pop, rock, world music

Horia Brenciu: Show spectaculos de patru ore la Sala Palatului

Impresii de la concertul sustinut de Horia Brenciu pe data de 30 martie la Sala Palatului.

Concert Horia Brenciu la Sala Palatului (martie 2013)
Concert Horia Brenciu la Sala Palatului (martie 2013) │ FOTO: Vlad Pîrîu / iConcert.ro

Sâmbătă seara am lăsat orice fel de problemă la ușa Sălii Palatului și am pășit într-o călătorie alături de Horia Brenciu și orchestra sa. Într-o sală plină până la refuz cu oameni de toate vârstele, artistul și-a făcut apariția în mijlocul publicului, dând startul spectacolui cu piesa "Dancing on the Ceiling". A urmat apoi un mix, unde baza a fost piesa proprie "Funky Party", în combinație cu "Papa Was A Rolling Stone", "Vino inapoi" (interpretare comică a chitaristului și clăparului), "Dă-mi nopțile înapoi", "Ani de liceu", "Un copac cu flori", "Bunica bate toba", momentul fiind similar unei serbări școlare.

A început apoi un nou moment interactiv, unde am ascultat piesa "La, la, la" în totalitate, iar la preluarea "Pepita" din repertoriul Bosquito, Horia a coborât din nou printre spectatori și a dansat alături de Andra, aflată și ea la concert. Corina Chiriac a fost unul dintre invitații speciali și a reușit să creeze o atmosferă nostalgică cu melodii precum "Ne cunoaștem din vedere", "Ce mică-i vacanța mare", "Opriți timpul" și "Strada Speranței". Horia a făcut apel la o poveste de dragoste din trecutul său, dansând și cântând alături de solistă.

Horia Brenciu și Corina Chiriac la Sala Palatului

Horia Brenciu și Corina Chiriac la Sala Palatului │ FOTO: Vlad Pîrîu / iConcert.ro

Au existat două momente inedite, când Iuliana Pușchilă a cântat alături de profesorul său de la Vocea României piesa "Vocea ta" și altul în care Horia Brenciu l-a sunat pe Dan Bittman, fredonând amândoi refrenul melodiei "Dincolo de nori". Horia a ținut să îi transmită public solistului Holograf că nu trebuie niciodată să se lase de muzică pentru că vocea lui sună mai bine decât oricând.

A urmat în program un set acustic, unde invitatul de marcă a fost Mircea Baniciu, momentul semănând cu atmosfera creată într-o tabară montană. Nu a lipsit piesa "Eșarfă în dar", pe care Mircea a interpretat-o singur, clipa fiind una de un sentimentalism pur.

"Septembrie luni" a fost melodia care de fapt ne-a relevat că nu chiar totul a fost planificat, piesa fiind interpretată in extenso, beneficiind de un dans contemporan bine ales. "Daca ai ști" a culminat la capitolul emoții, Horia Brenciu fiind destul de tulburat în momentul când a prezentat piesa și mai ales atunci când a cântat-o cu o emoție netrucată. A amintit de campania "Dăruiește viață" și de necesitatea unor maternități mai bine echipate din punct de vedere tehnic, invitându-i pe cei prezenți să i se alăture demersului de a salva copii născuți prematur.

Concert Horia Brenciu la Sala Palatului (martie 2013) │ FOTO: Daniel Robert Dinu / iConcert.ro

Au apărut apoi pe scenă foștii săi elevi de la Vocea României care au interpretat fragmente scurte: Laurian Manta, Ovidiu Lazăr, Maria Cojocaru, Vlad Simion, cel din urmă ținând piept cu brio uraganului Brenciu. În uralele unei săli arhipline, Julie Mayaya și-a făcut apariția și a demonstrat, dacă mai era nevoie, de ce este una dintre cele mai bune voci nu doar din România. Cu mixul de început dintre "I Gotta Feeling" și "Something's Got a Hold On Me", Julie a cântat solo, doar cu pian, piesa "Je t'aime", impresionând audiența care și-a potolit orice fel de gest în timpul respectiv. Alături de Horia, a intepretat duetul dintre ei "Kiss On My Lips" , piesa fiind una într-adevăr foarte reușită, punând în valoare timbrele celor doi artiști.

