Sting
INFO CONCERT:
Hiromi feat. Edmar Castañeda
INFO CONCERT:
2CELLOS

Inima spune, Brenciu face, publicul aplaudă - FOTO

Pentru Horia Brenciu lucrurile sunt simple. Spectacolul înseamnă divertisment, muzica se face din inimă, iar publicul trebuie să simtă și să trăiască tot ceea ce transmite cel de pe scenă.... Continuare »
Horia Brenciu în concert la Sala Palatului (22 martie 2012)

Pentru Horia Brenciu lucrurile sunt simple. Spectacolul înseamnă divertisment, muzica se face din inimă, iar publicul trebuie să simtă și să trăiască tot ceea ce transmite cel de pe scenă. Cu elemente bine stabilite de la bun început, suprinderea nu poate să apară atunci când Călin Goia de la Voltaj se ridică din public și începe să cânte cu prietenul Horia, nici când scena se mută în public și nici atunci când concurenții din echipa sa de la Vocea României îl acompaniază pentru a completa un spectacol mai ”acrobatic”decât un număr de circ în ce privește varietatea emoțiilor transmise. Astfel s-a desfășurat seara de 22 martie, când Sala Palatului a găzduit primul spectacol din seria celor patru concerte ”Fac ce-mi spune inima”.

Click pentru fotografii din concertul lui Horia Brenciu

Concertul a fost un carnaval al bucuriei de a cânta și a împărtăși poftă de viață. Cu o prelungire până în inima publicului, scena a funcționat ca o punte pe care Horia Brenciu a folosit-o fără stânjeneală pentru a ajunge în rândurile spectatorilor săi. I-a avertizat, de altfel, de la bun început, că la acest concert toată lumea trebuie să se implice și că au un rol activ în componența spectacolului. Iar sala, plină până la refuz, a încuviințat în a-și accepta poziția desemnată, recompensându-l cu aplauze atât pe el, cât și pe invitații săi.

Horia Brenciu în public la Sala Palatului (22 martie 2012)

Au urcat pe scenă și au coborât printre spectatori rând pe rând: Daniel Max Dragomir, Irina Tănase, Cristina Vasiu, Vlad Stoia,  Beatrice Vlădan, Claudiu Mirea, Vlad Gliga, Lucia Dumitrescu și Krisztina Koszorus, toți foști concurenți ai emisiunii ”Vocea României”. Iuliana Pușchilă, finalista și favorita lui Horia Brenciu nu a putut fi prezentă, din cauza unei probleme de sănătate, însă melodia ”Vocea ta” a readus-o în atenția publicului prin interpretarea live a celui de pe scenă în duet cu vocea înregistrată a Iulianei.

Călin Goia și Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Călin Goia, solistul trupei Voltaj, a adăugat și el prin interpretarea sa o notă în plus de emoție și diversitate. La acest capitol a contribuit substanțial și apariția pe scenă a lui Guess Who și a lui Grassu XXL, alături de care Horia Brenciu a interpretat melodia ”Diamantele se sparg”.

Seria numelor cunoscute a fost completată și de o apariție neașteptată a unui tânăr chitarist pe nume Alex, care, conform spuselor lui Horia Brenciu, a reușit să îl impresioneze printr-o înregistrare pe care a postat-o pe pagina sa de facebook. Dezinvoltura și talentul său la o vârstă atât de fragedă l-a determinat pe Horia să-l invite să  concerteze alături de el, deși, până la momentul respectiv, Alex nici măcar nu știa unde se află Sala Palatului și cu atât mai puțin ce nume importante din industria muzicală au urcat pe aceeași scenă pe care uma să urce și el.

Spectacolul s-a încheiat cu firescul bis și ropote de aplauze, care nu s-au potolit decât atunci când scena a rămas goală minute în șir.

Horia Brenciu la Sala Palatului (22 martie 2012)

Raluca Tanasă este Editor la InfoMusic.ro.