pop, world music

Loredana Groza a cântat pentru îngeri în Imaginarium

Loredana Groza a susţinut concertul "Imaginarium" la Sala Palatului, pe 7 noiembrie, alături de Agurida Band şi mulţi alţi invitaţi speciali. Cu ocazia acestui eveniment artista şi-a lansat şi noul album, care a putut fi cumpărat după show. Află mai jos cum a decurs spectacolul şi care au fost cele mai emoţionante momente.

Loredana Groza - Imaginarium
Loredana Groza - Imaginarium │ FOTO: www.facebook.com

Loredana Groza şi Agurida Band ne-au făcut pe toţi cei care am fost prezenţi la Sala Palatului pe 7 noiembrie să călătorim spre o altă lume - Imaginarium. Concertul a durat trei ore, timp în care am zâmbit, am râs, am plâns şi am realizat că viaţa este un miracol... un miracol pentru că ne-am putut bucura de Imaginarium.

"Iubim, ne este dor, suferim, plângem şi râdem. Ne imaginăm cu speranţă cum va arăta viitorul şi ne alinăm sufletele cu amintiri şi cu cei mai frumoşi oameni... cei de lângă noi. În această seară mă gândesc la cei care au căpătat aripi şi la cei pe care viaţa nu îi lasă să plece. Voi cânta cu dragoste pentru ei şi pentru voi. Dorinţele sunt personaje nemaiîntâlnite, emoţiile sunt apa şi aerul, lumina şi întunericul, iar muzica ne dă viaţă, ritm şi suflet, iar eu trăiesc şi respir prin ele. Datorită vouă sunt aici!" a spus Loredana, la începutul show-ului.

Loredana Groza - Imaginarium

Personaje misterioase venite din Imaginarium ne-au luminat drumul către scenă şi ne-au condus către Loredana. Îmbrăcată în mireasă, aceasta a furat privirile tuturor şi ne-a cucerit încă de la primele note. “Val după val” toţi cei din sală s-au ridicat în picioare şi au început să danseze, auzind celebrul refren "Zig-Zaga". What’s Up i-a ţinut locul lui Cabron şi de data aceasta el a fost băiatul cu „Apa”. În timpul melodiei, Clăbucel şi-a făcut şi el apariţia, demonstrându-ne talentul său de dansator.

Imaginarium a fost o călătorie rapidă prin mai multe galaxii, iar într-una din ele era nuntă mare - „Se Mărita Mona”. Am gustat din vinul ghiurghiuliu şi apoi petrecerea s-a mutat într-un cadru de cabaret, unde i-am întâlnit pe „Zaraza”,” „Ionel” şi pe „Vânzătoarea de plăceri”. Loredana ne-a cântat în premieră piesa „Miroşi a dragoste”, de pe noul său album, după care cortina a căzut pentru un moment de reculegere adus celor decedaţi în urma incendiului din Colectiv.

Gabriel Cotabiţă a interpretat emoţionat alături de Loredana piesa „Mi-e dor de tine”, iar în spatele celor doi s-au derulat imagini cu victimele tragediei. Apoi artista a luat chitara şi a readus la viaţă o parte din ceea ce a însemnat Goodbye to Gravity, alegând să cânte una din piesele trupei. Emoţia a fost amplificată de apariţia pe scenă a mai multor chitarişti, veniţi să cânte pentru cei care au plecat de lângă ei.

Mihai Mărgineanu a fost primul condiment al serii, însă de data aceasta artistul a uitat-o pe „Paraschiva” şi a înlocuit-o cu Lori. Scena s-a încins apoi cu paşii fierbinţi de flamenco, ai dansatorului argentinian Lucas Molina, iar din „Depărtare” a venit şi Matteo. Am ascultat „Regina” şi „Inimă de ţigan” şi ne-am readus aminte de „Rodia”, personajul pe care Loredana l-a interpretat în cele două tenelovele româneşti.

Spre final l-am întâlnit şi pe actorul Radu Gheorghe, care i-a mulţumit Loredanei pentru că a cântat în deschiderea concertului său. Am râs şi am cântat cu el pentru un sfert de oră, după care Lori a revenit pe scenă plină de energie şi cu o nouă costumaţie.

Loredana Groza şi Matteo - Imaginarium

Loredana Groza şi Matteo - Imaginarium │ FOTO: www.facebook.com

Artista a planat deasupra publicului alături de Nadir şi ne-a cântat despre „cele mai scumpe cuvinte de pe pământ” – „Te iubesc”. Cei doi au interpretat şi „Casablanca”, piesă inclusă pe noul album al Loredanei, care a putut fi cumpărat din foaierul Sălii Palatului după concert.

"Bună seara, iubite" l-a readus pe Gabriel Cotabiţă pe scenă alături de Loredana, iar astfel cei doi au încheiat prima seară din Imaginarium.

