Inima spune, Brenciu face, publicul aplaudă - FOTO

Horia Brenciu în concert la Sala Palatului (22 martie 2012)

Pentru Horia Brenciu lucrurile sunt simple. Spectacolul înseamnă divertisment, muzica se face din inimă, iar publicul trebuie să simtă și să trăiască tot ceea ce transmite cel de pe scenă. Cu elemente bine stabilite de la bun început, suprinderea nu poate să apară atunci când Călin Goia de la Voltaj se ridică din public și începe să cânte cu prietenul Horia, nici când scena se mută în public și nici atunci când concurenții din echipa sa de la Vocea României îl acompaniază pentru a completa un spectacol mai ”acrobatic”decât un număr de circ în ce privește varietatea emoțiilor transmise. Astfel s-a desfășurat seara de 22 martie, când Sala Palatului a găzduit primul spectacol din seria celor patru concerte ”Fac ce-mi spune inima”.

Click pentru fotografii din concertul lui Horia Brenciu

Concertul a fost un carnaval al bucuriei de a cânta și a împărtăși poftă de viață. Cu o prelungire până în inima publicului, scena a funcționat ca o punte pe care Horia Brenciu a folosit-o fără stânjeneală pentru a ajunge în rândurile spectatorilor săi. I-a avertizat, de altfel, de la bun început, că la acest concert toată lumea trebuie să se implice și că au un rol activ în componența spectacolului. Iar sala, plină până la refuz, a încuviințat în a-și accepta poziția desemnată, recompensându-l cu aplauze atât pe el, cât și pe invitații săi.

Horia Brenciu în public la Sala Palatului (22 martie 2012)

Au urcat pe scenă și au coborât printre spectatori rând pe rând: Daniel Max Dragomir, Irina Tănase, Cristina Vasiu, Vlad Stoia,  Beatrice Vlădan, Claudiu Mirea, Vlad Gliga, Lucia Dumitrescu și Krisztina Koszorus, toți foști concurenți ai emisiunii ”Vocea României”. Iuliana Pușchilă, finalista și favorita lui Horia Brenciu nu a putut fi prezentă, din cauza unei probleme de sănătate, însă melodia ”Vocea ta” a readus-o în atenția publicului prin interpretarea live a celui de pe scenă în duet cu vocea înregistrată a Iulianei.

Călin Goia și Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Călin Goia, solistul trupei Voltaj, a adăugat și el prin interpretarea sa o notă în plus de emoție și diversitate. La acest capitol a contribuit substanțial și apariția pe scenă a lui Guess Who și a lui Grassu XXL, alături de care Horia Brenciu a interpretat melodia ”Diamantele se sparg”.

Seria numelor cunoscute a fost completată și de o apariție neașteptată a unui tânăr chitarist pe nume Alex, care, conform spuselor lui Horia Brenciu, a reușit să îl impresioneze printr-o înregistrare pe care a postat-o pe pagina sa de facebook. Dezinvoltura și talentul său la o vârstă atât de fragedă l-a determinat pe Horia să-l invite să  concerteze alături de el, deși, până la momentul respectiv, Alex nici măcar nu știa unde se află Sala Palatului și cu atât mai puțin ce nume importante din industria muzicală au urcat pe aceeași scenă pe care uma să urce și el.

Spectacolul s-a încheiat cu firescul bis și ropote de aplauze, care nu s-au potolit decât atunci când scena a rămas goală minute în șir.

Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Un comentariu

Horia Brenciu, la "Rețeaua de idoli": "Îmi e frică de penibil"

Horia Brenciu a vorbit despre copii, tenis și vulnerabilitate în emisiunea "Rețeaua de idoli". Artistul a mărturisit că de-a lungul carierei a avut parte și de momente penibile, exemplificând câteva dintre ele.

Horia Brenciu & HB Orchestra la Cerbul de Aur pe 31 august 2018 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Horia Breciu este unul dintre cei mai longevivi, talentați și versatili artiști din România, trecând cu succes de la televiziune la actorie și la muzică de-a lungul unei cariere de aproape 30 de ani. Emisiuni precum "Robingo", "Tip Top Minitop", "Kiki RikiMiki" sau "Sarabanda" nu ar mai fi fost la fel fără Horia Brenciu, personalitatea lui expansivă punându-și amprenta asupra acestor show-uri televizate.

Invitat în emisiunea "Rețeaua de idoli", Horia a discutat deschis cu Irina Păcurariu atât despre viața personală, cât și despre cariera lui. Filmarea a avut loc la Academia lui de arte, un loc în care artisul se simte ca acasă. Horia Brenciu a răspuns fără inhibiții la întrebări legate de familie și viața în pandemie, în care singura scenă pe care mai poate urca este doar ecranul unui telefon.

