jazz, rock

Jan Akkerman - Minor Details. Major Pleasure

La 17 ani distanță de la primul concert în România, Jan Akkerman a revenit la București. Recitalul său a făcut parte din turneul ce promovează cel mai recent material discografic, "Minor Details" din 2011. Akkerman a adunat vineri seara în Hard Rock Cafe fani de toate vârstele îndrăgostiți de chitara olandezului.

Jan Akkerman in concert la Hard Rock Cafe Bucuresti pe 23 noiembrie 2012

La 17 ani distanță de la primul concert în România, Jan Akkerman a revenit la București. Recitalul său a făcut parte din turneul ce promovează cel mai recent material discografic, "Minor Details" din 2011. Akkerman a adunat vineri seara în Hard Rock Cafe fani de toate vârstele îndrăgostiți de chitara olandezului, care se poate lăuda în cariera lui atât cu duete de excepție cu BB King, Charlie Bird, Cozy Powell și Ice T, dar și cu o mulțime de albume solo.

Maestru emerit al chitarei, Akkerman nu s-a lăsat prea mult așteptat și i-a vrăjit pur și simplu pe cei prezenți cu farmecul coardelor sale prin combinația de progressive rock și jazz-rock. Mai mult, împreună cu instrumentiștii Coen Molenaar (clape), Wilbrand Meischke (bass) și Marijn van den Berg (tobe), Akkerman a dus la extrem fuziunea dintre jazz și rock, fascinând audiența prin stilul său experimental, dar și prin relaxarea, pasiunea și căldura pe care a transmis-o de pe scenă.

Instrumentistii lui Jan Akkerman in concert la Hard Rock Cafe Bucuresti pe 23 noiembrie 2012

Recitalul lui Akkerman - considerat de critici ca fiind o continuare a C.U. - a fost primul concert din seria Guitar Masters, care se va desfășura în Hard Rock Cafe în perioada următoare. Ținând cont de succesul pe care l-a avut show-ul olandezului, este de așteptat ca inițiativa celor de la Cavalleria Events să prindă la publicul român iubitor de muzică adevărată și atmosfera de poveste.

Poze de la concertul lui Jan Akkerman din Hard Rock Cafe