latino, pop, world music

Concert Maluma 2022 la Romexpo: muzică, dans și frenezie

Pe 8 aprilie 2022, Maluma a revenit în țara noastră cu un concert electrizant, parte a turneului european "Papi Juancho". Evenimentul a fost marcat de melodii îndrăgite de fani, ritmuri "caliente", jocuri de lumini, dar și gesturi mai puțin "ortodoxe". Citește detalii și urmărește fotografii de la concert.

Maluma în cadrul turneului "Papi Juancho Maluma World Tour" la Romexpo pe 8 aprilie 2022

Viața concertistică revine ușor ușor pe făgașul normal, iar acest lucru s-a putut observa pe 8 aprilie la Romexpo. Fanii cântărețului columbian s-au adunat cu mic cu mare pentru a experimenta bucuria acestui eveniment. Muzica, dansul, atmosfera prietenoasă au fost doar câteva elemente ce au readus aminte publicului de magia unui concert.

La ora 20:00 a urcat pe scenă Nicole Cherry, cu un scurt recital de încălzire. Artista a fost acompaniată de o serie de dansatori și împreună au dat startul distracției. Nicole a interpretat piese precum "Vara Mea", "No Te Sale", "Memories", "Dansează amândoi" și recenta lansare "Florile Tale". De asemenea, artista i-a dedicat piesa "Scrie-mi pe suflet" fiicei sale Anastasia.

Puțin după ora 21:00 a început momentul mult așteptat de public. În aplauzele și țipetele fanilor, Maluma și-a făcut apariția. Îmbrăcat în piele și cu ochelari de soare la ochi, artistul a început în forță cu piesa "Hawai". Au urmat "Madrid" și "Corazon". Apoi, artistul le-a declarat fanilor că este o plăcere să se întoarcă în România. Le-a mulțumit pentru susținerea pe care i-au arătat-o de-a lungul timpului și le-a promis o noapte fenomenală.

Artistul a mai cântat piese precum "11 PM", "HP",  "Mojando Asientos", "Mama Tetema", remixul piesei "Djadja", "Felices los 4" sau "Helo Senorita". Dincolo de muzica în sine, Maluma știe cum să ajungă la inima fanelor. Cântărețul a schimbat mai multe ținute și a avut mișcări de dans atrăgătoare. Toate gesturile sale au fost răsplătite cu țipete și aplauze, dar și cu lenjerie intimă. O fană a aruncat pe scenă o pereche de chiloți din dantelă. Fapta nu a trecut neobservată. Maluma a ridicat lenjeria și s-a uitat cu uimire la ea. Apoi, a lăsat-o pe jos și și-a continuat prestația cu zâmbetul pe buze.

Concertul Maluma de la Romexpo a fost un show plin de energie, dans și efecte vizuale. Columbianul este un entertainer talentat. Pe tot parcursul concertului a îndemnat fanii să cânte alături de el, să ridice mâinile sau să danseze. Oamenii s-au distrat, fanele și-au clătit ochii cu fizicul cântărețului, iar Maluma a mai bifat un show din turneul "Papi Juancho".