Horia Brenciu: "Noua generație nu are frica de penibil"

Așa cum îl știm, expansiv, volubil si înzestrat din plin cu simtul umorului, Horia a mai vorbit și despre copii și tenis, noua lui mare iubire, dar și despre cât de vulnerabil ești fără public, sau cum a depășit anii în care nu și-a permis să-și sărbătorească ziua de naștere.

"Mă descopăr în fiecare zi. Mie îmi e frică de penibil! Am învățat, am trăit faze penibile în viața mea. Momentele penibile pe care le-am trăit au fost dureroase pentru mine - că au fost înlocuiri de nume Compact/Contact sau Margareta Pogonat/Margareta Pâslaru. Noua generație nu are frica de penibil. Eu le-am spus și elevilor mei că nu trebuie să faci momentul perfect, momentul de umanitate și stângăcie ajunge la sufletele oamenilor", a declarat Horia.

Interviul cu Horia Brenciu va fi difuzat la TVR 2 duminică, pe 11 aprilie, de la ora 18:00 (în reluare luni, 12 aprilie, de la ora 21:00).

Revelion 2021 la televizor: alături de ce programe putem sărbători noaptea dintre ani

Revelionul este una dintre cele mai îndrăgite petreceri, fiind sărbătorită în fiecare an în cele mai variate moduri. Restaurante, cluburi, cabane montane sau locuri exotice sunt doar câteva dintre locurile în care oamenii întâmpină trecerea în noul an.

Dan Negru - "Revelionul Starurilor 2021"
Dan Negru - "Revelionul Starurilor 2021" │ FOTO: Antena 1

Pandemia de coronavirus ce a luat cu asalt întreaga lume a făcut ca și Revelionul să devină mai dificil de sărbătorit. Numeroasele restricții și îmbolnăviri i-au făcut pe oameni să fie mai precauți, iar posturile de televiziune sar în ajutorul acestora. Asta înseamnă ca anul acesta vom avea un Revelion încărcat de programe speciale, ce pot fi vizionate din confortul casei, alături de un pahar de șampanie.

PRO TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, Național TV, TVR 1 și TVR 2 sunt printre canalele de televiziune ce au programat o serie de filme și producții. Fie că vorbim despre emisiuni antrenante, concerte sau lungmetraje, fiecare telespectator care a decis să rămână acasă de Revelion va găsi, cu siguranță, ceva la care să se uite.

Program TV de Revelion:

PRO TV

Ultima noaptea din 2020 începe la PRO TV cu un episod special din show-ul "Las Fierbinți", de la 20:30. Urmează apoi comedia "A doua șansă", ce o are în rol principal pe Jennifer Lopez. Filmul începe la ora 21:30 și spune povestea Mayei Vargas, o femeie ambițioasă de 40 de ani, care este blocată într-un loc de muncă prost plătit, luptându-se cu frustrările visurilor neîmplinite.

La ora 23:30, UNTOLD dă start petrecerii cu show-ul special "ONE DAY-ÎNCEPUTUL". Emisiunea este prezentată de Pavel Bartoș și promite să le aducă telespectatorilor o mulțime de momente de neuitat. Smiley, Inna, Irina Rimes, Horia Brenciu și Grasu XXL vor avea interpretări special pregătite pentru cei aflați în fața televizoarelor în noaptea dintre ani, iar la miezul nopții, telespectatorii vor avea parte de un spectacol de artificii impresionant transmis de pe stadionul Cluj-Arena, casa UNTOLD.

RECOMANDARE: UNTOLD pregătește un show special de Revelion, ce va fi transmis la PRO TV

La ora 2:00 începe filmul "Proiectul X", urmat de o altă peliculă, ce îl are în rol principal pe Matthew McConaughey. Este vorba de "Goana după bani", ce va avea loc la ora 3:30.

Antena 1

Antena 1 a pregătit două show-uri speciale de Revelion. Este vorba de "Show și-așa" și "Revelionul Starurilor 2021". La ora 20:00 începe "Show și-așa", prezentat de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu. Spectacolul include momente muzicale și umoristice. Vedetele din platou se vor împărți în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu și se vor întrece în diferite probe. Printre invitații speciali ai emisiunii se numără Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia și Lupu Rednic, Grigore Gherman, Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI, Diana Matei, Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu, Silviu Petcu, Valentina Fătu şi Vasile Muraru.

