pop

Holograf la Sala Palatului - Rețetă de succes garantată

Pe 5 martie a avut loc primul concert "extraordinar" Holograf din 2019, la Sala Palatului din București, cu sala plină. În debut de primăvară, trupa veșnic verde a cântat piese ce sunt și vor fi iubite din generație în generație.

Concert Holograf - Sala Palatului pe 5 martie 2019 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Atunci când trupa Holograf organizează un concert, nu mai e nevoie de vreo ocazie specială, vreun anume tip de advertising sau de vreun concept nou al modului de a se prezenta, căci după 40 de ani de istorie muzicală de succes pe scena românească și hituri de ordinul zecilor, Holograf are rețeta succesului garantată.

Ne amuzam privind către titlul "concert extraordinar Holograf" și ne întrebam dacă nu fiecare concert Holograf este extraordinar. Și dacă nu, cum arată un concert Holograf care nu este extraordinar? Ei bine, putem răspunde cu afirmația că la Sala Palatului concertul a fost extraordinar datorită sălii pline până la refuz de oameni din toate generațiile, de la bunici la adolescenți și copii târâți de părinții lor să vine să fredoneze cu toții împreună "melodia aia cu inelu'".

Atât de extraordinare sunt concertele Holograf încât nu au nevoie de nicio deschidere, de  niciun warm-up act sau strategie specială de a încălzi publicul. Odată urcați pe scenă, încep să cânte iar publicul intră imediat în atmosferă alături de ei.

Ce e drept, piesele lor au o anume rețetă de succes pe care muzicienii Dan Bittman, Edi Petroșel, Mugurel Vrabete, Tino Furtună și Romeo Dediu au urmat-o și o urmează pentru satisfacția fanilor, iar ingredientele putem spune că sunt următoarele: versuri care arată latura vulnerabilă a bărbatului, o linie melodică bogată în instrumente dar în același timp simplă, un refren ușor de ținut minte și vocea caldă a lui Dan Bittman. De altfel, în prima parte a concertului piesele cântate au urmat această rețetă, până la momentul în care registrul s-a schimbat total, chiar la timpul potrivit, căci deja ritmul devenea monoton.

Cum se poate schimba registrul în mijlocul unui concert Holograf? Aducând pe scena o piesă veche! În momentul în care au intrat riffurile și clapele de la "Singur pe Drum", iar Dan Bittman a plecat de pe scenă, lăsând partea de lead vocals pentru Mugurel Vrabete, ne-am simțit ca și cum am fi fost instant catapultați în timp. Într-un timp al rebeliunii rockului clasic și psihedelic al anilor '70 care suna total diferit de pop-rockul melodic sufletist al Holografului contemporan.

Ne-am bucurat imens de acest intermezzo care ne-a scos din ritmul rețetei de succes și ne-a făcut poftă de mai multe astfel de surprize. Ei bine și tocmai când ne întrebam de ce nu aduc Holograf invitați pe scenă să cânte alături de ei piesele bine cunoscute, de ce oare sunt atât de individualiști, dorința  ni s-a îndeplinit și am avut parte de o nouă surpriză. Scena s-a umplut de tineri adolescenți care fac parte dintr-un spectacol muzical numit "Dacă noi ne iubim", primul astfel de spectacol pus la cale de Julieta Georoiu pe muzica Holograf. Am ascultat piesa "Oriunde te vei afla" într-o interpretare feminină care ne-a dat fiori în repetate rânduri, după care culoarea și dansul au dinamizat scena la maxim printr-o mulțime de tineri talentați care și-au exprimat recunoștința pentru muzica Holograf pe care au crescut și pe care acum au ocazia să își pună în valoare talentele.

Concertul a continuat apoi cu piese binecunoscute și iubite precum "Să nu-mi iei niciodată dragostea", "Ochii tăi", "Ți-am dat un inel", "Cât de departe", "Pierd înălțimea din ochii tăi" și ajungând la final să servească și piesa "Banii Vorbesc", care deși nu face parte din rețeta clasică de succes, a fost și încă este foarte iubită. Iar ca să nu uităm că primăvara tocmai începe, piesa bis de final a fost "Primăvara începe cu tine", cu publicul în picioare, cântând și dansând alătui de membrii Holograf.

A fost, într-adevăr un concert "extraordinar" prin bucuria și pofta de viață a publicului, prin voioșia și dedicarea datorită unor muzicieni care au rămas nedespărțiți pe un drum de peste 40 de ani, urmându-și propria rețetă de succes transmisă din generație în generație.

RECOMANDARE: Vezi galeria foto de la concertul Holograf din 5 martie de la Sala Palatului.

Dan Bittman anunţă că se vaccinează împotriva COVID-19

Dan Bittman a surprins pe toată lumea prin declaraţiile făcute la B1 TV pe 8 mai 2021. În cadrul unei emisiuni de seară solistul a declarat că se va vaccina împotriva Covid-19, asta deşi a dat o serie de declaraţii controversate cu privire la pandemie şi restricţii în ultimul an. Detalii avem în articol.

