolai Tand, Oase, Jean Gavril, Carmen Grebenişan şi Cătălin Cazacu sunt vedetele care au acceptat provoarea.