INFO CONCERT:
Mariza
INFO CONCERT:
David Garrett
Carlos Marin de la Il Divo concertează la București pe 26 februarie, află detalii și cumpără bilete!

Primul concert al trupei B-side

În seara de 26 septembrie noua trupă B-side a susținut primul concert cu public. Locația aleasă - Tête-à-Tête din parcul Herăstrău - a fost adecvată unui prim concert, atmosfera fiind una intimă, între prieteni şi colegi din lumea muzicală veniţi să susţină trupa.
B-side Live

B-side Live (foto: Claudiu Popescu)

Concertul B-side a început la puţin timp după ora 21. Piesele au fost interpretate impecabil doar cu trei instrumente - pian, bass şi tobe. Ana Băncescu este o compozitoare inspirată, cu reale emoţii înainte de a urca pe scenă, însă în acelaşi timp sigură pe sine. Are veleităţi de pianistă precisă şi atentă, care atacă cu putere instrumentul în special în momentele ei solo. Melodiile sunt în totalitate compoziţiile ei şi par frânturi din propria existenţă. De aici şi maniera specială în abordare. Am remarcat un crescendo al fiecărei piese şi o alternare a părţilor rapide cu cele lente, fiecare fiind o prelungire a ultimei. Totul mi-a părut o partitură muzicală formată din mai multe forme ciclice înlănţuite. Alte instrumente sau backing-vocals nu sunt necesare, astfel că toate piesele sunt uşor de reţinut şi de fredonat.

"Burning Bridges", "Breaking The Day","Uninvited", "Penny Chillin", cunoscută deja după difuzarea la Radio Guerrilla, alerta"Neon Heart", toate aceastea sunt melodii de factură sentimentală  şi deosebit de profundă. Andreas Aron şi Tudor D Popescu sunt instrumentişti talentaţi, buni prieteni, care posedă o anume precizie de metronom, atunci când asigură secţia ritmică de bass-tobe cu mult aplomb.

După concert, am aflat de la Ana că un prim album este în lucru, iar în momentul de faţă se pregăteşte un single pentru radio. Pentru a vă face o impresie despre maniera în care sună acest band şi până vor fi făcute publice înregistrările video din seara de 26 septembrie, vă recomandăm momentul live de mai jos.

Ana Băncescu - Breaking The Day

Lavinia Fusu este Redactor la InfoMusic.ro.