Loredana a dat viaţă imaginaţiei pe scena de la Sala Palatului şi a creat o altă lume pentru trei ore. Am călătorit spre IMAGINARIUM, un loc în care dorinţele noastre sunt personaje, după cum ne-a spus artista. Ele apar zi de zi, cresc şi se sting atunci când se îndeplinesc. "Imaginarium" a fost creat pentru noi, cei care am fost alături de Loredana Groza - noi am fost dorinţa ei.

Loredana Groza - Imaginarium

România are Roast debutează pe 11 mai la Antena 1; De la ce oră se difuzează

Noua emisiune de umor de la Antena 1, România are Roast, va fi difuzată pe post începând cu data de 11 mai. Echipele Pârșii circumspecți și Marmotele vesele, conduse de căpitanii Cătălin Bordea și Cosmin Natanticu, se vor duela în roast-uri, Andrei Ungureanu și Rikito Watanabe urmând să îndrume echipele în călătoria lor prin țară. Show-ul este prezentat de Micutzu (Cosmin Nedelcu).

România Are Roast la Antena 1
România Are Roast la Antena 1 │ FOTO: Antena 1

În vreme ce  Stand-Up Revolution rămâne fără o dată de lansare, Antena 1 merge înainte cu România are Roast. Noul show se bucură de nume cunoscute ale stand-up-ului românesc, precum Maria Popovici, Mincu, Cătălin Bordea, Cosmin Natanticu, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Formatul acestei emisiuni presupune confruntarea a două echipe de comedianți. Se vor spune glume acide, specifice roast-ului, inspirația pentru fiecare emisiune pornind de la particularitățile regiunilor țării. Mai exact, se vor face glume despre moldoveni, ardeleni, olteni, etc., echipa cu cele mai amuzante remarci urmând să fie declarată câștigătoare. Premiul pus în joc la fiecare ediție este de 10.000 de lei.

Când începe România are Roast pe Antena 1

România are Roast va fi difuzată în premieră miercuri, pe 11 mai, de la 20:30. Ulterior, emisiunea va fi difuzată în fiecare miercuri, de la aceeași oră.

Ce comedianți alcătuiesc cele două echipe de la România are Roast

Echipele de la România are Roast au fost denumite Pârșii Circumspecți și Marmotele Vesele. Cosmin Natanticu este căpitanul Pârșilor Circumspecți, din echipa sa făcând parte Maria Popovici, Mincu, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Marmotele Vesele este echipa condusă de Cătălin Bordea, ceilalți membri fiind Radu Bucălae, Nelu Cortea, Teodora Nedelcu și Teo Ioniță.

"Formatul este foarte antrenant pentru noi. Avem parte de probe destul de solicitante și roast-uri bazate exclusiv pe regiunile vizitate prin țară. Până acum pot spune că cel mai greu mi-a fost să scriu despre Oltenia, pentru că am încercat să fac ca stereotipurile din acea regiune să nu li se pară jignitoare", a declarat Cătălin Bordea, căpitanul Marmotelor Vesele, pentru Antena 1.

"Echipa noastră este foarte unită, competitivă și ascultătoare, ca niște pârși adevărați. Nu cred că mi s-a părut nimic greu pentru că atunci când faci ce-ți place, nimic nu pare complicat, dar pot spune că a fost mai dificil să scriu despre zona Banatului, pentru că nu am avut de ce să mă leg pentru a face roast", a menționat Cosmin Natanticu, căpitanul Pârșilor Circumspecți.

Micutzu și Loredana completează show-ul România are Roast

Micutzu va fi prezentatorul emisiunii, în vreme ce Loredana va asigura atmosfera. Artista va cânta în fiecare emisiune alături de orchestra Agurida și alți invitați surpriză. Influențele muzicale vor varia de la un show la altul, în funcție de regiunile roast-uite de cele două echipe de comedianți.

România are Roast e noua emisiune de la Antena 1 cu Micutzu, Maria Popovici și Mincu

Antena 1 lansează o nouă emisiune de umor, intitulată "România are Roast". Micutzu va prezenta show-ul și va modera două echipe de comedianți, din care vor face parte nume cunoscute ale stand-up-ului românesc, precum Maria Popovici, Mincu, Cătălin Bordea, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Invitatul muzical permanent al emisiunii va fi Loredana Groza.

România are Roast
România are Roast │ FOTO: Antena 1

Fără a mai oferi detalii cu privire la Stand-Up Revolution, emisiunea cu Teo, Vio, Costel și Dan Badea care a fost scoasă din grilă cu o zi înainte de lansare, Antena 1 anunță un nou show de umor. România are Roast ar trebui să apară "în curând" pe post, formatul acestei emisiuni presupunând confruntarea a două echipe de comedianți. Ei vor încerca să cucerească regiunile României în "cea mai aprigă competiție de roast".

Echipele au fost denumite Pârșii Circumspecți și Marmotele Vesele. Cosmin Natanticu este căpitanul Pârșilor Circumspecți, din echipa sa făcând parte Maria Popovici, Mincu, Cristi Popesco și Dan Frânculescu. Marmotele Vesele este echipa condusă de Cătălin Bordea, ceilalți membri fiind Radu Bucălae, Nelu Cortea, Teodora Nedelcu și Teo Ioniță.

