Inima spune, Brenciu face, publicul aplaudă - FOTO

Horia Brenciu în concert la Sala Palatului (22 martie 2012)

Pentru Horia Brenciu lucrurile sunt simple. Spectacolul înseamnă divertisment, muzica se face din inimă, iar publicul trebuie să simtă și să trăiască tot ceea ce transmite cel de pe scenă. Cu elemente bine stabilite de la bun început, suprinderea nu poate să apară atunci când Călin Goia de la Voltaj se ridică din public și începe să cânte cu prietenul Horia, nici când scena se mută în public și nici atunci când concurenții din echipa sa de la Vocea României îl acompaniază pentru a completa un spectacol mai ”acrobatic”decât un număr de circ în ce privește varietatea emoțiilor transmise. Astfel s-a desfășurat seara de 22 martie, când Sala Palatului a găzduit primul spectacol din seria celor patru concerte ”Fac ce-mi spune inima”.

Click pentru fotografii din concertul lui Horia Brenciu

Concertul a fost un carnaval al bucuriei de a cânta și a împărtăși poftă de viață. Cu o prelungire până în inima publicului, scena a funcționat ca o punte pe care Horia Brenciu a folosit-o fără stânjeneală pentru a ajunge în rândurile spectatorilor săi. I-a avertizat, de altfel, de la bun început, că la acest concert toată lumea trebuie să se implice și că au un rol activ în componența spectacolului. Iar sala, plină până la refuz, a încuviințat în a-și accepta poziția desemnată, recompensându-l cu aplauze atât pe el, cât și pe invitații săi.

Horia Brenciu în public la Sala Palatului (22 martie 2012)

Au urcat pe scenă și au coborât printre spectatori rând pe rând: Daniel Max Dragomir, Irina Tănase, Cristina Vasiu, Vlad Stoia,  Beatrice Vlădan, Claudiu Mirea, Vlad Gliga, Lucia Dumitrescu și Krisztina Koszorus, toți foști concurenți ai emisiunii ”Vocea României”. Iuliana Pușchilă, finalista și favorita lui Horia Brenciu nu a putut fi prezentă, din cauza unei probleme de sănătate, însă melodia ”Vocea ta” a readus-o în atenția publicului prin interpretarea live a celui de pe scenă în duet cu vocea înregistrată a Iulianei.

Călin Goia și Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Călin Goia, solistul trupei Voltaj, a adăugat și el prin interpretarea sa o notă în plus de emoție și diversitate. La acest capitol a contribuit substanțial și apariția pe scenă a lui Guess Who și a lui Grassu XXL, alături de care Horia Brenciu a interpretat melodia ”Diamantele se sparg”.

Seria numelor cunoscute a fost completată și de o apariție neașteptată a unui tânăr chitarist pe nume Alex, care, conform spuselor lui Horia Brenciu, a reușit să îl impresioneze printr-o înregistrare pe care a postat-o pe pagina sa de facebook. Dezinvoltura și talentul său la o vârstă atât de fragedă l-a determinat pe Horia să-l invite să  concerteze alături de el, deși, până la momentul respectiv, Alex nici măcar nu știa unde se află Sala Palatului și cu atât mai puțin ce nume importante din industria muzicală au urcat pe aceeași scenă pe care uma să urce și el.

Spectacolul s-a încheiat cu firescul bis și ropote de aplauze, care nu s-au potolit decât atunci când scena a rămas goală minute în șir.

Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Un comentariu

Irina Rimes a dezvăluit în podcastul lui Horia Brenciu că pregătește un concert la Sala Palatului, vorbind și despre planuri ipotetice de nuntă - VIDEO

Irina Rimes a cântat și a povestit alături de Horia Brenciu, în podcastul Lucruri Simple. Artista a oferit noi detalii cu privire la albumul "Acasă", pe care-l va lansa anul acesta, dezvăluind și că pregătește un concert inedit, primul de la Sala Palatului. Printre picături, s-a discutat și despre chestiuni sentimentale, Horia dorind să afle dacă o nuntă și un copil se regăsesc printre planurile ei de viitor.

