Pixels @ Guerrilive Acoustic Session

Luni seară am pășit cum nu se poate mai bine în noul sezon al emisiunii Guerrilive Acoustic Session alături de trupa Pixels.

PIXELS la Guerrilive
PIXELS la Guerrilive

Luni seară am pășit cum nu se poate mai bine în noul sezon al emisiunii Guerrilive Acoustic Session alături de trupa Pixels. Am remarcat multă bună dispoziție în jur, pasiunea pe care membrii trupei o afișează la orice concert fiind la cote înalte. Ceea ce m-a încântat a fost faptul că această formație trece printr-o evoluție semnificativă. Aceasta ține și de felul în care piesele sunt interpretate live și de trecerile frumoase de la o creație la alta. Consider că Pixels este de fapt o doză de originalitate ușor de observat în peisajul autohton, care a încercat și a reușit de fiecare dată să se concentreze și să ofere momente din ce în ce mai bune calitativ.

PIXELS la Guerrilive

PIXELS la Guerrilive

Ei reușesc să se “joace” în aparență, dar să rămână serioși, să se înțeleagă din priviri și să fie mai mult decât îndrăgostiți de ceea ce realizează.

Fluctuațiile de voce feminin-masculin oferă o versatilitate aparte sunetelor, păstrând un stil unic pe care Pixels a reușit să îl dobândească în toți acești ani de existență. În formula completă de concerte live au interpretat Cătălin Rulea (voce, chitara, clape), Andreas Aron (voce, bas) și Tudor D Popescu (tobe, percuție), Irina Creangă (voce) și Liviu Iancu (synths).

Despre cei cinci vă pot povesti multe, fiecare este un personaj și un om cu o personalitate puternică. Dacă Irina reușește cu succes să fie o surpriză în cadrul concertelor, Cătălin este artistul complet, care oferă identitate acestui band. Andreas este cel care scrie versuri, compune în diferite genuri muzicale, pe care îl veți regăsi în Cuantune, dar și în alte proiecte de jazz și muzică clasică. Tudor reușește să îmbine activitățile sale de monteur de film sau sunet cu cea în care oferă ritmicitate tuturor pasajelor muzicale, iar Liviu este arhitectul care și-a găsit calea în artă și în formele acesteia.

Concertul de la radio a inclus inclus piese cunoscute precum: “Cold”, “Something Droll”, dar am putut fi delectați și cu piese de pe "TKOVCTRL", cel mai recent album: "December", "Papa was a lover", plus un cover mai mult decât reușit de la Radiohead - "Reckoner".

Au existat și două melodii în premieră și anume: "Woods" și "Electric blood", astfel că am aflat că în acest moment trupa se află într-un amplu proces de creație.

Dacă vrei să îi întâlniți și să îi (re)ascultați pe cei din Pixels puteți să mergeți la concertul de pe 23 februarie - "Alternativa de Dragobete" din Club Why Not. Acolo vor fi prezentate mai multe piese noi și surprizele nu se vor opri aici. Mai jos, puteți urmări înregistrarea unui moment special, piesa "Woods".