pop

Patricia Kaas la Sala Palatului - Un spectacol complex, precum femeia care a devenit

Pe 24 iunie, Patricia Kaas a bifat din nou Sala Palatului pentru promovarea ultimului său album, într-un concert care s-a vrut a fi, după cum ea însăşi a spus, „like the woman I became”. Ieşit pe piaţă la finele anului trecut, noul material discografic abundă în piese originale, care o reprezintă în totalitate pe Patricia Kaas.

Concert Patricia Kaas la Sala Palatului pe 24 iunie 2017 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

După cum a spus într-un interviu, în urmă cu puțină vreme, pentru acest album ea n-a dorit decât să creeze un sound simplu, în care cinci muzicieni să se intersecteze şi să...cânte. Asta s-a întâmplat la Sala Palatului, unde bandul Patriciei Kaas a avut un show interesant, timp de 2 ore. Melanjul dintre piesele noi şi cele pe care mulţi le fredonează a fost extrem de natural şi bine punctat.

De la prima piesă, ”La langue que parle”, când Patricia Kaas şi-a făcut apariţia pe scenă, ea a reuşit să creeze o stare în toţi cei prezenţi la concert. Culoarea neagră a vestimentaţiei membrilor bandului şi a rochiei sale au creat, pe parcursul concertului, puţin suspans, au completat perfect imaginea impecabilă a artistei.

Poate că ei i-ar fi plăcut ca publicul să fie mai activ, să danseze alături de ea, să aplaude mai frenetic, aşa ca acum 4 ani, când ea şi-a amintit de căldura cu care a fost primită, dar audienţa de la Sala Palatului a avut nevoie de o încălzire mai serioasă, aşa că abia la ultimele piese, ”Mademoiselle chante le blues” şi ”Il me dit que je suis belle” toţi au mers lângă scenă, i-au oferit flori şi i-au arătat artistei c-o apreciază şi-i iubesc muzica.

Spectacolul i-a purtat pe toţi prin piese care au fost, cu siguranţă, în sufletele multora, ”Ma tristesse este n’importe ou”, L”es hommes qui passent”, ”Ne l’oublie jamais”, ”Mon mec a moi”, iar ele au arătat-o pe Patricia Kaas aşa cum este ea, uneori tristă, uneori veselă, chiar expansivă, uneori îndrăgostită, alteori trădată, uneori vie, alteori amorţită de lipsa unei iubiri.

Toate aceste stări, toate aceste vibraţii, au venit până la public, au fost gustate şi trasformate în aplauzele pe care orice artist şi le doreşte. Chiar dacă de multe ori a afirmat că este mult prea cald, acest aspect n-a împiedicat-o să susţină vocal aproape 20 de piese. Timbrul impecabil, energia debordată, atitudinea, toate au conlucrat pentru a crea un concert ce va rămâne în amintirea celor cu părul grizonat veniți la Sala Palatului.

Poate acesta a fost şi motivul pentru care prima piesă când a fost rechemată pe scenă, alături de membrii trupei, Mathieu, Guillame, Thomas, Adam şi Antoine a fost "Sans tes mains" , adică exact ce ar fi orice cântăreţ, dacă n-ar avea publicul care să-l aprecieze. Dar ea îi are alături pe toţi cei care îi îndrăgesc piesele şi acest lucru se simte, se vede, se aude. Patricia Kaas stimulează simţurile, te invită s-o adori, s-o admiri, s-o apreciezi şi s-o păstrezi în suflet, în locul unde doar amintirile plăcute sălăşluiesc.

Setlist Patricia Kaas la Sala Palatului:

1. La langue que je parle
  2. Quand j ai peur de tout