Irina Rimes la podcastul lui Horia Brenciu
Irina Rimes la podcastul lui Horia Brenciu │ FOTO: Captură YouTube

O discuție cu Horia Brenciu nu putea avea loc decât într-un cadru festiv, așa că Irina Rimes a fost întâmpinată la podcast ca la nuntă, având și un meniu pe măsură, cu mâncăruri moldovenești. În această atmosferă jovială, Irina a vorbit despre muzică, iubire și planuri de viitor, atât pe plan profesional, cât și personal. Artista a anunțat că albumul "Acasă", la care lucrează de multă vreme, va fi lansat anul acesta.

Irina Rimes: "("Acasă") e despre întoarcerea la origini și la cine ești tu"

"De fiecare dată când mă pierd, mă întorc la începuturi și anul ăsta mă întorc la începuturi, mai ales. O să lansez un album, care se numește "Acasă", și piesele de pe acest album descriu o fată care, pe lângă relația eșuată, care i-a dat foarte mari bătăi de cap și de care s-a desprins foarte greu, s-a și pierdut din punct de vedere inspirațional. Nu mai știe despre ce să scrie. Despre el a scris deja două albume, industria o sufocă, Instagramul mă sufocă, TikTok-ul mă sufocă, aia mă sufocă, aia mă sufocă, nu mai am timp de muzică, ceea ce e cel mai important, cred eu.

Am decis să las totul și să mă apuc de album. De fapt să termin albumul pe care-l începusem de hă hă. Am luat o rulotă și am plecat spre casă, spre Chișinău, dar mai multe detalii atunci când o să apară albumul, pentru că am făcut un proiect mare. Cred că e cel mai mare proiect din viața mea, cel mai ambițios proiect pe care l-am avut vreodată, și am vrut să iasă la pachet cu toate. Cel mai important pentru mine este acest album, care se numește "Acasă" și în care sper să se regăsească multă lume. (...) E despre întoarcerea la origini și la cine ești tu", a detaliat Irina.

Unde ar face nuntă Irina Rimes

Relația artistei cu David Goldcher a fost, de asemenea, un punct de focus în discuția cu Horia. Cei doi au interpretat mai multe piese în limba franceză, Horia întrebând-o apoi direct pe Irina dacă își dorește să facă nuntă în România sau în Franța. Luată pe nepregătite, Irina a început să spună că pentru Franța plănuiește ceva restrâns. Dojenindu-l, apoi, pe Horia, că i-a dat vin, a reformulat. A menționat că discuția este ipotetică și a dezvăluit că ar face două evenimente.

"Ipotetic vorbind, dacă m-aș căsători, aș face o mică petrecere într-un châtelet (mic castel) în Franța, cu familia - familia lui, familia mea, prieteni foarte apropiați - și o nuntă moldovenească în România", a dezvăluit Irina.

Cât despre copii, Horia i-a prezis că va avea gemeni. Întrebată și cam în cât timp crede că va deveni mămică, Irina a mărturisit că și-ar dori să se întâmple cam într-un an, doi.

Vocea României și primul concert Irina Rimes la Sala Palatului

Horia și Irina au vorbit, printre altele, și despre Vocea României, despre concurenți preferați, dar și despre sesiunile de compus, unde lucrurile merg strună atunci când există chimie între compozitor și producător. Irina a mărturisit că Alex Cotoi este unul dintre producătorii cu care colaborează cel mai bine.

Pe final de podcast, Irina Rimes a anunțat că plănuiește primul ei concert la Sala Palatului, care va marca, cel mai probabil, lansarea albumului "Acasă"

"Horia, am să te invit la primul meu concert la Sala Palatului, la care lucrez", a anunțat Irina.

Podcastul s-a încheiat cu o serie de întrebări rapide. Întreaga discuție poate fi urmărită mai jos.