Magie și energie cu Morcheeba și Parov Stelar Band la București!

Morcheeba şi Parov Stelar Band au revenit pe 8 octombrie 2011 în Bucureşti pentru un concert pe scena Sălii Polivalente. Evenimentul s-a aflat sub marca TM live şi este al doilea organizat de aceştia.

Show-ul a fost deschis, începând cu orele 22.00, de bine-cunoscutul Electric Brother. Publicul receptiv a fost încântat de mix-urile îndrăzneţe ale unor piese cu istorie. Artistul şi-a încheiat primul dj-set pe acordurile melodiei Hotel California a celor de la Eagles acompaniat de bătăi energice din palme.

Formaţia care a pregătit mulţimea înainte de Morcheeba a fost The Amesterdams. Punctuali şi ludici, tinerii au antrenat publicul la mişcare şi voie bună. Îmbrăcaţi lejer şi adolescentin, băieţii au sărit, au făcut schimb de microfoane şi instrumente şi au ţinut publicul aproape aplaudând o dată cu ei. Coalmine, penultima piesă, i-a fost dedicată lui Parov Stelar.

La câteva minute după ora 1.00, pe scenă și-au făcut apariția cei de la Morcheeba. Ropote de aplaze şi strigăte la intrarea pe scenă a magicei Skye. Aceasta a purtat o creaţie proprie, aşa cum ni s-a destăinuit; o rochie lungă, de culoare roşu aprins, deschisă din talie şi purtată pe degete. Rochia a fost accesorizată de colanţi negri, sclipitori şi de “jumping shoes” - a zis ea. Au început recitalul cu piesa The sea, la care toată lumea a cântat şi a aplaudat în extaz. Foarte caldă şi prietenoasă, englezoaica a luat apărarea publicului avid de fotografie şi i-a rugat pe băieţii în albastru să ne lase să facem poze cât dorim, cu condiţia de a le face publice. Ross a fost de asemenea bucuros să revadă publicul român şi ne-a numit “friends of Morcheeba’s”, iar despre Bucureşti, “one of our favourite places to be”.

Morcheeba- Blood like lemonade, live ,Bucuresti

Senzuala şi feerica Skye impreună cu chitara lui Ross au creat pe ritmurile calde de trip-hop, o atmosferă magică, toată lumea tresărind pe piese ca Otherwise, Slow down şi Even though. Au vorbit constant cu publicul, au împărţit tequila şi au repetat “It’s a really good night”. Au plecat şi au aşteptat să vadă dacă chiar ne dorim să revină la biss, iar publicul a arătat cât de mult i-a aşteptat să se întoarcă în România. Timp de aproximativ 10 minute au aplaudat, au strigat Morcheeba şi au lovit din picioare. Cu zâmbetul pe buze au încheiat într-o notă optimistă şi cântat alături de public melodia Rome wasn’t built în a day.

Parov Stelar Band a intrat pe scenă cu atitudine şi energie. Cleo Panther îmbrăcată într-o rochie scurtă neagră cu decolteu adânc în V şi umeri bufanţi ca nişte globuri disco, a venit hotărâtă și pregătită să întreţină atmosfera. Foarte bun enternainer, cu atitudine militărească, comunicând mereu cu publicul şi dansând o dată cu el a reuşit să mişte fanii în ritmuri de electro-swing. Aplauze şi gălăgie s-au auzit după fiecare „Mulţumesc” rostit. Cu toate că rândurile de răriseră şi ora era târzie, Parov Stelar Band a dat tot ce avea mai bun. Au electrizat publicul cu piese ca On my way now, Catgroove şi Chambermaid Swing. La final, Cloe ni s-a destăinuit, vizibil emoţionată, că seara a fost una specială pentru ea, deoarece s-au împlinit opt luni de când a concertat la Bucureşti şi de când este alături de band.