Cele două echipe vor vizita toate regiunile țării, vor urma tradițiile locurilor, vor duce la bun sfârșit povocări și vor face roast pe baza tuturor întâmplărilor petrecute în călătoria lor prin România. Premiul pus în joc la fiecare ediție este de 10.000 de lei.

"Pe parcursul deplasării prin țară, noi nu am știut niciodată ce urma să ni se întâmple și probele primite ne-au surprins constant. După etapa deplasării au urmat filmările roast-urilor din platou, iar aici publicul prezent a fost singurul care a votat echipa pe care o considerau cea mai amuzantă", a declarat Cosmin Natanticu pentru Antena 1.

"Echipa mă ridică de fiecare dată pe culmi neașteptate. Noi toți suntem colegi și nu mă consider căpitan, însă cineva trebuia să poarte și această titulatură. În călătoria noastră prin țară ne-am simțit ca atunci când mergeam în tabără cu clasa, am avut șansa să fim iar copii și ne-am distrat. Telespectatorii vor vedea roast-uri, scheciuri și momente de improvizație bazate pe experiențele noastre de prin țară", a detaliat Cătălin Bordea.

Micutzu este prezentatorul noii emisiunii România are Roast

"Este pentru prima dată când prezint singur o emisiune și pot spune că este o experiență foarte interesantă. Îmi place că lucrez cu prieteni și cunoștințe", a declarat Micutzu.

Loredana, invitatul muzical al emisiunii

În fiecare emsiune, Loredana alături de orchestra Agurida și alți invitați surpriză vor interpreta muzică specifică regiunilor roast-uite de cele două echipe de comedianți.

Alexandra Stan, Zdob și Zdub și Loredana Groza s-au numărat printre artiștii români care s-au alăturat acțiunii "Stand Up For Ukraine" - VIDEO

La inițiativa Global Citizen, organizatia mondiala ce luptă împotriva sărăciei din întreaga lume, a fost organizat mitingul digital Stand Up For Ukraine, cu mărturii şi declaraţii ale susținătorilor de la nivel local, solicitări de ajutor umanitar și apariții de la celebrități. La acest miting au participat și artiști români, precum Alexandra Stan, Loredana Groza și Zdob și Zdub.

Recital Alexandra Stan la Gala Luxury pe 23 noiembrie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Sâmbătă, în colaborare cu grupul internațional educativ Global Citizen, oameni de top și personalități din întreaga lume au participat la mitingul "Stand Up For Ukraine". Utilizatorii au putut participa la eveniment prin hashtag-ul #StandUpForUkraine si au cerut sprijin tangibil pentru Ucraina și o soluție la criza umanitară care continuă să escaladeze după invazia armatei ruse din 24 februarie.

Summit-ul intenționează să mobilizeze oamenii de pe rețelele de socializare pentru a face presiuni asupra liderilor guvernamentali și corporativi pentru a oferi fonduri suplimentare de urgență necesare pentru a ajuta milioanele strămutate de invazia din Ucraina și de alte conflicte din întreaga lume, inclusiv Yemen, Sudanul de Sud și Afganistan.

Artiști români precum Alessiah, Alexandra Stan, Alex Parker, Celelalte Cuvinte, COMA, Holograf, Iris Nelu Dumitrescu, Liviu Teodorescu, Luna Amară, Loredana Groza, Manuel Riva, Marius Moga, Viţa de Vie (Adrian Despot), VUNK (Cornel Ilie) sau Zdob şi Zdub s-au alăturat campaniei "Stand Up For Ukraine".

Global Citizen este cea mai mare mișcare din lume de acționari și factori de impact dedicate punerii capăt sărăciei extreme ACUM. Susținut de Global Citizen, summitul Stand Up for Ukraine a fost dezvăluit sâmbătă (26 martie) de președintele Comisiei Europene, Ursula von der Leyen și de premierul canadian Justin Trudeau, și are scopul de a juca mult mai mult decât un rol de bine în aceste vremuri dificile. Odată cu mișcarea socială care se întinde pe tot globul, se speră că inimile, mințile și portofelele lumii se vor deschide pentru refugiați și vor aduce miliarde de dolari în ajutor.

La mitingul digital "Stand Up For Ukraine" au participat și The Weeknd, Alanis Morissette, Alejandro Sanz, Annie Lennox, Billie Eilish, Billy Joel, Celine Dion, Chris Isaak, Chris Rock, Demi Lovato, Elton John and David Furnish, FINNEAS, Hugh Jackman, Jon Batiste, Jonas Brothers, Juanes, Kacey Musgraves, Katy Perry, Leon Bridges, Luke Combs, Madonna, Miley Cyrus, Mirai, Ozzy Osbourne, Pearl Jam, Pharrell Williams, Priyanka Chopra Jonas, Radiohead, Red Hot Chili Peppers, Ryan Tedder, Stevie Nicks, Stevie Wonder, Tame Impala, U2