Dan Bittman a declarat în repetate rânduri că a respectat restricţiile şi că poporul a fost obedient, dar situaţia este tot gravă. Muzicianul a mai declarat şi că are "senzaţia că oamenii care ne impun aceste restricţii vor să ne ducă într-o situaţie de criză. Vor neapărat să o facă...". Pe final de 2020 solistul a acuzat-o pe Andreea Esca de manipulare, afirmând că aceasta şi-a înscenat boala dorind să creeze panică. Cât despre vaccinare, solistul Holograf a ales vaccinul Johnson & Johnson, care implică doar o singură doză, fără rapel. Se declară deschis şi faţă de produsul AstraZeneca din Marea Britanie, în ciuda scăderii sale în popularitate după o serie de reacţii adverse.

Dan Bittman a declarat la B1 TV că doreşte vaccinarea anti Covid-19 cu un ser ce foloseşte o tehnologie tradiţională şi nu pe cea nouă ARN mesager. Astfel, el nu are încredere în serurile Pfizer sau Moderna. Iată alte declaraţii ale sale din cadrul emisiunii:

După un an de zile şi toate măsurile luate, suntem în aceeaşi situaţie iar poporul a fost foarte obedient. A respectat măsurile impuse şi, cu toate acestea, suntem într-o situaţie gravă. Respect legea şi am respectat-o în tot acest an. Dar am senzaţia că oamenii care ne impun aceste restricţii vor să ne ducă într-o situaţie de criză. Vor neapărat să o facă…

Nimeni nu doreşte, de fapt, să îmbunătăţească ceva. Dimpotrivă. Doreşte să aibă cifre. Doreşte să vândă în continuare marfă: medicamente, teste, vaccinuri. Ce rost are să discutăm? Suntem în aceeaşi situaţie ca atunci când nu exista vaccin. Ba chiar mult mai rea.

Nu m-am vaccinat, dar mă voi vaccina. Am așteptat vaccinul Johnson & Johnson, care mi se pare mai tradițional și în alea tradiționale am încredere. Nu am încredere în astea cu ARN Mesager ca Pfizer și Moderna, de asta aștept pe cel de la J & J. Dar, uite, că să nu zică lumea nu știu ce, mă voi vaccina cu AstraZeneca.

Eu nu știu de ce nu se explică lunii care e speriată de tromboze că dacă iei cu o săptămâna înainte un anticoagulant, care costă 5 lei, nu se întâmplă nimic riscant. Nu e comunicare deloc iar lumea e speriată.

În ultima săptămână s-a viralizat un interviu luat de Dan Bittman pentru EVZ Capital cu Diana Şoşoacă. Interviul are 3 ore şi abordează toate temele fierbinţi ale momentului. La începutul anului Dan Bittman a fost invitat la podcastul "Aproximativ Discuţii" al lui DJ Gojira de la Happy Fish, unde a explicat clar poziţia sa cu privire la pandemie şi măsuri.

La începutul lunii mai artistul a lansat cu Holograf piesa "Cum bate inima ta", prima piesă după câteva luni. În 2020 grupul a lansat colaborarea cu rapperul K-Gula "Grijile s-au dus".

Holograf revine în atenția fanilor cu piesa "Cum bate inima ta" - AUDIO

Membrii Holograf au lansat o nouă piesă, pe care au și compus-o, intitulată "Cum bate inima ta". Te invităm să o asculți.

Pe ritmurile cunoscute de rock ale trupei, Holograf relatează că iubirea, în ciuda faptului că este complicată si imprevizibilă, merită trăită și simțită din plin: "Nimeni nu mi-a spus cât ești de rea, iubirea mea / Și nici eu nu am crezut că mai poți să fii așa", dar cu toate acestea: "Vreau și eu să trăiesc / Vreau și eu să iubesc / Chiar dacă o să mor de mă-ndrăgostesc".

Mai mult, într-un ritm dansant, Holograf cântă despre situația în care foarte multe persoane se regăsesc adesea, mai precis, greutatea momentului când conștientizezi că ar trebui să renunți la persoana iubită din diverse motive, dar sentimentele umbresc rațiunea: "Șapte vieți aș sta cu tine / Dimineți și nopți senine / Dar nu pot să aștept, știi bine / Dar eu tot te mai vreau".

"Cum bate inima ta" este prima piesă lansată în 2021, după ce în anul 2020 trupa Holograf a lansat la sfârșitul lui septembrie, alături de rapper-ul K-Gula, o nouă variantă a piesei lansată inițial în 2005, "Grijile s-au dus", și în luna mai a anului trecut, Holograf a lansat single-ul produs și filmat în timpul lockdown-ului, "N-ai de ce să pleci".

După 40 de ani de succes continuu, Holograf este una dintre cele mai longevive și mai valoroase trupe românești. Formația a reușit să țină mereu pasul cu schimbarea, dar în același timp să își păstreze intact amprenta rock, ce o definește. Trupa Holograf mizează pe conținut de valoare și surse de inspirație autentice, care au câștigat inimile fanilor de-a lungul timpului.

AUDIO: Holograf - Cum bate inima ta