pop, rock

"Ce e dragostea?", două concerte dedicate de Ștefan Bănică publicului feminin - FOTO - VIDEO

Impresii de la concertele acustice susținute de Ștefan Bănică la Circ Variete Globus București pe 7 și 8 martie 2013. Vezi galeria de fotografii și urmărește o înregistrare video de la concertul de pe 8 martie.

Concerte acustice Ștefan Bănică la Circ & Variete Globus Bucuresti, 7 și 8 martie 2013

Ștefan Bănică a ales să sărbătorească ziua femeii în luna martie, pentru al treilea an consecutiv, prin muzică, dedicându-i două concerte unplugged de excepție, susținute pe 7 și 8 martie, la Circ & Variete Globus Bucuresti. Două seri de spectacol de o ținută ireprosabila, cu o atmosfera extraordinara, toate departamentele implicate în realizarea acestui eveniment – artiștii de pe scenă, sunet, lumini, scenografie, organizare – fiind foarte minuțios și din timp pregătite. Totul a funcționat la cele mai ridicate standarde, oferind, astfel, publicului două concerte de zile mari. Ștefan Bănică a colaborat și de această dată cu o echipă de profesioniști, foarte bine sudată pe parcursul anilor, cu care realizeaza și binecunoscutele sale show-uri de Crăciun de la Sala Palatului.

Atmosfera de sărbătoare a pus stăpânire pe sala Circului Variete Globus atunci când, cu mic, cu mare, doamne, domnișoare, dar și domni, au ales să petreacă pe 7 și 8 martie două seri de neuitat în compania muzicii lui Ștefan Bănică. De 3 ani încoace artistul a inițiat, pe lângă deja binecunoscuta tradiție a concertelor sale de Crăciun, o nouă serie de spectacole pentru luna martie, o lună de grație pentru doamne și domnișoare, prin organizarea a 2 concerte acustice cu cele mai frumoase cântece de dragoste lansate de artist de-a lungul anilor. Au fost interpretate atât piese mai vechi cât și noi, publicul având ocazia să asculte și  melodii de pe albumele deja lansate, dar care au fost mai putin promovate la radio sau tv.

Vezi toată galeria de poze de la concertele Ștefan Bănică de pe 7 și 8 martie

În cadrul concertelor acustice "Ce e dragostea?", accentul s-a pus pe atmosfera intimă, caldă, creată în sala special aleasă, unde artiștii au stat jos pe scaune, iar publicul aproape, de jur împrejurul lor,  creându-se astfel o comunicare directă între Ștefan Bănică și spectatori, o atmosferă specifică acestui tip de concert, unplugged.

Au existat momente de emoție puternică, dar și momente amuzante, multă bună dizpoziție, creată de Ștefan, interprătari de virtuozitate ale instrumentiștilor. Melodia "Strânge-mă-n brațe" a fost dedicată special unei spectatoare, aleasă din sală și invitată pe scenă. Per total, un spectacol care s-a încheiat după două ore, care a ridicat sala în picioare. Ștefan Bănică a revenit pentru bis chemat de public.

În playlist-ul concertelor s-au regăsit atât hituri binecunoscute, așteptate de public, cum ar fi: "Am s-o aștept mereu", "Mi-e dor de ochii tăi", "Poveste de mai", "Găsește-mi loc în inima ta", "Ziua", dar și cântece ce au fost cântate în premieră într-un concert, cum ar fi, de exemplu, piesa "Super-fata, cea cu vino-ncoa", de pe cel mai recent album semnat de Ștefan Banică, "Altceva". Tot de pe acest album nu a lipsit din playlist piesa "Ce e dragostea?", care a dat în acest an titlul concertelor unplugged. Varianta acustică a cântecului s-a bucurat de un mare impact la public, alături de "Nu e prea tarziu" sau 'Alerg printre stele", care va fi și următorul single semnat Ștefan Bănică, extras de pe albumul "Altceva", nominalizat pentru Cel mai bun album al anului la Premiile Muzicale Radio România, alături de încă alte 4 alte nominalizări primite de în acest an - Cel mai bun cântec ("CE E DRAGOSTEA?"), Cel mai bun interpret (Ștefan Banică), Cel mai bun mesaj ("CE E DRAGOSTEA?"), Artistul Anului (Ștefan Banică). Ștefan Bănică va fi prezent duminică, 17 martie, de la ora 20:30, la Gala Premiilor Muzicale Radio România, unde va cânta pe scena sălii Radio.

VIDEO - Ștefan Bănică LIVE - 8 Martie 2013 - Înger pe Pământ

Ștefan Bănică și Emilia Popescu sunt invitați speciali la "Te cunosc de undeva!"

Ștefan Bănică și Emilia Popescu sunt prezența de neratat a ediției speciale "Te cunosc de undeva!". Emisiunea va fi difuzată în Ajunul Crăciunul pe Antena 1. Găsești mai multe detalii în articol.

