Goodbye To Gravity - rockerii nu dorm niciodată - FOTO

Rockerii nu dorm niciodată. Și asta s-a văzut în Silver Church cu prilejul lansării albumului de debut al celor de la Goodbye To Gravity. Citeste recenzia concertului si vezi galeria foto.

Concert Goodbye to Gravity
Concert Goodbye to Gravity

Rockerii nu dorm niciodată. Și asta s-a văzut marți seara - 27 noiembrie 2012 - în Silver Church, cu prilejul lansării albumului de debut al celor de la Goodbye To Gravity. Chimia dintre băieți (Andrei Galuț - voce, Alex Pascu - bass, Vlad Telea - chitară, Mihai Alexandru - chitară și Bogdan Enache - tobe) se vede din prima clipă în care îți bagi nasul în backstage (cum am făcut eu). Relaxați, dar în același timp tare nerebdători să împartă cu cei din club toată energia pe care abia și-o stăpâneau înainte de lansare, cei 5 au fost puși pe glume, chiar dacă se vedea că au ceva emoții și din când în când mai trăgeau cu ochiul să vadă câtă lume a venit să-și petreacă seara cu ei. Iar lume a fost din plin în acea seară de marți. Câteva sute de fani prezenți la lansarea albumului au fost răsplătiți cu o porție mare și bună de heavy metal în stilul Goodbye To Gravity.

Concert Goodbye to Gravity

Concert Goodbye to Gravity pe 17 noiembrie 2012 in Silver Church

După Intro, băieții au dat tonul nebuniei cu piesele "Waking up" și "The Cage", iar cei prezenți s-au încălzit instant, dând "drumul" la plete. De altfel, pentru un fotograf, o trupa cum e Goodbye To Gravity este mai mult decât o inspirație. Băieții nu stau locului o clipă, sunt cât se poate de expresivi pe scenă, trăiesc la maxim fiecare vers și fiecare notă. Cu fiecare piesa devin tot mai energici. Nu știi când trece timpul, nu poți să te retragi pur și simplu într-un colt și să spui "gata, să luăm o pauză".

Născută dintr-un mix neașteptat - foști membri ai formației heavy-metal Thunderstorm (care au cântat în deschiderea concertelor Judas Priest, Manowar, Helloween, Rage etc.) și câștigătorul ediției 2008 a concursului TV Megastar, Andrei Galuț - Goodbye To Gravity a oferit fanilor pe 27 noiembrie un show incendiar și la propriu și la figurat. În afară de piese precum "Unusual  Suspects", "Evil", "Horizons" sau "Vanishing point", băieții s-au jucat cu focul pe scenă, astfel că seara a fost una și mai specială. Fanii erau pe cât de neobosiți, pe atât de fericiți. Trupa Goodbye to Gravity i-a așteptat pe toți cu albumul în format fizic, tricouri, postere sau pene de chitară.

Vezi toate pozele de la concertul Goodbye To Gravity

Setlist Goodbye To Gravity

1. Intro
  2. Waking up
  3. The Cage
  4. Unusual  Suspects
  5. Evil
  6. Horizons
  7. Back to life (acustica)
  8. Glass
  9. I won’t wait
  10. Through it all
  11. These chains
  12. Vanishing point
  13. In flames
  14. Between the tides

Albumul de debut, intitulat simplu "Goodbye To Gravity", conține 11 piese, a fost produs și mixat de basistul trupei, Alex Pascu și masterizat de Jens Bogren (cunoscut pentru colaborarea cu trupe precum SoilworkOpethKreator etc.). După ce au apărut la B'estfest (2 ediții) și la Romanian Rock MeetingGoodbye To Gravity au cântat în 2012 la festivalul Summer Breeze Open Air din Germania.