pop

Holograf la Sala Palatului - Rețetă de succes garantată

Pe 5 martie a avut loc primul concert "extraordinar" Holograf din 2019, la Sala Palatului din București, cu sala plină. În debut de primăvară, trupa veșnic verde a cântat piese ce sunt și vor fi iubite din generație în generație.

Concert Holograf - Sala Palatului pe 5 martie 2019 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Atunci când trupa Holograf organizează un concert, nu mai e nevoie de vreo ocazie specială, vreun anume tip de advertising sau de vreun concept nou al modului de a se prezenta, căci după 40 de ani de istorie muzicală de succes pe scena românească și hituri de ordinul zecilor, Holograf are rețeta succesului garantată.

Ne amuzam privind către titlul "concert extraordinar Holograf" și ne întrebam dacă nu fiecare concert Holograf este extraordinar. Și dacă nu, cum arată un concert Holograf care nu este extraordinar? Ei bine, putem răspunde cu afirmația că la Sala Palatului concertul a fost extraordinar datorită sălii pline până la refuz de oameni din toate generațiile, de la bunici la adolescenți și copii târâți de părinții lor să vine să fredoneze cu toții împreună "melodia aia cu inelu'".

Atât de extraordinare sunt concertele Holograf încât nu au nevoie de nicio deschidere, de  niciun warm-up act sau strategie specială de a încălzi publicul. Odată urcați pe scenă, încep să cânte iar publicul intră imediat în atmosferă alături de ei.

Ce e drept, piesele lor au o anume rețetă de succes pe care muzicienii Dan Bittman, Edi Petroșel, Mugurel Vrabete, Tino Furtună și Romeo Dediu au urmat-o și o urmează pentru satisfacția fanilor, iar ingredientele putem spune că sunt următoarele: versuri care arată latura vulnerabilă a bărbatului, o linie melodică bogată în instrumente dar în același timp simplă, un refren ușor de ținut minte și vocea caldă a lui Dan Bittman. De altfel, în prima parte a concertului piesele cântate au urmat această rețetă, până la momentul în care registrul s-a schimbat total, chiar la timpul potrivit, căci deja ritmul devenea monoton.

Cum se poate schimba registrul în mijlocul unui concert Holograf? Aducând pe scena o piesă veche! În momentul în care au intrat riffurile și clapele de la "Singur pe Drum", iar Dan Bittman a plecat de pe scenă, lăsând partea de lead vocals pentru Mugurel Vrabete, ne-am simțit ca și cum am fi fost instant catapultați în timp. Într-un timp al rebeliunii rockului clasic și psihedelic al anilor '70 care suna total diferit de pop-rockul melodic sufletist al Holografului contemporan.

Ne-am bucurat imens de acest intermezzo care ne-a scos din ritmul rețetei de succes și ne-a făcut poftă de mai multe astfel de surprize. Ei bine și tocmai când ne întrebam de ce nu aduc Holograf invitați pe scenă să cânte alături de ei piesele bine cunoscute, de ce oare sunt atât de individualiști, dorința  ni s-a îndeplinit și am avut parte de o nouă surpriză. Scena s-a umplut de tineri adolescenți care fac parte dintr-un spectacol muzical numit "Dacă noi ne iubim", primul astfel de spectacol pus la cale de Julieta Georoiu pe muzica Holograf. Am ascultat piesa "Oriunde te vei afla" într-o interpretare feminină care ne-a dat fiori în repetate rânduri, după care culoarea și dansul au dinamizat scena la maxim printr-o mulțime de tineri talentați care și-au exprimat recunoștința pentru muzica Holograf pe care au crescut și pe care acum au ocazia să își pună în valoare talentele.

Concertul a continuat apoi cu piese binecunoscute și iubite precum "Să nu-mi iei niciodată dragostea", "Ochii tăi", "Ți-am dat un inel", "Cât de departe", "Pierd înălțimea din ochii tăi" și ajungând la final să servească și piesa "Banii Vorbesc", care deși nu face parte din rețeta clasică de succes, a fost și încă este foarte iubită. Iar ca să nu uităm că primăvara tocmai începe, piesa bis de final a fost "Primăvara începe cu tine", cu publicul în picioare, cântând și dansând alătui de membrii Holograf.

