Maximum Rock Festival 2013. Impresii din prima zi

Maximum Rock Festival a revenit în acest an cu o ediție ce a adus pe aceași scenă nume mari precum My Dying Bride, Samael sau Atrocity. Festivalul a avut loc în Turbohalle, în perioada 25 - 26 octombrie și a avut un real succes. Citește impresii de la concertele susținute în prima zi de festival de trupele Samael, Atrocity, White Walls, God și Psycho Symphony.

Samael în concert la Maximum Rock Festival pe 25 octombrie 2013 la Turbohalle

Festivalul a fost deschis de formația Psycho Symphony, formație ce a condus publicul prin 40 de minute de psychedelic progressive metal. Psycho Symphony este o formație din Transilvania, cu un stil greu de definit, fondată în urmă cu 21 de ani. Din setlistul lor au făcut parte piese precum "Purple Coloured Kingdom" sau "Reality Falls Asleep", terminând în forță cu o piesă instrumentală, ce a strâns reacții pozitive din partea publicului.

A urmat trupa ieșeană God, ale cărei influențe de metal barbar, păgân și gothic au fost redate pe scenă printr-un spectacol ce a avut ca motive folclorul, istoria și mitologia dacică. Deși au avut câteva probleme tehnice și au fost nevoiți să cânte o melodie fără una din chitări, God au reușit să încingă atmosfera pe scenă. Ieșenii au oferit publicului și melodii mai vechi, cum a fost "Here Comes The Night", melodie ce face parte din al doilea album God, dar și o melodie nouă, "Tribes of The Frightening Forest", care va fi inclusă pe următorul material discografic. Punctul culminant l-au atins însă la sfârșit, cu un cover în stilul lor barbar al melodiei "Au înnebunit salcâmii", din repertoriul lui Tudor Gheorghe.

Turbohalle a fost zguduit în continuare de constănțenii de la White Walls, un nume puternic pe scena metal din România. Deși au o activitate de doar 4 ani, White Walls au avut un spectacol ca la carte, plin de energie și profesionalism. Muzica celor 4 constănțeni pare un metal bipolar, ce transmite mesaje puternice, începând cu recăpătarea speranței, ajungând la pierderea cumpătului și la o dorință mare de eliberare, de spargere a barierelor acestei lumi. Fanii, strânși într-un număr mare, au putut să se bucure de melodii de pe noul album "Escape Artist", lansat luna aceasta în Silver Church. De pe vechiul material constănțenii au interpretat "Friends For a While", piesă în care li s-a alăturat pe scenă un al doilea chitarist, Teodor Voicu. Chiar dacă a împlinit de curând doar 18 ani, Teo a trecut repede peste emoțiile de început și s-a ridicat la nivelul așteptărilor. În încheiere, White Walls au avut un nou invitat pe scenă, Ștefan Zăhărescu, o voce gravă și întunecată pe sfârșitul piesei "Waves".

Atrocity în concert la Maximum Rock Festival pe 25 octombrie 2013 la Turbohalle

Vezi galeria completă de poze cu Atrocity la Maximum Rock Festival

Formația germană Atrocity a continuat seria concertelor, oferind un spectacol pe cinste iubitorilor de heavy metal. Cum anul acesta germanii au lansat albumul "Okkult", publicul român a avut ocazia să asculte câteva din noile piese. Printre acestea se numără și "Pandaemonium", care a deschis concertul, urmând piese precum "March Of The Undying" sau "Haunted by Demons". Pentru melodia în limba germană "Satans Braut", Alexander Krull, solistul formației, a ales două domnișoare din public pentru a li se alătura pe scenă, oferind un element de noutate spectacolului. Aducând un omagiu muzicii de la care au plecat și s-au format, Atrocity a interpretat puternic melodia "Death By Metal", inclusă tot pe ultimul album. Înainte de a pleca de pe scenă, Alexander a dedicat melodia "Blut" tuturor românilor, dar mai ales bunicului său care a fost născut la Sibiu, dezvăluind astfel publicului rădăcinile sale române. După scandările zgomotoase ale publicului, Atrocity s-au întors pentru un bis care a inclus melodia "Reich of Phenomena". Cei 4 germani s-au simțit foarte bine pe scena festivalului, au îndemnat publicul să cânte cu ei și să se dezlănțuie și s-au prezentat cu un spectacol death metal, cu ușoare tendințe de black și symphonic, vizibil încântați să se afle din nou în România.

