Înapoi pe tărâmul de Kryptonită - FOTO

Deși nu au fost foarte mulți cei care au răspuns "prezent" joi seară la reunirea trupei Krypton, concertul a fost până la urmă ceea ce s-a dorit a fi de la bun început: o întâlnire cu prietenii, vechi și noi, cu fanii adevărați, într-o atmosferă intimă.

Concert Krypton Reunion in Hard Rock Cafe

Deși nu au fost foarte mulți cei care au răspuns "prezent" joi seară la reunirea trupei Krypton, concertul a fost până la urmă ceea ce s-a dorit a fi de la bun început: o întâlnire cu prietenii, vechi și noi, cu fanii adevărați, într-o atmosferă intimă, cu muzica lor și muzica noastră, plus "o tonă de poze", cum a spus Lapi la final. Am trăit la Hard Rock Cafe o seară caldă la final de ianuarie, cu multe zâmbete și glume în formula în care Krypton a intrat în istoria rock-ului pre și post-decembrist: Eugen Mihăescu (chitară), Sorin Voinea (clape), Răzvan "Lapi" Lupu (tobe), Gabriel "Guriță" Nicolau (voce) reuniți alături de Cătălin Fotin (bass).

Începută cu aproape 3 decenii în urmă, în licee, în mediile studențești și la Cenaclul Flacăra, povestea Krypton a continuat joi seara în Hard Rock cu același entuziasm, atât pe scenă, cât și în rândul publicului, chiar dacă peste membrii trupei au trecut atâția ani și chiar dacă printre fanii prezenți s-au numarat și tineri care au crescut pe alte acorduri, dar au învățat din mers versurile pieselor precum "Fără teamă", "Încearcă să crezi", "Nemuritori", "Fetele cu ochii verzi", "Am crezut" sau "Sunt doar un nor", cu care Krypton a ]nceput show-ul.

"Este vremea când căutăm consistența, când ne întoarcem la esența lucrurilor, când regăsim lucrurile bune din viețile noastre. Rock-ul este unul dintre ele", explica recent Eugen Mihăescu această reuniune, așteptată și cerută de fani de multă vreme. Iar concertul de joi seară a fost tocmai semnalul prin care Krypton, în “formula de aur”, a dat startul unei noi etape a lor în rock-ul autohton.

Eugen Mihăescu în concert Krypton Reunion in Hard Rock Cafe

Mai mult, spectacolul pe care l-au făcut în Hard Rock Cafe înseamnă și reîntoarcerea la sound-ul rock-ul clasic, după o pauza de 18 ani. Cei care au fost invitați cu ani în urmă să cânte în deschidere pentru Ian Gillan Band, Uriah Heep sau Nazaret, le-au oferit fanilor un set de 18 melodii, împărțite în doua reprize (cu pauză de un sfert de oră), plus un bonus de două piese.

În cea de-a doua jumătate a show-ului, cei de la Krypton, care și-au prezentat în mod original fiecare melodie în parte, i-au "provocat" pe cei prezenți să cânte împreună piese precum "Mă prefac în ploi", "Poziția de drepți", "Hora de băieți", dar și un cover dupa piesa "When I See You Smile" a celor de la Bad English.

Nu întâmplător, ultima melodie programată a fost "Cheama-mă", iar fanii i-au chemat înapoi pe cei 5. Bis-ul a cuprins două melodii - "Am uitat cum arăți" și "Fără teamă" - și a adunat la un loc toate vocile prezente la reunirea Krypton, pentru ca, în final, Eugen Mihăescu, Gabriel "Guriță” Nicolau, Sorin Voinea, Răzvan „Lapi” și Cătălin Fotin să reușească să se rupă de aplauzele fanilor și să coboare de pe scenă. Nu au plecat însă prea departe, căci în sală îi așteptau prieteni sau pur și simplu fani necunoscuți care le-au mulțumit pentru o seară ca pe vremuri, cu muzică bună și atmosferă de rock adevarat.

Setlist Krypton Reunion, 31 ian 2013

1. Intro
  2. Fără teamă