Lecţie de rock clasic cu Nazareth la Bucureşti (foto-video)

Nazareth a concertat vineri seară, 27 ianuarie 2012, la Hard Rock Cafe în cadrul turneului de promovare a albumului Big Dogz, cel de-al 22-lea album de studio din carieră.

Concert Nazareth, Bucuresti, 27.01.2012, Foto: infomusic.ro

În deschidere au cântat cei de la Trooper, însoţiţi pe scenă pentru două piese de Blaze Bayley, solistul trupei Iron Maiden din perioada 1994-1999. Spiritele s-au încins de-a binelea pe ritmurile melodiei Fear of the Dark, cântată de fosta voce a trupei legendare, iar puţin după ora 22.00, atmosfera a devenit incendiară odată cu apariţia pe scenă a celor patru membri de la Nazareth. Cu prezenţă de spirit şi permanent dialog cu publicul, Dan McCafferty, solistul formaţiei scoțiene a încântat pentru aproape 2 ore, publicul fidel strâns în faţa scenei.

Pete Agnew, Nazareth

Nazareth îi reunește în prezent pe vocalul Dan McCafferty, basistul Pete Agnew, chitaristul Jimmy Murrison (în ultimii 16 ani) și tânărul baterist Lee Agnew (fiul luiPete). Concertul a fost deschis de acordurile melodiei Please Don't Judas Me şi a continuat frenetic cu foarte cunoscutele Hair of the Dog, Sunshine, Whiskey Drinking Woman şi Dream on.

Jimmy Murrison, Nazareth

După încheierea reprezentaţiei, publicul a scandat minute în şir numele Nazareth, nerăbdător parcă să asculte Love Hurts, piesa de temelie a formaţiei. Şi da, după ce s-au lăsat aşteptaţi ceva vreme, rockerii au revenit pentru bis, completând seara cu ritmurile baladei în aplauzele fanilor. Dan McCafferty a zâmbit dezaprobându-și versul cântat "I'm young, I know". La cei 65 de ani, Dan McCafferty a avut norocul (după spusele sale) să-și păstreze vocea aparte. A încheiat concertul de la București cu un cântec scoțian - My White Bicycle (inclus și pe Greatest Hits, 1975).

Dan McCafferty, Pete Agnew, Lee Agnew

Nazareth cântând Sunshine la Hard Rock Cafe București

Fotografii de la concertul Nazareth

Citește interviul INFOMUSIC cu solistul Dan McCafferty!

Paul Ciuci de la Compact este invitat în cadrul concertului aniversar TROOPER 25 de la Arenele Romane

Paul Ciuci a acceptat invitația de a se alătura formației Trooper în cadrul concertului aniversar pe care îl va susține în iunie la Arenele Romane. Membrii grupului se simt onorați că muzicianul va urca pe scenă alături de ei, albumele Compact fiind mărturii ale unei cariere de neegalat și ale unei vieți dedicate publicului.

Paul Ciuci (voce, chitară) în cadrul concertului COMPACT - Ca pe vremuri, Arenele Romane, 15 iunie 2017
Paul Ciuci (voce, chitară) în cadrul concertului COMPACT - Ca pe vremuri, Arenele Romane, 15 iunie 2017 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Povestea Compact a marcat deja mai multe generații datorită compozițiilor lui Paul Ciuci, care a scris istorie în muzica românească creând unele dintre cele mai iubite cântece ale ultimilor 40 de ani: "Fata din vis", "Cântec pentru prieteni", "Stai cu mine", "Jocul ielelor", "Mi-e tare dor de tine", "Dă-mi o veste", "Un alt început". Puțini artiști se pot lăuda astăzi atât cu o bază loială de fani cu vechime, cât și cu generații tinere, care iubesc creativitatea neîntreruptă a muzicianului Paul Ciuci.

Coiotu: "Pentru noi, Paul reprezintă un model și un reper. (...) Eu, unul, nu mai cunosc pe nimeni ca el; este un artist desăvârșit, care trăiește prin și pentru muzică"

"Ne bucurăm teribil de mult să împărțim din nou scena cu Paul Ciuci. Paul ne-a fost alături și la evenimentul «Trooper 20 de ani». Pentru noi, Paul reprezintă un model și un reper. Am învățat o mulțime de lucruri numai discutând cu el despre muzică. Eu, unul, nu mai cunosc pe nimeni ca el; este un artist desăvârșit, care trăiește prin și pentru muzică.

Timbrul vocal, felul în care cântă la chitară, capacitatea incredibilă de a scrie atât de multe piese bune, toate aceste lucruri îl plasează în galeria marilor artiști. Suntem onorați ca de ziua noastră să îl avem lângă noi pe unul dintre Legendari! Prin cântecele Compact, am simțit dinainte de a avea ocazia să ne cunoaștem cu Paul că ne este un bun prieten. Am așa de multe povești frumoase pe care trebuie să le împart cu voi, încât nu mai am răbdare! Ne vedem la Arenele Romane să povestim și să cântăm. Muzica unește suflete!", a declarat Coiotu'.

OLYMPUS MONS vor deschide concertul Trooper. Una dintre cele mai tinere trupe din scena rock românească, Olympus Mons sunt câștigătorii din 2020 ai festivalului Posada. Pe scenă vor mai urca și alți invitați surpriză, printre care și tenorul Alin Stoica.

Prețuri bilete la concertul Trooper 25:

• Publicul poate achiziționa bilete la prețul de 53 de lei sau 106 lei. Pentru a respecta legea în vigoare, numărul biletelor este limitat.

În cei 25 de ani de activitate, Trooper a lansat nouă albume de studio, a cântat pentru mai mult de 700.000 de oameni, în peste 850 de concerte, și a urcat pe scenă alături de Iron Maiden, Scorpions, Judas Priest, Whitesnake, Europe, Manowar, Nazareth, WASP etc.