Setlist Atrocity la Maximum Rock Festival 2013:

1. Pandaemonium
  2. Haunted By Demons
  3. Fatal Step
  4. March of the Undying
  5. Blood-stained Prophecy
  6. Satans Braut
  7. Death By Metal
  8. Necropollis
  9.  Blut

1.  Reich of Phenomena

Vezi galeria completă de poze cu Samael la Maximum Rock Festival

Seara a fost încheiată cu un spectacol magistral al formației elvețiene Samael. Cei patru elvețieni și-au ținut publicul captivat printr-un setlist desăvârșit, care a trecut prin aproape toată discografia trupei, accentul căzând pe albumul "Passage", un material ce a fost considerat de critici drept un pilon al genului industrial black metal. Spre bucuria fanilor, Vorphalack a anunțat interpretarea piesei "Into The Pentagram" aparținând primului album - "Worship him" - piesă pe care a descris-o ca fiind "the heaviest and darkest song ever". Publicul român s-a putut simți privilegiat, deoarece s-au auzit și două melodii pe care trupa le cântă foarte rar în concerte: "Moonskin" și "Born under Saturn", dar și piese din ultimul material discografic, "Lux Mundi". Combinând industrial, simfonic și black metal-ul, Samael a cucerit publicul român printr-un show care nu va fi uitat prea curând. Toată energia strânsă pe parcursul concertului a fost eliberată când elvețienii s-au întors pe scenă pentru bis, interpretând melodiile "Ceremony of Opposites" și "The Truth is Marching On". Dedicați în întregime metalului, cum au mărturisit și la sfârșit - "We believe in metal" - Samael s-au impus în Turbohalle și au adus bucureștenilor o atmosferă întunecată și intensă, acoperită de o aură autoritară, demnă de numele trupei.

Setlist Samael la Maximum Rock Festival 2013:

1. My Saviour
  2. Shining Kingdom
  3. Flagellation
  4. Soul Invictus
  5. Luxferre
  6. Into The Pentagram
  7. Jupiterian Vibe
  8. Slavocracy
  9. Reign of Light
  10. Moonskin
  11. Born under Saturn
  12. In Gold We Trust
  13. Baphomet’s Throne
  14. Rain
  15. Infra Galaxia

1. Ceremony of Opposites
  2. The Truth is Marching On

White Walls lansează albumul "Grandeur" în Quantic Club, cu trei formații în deschidere

Trupa constănțeană de metal progresiv White Walls susține concertul oficial de lansare a albumului "Grandeur" în Club Quantic, din București. Evenimentul va avea loc în luna septembrie și va fi deschis de trei formații de muzică metal.

White Walls
White Walls │ FOTO: PR

Lansat pe 23 octombrie 2020, albumul "Grandeur" al trupei White Walls va fi în sfârșit prezentat publicului în cadrul unui concert. Programat inițial în 2020, evenimentul va avea loc anul acesta, pe 17 septembrie, în Quantic Club, iar în deschidere vor cânta 3 trupe alese special pentru acest concert: Breathelast, W3 4R3 NUM83R5 și ohhimark.

Breathelast este o formație de rock / metal cu diverse influențe din Constanța - București, fondată în 2010, cu rădăcinile multor altor proiecte locale la bază (Crize, Godmode, etc).

W3 4R3 NUM83R5 reprezintă scena metalcore din Brașov din 2014. Trupa a dobândit un public fidel prin spectacolele pline de energie, plasându-se printre trupele locale importante din scena metalcore

ohhimark este o formație de prog metal cu tentă ambientală formată în anul 2017 din 5 membri români și francezi. Piesele de pe albumul trupei de debut "What We Cant See" au fost comparate cu Karnivool, Vola sau Tesseract

Evenimentul va respecta toate restricțiile impuse de autorități, fapt pentru care se pun în vânzare un număr limitat de bilete.
Biletele achiziționate inițial pentru data de 24.10.2020 sunt valabile (automat, fără o altă formalitate din partea cumpărătorilor) pentru data de 17.09.2021.

Prețuri bilete la concertul White Walls:

Biletele se pot achiziționa online la următoarele prețuri:

• Presale: 70 lei (preț redus până la data de 16.09.2021)
  • Normal: 80 lei (în ziua evenimentului – 17.09.2021)

"Grandeur" deschide un spectru cu totul nou de căi muzicale și oferă un sunet mai matur, la 7 ani de la lansarea albumului anterior, "Escape Artist". Inspirat de starea lumii, titlul noului disc dezvăluie și câteva dintre tematicile ce stau la baza pieselor.

Fondată în 2009, White Walls și-a pus amprenta pe scena de metal românească cu un stil unic, care împletește adesea elemente de întuneric cu lumină, riff-uri complexe, acorduri melancolice și un amestec echilibrat între neliniște și reținere. Muzica trupei a fost comparată cu trupe populare din scena de metal progresiv: Leprous, The Ocean, Opeth, Tool și Karnivool.

Din componența trupei White Walls fac parte: Alexandru-Eduard Dascălu (Dasu) - chitară, Eugen Brudaru - voce, Șerban-Ionuț Georgescu - bas, Theo Scrioșteanu - tobe.

ARTmania Evenings 2021 - Lineup, programul pe zile și reguli de acces

Organizatorii ARTmania propun pentru anul acesta o versiune restrânsă a festivalului. ARTmania Evenings 2021 se va desfășura în weekend-ul 23 - 25 iulie, la Quantic Club din București, și va avea în lineup trupe rock autohtone.

White Walls
White Walls │ FOTO: PR

ARTmania Evenings 2021 va fi adaptat condiţiilor de siguranţă şi de igienă impuse de contextul actual şi este organizat din dorinţa de a oferi susţinere artiştilor şi de a recrea, pe cât posibil în condiţiile de acum, ambianţa de festival cu care ARTmania şi-a obişnuit fanii în ultimii 15 ani.

