The Hollywood Vampires - petrecere în stil american la Romexpo

Pe 6 iunie 2016 am petrecut în stil american alături de The Hollywood Vampires la Romexpo. Alice Cooper, Johnny Depp, Joe Perry, Matt Sorum și Robert DeLeo au readus la viață piese celebre ale legendelor care nu mai sunt printre noi. Vă invităm să citiți în continuare câteva impresii de la eveniment.

Concert The Hollywood Vampires la București pe 6 iunie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Spirit, The Who, The Jimmy Hendrix Experience, The Beatles ori Led Zeppelin...? Dacă vi s-ar pune această întrebare, ați putea alege? Nu, bineînțeles că nu, motiv pentru care Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry, Matt Sorum (ex-Guns N’Roses) și Robert DeLeo (Stone Temple Pilots) pe scurt Hollywood Vampires, i-au adus pe toti, pe înserat, pe scena de la Romexpo, într-un concert plin de culoare și artificii.

Înainte ca rockerii vampiri să intre pe scenă, publicul a fost încălzit de trupa românească Robin and the Backstabbers (Andrei Robin Proca, ShakeHeartbreak, Norman Bates, Oigăn, Dragonul Roșu și TRădanu) cu piese deja emblematice precum „Sat după sat”, „SPNZRTR” sau „Soare cu dinți”.

Robin and the Backstabbers în concert la Romexpo pe 6 iunie 2016

Robin and the Backstabbers în concert la Romexpo pe 6 iunie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

RECOMANDARE: Vezi galeria completă cu Robin and the Backstabbers

Nu au decât un an de când au urcat pe scenă în această formulă și deja se mândresc cu un album și multe concerte. Evident, notorietatea fiecărui membru a avut un cuvânt de spus în toată această ecuație, însă ideea de a readuce în prim-plan muzica rockerilor din perioada anilor '70 nu poate fi decât primită cu brațele deschise de adevărații cunoscători ai muzicii de acum aproape 40 de ani.

Concert The Hollywood Vampires la București pe 6 iunie 2016

RECOMANDARE: Vezi galeria completă cu Hollywood Vampires

„În seara asta vă vrem urechile. Mai târziu, vă vom dori gâturile”, ne-a avertizat Alice Cooper.

Ce poate fi mai frumos decât să asculți Rise the Dead, I Got a Line on You, Pinball Wizzard, My Generation sau Manic Depression într-o interpretare a lui Alice Cooper. Poate că pe alocuri vocea lui nu mai este aceeași pe care în anii '90 o auzeam în piesele House Of Fire sau Poison, care ne-a întipărit în minte primele acorduri rock și care ne-a făcut să îndrăgim acest stil, însă trebuie să recunoaștem că spectacolul și verva lui sunt la cote înalte. La cei aproape 70 de ani, titanul Cooper, la fel de excentric și de nonconformist, încă poate domina scena și poate câștiga publicul, ceea ce contează extrem de mult pentru un artist.

Pe parcursul celor 19 piese pe care le-a interpretat în concertul de aseară, Alice Cooper a reușit să-i facă pe toți cei prezenți să trăiască la maximum fiecare vers, fiecare notă. Iar emoția creată a fost fantastică, mai ales când piese precum Come Together a celor de la The Beatles sau Whole Lotta Love, care le-a adus celor de la Led Zeppelin primul disc de aur, au ajuns exact unde trebuiau, adică la inimile rockerilor pentru care numele Fleetwood Mac, Aerosmith sau Motörhead înseamnă ceva.

Dar nu doar Alice Cooper a fost vinovat de tot spectacolul de aseară, pentru că și Johhny Depp, pe care toate femeile l-au admirat și aplaudat îndelung, a avut un cuvânt, mă rog, o notă, de spus, în toată povestea vampirilor. Cu ceva experiență în mânuirea chitarei, pe care a descoperit-o la vârsta de 12 ani, Depp, care aseară a purtat chiar o ie românească, și-a arătat o nouă față și a demonstrat, încă o dată, că scena, fie ea a unui film sau a unui concert, îi aparține în totalitate. Din playlistul serii, a făcut parte și piesa compusă de actor, As Bad as I Am. Aplauzele celor din public și tortul pe care l-a primit la sfârșitul concertului au fost, pentru el, poate cel mai frumos cadou de ziua lui, 9 iunie, când va împlini 53 de ani. Din întregul peisaj nici al treilea titan nu s-a lăsat mai prejos.

Joe Perry a oferit un adevărat show pentru cei prezenți. Chitaristul Aerosmith a zdrobit o chitară pe scenă și și-a demonstrat talentul vocal în momentul în care a cântat piesa Stop Messing Around.

Cât privește revenirea lor într-un nou concert, după cum a zis Alice Cooper la final, ei au de gând să se întoarcă în România, tărâmul vampirilor și al vârcolacilor.

