world music

Mărgineanu la Sala Palatului –  Petrecere, profesionalism, umor și muncă de echipă

Concertul de lansare a noului album Mărgineanu - Fum de Tavernă a avut loc pe 25 februarie la Sala Palatului, în prezența actorilor principali din distribuția serialului Las Fierbinți. Am avut parte de un concert profesionist, garnisit cu umor și cultură populară românească.

Concert Mihai Margineanu - Fum de taverna la Sala Palatului pe 25 februarie 2019 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Pe 25 februarie am asistat la sărbătoarea lansării noului album Mărgineanu numit “Fum de tavernă”, într-o atmosferă de bună-dispoziție și muncă de echipă, alături de mare parte din actorii serialului Las Fierbinți.

Am fost plăcut impresionați de echipa de muzicieni de top care îl însoțesc pe Mărgineanu în concertele sale și de spectacolul variat oferit de aceștia pentru o sală aproape plină. Atmosfera între muzicieni pe scenă are capacitatea de a schimba total direcția concertului, iar modul jovial și glumeț de a se juca pe scenă și de a cânta cu pasiune al muzicienilor Cristi Horia (vioară), Michele Vișan (chitară armonie), Nicu Dumitrescu (percuție), Florin Ionescu (tobe) și Vasile Malic (bas), alături de invitatul de renume multitalent Marius Preda și coordonați, desigur, de Mihai Mărgineanu ne-au făcut să ne simțim ca într-o uriașă tavernă unde toți suntem familie.

Este de apreciat când un artist își asumă curajul de a face artă din umor și de a lua lucrurile mai lejer decât majoritatea muzicienilor. Mărgineanu face asta în mod natural și pentru asta publicul îl apreciază. Recunoaște cu umilință și ironie că el nu se pricepe la muzică, dar că i-a plăcut întotdeauna să se joace cu cuvintele. Cariera lui muzicală este una atipică, bazată pe o combinație de folclor și umor, susținută de instrumentiști de renume care vin cu bagaj muzical vast dintr-o varietate de alte genuri muzicale.

Sentimentul de familie a fost dublat și de prezența actorilor principali din serialul Las Fierbinți - Cuzin Toma, Mihai Bobonete, Mihai Dragomir, Ecaterina Ladin - care și-au arătat respectul față de colegul lor Mihai Mărgineanu, prezentând fiecare pentru el câte o melodie ce urma să fie cântată, în aceeași notă umoristică cu care eram obișnuiți.

Publicul a fost delectat cu melodii binecunoscute de tavernă precum "Zarița", "Paraschiva", "Mă iubește femeile", melodii de pe albume vechi și de pe albumul nou, majoritatea în aceeași notă de petrecere și ironizare a vieții. Am avut de asemenea parte de un moment un pic mai sentimental, mai adânc decât umorul cu care ne obișnuisem, în care Mihai ne-a prezentat un cântec de suflet cu versuri combinate din două poezii ale lui Marin Sorescu și Mircea Dinescu – "Mai știi cum te strigam?". Am descoperit astfel și o altă latură a lui Mărgineanu, care însoțită de mărturisile sale dintre piese ne făceau din nou să ne bucurăm de sentimentul că suntem toți oameni și trecem prin povești similare. Doar atitudinea față de viață și scena pe care ne desfășurăm sunt diferite.

Concertul a fost una adevărat regal, ajungând la durata de două ore de display neobosit al skillurilor muzicienilor și artiștilor variați ce s-au aflat pe scena Sălii Palatului. Mărgineanu merge mai departe, petrecerea continuă!

RECOMANDARE: Deschide întreaga galerie de poze de la Mihai Mărgineanu - Fum de tavernă la Sala Palatului.

"Las Fierbinți" revine în februarie la PRO TV cu sezonul 18

"Las Fierbinți", popularul serial de comedie de la PRO TV, revine pe micile ecrane. Cel de-al 18-lea sezon va fi difuzat începând cu luna februarie.

Gianina, Dorel și Bobiță în ”Las Fierbinți”
Gianina, Dorel și Bobiță în ”Las Fierbinți” │ FOTO: PRO TV

"Las Fierbinți", unul dintre cele mai urmărite seriale din România, se întoarce pe 2 februarie la PRO TV cu un nou sezon. Actorii pe care milioane de români îi urmăresc și îi îndrăgesc de ani de zile revin pe micile ecrane cu noi peripeții, glume și situații amuzante. Telespectatorii își vor descreți frunțile în fiecare săptămână, bucurându-se de replicile personajelor preferate și de universul fierbințean.

"Suntem fericiți să revenim, entuziasmați să ne primiți și recunoscători că ne priviți"

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți "rezidenți" din Las Fierbinți își continuă viața în ritmul haios care i-a făcut atât de îndrăgiți. Îi așteaptă noi aventuri pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România, iar în noul sezon vedem cum vor face față peripețiilor. Același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar...glume și întâmplări proaspete și inedite.

"Ne bucurăm să fim din nou prezenți în casele oamenilor. Promitem un nou sezon cel puțin la fel de inedit și haios ca toate cele de până acum. Suntem fericiți să revenim, entuziasmați să ne primiți și recunoscători că ne priviți", spune Anca Dumitra.

Cu sezonul 18 din "Las Fierbinți" distracția continuă. Serialul vine cu "marfă" proaspătă, originală: replici care fac deliciul publicului și situații neprevăzute și hilare.

26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9