A fost, într-adevăr un concert "extraordinar" prin bucuria și pofta de viață a publicului, prin voioșia și dedicarea datorită unor muzicieni care au rămas nedespărțiți pe un drum de peste 40 de ani, urmându-și propria rețetă de succes transmisă din generație în generație.

RECOMANDARE: Vezi galeria foto de la concertul Holograf din 5 martie de la Sala Palatului.

Holograf revine în atenția fanilor cu piesa "Cum bate inima ta" - AUDIO

Membrii Holograf au lansat o nouă piesă, pe care au și compus-o, intitulată "Cum bate inima ta". Te invităm să o asculți.

Pe ritmurile cunoscute de rock ale trupei, Holograf relatează că iubirea, în ciuda faptului că este complicată si imprevizibilă, merită trăită și simțită din plin: "Nimeni nu mi-a spus cât ești de rea, iubirea mea / Și nici eu nu am crezut că mai poți să fii așa", dar cu toate acestea: "Vreau și eu să trăiesc / Vreau și eu să iubesc / Chiar dacă o să mor de mă-ndrăgostesc".

Mai mult, într-un ritm dansant, Holograf cântă despre situația în care foarte multe persoane se regăsesc adesea, mai precis, greutatea momentului când conștientizezi că ar trebui să renunți la persoana iubită din diverse motive, dar sentimentele umbresc rațiunea: "Șapte vieți aș sta cu tine / Dimineți și nopți senine / Dar nu pot să aștept, știi bine / Dar eu tot te mai vreau".

"Cum bate inima ta" este prima piesă lansată în 2021, după ce în anul 2020 trupa Holograf a lansat la sfârșitul lui septembrie, alături de rapper-ul K-Gula, o nouă variantă a piesei lansată inițial în 2005, "Grijile s-au dus", și în luna mai a anului trecut, Holograf a lansat single-ul produs și filmat în timpul lockdown-ului, "N-ai de ce să pleci".

După 40 de ani de succes continuu, Holograf este una dintre cele mai longevive și mai valoroase trupe românești. Formația a reușit să țină mereu pasul cu schimbarea, dar în același timp să își păstreze intact amprenta rock, ce o definește. Trupa Holograf mizează pe conținut de valoare și surse de inspirație autentice, care au câștigat inimile fanilor de-a lungul timpului.

AUDIO: Holograf - Cum bate inima ta

A fost lansat filmul integral al concertului Retro Rock 2020 - VIDEO

Pe 25 octombrie 2020, la Arenele Romane din București a avut loc prima ediție "Retro Rock", un eveniment special dedicat iubitorilor muzicii de altă dată. Cei care nu au putut participa se pot bucura acum de întregul concert, disponibil pe YouTube. Detalii în articol.

Film concert Retro Rock 2020
Film concert Retro Rock 2020 │ FOTO: PR

Întregul material, ce are o durată de 2 ore, conține atât cele 11 piese ale formațiilor Chromatic, Holograf, Progresiv TM, Olympic '64, Rodion G.A., FFN, Domino, Catena, Progresiv TM & Roșu și Negru, Sideral Modal Quartet, Semnal M, dar și interviuri cu artiștii care au urcat pe scenă, interviuri cu cei implicați în organizarea acestui proiect și un scurt material In Memoriam.

Trebuie menționat faptul că în cadrul acestui proiect au urcat pe scenă, respectând toate restricțiile impuse de autorități pentru această perioadă, 50 de artiști români, iar piesele filmate au fost incluse pe un DVD ce va fi distribuit gratuit. Mai mult, filmările realizate în cadrul acestui proiect, disponibile gratuit pe internet, au făcut parte din programul de Revelion de pe TVR3.