Au fost interpretate piese de pe noul album "40", printre care și "Who's your daddy", alături de foștii participanți ai show-ului TV.

Cel mai frumos și bine realizat moment a fost din punctul nostru de vedere piesa "With A Little Help From My Friends", care s-a dorit tribut pentru unii dintre cei mai valoroși artiști ai României: Gheorghe Dinică, Teo Peter, Florian Pittiș, Irina Petrescu, Şerban Ionescu, Iurie Darie, Mălina Olinescu, Adrian Pintea și Laura Stoica. Fetele din backing-vocals au strălucit și o oferit o greutate incredibilă piesei, orchestra fiind și ea la mare înălțime.

Nu au lipsit alte două piese din repertoriul semnat Horia Brenciu ("Cine ești tu" și "La radio"), iar la un moment dat a fost  demonstrat faptul că solistul este cu adevărat dirijorul orchestrei sale (moment comic în care componenții și-au folosit abilitățile vocale pentru a interpreta gama Do major). Pe tot parcursul spectacolului, instrumentiștii au avut partituri în care au cântat cu vocea.

Au existat însă clipe care nu s-au dovedit atât de amuzante pentru toată lumea, precum medley-ul cu piese actuale marca Connect-r, Corina, Loredana și Smiley sau cel în care Codruț Kegheș (Dezbrăcatul) a intepretat partituri de operă. Nu a lipsit bis-ul, care a constat în mai multe refrene de melodii precum "Strada ta" (Iris), "Umbre pe cer" (Holograf), "O portocală" (Anda Călugăreanu), "Tu, eu și-o umbrelă" (Dan Spătaru), "Găsește-mi loc în inima ta" (Ştefan Bănică) sau "Truli". A intepretat și Julie Mayaya alături de Andreea din orchestra HB o piesă Vaya Con Dios, finalul aparținând lui Horia cu piesa lui celebră "Fac ce-mi spune inima".

Concert Horia Brenciu la Sala Palatului (martie 2013) │ FOTO: Horia Brenciu www.facebook.com

Deconectarea a fost una eficientă pentru că nu am simțit cum trec minutele dintr-un show care a fost total. Cu o echipă excepțională, un tehnic de invidiat și o orchestră bine dirijată de Horia Brenciu, spectacolul a fost bine gândit și regizat până în cel mai mic punct. Artistul a mărturisit că a pregătit cele patru spectacole timp de șase luni, lucru care s-a văzut și simțit, toate piesele fiind bine dozate și studiate. Poate că accentul a fost prea mult pus pe melodii internaționale celebre, care oricum au fost interpretate parțial, devenind totul o înlănțuire de momente comice de cele mai multe ori și cu prea puțin substrat afectiv. În concluzie, merită să îl vedeți pe Horia Brenciu în concert. Entertainerul este la înălțime în show-urile sale și își mulțumește fanii pe deplin.

VIDEO LIVE HORIA BRENCIU - "Who's your daddy"

Maia Morgenstern, apariție surprinzătoare la Masked Singer 2021: "Nu, nu sunt eu Muma Pădurii"

Masked Singer își surprinde telespectatorii cu momente incendiare. Ediția de mâine, 28 octombrie, nu se lasă mai prejos, Maia Morgenstern fiind apariția surpriză a serii. Mai multe detalii în articol.

