Lake of Tears la OST Fest 2012 - VEZI FOTO-VIDEO

OST Fest 2012 mi-a prilejuit cea de-a doua întâlnire live cu Lake of Tears. Față de anul trecut, acum au cântat în plină zi, pe un soare dogoritor, iar ăsta nu fost un lucru prea plăcut pentru nimeni. Fanii s-au strâns cu puțin timp înaintea cântării, semn că se ascundeau pe la umbră, stingându-și setea, valorificând jetoane de 6 lei

Lake of Tears la OST Fest 2012
Lake of Tears la OST Fest 2012

OST Fest 2012 mi-a prilejuit cea de-a doua întâlnire live cu Lake of Tears. Îmi amintesc că le-am ratat prima vizită la București, atunci când au cântat întâia oară în fața a vreo 1000 de oameni strânși la sala de sport din Agromonie. Erau aduși atunci de băieții de la Metalfan.ro aflați în focul pasiunii lor pentru metal și rock, emisiunea lor Metal Arena de pe CityFM  punându-mă în contact cu muzica lor prin The Greyman.

Solistul Daniel Brennare, Lake of Tears la OST Fest 2012

I-am văzut poate în cele mai bune condiții la Arenele Romane în 2011, atunci când umbra serii și amfiteatrul de inspirație romană au potențat trăirea rockului scandinav. Cu acea ocazie, un fan a cutezat să-și ceară iubita pe scenă, bineînțeles prin mijlocirea lui solistului Daniel Brennare și a organizatorilor Project Events. Filmarea InfoMusic de la acea dată a făcut înconjurul net-ului și a televiziunilor. Prin urmare, m-am interesat și acum despre cei doi fani – Ciprian și Cristiana. Sunt împreună, chiar dacă cererea în căsătorie nu s-a concretizat încă. Au asistat la concert și au primit un autograf de la Daniel pe setlist. Lista melodiilor poate fi consultată mai jos.

Setlist Lake of Tears

OST Fest 2012, 17 iunie 2012

1. Taste of Hell
  2. Illwill
  3. Raven Land
  4. The Greymen
  5. Demon you – Lily Anne
  6. House of the Setting Sun
  7. Boogie Bubble
  8. So Fell Autumn Rain
  9. Forever Autumn
  10. Crazyman

Cu prilejul OST Fest, i-am întâlnit pe solistul Daniel Brennare și pe toboșarul Johan Oudhuis chiar înaintea concertului. Am vorbit printre altele despre cel mai nou clip, cel pentru House of the Setting Sun, în care au fost folosite imagini din timpul turneului din China de la începutul acestui an. Vom reveni foarte curând cu interviul pe InfoMusic.ro.

La concertul Lake of Tears - OST Fest 2012

Față de anul trecut, Lake of Tears au cântat acum în plină zi, pe un soare dogoritor, iar ăsta nu fost un lucru prea plăcut pentru nimeni. Fanii s-au strâns  cu puțin timp înaintea cântării, semn că se ascundeau pe la umbră, stingându-și setea, valorificând jetoane de 6 lei :) Un marș de trompetă a marcat intrarea trupei pe scenă, solistul salutând publicul imediat după primul cântec, The Taste of Hell, remarcând și el căldura teribilă din acea după-amiază.

Primele două piese au fost de pe noul album Illwill, concertul continuând pe binecunoscute Raven Land și The Greymen - recunoscute de fani de la primele acorduri.

Lake of Tears la OST Fest 2012

Lake of Tears la OST Fest 2012

Dacă din Fire Ring nu puteai estima audiența, am avut norocul să pot urca pe scenă spre final. Să fi fost în jur de 5000 de spectatori,  suficient de mulți pentru ora 16:30. Aglomerația a luat volum cu W.A.S.P., Megadeth și Motorhead, ziua de duminică fiind cea mai aglomerată din festival.

Lake of Tears la finalul conertului de la OST Fest 2012

Concluzionând, Lake of Tears se bucură de mulți fani la București, fapt observat și de Jörg Düsedau, managerul trupei, pe forumul oficial de pe lakeoftears.net .Trupa are unde și de ce să revină. O așteptăm cu drag pentru a răspunde iar scandărilor Lake of Tears - Lake of Tears - Lake of Tears ce-au răsunat la finalul concertului de la OST Fest 2012.