Cum a luat naștere evenimentul "Retro Rock"

La începutul pandemiei de coronavirus, când artiștii liber profesioniști au avut mult de suferit în lipsa concertelor și înregistrărilor, s-a născut un prim proiect intitulat "Rockul Carantinei". Piese de rezistență ale muzicii românești pop-rock din perioada anilor '60-'80 au fost înregistrate audio-video de soliști și instrumentiști din generații diferite, din România și din diaspora, fiecare de acasă, în condiții de distanțare socială. Unele remake-uri au respectat orchestrația inițială, altele au primit noi interpretări.

Artiști care au contribuit la realizarea acestui proiect:

Vladimir Pocorschi, Doru Apreotesei, Vlady Săteanu, Victor Vrabete, Dan "Rini" Crăciun, Miruna Puiu, Andrei Bălașa, Cătălin Ungureanu, Claudiu Purcărin, Codruț Croitoru, Nicu Patoi, Paul Baciu, Andrei Ilie, Roxana Niculae, Andrei Hațegan, Brazda lui Novac, Codruț Croitoru, Mihai Vlahopol, Gabi Golescu, Mugurel Coman, Adrian Tetrade, Alex Cismaru, Alexandru Matei, Vlady Săteanu, Flavius Hosu, Andy Horjea, Mihnea Stănescu, Alexandru Nucă, Gabi Golescu, Adrian Ciuplea, Nunu Racris, Păun Olivia, Enache Robert, Pop Alexandra, Neagu Nina, Hojda Flavia – Diana, Ulici Pavel, Crisovan Horea, Blaga Dan – Cristian, Cvasa Florin, Nagy Bogdan Oliver, Caminschi Toma – Eugen, Copaciu Cristian – Lucian, Purcărin Claudiu, Sgarban Dinu, Sandu Bogdan, Cătălin Răsvan, Condrea Ovidiu și Iulian Vrabete, Andrieș Gabriel "Pipaiu", Mihai Pocorschi, dar și Doru "Rocker" Ionescu și Nelu Brîndușan (în calitate de producători).

Revelion 2021 la televizor: alături de ce programe putem sărbători noaptea dintre ani

Revelionul este una dintre cele mai îndrăgite petreceri, fiind sărbătorită în fiecare an în cele mai variate moduri. Restaurante, cluburi, cabane montane sau locuri exotice sunt doar câteva dintre locurile în care oamenii întâmpină trecerea în noul an.

Dan Negru - "Revelionul Starurilor 2021"
Dan Negru - "Revelionul Starurilor 2021" │ FOTO: Antena 1

Pandemia de coronavirus ce a luat cu asalt întreaga lume a făcut ca și Revelionul să devină mai dificil de sărbătorit. Numeroasele restricții și îmbolnăviri i-au făcut pe oameni să fie mai precauți, iar posturile de televiziune sar în ajutorul acestora. Asta înseamnă ca anul acesta vom avea un Revelion încărcat de programe speciale, ce pot fi vizionate din confortul casei, alături de un pahar de șampanie.

PRO TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, Național TV, TVR 1 și TVR 2 sunt printre canalele de televiziune ce au programat o serie de filme și producții. Fie că vorbim despre emisiuni antrenante, concerte sau lungmetraje, fiecare telespectator care a decis să rămână acasă de Revelion va găsi, cu siguranță, ceva la care să se uite.

Program TV de Revelion:

PRO TV

Ultima noaptea din 2020 începe la PRO TV cu un episod special din show-ul "Las Fierbinți", de la 20:30. Urmează apoi comedia "A doua șansă", ce o are în rol principal pe Jennifer Lopez. Filmul începe la ora 21:30 și spune povestea Mayei Vargas, o femeie ambițioasă de 40 de ani, care este blocată într-un loc de muncă prost plătit, luptându-se cu frustrările visurilor neîmplinite.

La ora 23:30, UNTOLD dă start petrecerii cu show-ul special "ONE DAY-ÎNCEPUTUL". Emisiunea este prezentată de Pavel Bartoș și promite să le aducă telespectatorilor o mulțime de momente de neuitat. Smiley, Inna, Irina Rimes, Horia Brenciu și Grasu XXL vor avea interpretări special pregătite pentru cei aflați în fața televizoarelor în noaptea dintre ani, iar la miezul nopții, telespectatorii vor avea parte de un spectacol de artificii impresionant transmis de pe stadionul Cluj-Arena, casa UNTOLD.

