INFO CONCERT:
2CELLOS

Lecţie de rock clasic cu Nazareth la Bucureşti (foto-video)

Nazareth a concertat vineri seară, 27 ianuarie 2012, la Hard Rock Cafe în cadrul turneului de promovare a albumului Big Dogz, cel de-al 22-lea album de studio din carieră.
Concert Nazareth, Bucuresti, 27.01.2012, Foto: infomusic.ro

Dan Mc Cafferty (Nazareth) la Bucuresti pe 27 ianuarie 2012

În deschidere au cântat cei de la Trooper, însoţiţi pe scenă pentru două piese de Blaze Bayley, solistul trupei Iron Maiden din perioada 1994-1999. Spiritele s-au încins de-a binelea pe ritmurile melodiei Fear of the Dark, cântată de fosta voce a trupei legendare, iar puţin după ora 22.00, atmosfera a devenit incendiară odată cu apariţia pe scenă a celor patru membri de la Nazareth. Cu prezenţă de spirit şi permanent dialog cu publicul, Dan McCafferty, solistul formaţiei scoțiene a încântat pentru aproape 2 ore, publicul fidel strâns în faţa scenei.

Pete Agnew, Nazareth

Nazareth îi reunește în prezent pe vocalul Dan McCafferty, basistul Pete Agnew, chitaristul Jimmy Murrison (în ultimii 16 ani) și tânărul baterist Lee Agnew (fiul luiPete). Concertul a fost deschis de acordurile melodiei Please Don't Judas Me şi a continuat frenetic cu foarte cunoscutele Hair of the Dog, Sunshine, Whiskey Drinking Woman şi Dream on.

Jimmy Murrison, Nazareth

După încheierea reprezentaţiei, publicul a scandat minute în şir numele Nazareth, nerăbdător parcă să asculte Love Hurts, piesa de temelie a formaţiei. Şi da, după ce s-au lăsat aşteptaţi ceva vreme, rockerii au revenit pentru bis, completând seara cu ritmurile baladei în aplauzele fanilor. Dan McCafferty a zâmbit dezaprobându-și versul cântat "I'm young, I know". La cei 65 de ani, Dan McCafferty a avut norocul (după spusele sale) să-și păstreze vocea aparte. A încheiat concertul de la București cu un cântec scoțian - My White Bicycle (inclus și pe Greatest Hits, 1975).

Dan McCafferty, Pete Agnew, Lee Agnew

Nazareth cântând Sunshine la Hard Rock Cafe București

Fotografii de la concertul Nazareth