Oliver a lansat albumul EROS cu un concert în Wings Club

Doru (Oliver) în concertul de lansare EROS

Puși în temă de Mitch si Horia despre albumul EROS și concertul ce urma să se întâmple, am răspuns prezenți sâmbătă seara în Wings Club.

Oliver a lansat albumul EROS într-un concert în Wings Club

Petrecerea a durat aproape două ore şi a încăntat publicul venit să îi vadă  după atâta timp. După cum spuneau şi băieţii, concertele lor se vor a fi niște întâmplări deosebite, cu amploare şi impact, fără a fi dese şi fără a avea scopuri de promovare, ci strict de exprimare către public şi de plăcere muzicală. Acest lucru s-a simţit întocmai la concertul de lansare, din două puncte de vedere diferite.

În primul rând, din punct de vedere al reprezentaţiei live, al showului, aceste atribute deosebite s-au simţit tocmai prin sentimentul de amploare pe care l-am avut, sentimentul că ne aflam la un concert al unei trupe serioase, care pur și simplu vine pe scenă şi o umple cu prezenţa si muzica sa. Am simţit că pot ţine un concert mare, în stilul celor din afară, fără a se raporta la obiceiurile trupelor româneşti din aceeaşi nişă muzicală, care încearcă să-şi formeze un nume prin orice metodă. Am simţit că un concert al lor poate spune o poveste, dar în acelaşi timp am simţit că ei nu sunt încă siguri de povestea pe care ar vrea să o spună.

De aici porneşte al doilea aspect despre care vorbeam, și anume acela al nesiguranţei, al pierderii antrenamentului și al eforturilor duble de a face totul să meargă ca la carte. După cum ne-a spus şi Doru după concert, stressul este mai mare atunci când faci un lucru mai rar, pentru că se pierde antenamentul, iar aşa se întâmplă, inevitabil şi în cazul cântatului pe scenă. Ceea ce am observat noi a fost multă concentrare din partea lor, puţine zâmbete şi poate mai puţină comunicare cu publicul decât ne doream, dar aceste lucruri se explică prin ce am spus mai devreme şi eventual se uită în momentul în care publicul cheamă frenetic la bis, aşa cum s-a întâmplat în seara concertului.

Horia și Mitch (Oliver) în concert de lansare EROS în Wings Club

Muzica lor ne-a rămas în minte şi o mai fredonăm chiar şi la două zile după concert, ceea ce înseamnă mare lucru. Sperăm să avem curând ocazia să anunţăm pe InfoMusic un nou concert Oliver. Pană atunci, nu uitaţi de concursul cu avatarul personajului Oliver, puneţi-vă imaginaţia la contribuţie şi faceţi o schiţă, băieţii se vor bucura!