pop, rock

"Ce e dragostea?", două concerte dedicate de Ștefan Bănică publicului feminin - FOTO - VIDEO

Impresii de la concertele acustice susținute de Ștefan Bănică la Circ Variete Globus București pe 7 și 8 martie 2013. Vezi galeria de fotografii și urmărește o înregistrare video de la concertul de pe 8 martie.

Concerte acustice Ștefan Bănică la Circ & Variete Globus Bucuresti, 7 și 8 martie 2013

Ștefan Bănică a ales să sărbătorească ziua femeii în luna martie, pentru al treilea an consecutiv, prin muzică, dedicându-i două concerte unplugged de excepție, susținute pe 7 și 8 martie, la Circ & Variete Globus Bucuresti. Două seri de spectacol de o ținută ireprosabila, cu o atmosfera extraordinara, toate departamentele implicate în realizarea acestui eveniment – artiștii de pe scenă, sunet, lumini, scenografie, organizare – fiind foarte minuțios și din timp pregătite. Totul a funcționat la cele mai ridicate standarde, oferind, astfel, publicului două concerte de zile mari. Ștefan Bănică a colaborat și de această dată cu o echipă de profesioniști, foarte bine sudată pe parcursul anilor, cu care realizeaza și binecunoscutele sale show-uri de Crăciun de la Sala Palatului.

Atmosfera de sărbătoare a pus stăpânire pe sala Circului Variete Globus atunci când, cu mic, cu mare, doamne, domnișoare, dar și domni, au ales să petreacă pe 7 și 8 martie două seri de neuitat în compania muzicii lui Ștefan Bănică. De 3 ani încoace artistul a inițiat, pe lângă deja binecunoscuta tradiție a concertelor sale de Crăciun, o nouă serie de spectacole pentru luna martie, o lună de grație pentru doamne și domnișoare, prin organizarea a 2 concerte acustice cu cele mai frumoase cântece de dragoste lansate de artist de-a lungul anilor. Au fost interpretate atât piese mai vechi cât și noi, publicul având ocazia să asculte și  melodii de pe albumele deja lansate, dar care au fost mai putin promovate la radio sau tv.

Vezi toată galeria de poze de la concertele Ștefan Bănică de pe 7 și 8 martie

În cadrul concertelor acustice "Ce e dragostea?", accentul s-a pus pe atmosfera intimă, caldă, creată în sala special aleasă, unde artiștii au stat jos pe scaune, iar publicul aproape, de jur împrejurul lor,  creându-se astfel o comunicare directă între Ștefan Bănică și spectatori, o atmosferă specifică acestui tip de concert, unplugged.

Au existat momente de emoție puternică, dar și momente amuzante, multă bună dizpoziție, creată de Ștefan, interprătari de virtuozitate ale instrumentiștilor. Melodia "Strânge-mă-n brațe" a fost dedicată special unei spectatoare, aleasă din sală și invitată pe scenă. Per total, un spectacol care s-a încheiat după două ore, care a ridicat sala în picioare. Ștefan Bănică a revenit pentru bis chemat de public.

În playlist-ul concertelor s-au regăsit atât hituri binecunoscute, așteptate de public, cum ar fi: "Am s-o aștept mereu", "Mi-e dor de ochii tăi", "Poveste de mai", "Găsește-mi loc în inima ta", "Ziua", dar și cântece ce au fost cântate în premieră într-un concert, cum ar fi, de exemplu, piesa "Super-fata, cea cu vino-ncoa", de pe cel mai recent album semnat de Ștefan Banică, "Altceva". Tot de pe acest album nu a lipsit din playlist piesa "Ce e dragostea?", care a dat în acest an titlul concertelor unplugged. Varianta acustică a cântecului s-a bucurat de un mare impact la public, alături de "Nu e prea tarziu" sau 'Alerg printre stele", care va fi și următorul single semnat Ștefan Bănică, extras de pe albumul "Altceva", nominalizat pentru Cel mai bun album al anului la Premiile Muzicale Radio România, alături de încă alte 4 alte nominalizări primite de în acest an - Cel mai bun cântec ("CE E DRAGOSTEA?"), Cel mai bun interpret (Ștefan Banică), Cel mai bun mesaj ("CE E DRAGOSTEA?"), Artistul Anului (Ștefan Banică). Ștefan Bănică va fi prezent duminică, 17 martie, de la ora 20:30, la Gala Premiilor Muzicale Radio România, unde va cânta pe scena sălii Radio.

VIDEO - Ștefan Bănică LIVE - 8 Martie 2013 - Înger pe Pământ