Helloween și Gamma Ray - Zbor deasupra Bucureștiului pe ritmuri de power metal - FOTO

Toată suflarea rock-ului a vibrat la Arenele Romane, alături de Helloween și Gamma Ray. Vezi recenzia unui concert power metal de poveste.

Concert Helloween la Arenele Romane pe 16 martie 2013

Toată suflarea rock-ului a vibrat sâmbăta seara la Arenele Romane, unde metaliștii au simțit că au zburat împreună cu una dintre cele mai tari formații de power metal din lume, Helloween. Nemții nu au venit singuri la București, ci însoțiți de colegii lor de la Gamma Ray (în cadrul unui turneu mondial - Hellish Rock Tour Part II) și au oferit împreună un concert de poveste rockerilor înfocați. Fanii care au umplut cortul de la Arene s-au delectate la începutul serii cu noul material discografic al celor de la Helloween, lansat la începutul acestui an, "Straight out of Hell", și, în așteptarea nemților, au încercat să intre în atmosferă pe muzica formației Shadowisde. Prezenți pentru a doua oară în România, brazilienii nu s-au ridicat, din păcate, la înălțimea așteptărilor celor prezenți.

Concert Gamma Ray la Arenele Romane

După cele 30 de minute de dezmorțire, a început nebunia odată cu apariția pe scenă a trupei Gamma Ray. Considerați frații mai heavy și mai energici ai celor de la Helloween, Kai Hansen (voce, chitară și chitară ritmică), Henjo Richter (clape și chitară), Dirk Schlächter (bas) și Michael Ehré (tobe) și-au început recitalul cu o călătorie "Anywhere in the Galaxy" și au salutat apoi în stilul characteristic: "How the f**k are your doing on a Saturday night! We've come to kick some a*s … Yours?" Reacția publicului nu s-a lăsat așteptată, ceea ce i-a încântat peste măsură pe membrii trupei. Deși nimeni nu părea să-și fi dat seama că ar avea vreo problemă, Kai Hansen le-a cerut scuze celor prezenți pentru faptul că are probleme cu vocea. Au urmat "Master of Confusion" și "Empire of the Undead", "Rise" și "To the Metal", interpretate ca la carte, pentru ca bis-ul, "Send Me a Sign", să fie, și la propriu, și la figurat, semnul că nebunia avea să atingă cote maxime.

Setlist concert Gamma Ray

1. Anywhere in the Galaxy
  2. Men, Martians and Machines
  3. The Spirit
  4. Gamma Ray (cover Birth Control)
  5. Master of Confusion
  6. Empire of the Undead
  7. Empathy
  8. Rise
  9. Future World (cover Helloween)
  10. To the Metal

Encore:

1. Send Me a Sign

Concert Helloween la Arenele Romane

Helloween a intrat în forță pe scenă și și-a înnebunit fanii cu o doză proaspătă de power metal de pe noul album - "Wanna Be God" și "Nabataea". De la rockeri de vârsta a treia, la copii de gradiniță purtați pe umeri de tătici, fanii au cântat vers cu vers, au dat din plete și au fluturat mâinile în aer, fiind pur și simplu vrăjiți de combinația perfectă dintre intro-urile și solourile chitarelor, de jocul de lumini și sonorizarea impecabilă. Dacă adaugăm și salutul, glumele și mulțumirile lui Andi Deris pentru "vinul bun din România, cel mai bun vin", pot spune că seara de 16 martie a fost una magică pentru toți cei care au umplut până la refuz cortul de la Arenele Romane. Dovada a fost faptul că, împărțiți în două tabere, rockerii au cântat alături de Andi Deris pe piesa "Live Now", pentru ca mai apoi, după ce și-au tras sufletul pe balada "Hold Me in Your Arms" și au zburat cu toții pe "If I Could Fly", adrenalina să crească din nou pe ritmurile pieselor "Hell Was Made In Heaven" și "Power". Andi Deris (voce), Michael Weikath (chitară și chitară ritmică), Markus Grosskopf (bas), Sascha Gerstner (chitară și chitară ritmică) și Daniel Löble (tobe) au încheiat seara exact așa cum au început-o, în forță, oferindu-le fanilor o supradoza de power metal: primul bis cu "Are You Metal" și "Dr. Stein", finalul a fost incendiar cu "I Want Out", alături de frații de la Gamma Ray.

Setlist concert Helloween:

1. Wanna Be God
  2. Nabataea