Maia Morgenstern și Muma Pădurii la Masked Singer 2021
Maia Morgenstern și Muma Pădurii la Masked Singer 2021 │ FOTO: PRO TV

Toate personajele celui de-al doilea sezon Masked Singer i-au intrigat pe detectivi, însă o mască s-a făcut cu adevărat remarcată - Muma Pădurii. Timp de opt săptămâni, enigmatica Mumă a Pădurii i-a făcut pe detectivii Masked Singer România să pună cap la cap indicii, să-i asculte cu atenție vocea și să caute tot felul de piste. Joi, de la ora 21:30, Mihaela Rădulescu, Alex Bogdan, INNA și Horia Brenciu vor avea parte de un moment fără precedent în istoria acestui show.

Actrița Maia Morgenstern, cea care a fost nominalizată de cele mai multe ori ca posibilă variantă pentru vedeta care se ascunde sub masca Mumei Pădurii, va urca pe scena Masked Singer România și va adânci și mai mult misterul din jurul acestui personaj.

Alex Bogdan: Muma Pădurii este Maia Morgenstern

Imediat după ce Muma Pădurii își va încheia prestația, Alex Bogdan va spune că sub această mască enigmatică s-ar putea afla chiar Maia Morgenstern, o variantă pe care au vehiculat-o și ceilalți detectivi de-a lungul celor 8 săptămâni.

"Actrița care se ascunde acolo a jucat-o în musicalul Chicago pe Mama Morton și lucrul acesta mă face să mă întorc la un nume foarte drag mie și să spun, fără tăgadă, că în seara asta, la Masked Singer România, Muma Pădurii este Maia Morgenstern".

Maia Morgenstern: "Nu, nu sunt eu Muma Pădurii!"

Spre uimirea tuturor celor prezenți, actrița va urca pe scenă și va clarifica toate zvonurile pe care le-a auzit despre ea și acest personaj enigmatic. "Nu, nu sunt eu Muma Pădurii! Alex Bogdan, recunoaște...", va spune actrița joi seară. Apariția acesteia îi va bulversa total pe cei patru detectivi, care vor trebui să caute și mai mult prin indiciile personajului pentru a descoperi cine se ascunde sub mască.

În edițiile trecute, Muma Pădurii le-a spus detectivilor că este o persoană care a lăsat urme adânci în sufletele muritorilor:

"Cu vocea n-am făcut niciodată mare lucru, chiar mă mir că am ajuns atât de departe și nu am fost nevoită să depun prea mult efort. Oi fi eu Muma Pădurii, dar prezența mea a lăsat urme adânci în sufletele muritorilor și niciodată nu pot spune că oamenii m-au uitat. Dimpotrivă! Ce mă amuză e că mi-ați spus numele de câteva ori în emisiune, l-am auzit și pe holuri. Așa că sunteți pe drumul cel bun... drumul pierzaniei, normal! Hahaha!"

Cum vor reacționa detectivii când își vor da seama că cele mai bune teorii sunt spulberate, dar și ce alte nume vor nominaliza, aflăm joi, de la ora 21:30, într-o nouă ediție Masked Singer România.

Masked Singer 2021: Pisica și Monstrulica și-au dezvăluit adevărata identitate - VIDEO

Cel de-al doilea sezon al emisiunii Masked Singer a adus în fața telespectatorilor nu una, ci două demascări. Pisica și Monstrulica au părăsit competiția măștilor. Detalii și video în articol.

Pisica & Monstrulica la Masked Singer 2021
Pisica & Monstrulica la Masked Singer 2021 │ FOTO: PRO TV

Cele 10 măști rămase în competiție au luptat pentru un loc în etapa următoare. Din păcate, regula jocului spune ca personajele cu cele mai puține voturi să își dea masca jos, astfel că Pisica și Monstrulica au arătat cine sunt cu adevărat.

Antonia - Pisica și Oana Zăvoranu - Monstrulica

Antonia și Oana Zăvoranu s-au ascuns în frumoasele costume ale emisiunii Masked Singer. Cele două vedete au creat un spectacol pe cinste interpretând piesele "Un-break my heart", respectiv "Bini di Tăt". Dacă pe Oana nu a ghicit-o niciun detectiv, Antonia a fost alegerea INNEI. Cântăreața a fost plăcut surprinsă să vadă că prietena și colega de breaslă se află sub mască:

"Masked Singer România e cel mai secretos show din România! Chiar și între prieteni", a comentat INNA.