RECOMANDARE: UNTOLD pregătește un show special de Revelion, ce va fi transmis la PRO TV

La ora 2:00 începe filmul "Proiectul X", urmat de o altă peliculă, ce îl are în rol principal pe Matthew McConaughey. Este vorba de "Goana după bani", ce va avea loc la ora 3:30.

Antena 1

Antena 1 a pregătit două show-uri speciale de Revelion. Este vorba de "Show și-așa" și "Revelionul Starurilor 2021". La ora 20:00 începe "Show și-așa", prezentat de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu. Spectacolul include momente muzicale și umoristice. Vedetele din platou se vor împărți în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu și se vor întrece în diferite probe. Printre invitații speciali ai emisiunii se numără Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia și Lupu Rednic, Grigore Gherman, Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI, Diana Matei, Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu, Silviu Petcu, Valentina Fătu şi Vasile Muraru.

Dan Negru a devenit, de-a lungul anilor, o emblemă în ceea ce privește emisiunile de Revelion. Prezența sa pe ecran, în noaptea dintre ani, nu putea să lipsească, astfel că prezentatorul invită publicul la "Revelionul Starurilor 2021". Show-ul e difuzat între orele 22:00 și 3:30 dimineața și promite muzică pentru toate gusturile, măști spectaculoase în spatele cărora se ascund celebrități din diverse domenii și multă voie bună. Matilda Pascal Cojocăriţa, Ştefan Cigu, Elena Merişoreanu, Nea Marin, Maria Buză, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Dan Bittman, Adriana Trandafir, Romică Ţociu, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Cătălin Crişan, Mihai Trăistariu, Ana Baniciu, Raluka, Dorian Popa, Connect-R și Giani Chiriţă sunt doar o parte dintre vedetele care vor urca pe scena spectacolului găzduit de Dan Negru.

Kanal D

De la ora 20:00 până la ora 2:00, Kanal D aduce în casele românilor show-ul "Hai noroc, România!". Prezentat de Bursucu si de Ana-Maria Barnoschi, "Hai noroc, România!" este show-ul dintre ani cu muzică live, momente inedite, dans, bucurie și Roata Norocului.

Pepe, Theo Rose, Jean de la Craiova, Jador, Mitoșeru, Emy Alupei, Gabriel Costin, Andrei Ciobanu, Ionuț Rusu și actorii din serialul de comedie "Moldovenii", Radu Țibulcă, Petronel Gongeanu și Andreea Lodbă, sunt câteva dintre vedetele care vor fi alături de telespectatori.

Prima TV

Pentru noaptea dintre ani, postul de televiziune a pregătit două filme de acțiune. La ora 22:00 începe pelicula "15 minute", în care un detectiv de la omucideri și șeful unui departament de pompieri fac echipă în încercarea de a opri un cuplu de criminali. Robert De Niro și Edward Burns joacă în rolurile principale.

După trecerea în noul an, de la 0:30, va fi difuzat filmul "Zi de instrucție", ce îi are în rolurile principale pe Denzel Washington, care a primit Premiul Oscar pentru cel mai bun actor pentru interpretarea sa, respectiv Ethan Hawke, care a fost nominalizat la Oscar pentru cel mai bun actor în rol secundar.

Național TV

De la ora 20:00, Național TV va difuza filmul "Ultimul soldat". Un soldat interpretat de Jackie Chan răpește un tânăr general al unui popor inamic (Lee-Hom Wang) ca apoi să-l târască într-o lungă și aventuroasă călătorie cu scopul de a colecta, într-un final, recompensa.

Programul continuă de la 22:00 cu "Start Revelion", un show prezentat de Diana Matei și Jean de la Craiova. Printre invitații speciali se numără Mioara Velicu, Theo Rose, Anna Lesko, Anda Adam, Claudia Pavel, Minodora și Emy Alupei, Nicu Paleru, Niculina Stoican, Cornel Borza, Ștefania Cleante și Relativ Kalo, Elena Radu și lăutarul Fane Dumitrache.