Trooper a făcut show la iUmor; Cheloo a promis o colaborare cu trupa metal

Cu două săptămâni în urmă iUmor oferise un teaser cu privire la un număr muzical al grupului Trooper în emisiune. S-ar fi potrivit la fix pe 24 martie, de ziua lui Cheloo, dar a fost difuzat pe 7 aprilie, în cel mai nou episod al show-ului de umor de la Antena 1. Momentul se poate urmări în articol.

Trooper Coruptia Ucide iUmor Sezonul 10 2021
Trooper Coruptia Ucide iUmor Sezonul 10 2021 │ FOTO: Antena 1

Cheloo a părut bulversat în acest episod, trolland colegii ca în "Cable Guy" şi suferind de angoase şi astenie de primăvară. L-a scos din melancolie formaţia Trooper cu un metal energic, iar juratul a fost atât de încântat de solo-urile înlănţuite cu vocea lui Alin Dincă pe piesa "Corupţia Ucide" încât a promis că va scoate o piesă cu Trooper. De fapt proiectul are un an şi 8 luni, dar Cheloo nu a mai apucat să onoreze invitaţia la colaborare. Rapperul a dat mâna cu solistul Trooper la final şi a primit un şi un vin cadou de la liderul grupului.

Cheloo a declarat şi că acesta ar fi putea doar începutul, pentru a aduce şi alte formaţii din alte genuri muzicale la iUmor. Reprezentaţia a fost încărcată de energie, iar Delia a dat din cap în ritm cu muzica, în vreme ce Şerban Copoţ a fredonat toate versurile. Mihai Bendeac părea puţin cam scos din elementul său, nefiind tentat să "rock out".

Cel mai nou episod din sezonul 10 iUmor 2021 a inclus un număr de roast din partea lui Albert Einstein, jucat magistral de Cristi Iacob. Am avut şi un număr de balet supraponderal, dar şi un moment de muzică lăutărească cu Lorraine şi Marian Baicu. Andrei Garici, Ştefan Creangă şi Radu Carbon au făcut numere de stand up reuşite şi sigur vom mai auzi de ei.

La episodul de pe 1 aprilie am văzut-o pe Rodica Popescu Bitanescu în rolul Reginei Elisabeta a II-a, cu un roast istoric. Au mai fost la iUmor în acest sezon şi Toma Alexandru şi Cristi Popesco cu un umor legat de pandemie, relaţii de cuplu şi curieri.

Trooper sărbătoreşte 25 de ani de activitate în 2021, cu un mega concert programat pentru 12 iunie 2021. Invitatul special este tenorul Alin Stoica.

Tenorul Alin Stoica este invitat în cadrul concertului aniversar TROOPER 25 de la Arenele Romane

Alin Stoica va fi alături de membrii formației Trooper în cadrul concertului aniversar de pe 12 iunie 2021. Îndrăgitul tenor a cântat de-a lungul anilor alături de nume sonore ale muzicii clasice, precum Placido Domingo, Jose Carreras și soprana Angela Gheorghiu.

Trooper și Alin Stoica
Trooper și Alin Stoica │ FOTO: PR

Tenorul Alin Stoica a acceptat invitația de a urca pe scenă alături de Trooper pentru o surpriză muzicală. Nu este pentru prima dată când muzicienii cântă împreună. Alin, un muzician cu experiență concertistică uriașă, este tenor al Operei Naționale București. A jucat roluri importante: Alfredo din „Traviata" de Giuseppe Verdi, Turridu din "Cavaleria Rusticana" de Pietro Mascagni, Rodolfo din "La Boheme" de Giacomo Puccini, Don Jose din "Carmen" de Georges Bizet și altele. Lucrarea lui de suflet rămâne opereta românească "Lăsați-mă să cânt" de Gherase Dendrino. Pe lângă alte premii, Alin Stoica a câștigat premiul "Matei Brâncoveanu" pentru rezultate incredibile în muzică și premiul "Luciano Pavarotti", înmânat de însăși soția celebrului tenor, Nicoletta Mantovani. Datorită acestei reușite, Alin a primit invitația de a cânta la Arena di Verona, în cadrul concertului omagial prilejuite de împlinirea a zece ani de la dispariţia lui Luciano Pavarotti. La acest eveniment a cântat alături de nume sonore în lumea muzicii, cum ar fi: Placido Domingo, Jose Carreras, soprana Angela Gheorghiu și alții.

Coiotu': "Din punctul meu de vedere, Alin este cel mai bun tenor român al ultimilor 30 de ani"

"Alin Stoica ne este un prieten de suflet. Ne bucurăm mult că a răspuns afirmativ invitației noastre. Am cântat de multe ori împreună și de fiecare dată au rămas în urmă niște momente deosebite. Din punctul meu de vedere, Alin este cel mai bun tenor român al ultimilor 30 de ani. Vocea lui este cu adevărat specială. Mai rar am văzut în România oameni care să aibă atâta bucurie în momentul în care urcă pe scenă. Apreciez enorm atât vocea uriașă pe care o are Alin, cât și curajul muzical. Este nevoie de mult curaj să te arunci în toate rolurile pe care le-a purtat el pe diverse scene din lume. Ne vedem la Arenele Romane", a declarat Coiotu'.

OLYMPUS MONS vor deschide concertul TROOPER. Una dintre cele mai tinere trupe din scena rock românească, Olympus Mons sunt câștigătorii din 2020 ai festivalului Posada. Pe scenă vor mai urca și alți invitați surpriză.

Prețuri bilete la concertul TROOPER 25:

26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9