În ceea ce o privește pe Antonia, aceasta s-a declarat încântată că a putut participa la emisiunea de la PRO TV:

"Am plâns la un moment dat sub mască. Mi-ați dat foarte multe complimente frumoase în legătură cu vocea, cu performanța și apreciez foarte mult. Mă bucur că v-a plăcut!"

Deși a avut o apariție de scurtă durată în concurs, Monstrulica a impresionat cu personalitatea jovială. A cântat și a dansat cu energie, și s-a lăsat greu de demascat la final. Jurații au crezut că în costum s-ar putea ascunde Adina Buzatu, George Ivașcu sau Lino Golden. Evident, presupunerile au fost greșite, Oana Zăvoranu fiind varianta corectă.

"Mi-a fost dor de tine! Mie îmi pare rău că n-ai mai rămas", a transmis Horia Brenciu.

Mihaela Rădulescu a ținut să menționeze că talentul actoricesc al Oanei i-a păcălit pe toți:

"Știi ce ai avut tu, Oana, de ne-ai pus pe toți la pământ, sub masă...Băi, ești foarte bună actriță! Ești foarte talentată! Tu cu asta te-ai lansat și cu asta ne-ai păcălit pe toți".

Steaua a părăsit competiția Masked Singer 2021 - VIDEO

Joi seară, o nouă mască a ieșit din competiție. Steaua, una dintre cele mai complexe prezențe pe scena de la Masked Singer, a fost eliminată. Ce vedetă a interpretat-o?

Steaua, una dintre măștile de la Masked Singer 2021
Steaua, una dintre măștile de la Masked Singer 2021 │ FOTO: PRO TV

O nouă ediție a show-ului Masked Singer a venit cu o altă demascare. De data aceasta a fost vorba de Steaua, un personaj îndrăgit, dar și intrigant, ce le-a dat multe bătăi de cap juraților. În spatele măștii s-a aflat nimeni altul decât Mihai Trăistariu.

Ce indicii a oferit Steaua?

"Mi s-a spus întotdeauna că am mai multe personalități. Fie sunt prea liniștită și las impresia că sunt o fire naivă, fie fac gesturi extravagante. Așa că lumea spune despre mine că nu am toate stelele pe casă. Nici nu s-a uscat cerneala pe ziarele în care aparițiile mele senzuale au bulversat o țară întreagă. Cine crede că a fost un accident se înșală. Mi-am asumat orice apariție și lumea ar trebui să înțeleagă că atunci când intri într-un con de umbră folosești orice mijloace de a ieși la lumină. Scopul scuză mijloacele. Ups! Ce am câștigat? Milioane. Ce am pierdut? Tot. De câțiva ani împart dormitorul cu șase pisici și s-ar putea spune despre mine că sunt pustnică. Dacă n-aș fi cunoscută la fiecare colț de stradă, aș avea o viață absolut banală".

Cine au crezut detectivii că este Steaua?

Steaua a interpretat piesa "Can't Get You Out Of My Head" (Kylie Minogue) și i-a cucerit pe jurați. În același timp, le-a dat și planurile peste cap:

"Îmi iei mințile și asta mă derutează groaznic, că am niște idei într-o emisiune, altele în alta. Vii cu tot felul de povești. Nu mai înțeleg nimic despre tine", a spus Mihaela Rădulescu.

Alex Bogdan a fost în asentiment, fiind de părere că se află în fața celui mai mare mister de la Masked Singer.

În ciuda neclarității, cei patru jurați s-au văzut nevoiți să se gândească la câteva personaje ce s-ar putea afla sub mască, iar printre acestea s-au numărat Daniela Gyorfi, Bianca Drăgușanu, Ileana Lazariuc sau Adelina Pestrițu.