Ștefan Bănică și Emilia Popescu la "Te cunosc de undeva!"
Ștefan Bănică și Emilia Popescu la "Te cunosc de undeva!" │ FOTO: Antena 1

Pe 24 decembrie, de la ora 20:00, telespectatorii Antena 1 vor primi în dar o ediţie specială a transforming show-ului "Te cunosc de undeva!". Cuplul de artişti care va încununa întreaga seară va fi format din Ştefan Bănică şi Emilia Popescu, invitaţi speciali ai ediţiei de Crăciun, cei doi marcând astfel o revenire spectaculoasă în televiziune a cuplului Popeasca şi Bănică. Aceştia vor aduce un omagiu unor mari artişti ai scenei româneşti, Gabi Luncă şi Gheorghe Dinică.

Juraţii, prezentatorii şi concurenţii ediţiei speciale i-au aplaudat în picioare, la scenă deschisă:

"Sunteţi o bucurie pentru noi şi, într-adevăr, o mare surpriză ca apariţie în emisiunea noastră. Sunt pe cât de emoţionat, pe atât de fericit, că în această seară de Ajun de Crăciun suntem împreună!", a declarat Aurelian Temişan.

Emilia Popescu a dezvăluit cu sinceritate:

"Pentru noi e o mare bucurie să fim aici, în această seară, căci acest moment marchează o revenire în televiziune a cuplului Popeasca şi Bănică după ...nişte ani!".

Întregul moment oferit în seara de Ajun telespectatorilor "Te cunosc de undeva!", dar şi transformările spectaculoase ale celor şase cupluri de artişti ai ediţiei vor putea fi urmărite sâmbătă la Antena 1.

Răzvan şi Dani, Iulia Albu şi nea Mărin, Carmen Brumă şi Mihail Pautov, Ilona Brezoianu şi Florin Ristei, Adriana Trandafir şi Romică Ţociu şi Emi şi Cuza se vor întrece în transformări care mai de care mai spectaculoase şi vor aduce spiritul Crăciunului în casele românilor, în vreme ce Irina şi Răzvan Fodor au acceptat şi ei provocarea ruletei şi îi vor colinda de acasă pe telespectatori.

Atmosfera de poveste va continua de la 23:55, când Antena 1 va difuza în exclusivitate concertul extraordinar de Crăciun 2022 al lui Ștefan Bănică. Muzică live, decoruri de poveste, lumini spectaculoase, ecrane uriașe, efecte speciale, invitați-surpriză, zeci de dansuri și interpretări impresionante, într-una dintre cele mai complexe producții muzicale din România.

Muzică și film

Filmul Liceenii revine după 40 de ani; Ce actori apar în producţie?

Unul dintre filmele româneşti care au făcut istorie în ultimii ani este "Liceenii", iar după 40 de ani e gata să primească o nouă variantă. Irina Margareta Nistor a confrmat pe 21 octombrie la Radio România Bucureşti FM că ştie că va începe producţia unei noi pelicule "Liceenii".

Secventa din filmul Liceenii 1986
Secventa din filmul Liceenii 1986 │ FOTO: Arhiva personala Stefan Banica

Mai mult decât atât, se pare că "Liceenii" va fi o serie, dar nu e clar dacă o serie de filme sau un serial. Conform Irinei Margareta Nistor vor juca în această producţie fiul lui Mihai Constantin, fiul şi fiica lui Ştefan Bănică şi se discută şi cu nepotul regizorului primului film, Nicolae Corjos. Încă nu e clar cine va fi regizorul, dar sursa afirmă că producătoare este Anca Truţă, care face filme independente importante.

Originalul "Liceenii" apărea în 1986, în regia lui Nicolae Corjos. Este filmul definitiv despre adolescenţi, maturizare, prietenie din cinematografia românească. În rolurile principale apăreau Ştefan Bănică Jr, Mihai Constantin, Oana Sârbu, Ion Caramitru, alături de Tamara Buciuceanu-Botez şi Cesonia Postelnicu. Conform Uniunii Autorilor şi Realizatorilor de Film din România, "Liceenii" se afla pe locul 25 în topul celor mai vizionate filme româneşti din istorie, cel puţin asta era valabil la o analiză din 2006.

De coloană sonoră s-a ocupat Florin Bogardo, compozitor, iar piesele includ melodii compuse pentru sintetizator. Cele cu voce sunt interpretate de către corul Madrigal. Totuşi cea mai reţinută piesă a fost "Ani de liceu", imn pentru toţi licenii din ultimii 36 de ani. În film cântă această piesă Stela Enache alături de Florin Bogardo.

"Liceenii" este de fapt o serie de filme, începută cu peliculă "Declaraţie de dragoste" din 1985. Ulterior a urmat "Licenii" în 1986, "Extemporal la dirigenţie" din 1988, "Liceenii Rock'n'Roll" din 1991 şi "Liceenii în alertă" din 1993. Peste 5.5 milioane de spectactori au văzut "Liceenii" la cinema.

Irina Margareta Nistor vede în această revenire şi o paralelă cu "Top Gun", care a primit un sequel tot la 36 de ani de la debutul din 1986. Nu sunt excluse apariţii-surpriză, cameo-uri ale lui Ştefan Bănică şi Oana Sârbu în noile producţii.

Show Lord of the Dance 2023

<< feb. 2023 >>
30 31 1 2 3 4 5