Cele mai așteptate concerte în România și recomandăriCele mai importante concerte în Romania în 2020 David Gilmour - Rattle That Lock (Live At Pompeii 2016)Prima piesă a lui David Gilmour după o pauză de 5 ani, "Yes, I Have Ghosts", este o colaborare cu fiica sa - AUDIO JurjakStreet Delivery 2020 | Concerte cu ReSoluții - Programul pe zile Mickey Madden, basistul Maroon 5Basistul Maroon 5 a fost arestat pentru violență domestică INFO CONCERT:
Street Delivery 2020
B.U.G. MafiaAscultă noua piesă B.U.G. Mafia - "8 Zile Din 7" (feat. AMI) - AUDIO TOPIC"Breaking Me", hitul DJ-ului Topic, este piesa verii 2020, potrivit Shazam

Permanența PHOENIX (foto)

Pe 21 noiembrie, PHOENIX a concertat în Silver Church în fața câtorva sute de fani veniți să-și retrăiască amintirile pe melodiile preferate. Chiar dacă obiceiul păsării mitologice era de-a renaște... Continuare »
Concert Phoenix (Silver Church, 21.11.2011, foto: infomusic.ro)

Concert Phoenix (Silver Church, 21.11.2011, foto: infomusic.ro)Pe 21 noiembrie, PHOENIX a concertat în Silver Church în fața câtorva sute de fani veniți să-și retrăiască amintirile pe melodiile preferate. Chiar dacă obiceiul păsării mitologice era de-a renaște mereu, în cazul trupei avem o permanență. Nicu Covaci a reușit să mențină vie și actuală cea mai bună trupă rock românească. Răgușeala lui cronică nu l-a împiedicat să-și cânte piesele pe chitară acustică, iar cei doi soliști din componența actuală s-au ridicat la nivelul așteptărilor fanilor prezenți. Bogdan Bradu s-a integrat deja în PHOENIX. Ovidiu Lipan și-a depășit vârsta cu viteza bătăilor în tobe. Nicu Covaci a cântat "În umbra marelui urs", iar la un moment dat a dedicat o piesă memoriei lui "Schwartz", Corneliu Colboreanu - primul inginer de sunet al trupei, stins din viață în luna octombrie la 63 de ani.

Seara s-a numit "Phoenix Undercover" și ne-am fi așteptat să ascultăm melodii mai puțin cunoscute, cântate în limba engleză. La fața locului ne-am trezit în binecunoscuta atmosferă etno-rock ce ne-a marcat adolescența.

Fotografii de la concertul PHOENIX

Vizionează galeria foto, click pe poze pentru mărire/slideshow

Redactia InfoMusic este la InfoMusic.ro.