Evenimentul de pe 6 iunie 2016 a fost organizat de Phoenix Entertainment și a atras în jur de 8000 de oameni, preponderent rockeri, dar și fani ai celebrului actor. Ploaia de dinainte de concert a întârziat programul cu o jumătatea de oră. Totodată, majoritatea spectatorilor au venit la concert după ora 19.00, formând o coadă record la singura poartă disponibilă. Din fericire, așteptarea nu a fost lungă, iar vremea a ținut ulterior cu rockerii.

Setlist concert The Hollywood Vampires:

1. Raise the Dead
  2. I Got a Line on You (Spirit cover)
  3. 20th Century Boy (T. Rex cover)
  4. Pinball Wizard (The Who cover)
  5. My Generation (The Who cover)
  6. Manic Depression (The Jimi Hendrix Experience cover)
  7. Cold Turkey (Plastic Ono Band cover)
  8. Come Together (The Beatles cover)
  9. 7 and 7 Is (Love cover)
  10. Whole Lotta Love (Led Zeppelin cover)
  11. Five to One / Break On Through (to the Other Side)(The Doors cover)
  12. Rebel Rebel (David Bowie cover)
  13. Suffragette City (David Bowie cover)
  14. As Bad As I Am
  15. Stop Messin' Around (Fleetwood Mac cover)
  16. My Dead Drunk Friends
  17. Ace of Spades (Motörhead cover)
  18. I'm Eighteen (Alice Cooper cover)
  19. Sweet Emotion (Aerosmith cover)
  20. Train Kept A-Rollin' (Tiny Bradshaw cover)
  21. School's Out (Alice Cooper cover) (with 'Another Brick in the Wall Part 2' snippet)

Muzică și film

Johnny Depp revine în atenția fanilor într-un nou trailer al filmului "City of Lies"

La mai bine de trei ani de când a fost pus în așteptare, filmul "City of Lies" este programat în sfârșit să ajungă în anumite cinematografe și pe servicii de streaming pe 19 martie, respectiv 9 aprilie, iar un nou trailer a fost lansat. Te invităm să-l urmărești.

Johnny Depp în trailerul filmului "City of Lies"
Johnny Depp în trailerul filmului "City of Lies" │ FOTO: captură YouTube / Saban Films

"City of Lies" ar fi trebuit să ajungă în cinematografe în 2018, însă proiectul a fost în așteptare din cauza unor procese ce îl aveau ca personaj principal pe Johnny Depp. Imaginea actorului nu era una foarte pozitivă la acea vreme, iar în opinia echipei de producție a filmului, cea mai bună soluție a fost amânarea lansării.

Acum, "City of Lies" se bucură de un nou trailer. Pelicula se bazează pe moartea rapperului The Notorious B.I.G. din 1997. Regizat de Brad Furman, filmul urmărește un detectiv pensionat pe nume Russell Poole (Depp) și un jurnalist (Forest Whitaker) în timp ce încearcă să descopere identitatea celor responsabili pentru morțile lui Tupac Shakur și The Notorious B.I.G. Se presupune că o serie de detalii din film au fost extrase din "LAbyrinth", o carte scrisă de Randall Sullivan, câștigător al Premiului Pulitzer.

Noul trailer începe prin stabilirea scenei morții rapperului și scoate în evidență indiferența suspectă a poliției din Los Angeles pentru acest caz. După ce a fost abordat de personajul lui Whitaker, Depp poate fi văzut cum devine interesat de crima respectivă și cei doi își încep rapid investigația. Însă, aceștia se lovesc de o serie de fundături ce vor conduce la situații tensionante.

La începutul anului trecut, The Notorious B.I.G. a fost introdus în Rock and Roll Hall of Fame. Tot în 2020, emblematica coroană pe care rapperul a purtat-o în timpul ședinței foto "King of New York" a fost scoasă la licitație pentru suma de 594.000 de dolari. Mai mult, cei care doresc să afle mai multe informații despre viața și cariera artistului, pot urmări pe Netflix noul documentar "Biggie: I Got a Story to Tell".

Muzică și film

Willy Wonka revine pe marile ecrane, într-un nou film produs de Warner Bros.

De la producătorul "Harry Potter" și regizorul "Paddington", noua producție va spune povestea tânărului Willy Wonka înainte de a deschide celebra fabrică de ciocolată și de a deveni împăratul dulciurilor.

Gene Wilder/Johnny Depp în rolul lui Willy Wonka
Gene Wilder/Johnny Depp în rolul lui Willy Wonka │ FOTO: IMDb / Warner Bros. www.imdb.com

Potrivit Warner Bros. pelicula se va numi "Wonka" și va ajunge în cinematografe pe 17 martie 2023. Filmul va fi regizat de Paul King și produs de David Heyman, pe baza unui scenariu scris de Simon Rich. Deși nu a fost anunțat oficial cine îl va interpreta pe excentricul Willy Wonka, surse spun că Warner Bros. îi are în vedere pe Tom Holland și Timothée Chalamet.