TVR 1

Noaptea de Revelion debutează cu finala emisiunii "Vedeta Populară". Alături de Iuliana Tudor, cinci tinere își vor disputa Trofeul Vedeta Populară și Marele premiu de 100.000 de lei în Marea Finală, pe 31 decembrie, de la ora 20.40.

De la 23:00, TVR propune un "Revelion la mine acas'", o petrecere organizată în curtea casei lui Mugur Mihăescu, la care vor participa Radu Pietreanu, Dan Bittman și alți actori sau cântăreți, precum și un trupă formată din două gemene talentate. Scris și regizat de Mugur Mihăiescu, programul "Revelion la mine acas'" vine cu "un divertisment care, în condițiile pe care toți le traversăm, să ofere privitorilor sentimentul că toți suntem la fel de afectați de ceea ce se întâmplă în jurul nostru, indiferent de statutul de <<vedetă>> sau cel de simplu spectator", a explicat gazda emisiunii.

De la ora 0:50 urmează "Revelion de tot râsul". Marius Gheorghiu, Magda Chihaia, Cristi Poe, Cristina Strecopitov și Vlad Gălățianu sunt protagoniştii unui show incendiar de comedie care va prezenta perspectiva românească asupra trecerii dintre ani prin momente spumoase de stand-up comedy, parodie muzicală, poezie comică sau magie.

Ce-ar fi noaptea de Revelion fără muzică de petrecere? De la ora 2:08 sunt difuzate cântece de petrecere, în emisiunea "Noaptea asta, nimeni să nu doarmă!". Şlagăre de ieri şi de azi vor fi interpretate de Constantin Lătăreţu, Mioara Velicu, Ion Ghiţulescu, Alexandru Mica, Gheorghe Gheorghe, Cristina Turcu Preda, Corina Dragomir, Valentin Grigorescu, Claudia Torop, Lucica Păltineanu, Nicolae Datcu, Andra Matei, Daniel Trifu şi Gheorghiţa Nicolae. Solişti instrumentişti: Georgiana Pană (nai), Theodor Pană (vioară), Marian Pană (vioară), Petrică Pană (vioară), George Udilă (clarinet), Nelu Radu (ţambal).

TVR 2

Programul de Revelion al postului TVR 2 promite două spectacole speciale. De la ora 20:00, are loc "#Împreună de Revelion" - Gala Telerevelioanelor". Telespectatorii se vor întâlni cu marii actori Florin Piersic, Ion Dichiseanu și Horațiu Mălăele, alături de gazdele Corina Dănilă şi Dragoş Huluba, dar și de actorii Bogdan Mălăele, Marius Rizea, Mirela Zeţa și Silviu Debu într-o serie de momente umoristice.

La ora 23:30 începe "FUEGOVELION - DIN COLECȚIA DE ANUL NOU!", un program cu vedete, muzică bună, atmosferă de sărbătoare și cadouri speciale. Într-o noapte memorabilă, alături de Paul Surugiu vor urca pe scenă Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Ionuț și Doinița Dolănescu, Lora, alături de care Fuego va lansa un super-duet, Elena Gheorghe, Irina Loghin, Mirabela Dauer, Sofia Vicoveanca, Anna Lesko, Anastasia Lazariuc, Paul Ananie, Andreea Haisan, Oana Tomoioagă, Gabriel Dumitru, Alexandru Brădățăn, Marcel Pavel, Constantin Enceanu, Mioara Velicu, Gabriel Dorobanțu, Raoul, Laura Lavric, Alesis, Simona Florescu, Petre Geambașu și Doina Spătaru.

De la ora 4:25 publicul este invitat la Petrecerea Clejanilor, alături de lăutari îndrăgiţi. Melodiile nemuritoare ale lui Gică Petrescu, reunite sub titlul "Ia, mai toarnă un păhărel", de la ora 5:15, vor completa dimineața primei zile a anului 2021, la TVR 2.