GOLAN și Muse Quartet într-un duel muzical

În seara de 8 mai, în clubul Colectiv, ritmurile electronice s-au duelat cu cele clasice, printr-un mashup realizat de GOLAN în colaborare cu Muse Quartet.

Concert GOLAN in Club Colectiv pe 8 mai 2015 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Se pare că băieții de la Golan se pricep din ce în ce mai bine să ademenească lumea la distracție, iar când  vine vorba de încins atmosfera nici atunci nu se lasă mai prejos. Nu știm dacă show-ul lor de pe 8 mai a fost sold-out, dar cert este că în fața clubului Colectiv coada a durat cam 2 ore, iar norocoșii care au reușit să intre s-au putut bucura de concertul exploziv pe care GOLAN l-a susținut împreună cu fetele de la Muse Quartet.

Cei care au sosit mai devreme, de la ora 22:00, l-au putut asculta pe Victor Stancov, un tânăr DJ și producător din București care, de-a lungul timpului, a pus muzică alături de Butch, Radio Slave, Jori Hulkkonen, Charles Webster, Patlac. El a fost urmat apoi de MoonSound, care a mixat până ce Golan a urcat pe scenă.

Concert GOLAN in Club Colectiv pe 8 mai 2015

''Lonely Nights'' a fost piesa care a dat startul concertului GOLAN, iar de data aceasta ea a avut o sonoritate mai complexă, cu nuanțe electro-clasice, datorate duetului cu Muse Quartet. Golanii au cântat de asemenea și noul single ''Abel'', care s-a bucurat de mare succes încă de la lansarea videoclipului, care a avut loc acum câteva săptămâni.  Cea mai așteptată piesă a fost ''Promises'', însă de această dată versiunea originală a fost dublată de acordurile de vioară și violoncel.

Alex Burcea a jonglat în timpului concertului cu trompeta și flautul, astfel duetul dintre Golan și Muse Quartet s-a transformat într-un duel muzical de excepție, care a energizat Colectivul. Băieții au rămas și pentru bis-ul cerut de publicul extaziat și au încheiat show-ul cu ''Lonely Nights''. Seara a fost continuată de Eusebio Digital, care a energizat atmosfera cu alte ritmuri electrizante.

Cei care doresc să îi revadă pe GOLAN o pot face la Airfield Festival pe 1 august sau la Untold Festival pe 2 august.