Holland are în prezent 24 de ani, în timp ce Chalamet tocmai a împlinit 25 de ani și vor urma mulți ani în care cei doi probabil vor concura pentru roluri, având în vedere că sunt doi dintre cei mai apreciați și talentați tineri actori de la Hollywood. Rămâne de văzut dacă zvonurile se vor adeveri, dat fiind faptul că cei doi au în față un program destul de încărcat. Chalamet va juca în comedia "Don't Look Up" și va reintra în rolul lui Elio în posibila continuare a filmului "Call Me By Your Name", în timp ce Tom Holland va îmbrăca din nou costumului lui Spider-Man.

Pelicula va fi bazată pe cartea pentru copii scrisă de Roald Dahl, "Charlie și fabrica de ciocolată". Autorul spune povestea unui băiat sărac pe nume Charlie, unul dintre cei cinci copii norocoși care au câștigat un bilet de aur pentru a vizita celebra și misterioasa fabrică de ciocolată condusă de Willy Wonka.

Romanul lui Dahl a beneficiat de o serie de adaptări cinematografice, cele mai notabile fiind filmele din 1971 și 2005. Gene Wilder l-a interpretat memorabil pe Willy Wonka în producția din '71, regizată de Mel Stuart. Povestea a continuat, apoi, cu "Charlie și fabrica de ciocolată", o nouă variantă regizată de Tim Burton. În pielea ciocolatierului a intrat Johnny Depp. Versiunea lui Burton a avut un succes comercial, încasând 475 milioane dolari la box-office-ul mondial.

Muzică și film

Cei mai mari rockeri se reunesc în "Rock Camp: The Movie" - TRAILER

Chiar dacă topurile muzicale ne arată că muzica rock trăieşte un reviriment, reflexia sa în pop culture nu mai e chiar atât de puternică. Nu mai avem filme şi jocuri video dedicate genului rock cum se întâmpla cu un deceniu în urmă. Lucrurile se schimbă odată cu "Rock Camp: The Movie", care primeşte un prim trailer ce poate fi vizionat mai jos.

Rock Camp The Movie Trailer
Rock Camp The Movie Trailer │ FOTO: Doug Blush

În ultimele decenii filmele cu tematică rock au fost atât de rare încât se pot număra pe degete. Amintim spre exemplu producţiile "Tenacious D" cu Jack Black, dar şi legendarele "Wayne's World". În ultimii ani doar Tom Cruise şi genialul său "Rock of Ages" au mişcat acul indicator al pasiunii pentru metal. "Scott Pilgrim" a avut şi ceva appeal pentru fanii indie. "Rock Camp: The Movie" este mai apropiat de un documentar totuşi şi va debuta în luna ianuarie 2021. E practic o combinaţie între "Spinal Tap" şi o tabără de vară pentru rockeri.

E vorba despre Rock 'N' Roll Fantasy Camp, acolo unde muzicieni aspiranţi din toată America şi chiar de pe tot globul vin pentru a putea cânta alături de eroii lor. Rock Camp este un fenomen cultural, o instituţie a rock-ului care îşi desfăşoară activitatea în proximitatea oraşelor mari din SUA, precum New York, Los Angeles, Las Vegas încă din 1996. Este o creaţie a producătorului muzical David Fishof şi îi aduce în prim plan pe monştri sacri ca Roger Daltrey, fondatorul The Who, alături de Alice Cooper, Paul Stanley şi Gene Simmons de la Kiss, dar şi Joe Perry de la Aerosmith şi Hollywood Vampires.

Jeff Beck şi Slash ţin tutoriale, iar Nancy Wilson şi alte nume mari ţin masterclass-uri de muzică metal. Noua producţie cinematografică este produsă de către cineastul Doug Blush şi este co-regizată şi editată de către Renee Barron. De producţie s-a ocupat Jeff Rowe. Filmările includ 3 decenii de evoluţie a taberei rock, de la începuturile lui Fishof, într-o carieră de agent sportiv şi ulterior producător muzical. Iubitorii de muzică trascend starea de spectator şi ajung să cânte alături de idolii lor.

Trailer "Rock Camp The Movie":

"Rock Camp: The Movie" urmăreşte povestea a 4 participanţi la tabără (şi familiile lor), care se transformă prin interacţiunea cu muzicienii preferaţi. Ei trec peste frici şi îşi transformă vieţile. Pelicula debutează pe 15 ianuarie 2021, în câteva cinematografe din SUA (majoritatea screening-uri virtuale), iar apoi va fi disponibil prin serviciile video on demand din februarie. Imaginaţi-vă un copil de 15 ani în aceeaşi formaţie cu Dave Navarro, Slash şi cu un dentist la bas, în vreme ce Tommy Lee e la tobe.

Toate devin posibile în Rock Camp!

26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9