Dan Negru a devenit, de-a lungul anilor, o emblemă în ceea ce privește emisiunile de Revelion. Prezența sa pe ecran, în noaptea dintre ani, nu putea să lipsească, astfel că prezentatorul invită publicul la "Revelionul Starurilor 2021". Show-ul e difuzat între orele 22:00 și 3:30 dimineața și promite muzică pentru toate gusturile, măști spectaculoase în spatele cărora se ascund celebrități din diverse domenii și multă voie bună. Matilda Pascal Cojocăriţa, Ştefan Cigu, Elena Merişoreanu, Nea Marin, Maria Buză, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Dan Bittman, Adriana Trandafir, Romică Ţociu, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Cătălin Crişan, Mihai Trăistariu, Ana Baniciu, Raluka, Dorian Popa, Connect-R și Giani Chiriţă sunt doar o parte dintre vedetele care vor urca pe scena spectacolului găzduit de Dan Negru.

Kanal D

De la ora 20:00 până la ora 2:00, Kanal D aduce în casele românilor show-ul "Hai noroc, România!". Prezentat de Bursucu si de Ana-Maria Barnoschi, "Hai noroc, România!" este show-ul dintre ani cu muzică live, momente inedite, dans, bucurie și Roata Norocului.

Pepe, Theo Rose, Jean de la Craiova, Jador, Mitoșeru, Emy Alupei, Gabriel Costin, Andrei Ciobanu, Ionuț Rusu și actorii din serialul de comedie "Moldovenii", Radu Țibulcă, Petronel Gongeanu și Andreea Lodbă, sunt câteva dintre vedetele care vor fi alături de telespectatori.

Prima TV

Pentru noaptea dintre ani, postul de televiziune a pregătit două filme de acțiune. La ora 22:00 începe pelicula "15 minute", în care un detectiv de la omucideri și șeful unui departament de pompieri fac echipă în încercarea de a opri un cuplu de criminali. Robert De Niro și Edward Burns joacă în rolurile principale.

După trecerea în noul an, de la 0:30, va fi difuzat filmul "Zi de instrucție", ce îi are în rolurile principale pe Denzel Washington, care a primit Premiul Oscar pentru cel mai bun actor pentru interpretarea sa, respectiv Ethan Hawke, care a fost nominalizat la Oscar pentru cel mai bun actor în rol secundar.

Național TV

De la ora 20:00, Național TV va difuza filmul "Ultimul soldat". Un soldat interpretat de Jackie Chan răpește un tânăr general al unui popor inamic (Lee-Hom Wang) ca apoi să-l târască într-o lungă și aventuroasă călătorie cu scopul de a colecta, într-un final, recompensa.

Programul continuă de la 22:00 cu "Start Revelion", un show prezentat de Diana Matei și Jean de la Craiova. Printre invitații speciali se numără Mioara Velicu, Theo Rose, Anna Lesko, Anda Adam, Claudia Pavel, Minodora și Emy Alupei, Nicu Paleru, Niculina Stoican, Cornel Borza, Ștefania Cleante și Relativ Kalo, Elena Radu și lăutarul Fane Dumitrache.

TVR 1

Noaptea de Revelion debutează cu finala emisiunii "Vedeta Populară". Alături de Iuliana Tudor, cinci tinere își vor disputa Trofeul Vedeta Populară și Marele premiu de 100.000 de lei în Marea Finală, pe 31 decembrie, de la ora 20.40.

De la 23:00, TVR propune un "Revelion la mine acas'", o petrecere organizată în curtea casei lui Mugur Mihăescu, la care vor participa Radu Pietreanu, Dan Bittman și alți actori sau cântăreți, precum și un trupă formată din două gemene talentate. Scris și regizat de Mugur Mihăiescu, programul "Revelion la mine acas'" vine cu "un divertisment care, în condițiile pe care toți le traversăm, să ofere privitorilor sentimentul că toți suntem la fel de afectați de ceea ce se întâmplă în jurul nostru, indiferent de statutul de <<vedetă>> sau cel de simplu spectator", a explicat gazda emisiunii.

De la ora 0:50 urmează "Revelion de tot râsul". Marius Gheorghiu, Magda Chihaia, Cristi Poe, Cristina Strecopitov și Vlad Gălățianu sunt protagoniştii unui show incendiar de comedie care va prezenta perspectiva românească asupra trecerii dintre ani prin momente spumoase de stand-up comedy, parodie muzicală, poezie comică sau magie.

Ce-ar fi noaptea de Revelion fără muzică de petrecere? De la ora 2:08 sunt difuzate cântece de petrecere, în emisiunea "Noaptea asta, nimeni să nu doarmă!". Şlagăre de ieri şi de azi vor fi interpretate de Constantin Lătăreţu, Mioara Velicu, Ion Ghiţulescu, Alexandru Mica, Gheorghe Gheorghe, Cristina Turcu Preda, Corina Dragomir, Valentin Grigorescu, Claudia Torop, Lucica Păltineanu, Nicolae Datcu, Andra Matei, Daniel Trifu şi Gheorghiţa Nicolae. Solişti instrumentişti: Georgiana Pană (nai), Theodor Pană (vioară), Marian Pană (vioară), Petrică Pană (vioară), George Udilă (clarinet), Nelu Radu (ţambal).

