Las Pistolas - Călătorie în timp pe ritm de Rock 'n' Roll

Cei de la Las Pistolas au transformat o seară obișnuită la Hard Rock Cafe într-una specială, plină de energie și dans pe ritmuri de rock 'n' roll.

Concert Las Pistolas În Hard Rock Cafe - 9 martie 2013

O chitară, un contrabas electric, un set de tobe și multă energie. De atât are nevoie formația Las Pistolas pentru a transforma o seară obișnuită într-una specială, chiar nebună. Lucru care s-a văzut sâmbătă, 9 martie, în Hard Rock, unde trioul a dat un recital live și le-a oferit, celor prezenți un show rock 'n' roll de neuitat. Și pentru că nu există rockabilly fără dans, câteva doamne mai îndrăznețe s-au ridicat de la mese, și-au abandonat pentru o vreme partenerii și au dansat pe ritmurile inconfundabile ale celor 3 britanici carismatici care au fost un zâmbet toată seara.

Relaxați, cu glumele la ei și dornici să le ofere celor prezenți o porție de rock 'n' roll adevărat, membrii formației Las Pistolas au fost neobosiți, intrepretând atât melodii originale, precum și coveruri ale unor celebre piese de gen. Au făcut senzație cu "Do or die", "Oh boy" și "Lady Luck", printre solo-urile inventive și melodii vibrante au strecurat câncete noi, precum "Coming Home With Me", au chemat fetele la dans pe acordurile pieselor "Black Window", "Sunday Lover" sau "Tennessee Zip" și au încheiat cu "Sad But True" o seara nebună de rock 'n' roll în stilul celor cu care se răsfățau americanii în anii ’60.

Formația Las Pistolas a luat ființă în anul 2007 în Marea Britanie, iar în 2008 a lansat primul E.P., "The Legend Begins" cu care a câștigat simpatia ascultătorilor BBC Radio. Trei ani mai târziu, membrii trupei au scos și primul album, "Deadly Combination", care conține 15 piese. Prin acest disc, trupa a câștigat un loc de seamă în rândul artiştilor genului rockabilly. Anul trecut, grupul a înregistrat un nou material, intitulat "Creepy Christmas Party".

În ceea ce privește stilul rockabilly, acesta a apărut în anii '50, când mai mulţi artişti de culoare au abordat stilul country, o combinaţie între rock 'n' roll și muzica hillbilly (care în acea perioadă făcea referire la muzica country), de unde şi numele stilului.

Setlist concert Las Pistolas, Hard Rock Cafe, 9 martie 2013:

1. Fishnet Stocking's
  2. Do Or Die