De-a lungul celor trei zile de ARTmania Evenings, din weekend-ul 23 - 25 iulie, fanii se vor întâlni cu nume binecunoscute ale scenei rock româneşti. Din lineup fac parte trupele Am Fost La Munte Şi Mi-a Plăcut, Dirty Shirt, Implant pentru Refuz, Lucifer – A Rock Opera, RoadkillSoda, Taine şi White Walls.

ARTmania Evenings 2021 - Programul pe zile:

• 23 iulie: Implant pentru Refuz, White Walls
  • 24 iulie: Dirty Shirt, Taine, RoadkillSoda
  • 25 iulie: Lucifer – A Rock Opera, Am Fost La Munte Şi Mi-a Plăcut

Activități alternative

Pe lângă concerte, o serie de activităţi alternative vor oferi posibilitatea participanţilor de a-şi petrece timpul de dinaintea concertelor sau dintre acestea.

Fanii interesaţi de întregirea colecţiilor personale vor putea vizita shop-ul ARTmania în care vor găsi produse ale trupelor prezente la eveniment sau obiecte vestimentare marca ARTmania.

Acces la ARTmania Evenings 2021

Pentru a putea intra în spaţiul special amenajat pentru ARTmania Evenings, participanţii trebuie să prezinte în zona de acces un abonament/ bilet valabil pentru acest eveniment.

Accesul copiilor cu vârste mai mici de 12 ani împliniți este gratuit dacă sunt însoțiți de un adult cu un abonament/ bilet valid și cu o copie a unui act doveditor a vârstei copilului. Părinții sau însoțitorii au răspunderea pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente. Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani.

Organizatorii nu încurajează prezenţa copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului copiilor, motiv pentru care în spațiul rezervat evenimentului ARTmania Evenings este interzis accesul cu cărucioare pentru copii.

Accesul tinerilor participanți cu vârste cuprinse între 12 și 16 ani se realizează în baza unui bilet valid și este permis doar dacă sunt însoțiți de o persoană adultă cu un bilet valid.

Reguli foto-video pentru publicul general. Este permis accesul în zona de eveniment cu camere foto cu obiective detașabile de mici dimensiuni, indiferent dacă sunt profesionale sau nu, însă fără a folosi blițul și nici modul „filmare”. În caz contrar, supraveghetorii vor interveni pentru a notifica și clarifica posibilele neînțelegeri ale restricțiilor comunicate.

Va rămâne interzis accesul cu orice fel de trepiede, aparate de filmat (camere video) și alte accesorii, în special de dimensiuni mari. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta evenimentului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului. Folosirea blițurilor este strict interzisă.

Alimente şi băuturi

În perimetrul evenimentului este interzis accesul cu alimente și băuturi achiziționate din afara locului de desfășurare al evenimentului, respectiv Quantic Club din București. Quantic Club, unde se va ţine evenimentul, va pune la dispoziția participanților un meniu variat de mâncare și băuturi adaptate tuturor gusturilor și vârstelor, așa cum și-a obișnuit deja clienții, meniu care va disponibil pe întreaga durată a evenimentului.

Participanţii la eveniment trebuie să se supună controlului corporal sumar.

Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor violente sau aflate într-o stare avansată de ebrietate sau a copiilor şi minorilor neînsoțiți de un adult.

Nu este permis accesul cu:

• orice obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, produse de consum aduse din afara zonei festivalului [exemple: alimente, băuturi răcoritoare (inclusiv apă), băuturi alcoolice], substanțe psihoactive, orice fel de obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, bricege, lanțuri etc., materiale, substanțe sau produse pirotehnice/ toxice, spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoapărare), orice fel de recipiente de sticlă (inclusiv sticle de parfum ori de cremă) sau de metal, produse cosmetice ce conțin lichide inflamabile, lasere sau lampioane chinezești, bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de băutură, umbrele (pliabile sau nu), și banner-e susținute de beţe, aparate de filmat și alte accesorii, în special de dimensiuni mari, orice fel de trepiede, blițuri detașabile (fiind interzisă orice fel de fotografiere realizată cu bliț sau printr-o altă modalitate care poate deranja bunul mers al evenimentului sau pe ceilalți participanți), orice fel de substanțe interzise prin lege.

Accesul cu animale de companie nu este permis în perimetrul evenimentului.

Regulile sanitare aplicate în cadrul evenimentului ARTmania Evenings vor fi cele aflate în vigoare la momentul datei evenimentului, stabilite în acord cu reglementările legale de la acel moment, precizări care vor putea fi consultate în regulamentul de eveniment disponibil pe site-ul festivalului.

Abonamente și bilete de o zi:

Abonamentele ARTmania Evenings pot fi achiziţionate la preţul de 150 de lei pentru acest eveniment fiind disponibile 300 de buc. Biletele pe zi sunt la 70 lei, fiind disponibile 200 de buc. per zi de eveniment.

<< oct. 2021 >>
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10