TVR 2

Programul de Revelion al postului TVR 2 promite două spectacole speciale. De la ora 20:00, are loc "#Împreună de Revelion" - Gala Telerevelioanelor". Telespectatorii se vor întâlni cu marii actori Florin Piersic, Ion Dichiseanu și Horațiu Mălăele, alături de gazdele Corina Dănilă şi Dragoş Huluba, dar și de actorii Bogdan Mălăele, Marius Rizea, Mirela Zeţa și Silviu Debu într-o serie de momente umoristice.

La ora 23:30 începe "FUEGOVELION - DIN COLECȚIA DE ANUL NOU!", un program cu vedete, muzică bună, atmosferă de sărbătoare și cadouri speciale. Într-o noapte memorabilă, alături de Paul Surugiu vor urca pe scenă Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Ionuț și Doinița Dolănescu, Lora, alături de care Fuego va lansa un super-duet, Elena Gheorghe, Irina Loghin, Mirabela Dauer, Sofia Vicoveanca, Anna Lesko, Anastasia Lazariuc, Paul Ananie, Andreea Haisan, Oana Tomoioagă, Gabriel Dumitru, Alexandru Brădățăn, Marcel Pavel, Constantin Enceanu, Mioara Velicu, Gabriel Dorobanțu, Raoul, Laura Lavric, Alesis, Simona Florescu, Petre Geambașu și Doina Spătaru.

De la ora 4:25 publicul este invitat la Petrecerea Clejanilor, alături de lăutari îndrăgiţi. Melodiile nemuritoare ale lui Gică Petrescu, reunite sub titlul "Ia, mai toarnă un păhărel", de la ora 5:15, vor completa dimineața primei zile a anului 2021, la TVR 2.

UNTOLD pregătește un show special de Revelion, ce va fi transmis la PRO TV

UNTOLD le pregătește fanilor un super party de Revelion. Intitulată "DAY ONE - ÎNCEPUTUL", emisiunea va fi difuzată de PRO TV, pe 31 decembrie. Află mai multe detalii.

UNTOLD - DAY ONE ÎNCEPUTUL
UNTOLD - DAY ONE ÎNCEPUTUL │ FOTO: UNTOLD

DAY ONE - ÎNCEPUTUL va fi prezentat de Pavel Bartoș, cu începere de la ora 23.30 și va dura până la ora 02.00. Smiley, Inna, Irina Rimes, Horia Brenciu și Grasu XXL vor avea momente special pregătite pentru cei aflați în fața televizoarelor în noaptea dintre ani, iar la miezul nopții, telespectatorii vor avea parte de un spectacol de artificii impresionant transmis de pe stadionul Cluj-Arena, casa UNTOLD. Din această emisiune nu putea să lipsească nici Cabral, care a fost în acest an gazda producțiilor Overnight și Sparks of Magic.

David Guetta pregătește un show de excepție

David Guetta va avea un show special pentru noaptea de Revelion, ce va fi transmis pe întreaga planetă. Evenimentul va fi transmis de PRO TV, ca parte a show-ului special de Revelion pregătit de UNTOLD. Artistul pregătește un spectacol impresionant de lumini, lasere, dar vine și cu muzică nouă. Pe lângă piesele care l-au consacrat, artistul aduce și piese compuse și inspirate de acest an pandemic, piese care conțin mesaje de speranță și iubire.

Mai multe surprize de la DJ-i internaționali

Tot pe 31 decembrie, pe pagina de YouTube a festivalului UNTOLD, începând cu ora 22.00, fanii vor avea parte de un show al unor DJ-i internaționali îndrăgiți. Este vorba de NERVO, duo-ul feminin din muzica electronică, care pregătește un show de Revelion creat special pentru fanii din România, Quintino care a fost prezent pe mainstage-ul multor festivaluri mari din întreaga lume, Bassjackers și Julian Jordan.

La miezul nopții, cei aflați pe pagina de YouTube a festivalului vor putea urmări "ceremonia de închidere" a anului 2020 cu un foc de artificii impresionant transmis de la Cluj-Arena. De asemenea, fanii vor avea ocazia să împartă același ecran cu artistul favorit prin camerele de zoom care vor fi puse la dispoziție de organizatorii festivalului UNTOLD.

Recent, UNTOLD a anunțat un nou concept de eveniment. În iunie 2021 va avea loc prima ediție a UNTOLD Odyssey - un festival de 5 zile organizat pe un vas de croazieră, în Marea Mediterană. La bordul vasului vor urca unii dintre cei mai mari artiști și DJ-i de pe glob.