Pablo Alboran - un artist "con sangre caliente"

Spaniolul Pablo Alboran, ajuns pentru prima dată în România, a concertat pe 27 mai la Sala Palatului în faţa fanilor muzicii latino, unde a fost primit cu multă căldură şi entuziasm.

Concert Pablo Alboran la Sala Palatului din Bucuresti pe 27 mai 2015 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

O parte dintre cei din public au avut ocazia de a-l vedea pe Pablo şi înainte de concert, chiar la aeroport, unde l-au întâmpinat cu pâine şi sare, dar şi cu alte produse tradiţionale. Artistul a primit din partea românilor o sticlă de vin din Moldova, sub forma unei viori, un tort cu imaginea sa, dar şi un volum de poezii de-ale lui Mihai Eminescu, traduse în engleză.

Încă de la intrarea pe scenă a artistului "con sangre caliente", fanele au fost în extaz, fredonând alături de Pablo fiecare vers al piesei "Está permitido". De-a lungul show-ului acesta a reuşit să împletească mai multe momente, şi a trecut de la piese ritmate, la piese sensibile, pe care le-a interpretat la pian. Publicul, compus mai multe din tinere cu vârste între 20-35 de ani, s-a ridicat în picioare înainte de mijlocul concertului pentru a dansa. Gesturile senzuale şi mişcările de dans ale lui Pablo Alboran au înfierbântat fanele, care făceau zgomot de fiecare dată când artistul îşi ridica tricoul sau îşi atingea abdomenul bine lucrat.

Concert Pablo Alboran la Sala Palatului din Bucuresti pe 27 mai 2015

În timpului show-ului, Pablo a comunicat cu cei din sală, întrebându-i dacă se simt bine şi părea foarte fericit atunci când îi vedea entuziasmaţi pe cei care îl ascultau. Spaniolul şi-a dovedit multiplele talente pe scena de la Sala Palatului şi a cântat la chitară, pian... a bătut chiar şi într-un cajon, iar spre final a încins ritmul alegând nişte tobe. Cea mai sensibilă intepretare a fost cea a piesei "Quien", de altfel una dintre cele mai cunoscute melodii ale cântăreţului.

Dacă aş putea să fac o comparaţie cu show-ul lui David Bisbal, un alt spaniol sosit în România tot anul acesta, aş putea spune că Pablo Alboran a adus un spectacol mult mai sensibil cu piese romantice şi triste, în timp ce Bisbal a avut un concert plin de energie latino. Pablo a folosit de asemenea cuvinte în română, cum ar fi "Mulţumesc" şi a inserat în cântecele sale "România" şi "Bucureşti".

Spre finalul concertului, Pablo i-a prezentat pe cei din trupa sa, iar după ce aceştia au fost aplaudaţi, s-au retras. Însă spaniolul a revenit pe scenă pentru bis şi a ales să interpreteze într-o variantă acustică "Solamente tu" - cea mai aşteptată melodie a serii. Aceasta a fost urmată de "Gracias", în timpul căreia publicul a ridicat foi albe pe care era trecut titlul cântecului, ca semn de mulţumire pentru show-ul oferit.

Se pare că artistul a reuşit să facă dragostea să plutească în aer şi îndemnat pe unii îndrăgostiţi să prindă mai mult curaj, astfel un tânăr a cerut-o în căsătorie pe iubita sa, la finalul concertului. În public i-am observat şi pe viitorii părinţi - Cătălin Măruţă şi Andra, care păreau foarte emoţionaţi în urma show-ului.

Mulţumesc, Bucureşti! Mulţumesc pentru toate cuvintele frumoase, pentru prezenţă şi scrisori. Multă dragoste!” a transmis Pablo Alboran printr-un clip video pe pagina sa de Facebook, la câteva ore după concert. Ne bucurăm că artistul s-a simţit bine în România şi sperăm să revină cât de curând la noi în ţară.